Artikels - Pagina 397 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 6669 berichten ]  Ga naar pagina 1 395 396 397 398 399 445
 Artikels 
Auteur Bericht
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 30 Okt 2005, 22:58
Berichten: 1596
Leeftijd: 48
Locatie: aalst
Bericht Re: Artikels
fromfathertoson schreef:
https://www.eendracht-aalst.be/nieuws/officieel/onze-club-neemt-afscheid-van-bart-van-renterghem/?fbclid=IwAR0slayUTkEu4SYhYRdMBZ38NN6TE6BJhN3EpUuK0DaK2O49QtusUaQu-rw

BVR verlaat EA


Eindelijk


29 Jan 2021, 7:34
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: Artikels
2 seizoenen te laat maar kom, ze kunnen ook aan hun "huiswerk" beginnen. Hopelijk een trainer die zijn strepen heeft vedriend in deze reeks en weet waar de versterkingen zitten, en die een ploeg kan bouwen.


29 Jan 2021, 9:24
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5737
Bericht Re: Artikels
:banana: :banana: :banana: :drank: :juij: het beste nieuws in jaren.


29 Jan 2021, 9:53
Reserve

Lid geworden op: 22 Jan 2019, 21:40
Berichten: 392
Bericht Re: Artikels
Miljaar. Tom De Cock heeft zonet getekend bij...Lebbeke


29 Jan 2021, 10:40
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5737
Bericht Re: Artikels
nog wel dat hij buiten is voor er transfers moeten gedaan worden of het was weer van dat.


29 Jan 2021, 11:36
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5737
Bericht Re: Artikels
Aalst -

De Aalsterse voorzitter Patrick Le Juste blijft met Eendracht een autonome koers varen, maar roomt de premies af.

1) Liggen de inkomsten via sponsoring dit seizoen lager dan vorig seizoen?

Ja.

“De hoofdsponsoring blijft intact. Bij de middelgrote sponsors noteren we een daling van 50%. Bij de kleinere sponsors schrijven we een daling van 25%.”

2) Zullen de inkomsten via sponsoring volgend seizoen lager liggen dan dit seizoen?

Nee.

“Als we een normaal seizoen afwerken, halen we het oude sponsorniveau van voorheen. Anders ga ik uit van een daling van 25%.”

3) Hoe groot is dit seizoen de daling van alle inkomsten in vergelijking met een normaal seizoen?

75%.

4) Heeft uw club financiële steun gekregen van de lokale overheid?

Ja.

“We moeten geen huur betalen voor het Pierre Cornelisstadion.”

5) Komt het voortbestaan van de club in gevaar?

Nee.

“We spartelen ons hier wel door, maar de spelers verloren aan marktwaarde en worden dus minder vergoed. Het is jammer dat eerst een pandemie moest uitbreken om het voetballandschap te saneren.”

6) Overweegt uw club binnen de vijf jaar een fusie?

Nee.

“Aalst wordt al jarenlang gekoppeld aan Dender, maar dat is nu helemaal niet aan de orde.”

7) Als de competitie voor de eerste ploegen definitief wordt stopgezet, moet het jeugdvoetbal dan ook stopgezet worden?

Nee.

“De gezondheid en de veiligheid primeren uiteraard. Indien mogelijk willen we evenwel alle jeugdspelers laten voetballen.”

8) Komt uw club de (jeugd)spelers die lidgeld betaald hebben dit seizoen nog tegemoet?

Nee.

“Er kwam nauwelijks vraag voor van uit de hoek van de ouders. We treffen mogelijk wel een compensatieregeling via gratis trainingen of tickets voor het eetfestijn.”

9) Wordt het lidgeld aangepast?

Nog niet beslist.

“Haast zeker niet.”

10) Zijn er vrijwilligers (bestuursleden en gewone helpers) definitief afgehaakt omwille van corona?

Nee.

11) Hebben de spelers en trainers dit seizoen al moeten inleveren?

Nee.

“De spelers werden wel op technisch werkloosheid geplaatst.”

12) Moeten de spelers en trainers volgend seizoen inleveren?

Ja.

“De contracten worden onderhandeld van uit een besparing van 20% op de premies.”
hnb.


29 Jan 2021, 11:51
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 30 Okt 2005, 22:58
Berichten: 1596
Leeftijd: 48
Locatie: aalst
Bericht Re: Artikels
En nu bang afwachten wie de nieuwe trainer wordt .
Één ding heb ik de laatste 2 jaar van de voorzitter geleerd , het kan nog altijd slechter.
Ik hoop dat hij niet afkomt met JP of cieters.


29 Jan 2021, 16:41
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: Artikels
De eerste stap is (eindelijk) gezet.
Hopen op een zo goed mogelijk geplaatste vervanger die op sportief vlak iets kan neerzetten ( zowel qua transferkeuzes, een groep smeden, met jongeren werken) en iemand met een duidelijk plan voor de spelers die het moeten begrijpen en voor de toeschouwers die er moeten naar kijken.

Realiteit is dat plj (andermaal) quasi van nul mag beginnen... zijn eigen fout

De mooie wedstrijden die ik de laatste 2,5 jaar heb gezien kan je op één hand tellen


29 Jan 2021, 17:18
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03
Berichten: 5510
Leeftijd: 47
Locatie: Lebbeke
Bericht Re: Artikels
Goed dat BVR eindelijk weg is.

Vraag is wie nu beslissingen gaat nemen over nieuwe trainer en transfers. Is er nog iemand met verstand van zaken die PLJ advies kan geven?


29 Jan 2021, 18:08
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: Artikels
Smetje schreef:
Goed dat BVR eindelijk weg is.

Vraag is wie nu beslissingen gaat nemen over nieuwe trainer en transfers. Is er nog iemand met verstand van zaken die PLJ advies kan geven?


Ons lot hangt af van een goeie gok vrees ik :)


29 Jan 2021, 18:41
forumlegende

Lid geworden op: 07 Mei 2008, 10:08
Berichten: 2954
Bericht Re: Artikels
luque schreef:
Kon er een beter moment komen om BVR te bedanken voor 'bewezen' diensten, en Tom de Cock terug te halen? 'k Peis het ni hein? Niet dus, waarschijnlijk gaan we door met klungelen zoals we de voorbije drie seizoenen hebben gedaan. Lebbeke is ermee gaan lopen. Lebbeke jongens!
Vergeet ook niet dat er intussen heel wat supporters -noodgedwongen- andere dingen hebben ontdekt buiten elke 14 dagen met uw kop te laten lachen. Het zal storm lopen met de volgende aboverkoop...


Iedereen heeft zijn abo nog, van vorig seizoen :zzz:

_________________
Iendracht forever mor fusie never!


29 Jan 2021, 20:44
forumlegende

Lid geworden op: 07 Mei 2008, 10:08
Berichten: 2954
Bericht Re: Artikels
fromfathertoson schreef:
https://www.eendracht-aalst.be/nieuws/officieel/onze-club-neemt-afscheid-van-bart-van-renterghem/?fbclid=IwAR0slayUTkEu4SYhYRdMBZ38NN6TE6BJhN3EpUuK0DaK2O49QtusUaQu-rw

BVR verlaat EA


there must be a God!!! :banana:

_________________
Iendracht forever mor fusie never!


29 Jan 2021, 20:45
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5737
Bericht Re: Artikels
https://www.hln.be/sport-in-de-buurt/co ... a5972f1a/m


29 Jan 2021, 23:01
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5737
Bericht Re: Artikels
Contract van Eendracht Aalst-coach Bart Van Renterghem wordt niet verlengd.

Voetbal Tweede nationale BDe wegen van Eendracht Aalst en hoofdcoach Bart Van Renterghem scheiden. Zijn contract wordt niet verlengd. De kampioenenmaker van 2011 in derde nationale was mede door de coronacrisis bij zijn terugkeer naar de Ajuinen minder succesvol. “Het is de bedoeling dat we in het kader van de reorganisatie van de club een herstart nemen met nieuwe mensen aan het roer”, zegt de Aalsterse voorzitter Patrick Le Juste.
“De beslissing werd na gemeenschappelijk overleg genomen”, vervolgt de Aalsterse preses. “Hoewel de omstandigheden door de coronacrisis voor Van Renterghem niet meezaten, moet ik wel vaststellen dat de resultaten onder zijn sportieve leiding niet goed waren. Na de degradatie uit eerste nationale slaagde hij er niet in de verloren plaats te heroveren. Dit seizoen gingen we van start met twee uitnederlagen bij haalbare tegenstanders KVC Houtvenne en SK Pepingen-Halle. Hij kreeg de kans niet meer om de slechte start goed te maken, maar ik vind het tijd om iets anders te proberen. De kandidaturen van trainers komen vlot binnen. Het is nu aan mij om de juiste keuze te maken.”

Van Renterghem was behalve coach ook sportief verantwoordelijke. Le Juste is niet gehaast om behalve een hoofdcoach een sportief manager aan te trekken.

“Primordiaal is het aanwerven van een nieuwe trainer. Een sportief verantwoordelijke is niet meteen nodig. Veel transfers moeten er immers niet gedaan worden, want we beschikken over een degelijke spelerskern met veel jong talent. Deze spelersgroep kan nog veel progressie maken. Ik houd me zelf al een jaar met het sportieve aspect bezig en kan de onderhandelingen over contractverlengingen met de spelers zelf doen.”

Bart Van Renterghem heeft geen probleem met de beslissing van de Aalsterse preses. “Ik wens te benadrukken dat ik een zeer goede samenwerking had met de voorzitter”, zegt de trainer. “Ik geef grif toe dat ik de doelstelling, de promotie naar eerste nationale, niet heb kunnen bewerkstelligen. Daar zat de coronacrisis wel voor een groot deel tussen. We stonden op zes speeldagen van het einde vier punten achter op leider KVK Tienen en hadden één match minder gespeeld toen de competitie werd stopgezet. Op die manier werden ons alle promotiekansen ontnomen. Bij de competitiestart van dit seizoen kenden we pech dat opnieuw door corona onze thuismatchen werden uitgesteld. Op verplaatsing gingen we tweemaal onderuit, maar in de beker op eerstenationaler Olympic Charleroi zetten we een beresterke prestatie neer en gingen pas in de verlengingen onverdiend onderuit. We waren toen op de goede weg, maar jammer genoeg konden we in competitieverband niet bevestigen omdat de competitie om dezelfde reden alweer werd stopgezet. De omstandigheden zaten gewoon tegen, maar dat is voetbal zeker.”hln


30 Jan 2021, 10:39
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: Artikels
waly 2 schreef:
Contract van Eendracht Aalst-coach Bart Van Renterghem wordt niet verlengd.

Voetbal Tweede nationale BDe wegen van Eendracht Aalst en hoofdcoach Bart Van Renterghem scheiden. Zijn contract wordt niet verlengd. De kampioenenmaker van 2011 in derde nationale was mede door de coronacrisis bij zijn terugkeer naar de Ajuinen minder succesvol. “Het is de bedoeling dat we in het kader van de reorganisatie van de club een herstart nemen met nieuwe mensen aan het roer”, zegt de Aalsterse voorzitter Patrick Le Juste.
“De beslissing werd na gemeenschappelijk overleg genomen”, vervolgt de Aalsterse preses. “Hoewel de omstandigheden door de coronacrisis voor Van Renterghem niet meezaten, moet ik wel vaststellen dat de resultaten onder zijn sportieve leiding niet goed waren. Na de degradatie uit eerste nationale slaagde hij er niet in de verloren plaats te heroveren. Dit seizoen gingen we van start met twee uitnederlagen bij haalbare tegenstanders KVC Houtvenne en SK Pepingen-Halle. Hij kreeg de kans niet meer om de slechte start goed te maken, maar ik vind het tijd om iets anders te proberen. De kandidaturen van trainers komen vlot binnen. Het is nu aan mij om de juiste keuze te maken.”

Van Renterghem was behalve coach ook sportief verantwoordelijke. Le Juste is niet gehaast om behalve een hoofdcoach een sportief manager aan te trekken.

“Primordiaal is het aanwerven van een nieuwe trainer. Een sportief verantwoordelijke is niet meteen nodig. Veel transfers moeten er immers niet gedaan worden, want we beschikken over een degelijke spelerskern met veel jong talent. Deze spelersgroep kan nog veel progressie maken. Ik houd me zelf al een jaar met het sportieve aspect bezig en kan de onderhandelingen over contractverlengingen met de spelers zelf doen.”

Bart Van Renterghem heeft geen probleem met de beslissing van de Aalsterse preses. “Ik wens te benadrukken dat ik een zeer goede samenwerking had met de voorzitter”, zegt de trainer. “Ik geef grif toe dat ik de doelstelling, de promotie naar eerste nationale, niet heb kunnen bewerkstelligen. Daar zat de coronacrisis wel voor een groot deel tussen. We stonden op zes speeldagen van het einde vier punten achter op leider KVK Tienen en hadden één match minder gespeeld toen de competitie werd stopgezet. Op die manier werden ons alle promotiekansen ontnomen. Bij de competitiestart van dit seizoen kenden we pech dat opnieuw door corona onze thuismatchen werden uitgesteld. Op verplaatsing gingen we tweemaal onderuit, maar in de beker op eerstenationaler Olympic Charleroi zetten we een beresterke prestatie neer en gingen pas in de verlengingen onverdiend onderuit. We waren toen op de goede weg, maar jammer genoeg konden we in competitieverband niet bevestigen omdat de competitie om dezelfde reden alweer werd stopgezet. De omstandigheden zaten gewoon tegen, maar dat is voetbal zeker.”hln


Onze voorzitter met zijn 0,000 voetbalverstand gaat het zelf oplossen net zoals het stadiondossier de zoveelste klucht is in aantocht, mede door dergelijke amateurs die de club leiden hebben we allang geen toekomstperspectieven meer. :stom:

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


30 Jan 2021, 13:56
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 6669 berichten ]  Ga naar pagina 1 395 396 397 398 399 445


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google Adsense [Bot] en 36 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst