Artikels - Pagina 417 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 6657 berichten ]  Ga naar pagina 1 415 416 417 418 419 444
 Artikels 
Auteur Bericht
forumlegende

Lid geworden op: 09 Jul 2013, 11:34
Berichten: 3149
Bericht Re: Artikels
de jaarrekening van de club is ook al 22 dagen te laat neergelegd.

vervaldatum was daar 31/01/2023...

_________________
"Denk bij iedere afdruk aan het milieu..."
"Negativisme zit in de genen..."


22 Feb 2023, 9:29
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 17 Mei 2005, 16:37
Berichten: 402
Bericht Re: Artikels
fromfathertoson schreef:
Bakkie schreef:
Hoe zou het met Vael zijn :cool:


Met brugpensioen hoor ik.
Carl zal zijn werk wel verderzetten, geen zorgen, alles onder controle


Carl zijn goede bedoelingen houden de club natuurlijk nog wat langer in een gijzeling.
Als hij morgen zijn ontslag geeft gaat PLJ nooit iemand vinden die al deze taken op hem gaat nemen, uiteraard gaat PLJ hem zelf niet ontslaan.
Geen inkomsten en geen dagelijkse werking, zo kan het einde (hopelijk) niet veraf meer zijn.


22 Feb 2023, 9:54
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 18 Mei 2005, 19:41
Berichten: 2639
Leeftijd: 67
Locatie: Oilsjt
Bericht Re: Artikels
Heel erg, hoe men zo een mooie club in de vernieling stort !!!!!

_________________
Iendracht veroit en nie mier achteroit


22 Feb 2023, 13:10
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: Artikels
Ah is Vael ook al weg?
Toeme toch hij had just ne cursus gevolgd voor de licentie in te dienen.


22 Feb 2023, 14:28
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 05 Nov 2006, 20:30
Berichten: 581
Bericht Re: Artikels
Davy schreef:
Ah is Vael ook al weg?
Toeme toch hij had just ne cursus gevolgd voor de licentie in te dienen.


https://eendracht-aalst.be/club/organisatie/

Indien die Vael weg is, is het dé moment voor Carl om ook "financieel" en "commercieel" erbij te pakken. Dan heeft hij echt alles te pakken :plat:


22 Feb 2023, 16:55
forumlegende

Lid geworden op: 07 Mei 2008, 10:08
Berichten: 2949
Bericht Re: Artikels
El Corredor (Light) schreef:
de jaarrekening van de club is ook al 22 dagen te laat neergelegd.

vervaldatum was daar 31/01/2023...

een betje verlies eje atoid hé :lol:

_________________
Iendracht forever mor fusie never!


23 Feb 2023, 17:58
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 17 Mei 2005, 16:37
Berichten: 402
Bericht Re: Artikels
Ben Yagan (Eendracht Aalst): “Als we de geblesseerden recupereren, blijft de promotie mogelijk”
Uitgerekend de komende tegenstander Zulte Waregem B riep Eendracht Aalst een halt toe na een uitstekende reeks van 28 punten op 30. Intussen zijn we tien wedstrijden verder en blijven de Ajuinen op hun zegehonger zitten. Tijd om het gemoed van de supporters zondagnamiddag met een eerste driepunter in 2023 op te krikken.

Ben Yagan schetst voor ons de situatie waarin de club zich momenteel bevindt. “Het is uiteraard een moeilijke periode, maar ondanks de slechte resultaten vormen we een hechte groep en is de sfeer goed”, zegt de offensieve middenvelder. “Iedereen traint gemotiveerd. Ik ben er nog steeds van overtuigd dat we de beste ploeg van de reeks zijn als we compleet staan. De mooie serie van 28 punten op 30 was hiervan het bewijs. Blessureleed is de belangrijkste oorzaak van de karige puntenoogst. Op Zelzate misten we met Ryckaert, Fabris, Van Den Eynde, George, Mbaye en Dekuyper liefst zes sterkhouders. Onze kern is niet breed genoeg om dat op te vangen. Het kan best zijn dat we nu zondag zonder echte spits moeten aantreden, want Panneel is in feite een offensieve flankspeler. Dekuyper zal met een knieblessure een tijdje out zijn en met Mbaye blijft het met zijn achillespeesblessure altijd afwachten of hij fit geraakt.”

Een paar weken geleden was er een confrontatie tussen de spelers, de harde kern en voorzitter Patrick Le Juste en in dat gesprek werd een en ander duidelijk gemaakt en bepaalde geruchten de kop ingedrukt.

“De supporters vroegen zich terecht af wat er schort nu de resultaten tegenvallen. Of we na het behalen van de periodetitel bewust gas terugnemen. We hebben hen op het hart gedrukt dat we er iedere wedstrijd voluit blijven voor gaan. We hebben hen ook duidelijk gemaakt dat we door de voorzitter altijd op tijd betaald worden. Die blijft onvoorwaardelijk achter ons en coach De Geyseleer staan. Dat is ook logisch, want er wordt nog steeds keihard gewerkt om het tij te doen keren. Het komt er nu op aan zo snel mogelijk de geblesseerden te recupereren om in de goede flow te geraken. We moeten eerlijk zijn en toegeven dat we niet langer meer voor de titel kunnen gaan. De promotie via de eindronde daarentegen blijft zeker haalbaar.”

Zelf kon Ben Yagan na een langdurige blessure, opgelopen in de bekermatch tegen Wezel Sport, pas na Nieuwjaar tegen SC Lokeren-Temse zijn wederoptreden doen.

“Toen was ik conditioneel uiteraard nog niet op punt, maar wedstrijd per wedstrijd groei ik naar mijn oude niveau toe. In mijn eentje kan ik uiteraard niet de negatieve spiraal doorbreken. Het is samen met mijn medespelers dat ik het tij moet doen keren. Voorlopig is dat nog niet op de tien, wat mijn beste positie is. Ik word door de coach meestal op de rechterflank uitgespeeld. Ik heb er alle begrip voor dat hij De Coninck centraal zet omdat hij meer een box-tot box middenvelder is. Het is alleen bij een terugkeer van Fabris en Van Den Eynde dat er met een echte spelverdeler kan gespeeld worden. Hopelijk kan ik tegen de eindronde op mijn favoriete stek uitkomen, maar ondertussen ga ik zonder morren voluit op de flank.”

Nog dit: Marc Vael diende zijn ontslag in als CEO van Eendracht Aalst. Hij biedt ook zijn ontslag aan als lid van de raad van bestuur en de algemene vergadering van het A-elftal, het vrouwenteam en de jeugd. Vael zou normaal aan het licentiedossier werken, maar hij kon naar eigen zeggen in de huidige omstandigheden zijn functie niet meer uitoefenen. “Marc Vael is werkzaam in de financiële sector en werkte tijdelijk voor Eendracht Aalst”, reageert voorzitter Patrick Le Juste op het ontslag van Vael. “Intussen werken we zelf aan het licentiedossier en gaan we op zoek naar een opvolger.”


23 Feb 2023, 19:08
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 17 Mei 2005, 16:37
Berichten: 402
Bericht Re: Artikels
De leugens van PLJ kennen geen grenzen.
Een tijdelijke CEO die ook in de raad van bestuur en algemeen vergadering zat :lol: :plat:
Ik gok op Carl die CEO gaat worden en JP VDV trainer, zo kunnen ze in het thema van FC De Kampioenen blijven verder doen :D .
Geef het toch op voorzitter en laat den boel zo snel mogelijk op de fles gaan.


23 Feb 2023, 19:24
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 18 Mei 2005, 19:41
Berichten: 2639
Leeftijd: 67
Locatie: Oilsjt
Bericht Re: Artikels
iendrachter schreef:
De leugens van PLJ kennen geen grenzen.
Een tijdelijke CEO die ook in de raad van bestuur en algemeen vergadering zat :lol: :plat:
Ik gok op Carl die CEO gaat worden en JP VDV trainer, zo kunnen ze in het thema van FC De Kampioenen blijven verder doen :D .
Geef het toch op voorzitter en laat den boel zo snel mogelijk op de fles gaan.

Nog eentje die gaat lopen!!!!!!! :wave:

_________________
Iendracht veroit en nie mier achteroit


23 Feb 2023, 21:04
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8614
Leeftijd: 56
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: Artikels
Er staan er nog in de wachtrij die de palleatieve zorgen gaan verlaten.
Het is hier heel stil bij de niet boycotters :D alles loopt volgens plan.

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


23 Feb 2023, 23:13
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Nov 2016, 15:16
Berichten: 709
Leeftijd: 71
Locatie: Koksijde
Bericht Re: Artikels
Ik ben niet verbaasd dat Marc Vael weg gaat.
Ik heb met Marc samengewerkt in een groot informatica bedrijf waar hij vertrokken is onder andere omwille van de bazigheid van de afgevaardigd bestuurder.
Als ik hoor wat het gedrag van PLJ is verbaasd het mij niet dat een bekwaam persoon als Marc vertrekt.
Misschien is het bij EA ook gesteld zoals bij Plopsaland.
Binnenkort ook een pagina in de krant van mensen die de directie van EA steunen?


24 Feb 2023, 8:43
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 18 Mei 2005, 19:41
Berichten: 2639
Leeftijd: 67
Locatie: Oilsjt
Bericht Re: Artikels
Iemand een idee hoeveel medewerkers er de laatste 3jaar gaan lopen zijn?

_________________
Iendracht veroit en nie mier achteroit


24 Feb 2023, 10:24
forumlegende

Lid geworden op: 09 Jul 2013, 11:34
Berichten: 3149
Bericht Re: Artikels
Bakkie schreef:
Er staan er nog in de wachtrij die de palleatieve zorgen gaan verlaten.
Het is hier heel stil bij de niet boycotters :D alles loopt volgens plan.


Veel schiet er toch niet meer over denk ik...

Buiten PLJ en zijn kids, zie ik geen medewerkers meer.

Of het zou Carl moeten zijn, maar dan is die zijn werk kwijt.

Als ik de verhalen hoor van die 2e ploeg van de vrouwen, die verhalen zijn toch wel schrijnend. Je dochter zal er maar bijspelen...

_________________
"Denk bij iedere afdruk aan het milieu..."
"Negativisme zit in de genen..."


Laatst gewijzigd door El Corredor (Light) op 24 Feb 2023, 10:40, 2 keer totaal gewijzigd.



24 Feb 2023, 10:32
forumlegende

Lid geworden op: 09 Jul 2013, 11:34
Berichten: 3149
Bericht Re: Artikels
wevege schreef:
Ik ben niet verbaasd dat Marc Vael weg gaat.
Ik heb met Marc samengewerkt in een groot informatica bedrijf waar hij vertrokken is onder andere omwille van de bazigheid van de afgevaardigd bestuurder.
Als ik hoor wat het gedrag van PLJ is verbaasd het mij niet dat een bekwaam persoon als Marc vertrekt.
Misschien is het bij EA ook gesteld zoals bij Plopsaland.
Binnenkort ook een pagina in de krant van mensen die de directie van EA steunen?


Een donderslag bij heldere hemel was dit ontslag toch niet. Komt de dagelijkse werking, of wat er nog van over schiet, nu toch niet wel heel erg in het gedrang?

Ons licentiedossier, wanneer moest dat binnen zijn?

_________________
"Denk bij iedere afdruk aan het milieu..."
"Negativisme zit in de genen..."


24 Feb 2023, 10:33
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5735
Bericht Re: Artikels
het verdwijnen van onze ploeg komt steeds dichterbij.... :cry:


24 Feb 2023, 10:36
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 6657 berichten ]  Ga naar pagina 1 415 416 417 418 419 444


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 30 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst