Artikels - Pagina 4 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 6657 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 6 444
 Artikels 
Auteur Bericht
Vaste Waarde

Lid geworden op: 18 Mei 2005, 21:50
Berichten: 945
Verbechio schreef:
placietjen schreef:
Verbechio schreef:
allemaal goe ma as er ier ene durft denken aan den titel ist direct ambras en ist van: zie ma dammen eerst kampioen spelen. nu lijkt het alsof we al kampioen zijn en al meestrijden voor promotie naar 2de :shock: kkan da ier toch allemaal ni volgen ze
't zou erg moeten zijn als iedereen hetzelfde denkt van de Koen zeker ? :p

geef toe, den ambiance zou veel minder zijn hé ;)
ps: ik blijf bij mijn gedacht dat het vant jaar nog bloed zweet en tranen gaat kosten om die titel binnen te halen (al denk ik wel dat het gaat lukken, daar niet van)
Maar gelijk er hier aant zweven waren voor de match op Bornem.... daar had ik gewoon voor gewaarschuwd en 't bleek toch dat dat misschien niet zo slecht had geweest hé.

Voor de rest draagt iedereen op zijn manier het steentje maar bij op zijn manier... elke bijdrage is een succes


Daar zenk volledig mee akkoord ma ge moe toegeven da er ier nen tijd geweest is worda er nen hoop al bezig waren over den titel en zelfs daarna. En enkelen hebben daar geprikkeld op gereageerd en ni op de laatste plaats ook Koen (geen verwijt e!) Nu verschijnt dit zo in de gazet van Koen en nu is alles ok. Tis zeker ni ver te neuten ma tviel mij gewoon op. Maakt ni uit …


Ben effe gaan opzoeken waar ik zo geprikkeld gereageerd zou hebben ... Kon da nie direct terugvinden zenne ...

Ik zeg niet dat we makkelijk kampioen gaan spelen hé, ik zeg alleen dat we met deze ploeg normaal de titel moeten kunnen halen. Een betere ploeg gaan we niet meer kunnen samenstellen ! En ik zeg ook dat we het (bij behalen van de titel) volgend seizoen makkelijker gaan hebben omdat ploegen meer gaan voetballen tegen ons dan nu !


13 Okt 2006, 15:50
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
Ajuin schreef:
Verbechio schreef:
placietjen schreef:
Verbechio schreef:
allemaal goe ma as er ier ene durft denken aan den titel ist direct ambras en ist van: zie ma dammen eerst kampioen spelen. nu lijkt het alsof we al kampioen zijn en al meestrijden voor promotie naar 2de :shock: kkan da ier toch allemaal ni volgen ze
't zou erg moeten zijn als iedereen hetzelfde denkt van de Koen zeker ? :p

geef toe, den ambiance zou veel minder zijn hé ;)
ps: ik blijf bij mijn gedacht dat het vant jaar nog bloed zweet en tranen gaat kosten om die titel binnen te halen (al denk ik wel dat het gaat lukken, daar niet van)
Maar gelijk er hier aant zweven waren voor de match op Bornem.... daar had ik gewoon voor gewaarschuwd en 't bleek toch dat dat misschien niet zo slecht had geweest hé.


peist ge nu echt da ploegen zoals maldegem, torhout, londerzeel, wetteren "ten aanval" gaan trekken tegen ons??? Droom maar rustig verder. Een betere ploeg kan je altijd samenstellen, perfectie bestaat niet!
Voor de rest draagt iedereen op zijn manier het steentje maar bij op zijn manier... elke bijdrage is een succes


Daar zenk volledig mee akkoord ma ge moe toegeven da er ier nen tijd geweest is worda er nen hoop al bezig waren over den titel en zelfs daarna. En enkelen hebben daar geprikkeld op gereageerd en ni op de laatste plaats ook Koen (geen verwijt e!) Nu verschijnt dit zo in de gazet van Koen en nu is alles ok. Tis zeker ni ver te neuten ma tviel mij gewoon op. Maakt ni uit …


Ben effe gaan opzoeken waar ik zo geprikkeld gereageerd zou hebben ... Kon da nie direct terugvinden zenne ...

Ik zeg niet dat we makkelijk kampioen gaan spelen hé, ik zeg alleen dat we met deze ploeg normaal de titel moeten kunnen halen. Een betere ploeg gaan we niet meer kunnen samenstellen ! En ik zeg ook dat we het (bij behalen van de titel) volgend seizoen makkelijker gaan hebben omdat ploegen meer gaan voetballen tegen ons dan nu !


13 Okt 2006, 15:52
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 11:13
Berichten: 5023
Leeftijd: 40
Locatie: Lede
Ajuin, ge moet men reactie verstaan. theeft hier een gans spel geweest e na die eerste vlotte overwinningen. Ik em natuurlijk ook uw artikel nog ni gelezen dus kkan alleen afgaan op den titel ;) kzen natuurlijk wel zeker dant alleen me goeie bedoelingen gedaan is :-) (ps tis natuurlijk wel zo da ge gereageerd hebt op die kampioenentopics tijdje terug ma da doet er nimmer toe :-))

kdenk da iedereen wel beseft wa ge doe voor de club en da iedereen da hier allemaal apprecieert dus twas zeker gene kritiek e man ;)

_________________
22/04/2007 - 17/04/2011


13 Okt 2006, 15:57
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:18
Berichten: 2248
Leeftijd: 44
Locatie: Pamel
Schoon artikel van de Koen :D Ge doet gij dat goed :D

En zoals beloofd,koop ik de zondag mennen Eendrachter bij u é :grijns:

_________________
Afbeelding


13 Okt 2006, 17:50
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 11:13
Berichten: 5023
Leeftijd: 40
Locatie: Lede
Eerst in de gazet en der fleus op radio Contact. em go nog nen BO'er werren (bekende Oilsjteneir :D)

_________________
22/04/2007 - 17/04/2011


14 Okt 2006, 20:33
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52
Berichten: 6580
Leeftijd: 10
Locatie:
Website: http://www.spionkop-lede.tk
Het nieuwsblad vandaag: intervieuw met landuyt met als titel "dubbele cijfers waren mogelijk"
en in de marge: de Ninoofse burgemeester heeft de wedstrijd tegen aalst uitgesteld nadat Berchemse hooligans tegen de gevels van huizen hebben staan pissen en dit in de hoofcommissaris (die in die straat van 't stadion woont) in het verkeerde keelgat is geschoten. Ze hebben daar ook ne soort Walter precies

_________________
www.spionkoplede.com


17 Okt 2006, 11:45
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07
Berichten: 5751
Mariner schreef:
Het nieuwsblad vandaag: intervieuw met landuyt met als titel "dubbele cijfers waren mogelijk"
en in de marge: de Ninoofse burgemeester heeft de wedstrijd tegen aalst uitgesteld nadat Berchemse hooligans tegen de gevels van huizen hebben staan pissen en dit in de hoofcommissaris (die in die straat van 't stadion woont) in het verkeerde keelgat is geschoten. Ze hebben daar ook ne soort Walter precies


Elke keer als ik van cafe kom ben ik blijkbaar een hooligan geweest zonder het te weten :grijns: :zat:

_________________
Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies


17 Okt 2006, 11:50
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52
Berichten: 6580
Leeftijd: 10
Locatie:
Website: http://www.spionkop-lede.tk
Casual1919 schreef:
Mariner schreef:
Het nieuwsblad vandaag: intervieuw met landuyt met als titel "dubbele cijfers waren mogelijk"
en in de marge: de Ninoofse burgemeester heeft de wedstrijd tegen aalst uitgesteld nadat Berchemse hooligans tegen de gevels van huizen hebben staan pissen en dit bij de hoofcommissaris (die in die straat van 't stadion woont) in het verkeerde keelgat is geschoten. Ze hebben daar ook ne soort Walter precies


Elke keer als ik van cafe kom ben ik blijkbaar een hooligan geweest zonder het te weten :grijns: :zat:


:D zo staat het er letterlijk :grijns:

_________________
www.spionkoplede.com


17 Okt 2006, 11:59
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:57
Berichten: 2447
Leeftijd: 40
Locatie: Opwijk
Mariner schreef:
Het nieuwsblad vandaag: intervieuw met landuyt met als titel "dubbele cijfers waren mogelijk"
en in de marge: de Ninoofse burgemeester heeft de wedstrijd tegen aalst uitgesteld nadat Berchemse hooligans tegen de gevels van huizen hebben staan pissen en dit in de hoofcommissaris (die in die straat van 't stadion woont) in het verkeerde keelgat is geschoten. Ze hebben daar ook ne soort Walter precies


da duurt toch geen wéken voor da allemaal opgedroogd is?


17 Okt 2006, 16:22
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 01 Aug 2006, 12:40
Berichten: 2290
Leeftijd: 44
Locatie: HERNE
Spees schreef:
Mariner schreef:
Het nieuwsblad vandaag: intervieuw met landuyt met als titel "dubbele cijfers waren mogelijk"
en in de marge: de Ninoofse burgemeester heeft de wedstrijd tegen aalst uitgesteld nadat Berchemse hooligans tegen de gevels van huizen hebben staan pissen en dit in de hoofcommissaris (die in die straat van 't stadion woont) in het verkeerde keelgat is geschoten. Ze hebben daar ook ne soort Walter precies


da duurt toch geen wéken voor da allemaal opgedroogd is?


En het was nog tegen de muren, had het in de brievenbussen geweest kon ik het nog verstaan :grijns:

_________________
Justice for the 96! YNWA!

I E N D R A C H T 4 E V E R !!!


17 Okt 2006, 16:36
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 12 Okt 2006, 23:37
Berichten: 2340
Leeftijd: 38
Locatie: Aalst
als dat de reden is???
flauw excuus hoor!!
Precies of we gaan lebeke onderpissen? :fluit:


17 Okt 2006, 19:05
Ancien

Lid geworden op: 09 Okt 2005, 21:15
Berichten: 4109
Leeftijd: 40
Locatie: Lede
WLM: janvanboxstael@hotmail.com
belgianiron schreef:
als dat de reden is???
flauw excuus hoor!!
Precies of we gaan lebeke onderpissen? :fluit:


Pas op zè, met 1500 man kunnen we wel al nen hoop bijeen pissen zelle :grijns:


17 Okt 2006, 19:09
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 11:13
Berichten: 5023
Leeftijd: 40
Locatie: Lede
belgianiron schreef:
als dat de reden is???
flauw excuus hoor!!
Precies of we gaan lebeke onderpissen? :fluit:


emt ook gedacht. en daarbij moeten wij boeten voor die van Berchem :huh:

_________________
22/04/2007 - 17/04/2011


17 Okt 2006, 19:18
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:53
Berichten: 7534
Leeftijd: 35
Verbechio schreef:
belgianiron schreef:
als dat de reden is???
flauw excuus hoor!!
Precies of we gaan lebeke onderpissen? :fluit:


emt ook gedacht. en daarbij moeten wij boeten voor die van Berchem :huh:


precies asser na de match ene van ons begint te pisse, er niemand ga volgen? :engel:

_________________
eendrachter ben je niet voor heel even,
maar voor je hele leven!


17 Okt 2006, 19:19
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 11:13
Berichten: 5023
Leeftijd: 40
Locatie: Lede
hansken schreef:
Verbechio schreef:
belgianiron schreef:
als dat de reden is???
flauw excuus hoor!!
Precies of we gaan lebeke onderpissen? :fluit:


emt ook gedacht. en daarbij moeten wij boeten voor die van Berchem :huh:


precies asser na de match ene van ons begint te pisse, er niemand ga volgen? :engel:



nee iedereen zou zeer afkerend reageren ;) :D

_________________
22/04/2007 - 17/04/2011


17 Okt 2006, 19:36
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 6657 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 6 444


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 53 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst