Artikels - Pagina 342 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 6679 berichten ]  Ga naar pagina 1 340 341 342 343 344 446
 Artikels 
Auteur Bericht
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 22:35
Berichten: 2935
Bericht Re: Artikels
Er zijn mensen naar wiens woorden men best niet luistert...

Tekst bij foto is ook super : 'beeld van vorig seizoen'...het journaille is al even onkundig.


22 Dec 2017, 15:15
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51
Berichten: 3851
Leeftijd: 46
Bericht Re: Artikels
BDS schreef:
Vandaag ook een mooi artikel met onze nieuwe hypocriete sportieve raadgever.

Kwaliteit genoeg in deze ploeg om de linkerkolom te spelen. Ik heb hem andere dinges horen zeggen toen iemand anders sportief raadgever was. :hmm: :hmm:


Ach, het bestuur kennende zal dat allemaal gelogen zijn destijds...

_________________
VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015
Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden...


22 Dec 2017, 15:23
Junior

Lid geworden op: 12 Mei 2010, 11:36
Berichten: 245
Bericht Re: Artikels
Wat betreft dat samenvoegen van die beloften in amateurreeksen, ik ben daar alvast geen fan van. Ook in Nederland hebben ze daarmee ervaring en dat is daar echt geen succes (n)

Wat ons bijvoorbeeld te wachten zou staan:

https://www.ed.nl/amateurvoetbal/amateu ... ~a7175006/


04 Jan 2018, 12:56
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: Artikels
Alles in het teken van de topclubs uiteraard... als zij er maar beter van worden. Och het nationaal voetbal wordt nu in sneltempo kapotgemaakt door een aantal rijke stinkers die nu de plak zwaaien en puur in eigen (club-)belang handelen...en later zal het alweer de schuld van een ander zijn.

De amateurclubs zouden moeten weigeren tegen die teams te spelen, maar ach ook dat zal dan wel weer opgelost worden met een zakje geld.


04 Jan 2018, 13:29
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 30 Okt 2005, 22:58
Berichten: 1596
Leeftijd: 48
Locatie: aalst
Bericht Re: Artikels
https://www.voetbalkrant.com/nl/nieuws/ ... vesteerder


17 Jan 2018, 21:35
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5738
Bericht Re: Artikels
In de zomer van 2017 nam het duo Gheysens - D'Onofrio de touwtjes in handen bij Antwerp. Patrick Decuyper, die de oudste club van het land kort voordien nog naar de Jupiler Pro League terugbracht, verdween zo naar de achtergrond. Mogelijk kiest de zakenman weldra voor een nieuw ambitieus project.

Decuyper werd na de komst van de tandem Gheysens-D'Onofrio verantwoordelijk voor de jeugd en het commerciële luik. Eind december sijpelde het bericht binnen dat het huidige bestuur nadenkt over het aanblijven van Decuyper bij Antwerp, iets wat hij geruchten noemde. (Dat leest u HIER)

Toch ligt de toekomst van Decuyper mogelijk elders. De ondernemer woonde op 7 januari de oefenwestrijd tussen Eendracht Aalst en KSK Ronse (2-1) bij. Decuyper sprak die zondag onder meer met Aalst-voorzitter Patrick Le Juste over de ambitieuze plannen van de traditieclub, die momenteel in de middenmoot van de Eerste Amateurklasse vertoeft.
Terug naar het betaald voetbal

De preses van de Ajuinen wil vooruit en droomt ervan om binnen de twee jaar te stijgen naar het betaald voetbal. Een ervaren man als Decuyper kan het Aalsterse project een serieuze duw in de rug geven.

Decuyper gaat geen uitdaging uit de weg, dat liet hij in het verleden al zien bij Zulte Waregem en Antwerp. Mogelijk kiest hij de komende maanden voor een nieuw avontuur in de carnavalstad.


22 Jan 2018, 18:24
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8614
Leeftijd: 56
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: Artikels
waly 2 schreef:
In de zomer van 2017 nam het duo Gheysens - D'Onofrio de touwtjes in handen bij Antwerp. Patrick Decuyper, die de oudste club van het land kort voordien nog naar de Jupiler Pro League terugbracht, verdween zo naar de achtergrond. Mogelijk kiest de zakenman weldra voor een nieuw ambitieus project.

Decuyper werd na de komst van de tandem Gheysens-D'Onofrio verantwoordelijk voor de jeugd en het commerciële luik. Eind december sijpelde het bericht binnen dat het huidige bestuur nadenkt over het aanblijven van Decuyper bij Antwerp, iets wat hij geruchten noemde. (Dat leest u HIER)

Toch ligt de toekomst van Decuyper mogelijk elders. De ondernemer woonde op 7 januari de oefenwestrijd tussen Eendracht Aalst en KSK Ronse (2-1) bij. Decuyper sprak die zondag onder meer met Aalst-voorzitter Patrick Le Juste over de ambitieuze plannen van de traditieclub, die momenteel in de middenmoot van de Eerste Amateurklasse vertoeft.
Terug naar het betaald voetbal

De preses van de Ajuinen wil vooruit en droomt ervan om binnen de twee jaar te stijgen naar het betaald voetbal. Een ervaren man als Decuyper kan het Aalsterse project een serieuze duw in de rug geven.

Decuyper gaat geen uitdaging uit de weg, dat liet hij in het verleden al zien bij Zulte Waregem en Antwerp. Mogelijk kiest hij de komende maanden voor een nieuw avontuur in de carnavalstad.


Voila ze zijn er hier al mee,was ook kandidaat voor PLJ maar koos toen voor Antwerp.

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


22 Jan 2018, 18:37
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 11 Apr 2011, 16:19
Berichten: 1907
Bericht Re: Artikels
er staat "droomt ervan " :cool:

eerst niet zakken in dees reeks, zou ik zo zeggen. het kloofje smelt de laatste weken als sneeuw voor de zon, 'dankzij' denjers en chateletten.

_________________
may the FORCE be with you.


22 Jan 2018, 19:30
Vaste Waarde

Lid geworden op: 16 Mei 2014, 22:51
Berichten: 1386
Bericht Re: Artikels
Still standing ! schreef:
er staat "droomt ervan " :cool:

eerst niet zakken in dees reeks, zou ik zo zeggen. het kloofje smelt de laatste weken als sneeuw voor de zon, 'dankzij' denjers en chateletten.


Je kunt toch niet zeggen dat dit geen goed nieuws is. De Cuyper legde de grondslagen voor het succes van het huidige Z-W, en hij bracht in Antwerpen een hopeloze reddingsactie tot een goed einde.
Maar ik hoor de kritiek al komen: het is een louche zakenman, hij wou een club verhuizen naar een andere stad, het is een clubhopper, ...
Ik denk dat hij van die verhuishistorie veel geleerd heeft, dus op dat vlak ben ik niet ongerust.
Een louche zakenman vind ik hem niet: daarvoor heeft hij al te veel bewezen, en indien hij niet koosjer zou zijn, dan was hij wellicht al lang met het gerecht in aanraking gekomen.
Clubhopper? Ja, akkoord. Maar Michel Verschuren is ook destijds van RWDM naar Anderlecht gegaan. Van Holsbeeck is ook van Lierse naar Anderlecht gegaan, De Vroe heeft er ook al een paar clubs opzitten, en zo kan ik nog wel effe doorgaan. Als deze man in samenspraak én akkoord met PLJ voor de noodzakelijke "verbreding van het draagvlak" kan zorgen, dat ze hem dan maar laten doen!


22 Jan 2018, 19:49
Reserve

Lid geworden op: 01 Apr 2014, 16:53
Berichten: 319
Bericht Re: Artikels
filip.dhose schreef:
Still standing ! schreef:
er staat "droomt ervan " :cool:

eerst niet zakken in dees reeks, zou ik zo zeggen. het kloofje smelt de laatste weken als sneeuw voor de zon, 'dankzij' denjers en chateletten.


Je kunt toch niet zeggen dat dit geen goed nieuws is. De Cuyper legde de grondslagen voor het succes van het huidige Z-W, en hij bracht in Antwerpen een hopeloze reddingsactie tot een goed einde.
Maar ik hoor de kritiek al komen: het is een louche zakenman, hij wou een club verhuizen naar een andere stad, het is een clubhopper, ...
Ik denk dat hij van die verhuishistorie veel geleerd heeft, dus op dat vlak ben ik niet ongerust.
Een louche zakenman vind ik hem niet: daarvoor heeft hij al te veel bewezen, en indien hij niet koosjer zou zijn, dan was hij wellicht al lang met het gerecht in aanraking gekomen.
Clubhopper? Ja, akkoord. Maar Michel Verschuren is ook destijds van RWDM naar Anderlecht gegaan. Van Holsbeeck is ook van Lierse naar Anderlecht gegaan, De Vroe heeft er ook al een paar clubs opzitten, en zo kan ik nog wel effe doorgaan. Als deze man in samenspraak én akkoord met PLJ voor de noodzakelijke "verbreding van het draagvlak" kan zorgen, dat ze hem dan maar laten doen!


inderdaad, hij heeft bewezen hoe je failliet kan gaan. In ons geval, een dikke plus om hier voorzitter te komen. :D


22 Jan 2018, 19:56
Vaste Waarde

Lid geworden op: 16 Mei 2014, 22:51
Berichten: 1386
Bericht Re: Artikels
BDS schreef:
filip.dhose schreef:
Still standing ! schreef:
er staat "droomt ervan " :cool:

eerst niet zakken in dees reeks, zou ik zo zeggen. het kloofje smelt de laatste weken als sneeuw voor de zon, 'dankzij' denjers en chateletten.


Je kunt toch niet zeggen dat dit geen goed nieuws is. De Cuyper legde de grondslagen voor het succes van het huidige Z-W, en hij bracht in Antwerpen een hopeloze reddingsactie tot een goed einde.
Maar ik hoor de kritiek al komen: het is een louche zakenman, hij wou een club verhuizen naar een andere stad, het is een clubhopper, ...
Ik denk dat hij van die verhuishistorie veel geleerd heeft, dus op dat vlak ben ik niet ongerust.
Een louche zakenman vind ik hem niet: daarvoor heeft hij al te veel bewezen, en indien hij niet koosjer zou zijn, dan was hij wellicht al lang met het gerecht in aanraking gekomen.
Clubhopper? Ja, akkoord. Maar Michel Verschuren is ook destijds van RWDM naar Anderlecht gegaan. Van Holsbeeck is ook van Lierse naar Anderlecht gegaan, De Vroe heeft er ook al een paar clubs opzitten, en zo kan ik nog wel effe doorgaan. Als deze man in samenspraak én akkoord met PLJ voor de noodzakelijke "verbreding van het draagvlak" kan zorgen, dat ze hem dan maar laten doen!


inderdaad, hij heeft bewezen hoe je failliet kan gaan. In ons geval, een dikke plus om hier voorzitter te komen. :D


Kun je hier wat duiding bij geven? Met welk bedrijf?


22 Jan 2018, 19:57
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 05 Nov 2006, 20:30
Berichten: 582
Bericht Re: Artikels
https://www.tijd.be/politiek-economie/b ... rp/9757866

Een zakenman met een zeer breed netwerk van financierders, investeerders, en durfkapitalisten, nationaal en internationaal. Hij heeft Antwerp toch de ultieme financiële zet gegeven op het moment dat ze hun licentie nodig hadden. Ik ben gematigd positief. Maar afwachten uiteraard wat er preies van aan is allemaal. De bal is wel aan het rollen nu dit artikel werd gepost.


22 Jan 2018, 20:08
Reserve

Lid geworden op: 01 Apr 2014, 16:53
Berichten: 319
Bericht Re: Artikels
Petroe69 schreef:
https://www.tijd.be/politiek-economie/belgie-vlaanderen/Wie-pompt-miljoenen-in-Royal-Antwerp/9757866

Een zakenman met een zeer breed netwerk van financierders, investeerders, en durfkapitalisten, nationaal en internationaal. Hij heeft Antwerp toch de ultieme financiële zet gegeven op het moment dat ze hun licentie nodig hadden. Ik ben gematigd positief. Maar afwachten uiteraard wat er preies van aan is allemaal. De bal is wel aan het rollen nu dit artikel werd gepost.


Die past hier echt in het profiel: een kwal, dikkenek, grootheidswaanzin. Ondernemer met een "reputatie".

Welkom Patrick!


22 Jan 2018, 20:13
forumlegende

Lid geworden op: 23 Jun 2005, 22:27
Berichten: 3019
Bericht Re: Artikels
BDS schreef:
Petroe69 schreef:
https://www.tijd.be/politiek-economie/belgie-vlaanderen/Wie-pompt-miljoenen-in-Royal-Antwerp/9757866

Een zakenman met een zeer breed netwerk van financierders, investeerders, en durfkapitalisten, nationaal en internationaal. Hij heeft Antwerp toch de ultieme financiële zet gegeven op het moment dat ze hun licentie nodig hadden. Ik ben gematigd positief. Maar afwachten uiteraard wat er preies van aan is allemaal. De bal is wel aan het rollen nu dit artikel werd gepost.


Die past hier echt in het profiel: een kwal, dikkenek, grootheidswaanzin. Ondernemer met een "reputatie".

Welkom Patrick!


Heb je liever een pastoor of zo? Iedereen die op jonge leeftijd veel kapitaal verwerft heeft een reputatie.
Hij heeft al twee clubs naar eerste gebracht. Waarom geen derde Keer?


22 Jan 2018, 20:18
Reserve

Lid geworden op: 13 Jan 2014, 14:50
Berichten: 371
Locatie: 9300
Bericht Re: Artikels
filip.dhose schreef:
BDS schreef:
filip.dhose schreef:

Je kunt toch niet zeggen dat dit geen goed nieuws is. De Cuyper legde de grondslagen voor het succes van het huidige Z-W, en hij bracht in Antwerpen een hopeloze reddingsactie tot een goed einde.
Maar ik hoor de kritiek al komen: het is een louche zakenman, hij wou een club verhuizen naar een andere stad, het is een clubhopper, ...
Ik denk dat hij van die verhuishistorie veel geleerd heeft, dus op dat vlak ben ik niet ongerust.
Een louche zakenman vind ik hem niet: daarvoor heeft hij al te veel bewezen, en indien hij niet koosjer zou zijn, dan was hij wellicht al lang met het gerecht in aanraking gekomen.
Clubhopper? Ja, akkoord. Maar Michel Verschuren is ook destijds van RWDM naar Anderlecht gegaan. Van Holsbeeck is ook van Lierse naar Anderlecht gegaan, De Vroe heeft er ook al een paar clubs opzitten, en zo kan ik nog wel effe doorgaan. Als deze man in samenspraak én akkoord met PLJ voor de noodzakelijke "verbreding van het draagvlak" kan zorgen, dat ze hem dan maar laten doen!


inderdaad, hij heeft bewezen hoe je failliet kan gaan. In ons geval, een dikke plus om hier voorzitter te komen. :D


Kun je hier wat duiding bij geven? Met welk bedrijf?


Enfinity, uit subsidies bestaande zonnepanelenzeepbel, ontploft in het gezicht van Decuyper én Coucke...

(zie: http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20130805_00682195)

Soit, le temps du passé...en wie niet waagt, blijft maagd, hé... :)

In het moderne voetbal geraak je nu eenmaal vooruit met zo'n durvers...die hebben een immens netwerk en kunnen vlot investeerders binnenbrengen. Nadeel is dat ze risico's nemen met het geld van anderen, voordeel is dat ze altijd 'geld van anderen' vinden... :D

Ik vind dit geen slecht idee, dus idd gematigd positief...den tijd van pier en pol die ne wedstrijdbal schenken is gedaan ze, bestekes... toch als je ambieert wat 90% van de EA-supporters graag opnieuw wil.


22 Jan 2018, 20:28
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 6679 berichten ]  Ga naar pagina 1 340 341 342 343 344 446


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: iendracht veroit en 74 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst