Artikels - Pagina 416 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 6668 berichten ]  Ga naar pagina 1 414 415 416 417 418 445
 Artikels 
Auteur Bericht
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 17 Mei 2005, 16:37
Berichten: 403
Bericht Re: Artikels
De tijd is rijp voor een nieuw project in Aalst, voor mijn part naast de kunstmatige club die er nu nog is, het is toch een kwestie van tijd, niemand kan dit nog redden daar moet iedereen zich bewust van zijn.
Ik had nog even gedacht dat PLJ mss zou denken om te kunnen verkopen als je een reeks hoger zou spelen maar als je na een 4/27 nog altijd u trainer niet buiten smijt is het sportieve niet meer van tel.
Op Petegem heb ik trouwens genoeg gezien, dit is geen ploeg meer.
Laat ze nog maar wat verliezen en het vertrouwen behouden in de trainer, de 70 betalenden zeggen genoeg.
Ik hoop dat potentiële investeerders reeds een plan hebben mocht er in de komende tijd een ploeg in de streek de boeken neerleggen, mss dat de beslissing van voetbal Vlaanderen om zwart geld te bannen dit proces kan versnellen.
Uiteraard kan dit nooit gestopt worden, maar ik denk dat het toch wel iets van impact zal hebben bij vele amateurclubs.


15 Feb 2023, 21:08
Scholier

Lid geworden op: 24 Sep 2022, 12:54
Berichten: 166
Leeftijd: 69
Locatie: Kreta
Bericht Re: Artikels
Wat is dat die geur die dichter komt, je zou zeggen de geur van rottende karkassen


16 Feb 2023, 0:13
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5737
Bericht Re: Artikels
Kalamaki2014 schreef:
Wat is dat die geur die dichter komt, je zou zeggen de geur van rottende karkassen


da komt oit deiremonne .. :lol:


16 Feb 2023, 9:59
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 22:35
Berichten: 2934
Bericht Re: Artikels
Zou er daar vrijdag nu echt volk op af komen? Wie verzint zoiets? Daarvoor moet je toch ver, ver heen zijn...


16 Feb 2023, 10:16
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 05 Nov 2006, 20:30
Berichten: 581
Bericht Re: Artikels
tympanum2 schreef:
Zou er daar vrijdag nu echt volk op af komen? Wie verzint zoiets? Daarvoor moet je toch ver, ver heen zijn...


Ik vrees van wel. Maar laat ons het hen vergeven, want wellicht hebben die pakweg 50 man de post niet goed gelezen en gaan ze ervan uit dat de eerste ploeg speelt. Laat ons hopen dat ze morgenavond direct ommekeer maken bij aankomst aan onze arena.


16 Feb 2023, 10:23
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: Artikels
als ze het verschil al zien


16 Feb 2023, 11:26
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 18 Mei 2005, 19:41
Berichten: 2639
Leeftijd: 67
Locatie: Oilsjt
Bericht Re: Artikels
FC Lebbeke strikte twee Aalsterse beloften met Maxim Hillewaere en Branko Marmitte. Hillewaere werd bij Eendracht Aalst opgeleid als aanvallende middenvelder en Marmitte als linksachter. Met Noah Eliko Eyenga (18) werd reeds een spits weggehaald bij Wolvertem-Merchtem.

En zo gaat het er hier aan toe, de betere jeugdspelers worden weggeplukt en in de plaats komen derderangs spelers!
Dit kan tellen wat betreft langetermijnvisie :kots:

_________________
Iendracht veroit en nie mier achteroit


16 Feb 2023, 13:04
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:53
Berichten: 7536
Leeftijd: 35
Bericht Re: Artikels
witteken schreef:
Moses Chunga schreef:
Die carnavalsmatch is er zo onwaarschijnlijk over qua inzicht en aanvoelen van wat er leeft binnen de club.


Dat is het nu net . Hij is al 7 seizoenen voorzitter en weet perfect wat er leeft bij de supporters en hoe dit voor ons een traditie is. Want buiten de corona periode is er vrijdag altijd een carnavalsmatch geweest .
Om dan nu te zeggen we wisten het niet of we zijn het vergeten is gewoon dikke zever.
Hij doet gewoon voort met wat hij al jaren bezig is en dat zijn de supporters uitdagen en uitlachen , reageer je dan ben jij de marginale supporter :kots: .

Als je een topmatch thuis tegen Lokeren uw restaurant vol met de sponsors van de tegenpartij steekt , als dit echt zo was , sorry maar dan ben je gewoon een rotzak en lach je de eendracht supporters gewoon vierkant uit .
Een gareeken dat is het enige dat die nog verdient maar nee hier gaan ze een supportersvergadering organiseren om eens te luisteren wat hij te zeggen heeft :lol:

En het ergste van allemaal is dat er daar vrijdag nog volk zal zijn ook :kots:


Hoe ga je een gareeken doen als de voorzitter er nooit is?

En wat stel jij dan voor om dieje kwibus duidelijk te maken hoe de fans over zijn beleid denken? Is de enige manier om het over te brengen volgens mij... Die man leeft in een andere wereld, reality check op een open vergadering lijkt me geen slecht idee.

Voor de rest ben ik het wel eens met uw post

_________________
eendrachter ben je niet voor heel even,
maar voor je hele leven!


16 Feb 2023, 23:20
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8614
Leeftijd: 56
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: Artikels
Hem gewoon blijven droog zetten,als er geen inkomsten zijn kan het niet blijven duren,is de enige manier om hem buiten te krijgen,met nog eens naar zijn fabeltjes te gaan luisteren gaat er nog veel minder veranderen.
Heb is zitten kijken in mijn glazen bol :D op 5 Maart gaan ze zwaar uithalen op Erpe- Mere met 0-5 :EA:

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


17 Feb 2023, 8:19
Vaste Waarde

Lid geworden op: 11 Okt 2005, 17:41
Berichten: 1256
Bericht Re: Artikels
Geen enkele naburige gemeente wil de wedstrijd organiseren, ook Wetteren niet, of zou Temse Wetteren goed betaald hebben ?

Op 15 Februari was de vormstudie voor het stadion afgerond volgens MV in de krant.
Eerstdaags zullen ze er aan beginnen zeker :D


Bakkie schreef:
Hem gewoon blijven droog zetten,als er geen inkomsten zijn kan het niet blijven duren,is de enige manier om hem buiten te krijgen,met nog eens naar zijn fabeltjes te gaan luisteren gaat er nog veel minder veranderen.
Heb is zitten kijken in mijn glazen bol :D op 5 Maart gaan ze zwaar uithalen op Erpe- Mere met 0-5 :EA:


17 Feb 2023, 8:51
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 30 Okt 2005, 22:58
Berichten: 1596
Leeftijd: 48
Locatie: aalst
Bericht Re: Artikels
hansken schreef:
witteken schreef:
Moses Chunga schreef:
Die carnavalsmatch is er zo onwaarschijnlijk over qua inzicht en aanvoelen van wat er leeft binnen de club.


Dat is het nu net . Hij is al 7 seizoenen voorzitter en weet perfect wat er leeft bij de supporters en hoe dit voor ons een traditie is. Want buiten de corona periode is er vrijdag altijd een carnavalsmatch geweest .
Om dan nu te zeggen we wisten het niet of we zijn het vergeten is gewoon dikke zever.
Hij doet gewoon voort met wat hij al jaren bezig is en dat zijn de supporters uitdagen en uitlachen , reageer je dan ben jij de marginale supporter :kots: .

Als je een topmatch thuis tegen Lokeren uw restaurant vol met de sponsors van de tegenpartij steekt , als dit echt zo was , sorry maar dan ben je gewoon een rotzak en lach je de eendracht supporters gewoon vierkant uit .
Een gareeken dat is het enige dat die nog verdient maar nee hier gaan ze een supportersvergadering organiseren om eens te luisteren wat hij te zeggen heeft :lol:

En het ergste van allemaal is dat er daar vrijdag nog volk zal zijn ook :kots:


Hoe ga je een gareeken doen als de voorzitter er nooit is?

En wat stel jij dan voor om dieje kwibus duidelijk te maken hoe de fans over zijn beleid denken
? Is de enige manier om het over te brengen volgens mij... Die man leeft in een andere wereld, reality check op een open vergadering lijkt me geen slecht idee.

Voor de rest ben ik het wel eens met uw post


Het is niet omdat het niet mogelijk is dat hij het niet verdiend he :)
De tijd van praten is voorbij , week na week lege tribunes, een volledig leeg stadion dat zal hem zeer doen . Zeker als dit uitgesmeerd wordt in de media ,zet hem eens in afronten ,wat hij met ons al jaren doet.


17 Feb 2023, 10:56
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5737
Bericht Re: Artikels
Erpe-Mere United slaagde er niet in om een nieuwe locatie te vinden voor de thuismatch tegen Eendracht Aalst op zondag 5 maart. Intussen liet de club de KBVB weten dat het forfait geeft voor het treffen met Aalst. Voor de promovendus betekent het financieel een ferme streep door de rekening dat het de klapper van het jaar mis loopt. Erpe-Mere United kreeg het verbod van de burgemeester om de wedstrijden tegen Lokeren-Temse en Aalst op de vertrouwde thuishaven op Steenberg af te werken. Tegen Lokeren-Temse werd uitgeweken naar Wetteren, maar voor de match tegen Aalst stuitte de club ook daar op een njet.


18 Feb 2023, 0:18
Scholier

Lid geworden op: 24 Sep 2022, 12:54
Berichten: 166
Leeftijd: 69
Locatie: Kreta
Bericht Re: Artikels
Zemmen allemool kompasje mi den Iendracht, ze beginnen ten mor mi kadookes te geven. Ochiere


18 Feb 2023, 6:13
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8614
Leeftijd: 56
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: Artikels
Hoe zou het met Vael zijn :cool:

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


21 Feb 2023, 21:27
Reserve

Lid geworden op: 03 Mei 2017, 16:37
Berichten: 310
Bericht Re: Artikels
Bakkie schreef:
Hoe zou het met Vael zijn :cool:


Met brugpensioen hoor ik.
Carl zal zijn werk wel verderzetten, geen zorgen, alles onder controle


22 Feb 2023, 7:44
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 6668 berichten ]  Ga naar pagina 1 414 415 416 417 418 445


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 30 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
webdesign aalst