Artikels - Pagina 354 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 6668 berichten ]  Ga naar pagina 1 352 353 354 355 356 445
 Artikels 
Auteur Bericht
Reserve

Lid geworden op: 03 Mei 2017, 16:37
Berichten: 310
Bericht Re: Artikels
Lobijn ken ik niet. Van de Velde ken ik toevallig iets beter gezien hij hier in de buurt woonachtig is, dat lijk met toch iemand met kennis van de lagere reeksen en iemand die het spelletje wel kent. Voor deze reeks denk ik geen slechte trainer.

Anderzijds liever TDC 2.0, een onbekende jonge trainer.

Of eens polsen bij de trainer van Knokke.


17 Nov 2018, 19:50
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: Artikels
Kortom ze hadden beter de centen gespaard voor nen deftige wintertransfer en met Tom verder gedaan.


17 Nov 2018, 21:37
Vaste Waarde

Lid geworden op: 16 Mei 2014, 22:51
Berichten: 1386
Bericht Re: Artikels
Davy schreef:
Kortom ze hadden beter de centen gespaard voor nen deftige wintertransfer en met Tom verder gedaan.


1000 % gelijk! Het geld dat ze de voorbije 50 jaar bij onze club al weggesmeten hebben aan ontslagpremies voor trainers moet hallucinant hoog zijn. Effe kijken op wikipedia:
24 stuks!!! :stom: (Regi Van Acker, zelf vertrokken naar Dessel Sport niet meegerekend)


18 Nov 2018, 3:57
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Artikels
filip.dhose schreef:
Davy schreef:
Kortom ze hadden beter de centen gespaard voor nen deftige wintertransfer en met Tom verder gedaan.


1000 % gelijk! Het geld dat ze de voorbije 50 jaar bij onze club al weggesmeten hebben aan ontslagpremies voor trainers moet hallucinant hoog zijn. Effe kijken op wikipedia:
24 stuks!!! :stom: (Regi Van Acker, zelf vertrokken naar Dessel Sport niet meegerekend)


Als je geen visie hebt - laat staan op de lange termijn - zijn dat zaken waar je helaas niet onderuit kan... Ik kan me de laatste jaren enkel het vertrek van Rene Desaeyere herinneren waar er enige logica werd gevolgd: kwam na CJ als "gemoedelijke man" om de druk van de spelersgroep te halen en de ploeg alsnog te redden. Slaagde in zijn job, maar voor de next step werd hij minder geschikt geacht en werd er in onderling overleg afscheid genomen... Het kan dus wel, maar ja...


18 Nov 2018, 11:02
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 22 Dec 2007, 19:41
Berichten: 1966
Bericht Re: Artikels
fromfathertoson schreef:
Lobijn ken ik niet. Van de Velde ken ik toevallig iets beter gezien hij hier in de buurt woonachtig is, dat lijk met toch iemand met kennis van de lagere reeksen en iemand die het spelletje wel kent. Voor deze reeks denk ik geen slechte trainer.

Anderzijds liever TDC 2.0, een onbekende jonge trainer.

Of eens polsen bij de trainer van Knokke.


Woont ook in de buurt. Typische 'tiran'-trainer, kan een groep op korte termijn op scherp krijgen, maar niet meer dan dat.

Allez, da's mijn mening natuurlijk.


18 Nov 2018, 11:47
Ancien

Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37
Berichten: 4817
Locatie: oilsjt
Bericht Re: Artikels
Nieuwe trainer kan nog efkes wachten, het bal van de voorzitter komt er aan, en dat is zoveeeel belangrijker. :cool:

_________________
oilsjt, goi alien...


18 Nov 2018, 13:09
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 31 Aug 2013, 20:30
Berichten: 545
Bericht Re: Artikels
onze tegenstrever van vandaag heeft er iets meer verstand van vind ik. Hoelang is Leleu daar al trainer ? En elk jaar zeg ik opnieuw : diene Leleu is daar weer met zijn ploegsken, maar hij doet het toch elk jaar opnieuw he.

_________________
WOEF


18 Nov 2018, 14:06
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Artikels
iendrachter schreef:
rataplan schreef:
onze tegenstrever van vandaag heeft er iets meer verstand van vind ik. Hoelang is Leleu daar al trainer ? En elk jaar zeg ik opnieuw : diene Leleu is daar weer met zijn ploegsken, maar hij doet het toch elk jaar opnieuw he.


Klopt, elk jaar de ploeg grotendeels proberen samenhouden en de spelers die toch vertrekken volwaardig vervangen.
Ik heb het niet zo voor die blaas van een Leleu maar ze slagen ginder toch elk seizoen in hun opzet.
Spelers als Verstraete,Wantens,Sarr kon men hier niet binnenhalen maar daar wel.
Op de laatste supportersvergadering zei DA dat Oudenaarde ook met grootse plannen bezig is, wie gaat daar zijn geld insteken voor die 100 supporters die er thuis zijn?
Die club heeft toch geen toekomst als je ziet welke clubs daar rond allemaal liggen?


Ipv van altijd naar anderen te kijken, zouden ze beter eens kijken naar wat ze zelf moeten doen... Linkt aan mijn eerdere comment rond gebrek aan visie. Feit dat ze nu Oudenaarde gebruiken als vb tijdens een vergadering en niet meer een eersteklasser zoals KVO of zo, is misschien wel een teken aan de wand.

Wat Leleu betreft: helemaal geen blaas hoor. Gaat - net zoals TDC trouwens - zelf zijn tegenstanders scouten (al dan niet samen met de scouts van de club) en is heel correct en vriendelijk in de omgang. Neemt het natuurlijk wel steeds voor zijn spelers op en kan - fel - tegen de tegenstander en zijn fans ingaan, maar slecht vind ik dat helemaal niet.

Wel nuance over Wantens: die is gevolgd geweest toen hier op linksback Geenens, Van Kerckhoven en De Man liepen... Lars' profiel is heel vergelijkbaar met dat van Preben, dus dat er daar niet meteen een prioriteit van werd gemaakt, kan ik wel begrijpen.

Grote voordeel bij Oudenaarde is dat er naast de standvastigheid van de trainer, ook altijd een volledige spelersas blijft staan in alle linies: Dutoit, De Wilde, Van Ruyskensvelde, Van Wildemeersch, Martens, Vervaecke... die lopen er al heel lang. En als er mannen afhaken zoals Vandenbossche nu, halen ze daar een (goeie) vervanger voor... Grootste kwaliteit is dat ze quasi nooit enkel pingelaars binnenhalen, maar ook mannen die - als het voetballend niet lukt - niet door de mand vallen. Verstraete kan goed shotten, maar loopt ook heel wat af - Martens idem en kan een match beslissen op vrije trap, op het midden lopen voor de rest niet de beste voetballers, maar zijn wel sterk op stilstaande fases, kunnen scoren uit infiltraties en zijn keihard in de duels. Visie... maar is natuurlijk wel Oudenaarde en niet Aalst.


18 Nov 2018, 15:38
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03
Berichten: 5510
Leeftijd: 47
Locatie: Lebbeke
Bericht Re: RE: Re: Artikels
DT schreef:

Ipv van altijd naar anderen te kijken, zouden ze beter eens kijken naar wat ze zelf moeten doen... Linkt aan mijn eerdere comment rond gebrek aan visie. Feit dat ze nu Oudenaarde gebruiken als vb tijdens een vergadering en niet meer een eersteklasser zoals KVO of zo, is misschien wel een teken aan de wand.


Ik weet niet meer juist waar Oudenaarde genoemd is, maar als voorbeeld voor ons werden nog altijd Gent en Mechelen genoemd ;)


18 Nov 2018, 15:54
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 31 Aug 2013, 20:30
Berichten: 545
Bericht Re: RE: Re: Artikels
Smetje schreef:
DT schreef:

Ipv van altijd naar anderen te kijken, zouden ze beter eens kijken naar wat ze zelf moeten doen... Linkt aan mijn eerdere comment rond gebrek aan visie. Feit dat ze nu Oudenaarde gebruiken als vb tijdens een vergadering en niet meer een eersteklasser zoals KVO of zo, is misschien wel een teken aan de wand.


Ik weet niet meer juist waar Oudenaarde genoemd is, maar als voorbeeld voor ons werden nog altijd Gent en Mechelen genoemd ;)


Inderdaad, ook Mechelen werd genoemd. Maar dan moeten de heren wel beseffen dat ze in Mechelen toch wat méér rekening houden met de supporters in vergelijking met hier bij ons he.

_________________
WOEF


18 Nov 2018, 15:57
Ancien

Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35
Berichten: 4112
Leeftijd: 54
Locatie: Herzele
Bericht Re: Artikels
Bekende keert terug naar oude stal... ;)

_________________
What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator.


19 Nov 2018, 10:13
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: Artikels
DavidSeal schreef:
Bekende keert terug naar oude stal... ;)


Als ge A zegt moeje oeik B zeggen. :D
Terug naar oude stal wie kan dat zijn BVR, De Caje of een oud speler?

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


19 Nov 2018, 10:21
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09
Berichten: 2564
Leeftijd: 42
Bericht Re: Artikels
Hugo schreef:
DavidSeal schreef:
Bekende keert terug naar oude stal... ;)


Als ge A zegt moeje oeik B zeggen. :D
Terug naar oude stal wie kan dat zijn BVR, De Caje of een oud speler?

Van Renterghem heb ik gisteren horen waaien.


19 Nov 2018, 10:25
Ancien

Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35
Berichten: 4112
Leeftijd: 54
Locatie: Herzele
Bericht Re: Artikels
zwawi schreef:
Hugo schreef:
DavidSeal schreef:
Bekende keert terug naar oude stal... ;)


Als ge A zegt moeje oeik B zeggen. :D
Terug naar oude stal wie kan dat zijn BVR, De Caje of een oud speler?

Van Renterghem heb ik gisteren horen waaien.



Inderdaad, aangezien sommigen (van bestuur) toch zelf niet kunnen zwijgen, BVR zou terugkeren!

_________________
What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator.


19 Nov 2018, 10:28
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: Artikels
Mooie tijden mee beleeft maar had toen wel een ploeg klasbakken ter beschikking, nu is het een ander gegeven.
Maar zoals iendrachter aangaf diene Lobijn of Staelens enz..liever niet dan lijkt dit mij meer een betere keuze.

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


19 Nov 2018, 10:42
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 6668 berichten ]  Ga naar pagina 1 352 353 354 355 356 445


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 40 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst