Artikels - Pagina 3 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 6657 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 444
 Artikels 
Auteur Bericht
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
boris clitoris schreef:
Wees maar zeker dat, bij een eventuele promotie naar derde, serieus zal bijgekocht worden!


allez, da hoop ik ook. voor derde zal het wel nog meevallen.


13 Okt 2006, 11:04
forumlegende

Lid geworden op: 23 Mei 2005, 18:07
Berichten: 2523
Zou iemand dit artikel op de site willen zetten aub?

THNX


13 Okt 2006, 11:07
Vaste Waarde

Lid geworden op: 18 Mei 2005, 21:50
Berichten: 945
filipeveraert schreef:
Vandaag intervieuw met Koen de Cooman in het Nieuwsblad. Titel in één ruk naar 2e klasse. Vind ik toch nie erg slim (er gaan er weer veel kwaad zijn op mij!) zo'n uitspraak maar iedereen mag natuurlijk zijn mening hebben.

Ik denk da we voor derde een deftige ploeg hebben maar voor tweede hebben we toch kwaliteit tekort.


Heb da nie letterlijk gezegd, mor vind da da wel mogelijk moet zijn om ook volgend seizoen mee te dingen naar de titel of toch zeker eindronde in derde !!


13 Okt 2006, 11:41
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
typisch weer , HNB verdraaid wel meer woorden.

:dom: :dom:


13 Okt 2006, 11:42
Miss Forum 2009-2010

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:45
Berichten: 2859
Leeftijd: 39
Ajuin schreef:
filipeveraert schreef:
Vandaag intervieuw met Koen de Cooman in het Nieuwsblad. Titel in één ruk naar 2e klasse. Vind ik toch nie erg slim (er gaan er weer veel kwaad zijn op mij!) zo'n uitspraak maar iedereen mag natuurlijk zijn mening hebben.

Ik denk da we voor derde een deftige ploeg hebben maar voor tweede hebben we toch kwaliteit tekort.


Heb da nie letterlijk gezegd, mor vind da da wel mogelijk moet zijn om ook volgend seizoen mee te dingen naar de titel of toch zeker eindronde in derde !!


waarom interviewen die u?
ze zijn toch zo slim geweest om der gene foto bij te zetten he :mrgreen:


13 Okt 2006, 11:47
Vaste Waarde

Lid geworden op: 18 Mei 2005, 21:50
Berichten: 945
Lot,

Heb al gebeld nor den interviewer, en gezegd da ik in de toekomst GEEN verklaringen meer afleg als ze der gene foto bij zetten !!!

Als ge ziet dat VandenAbeele zijn artikel er net naast dan wel met grote foto is + artikel 2 keer zoveel ... daar kan ik nie mee lachen !!!!

Koen

(voor wie het nie moest doorhebben, da is wel om te lachen hé)


13 Okt 2006, 11:50
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
Ajuin schreef:
Lot,

Heb al gebeld nor den interviewer, en gezegd da ik in de toekomst GEEN verklaringen meer afleg als ze der gene foto bij zetten !!!

Als ge ziet dat VandenAbeele zijn artikel er net naast dan wel met grote foto is + artikel 2 keer zoveel ... daar kan ik nie mee lachen !!!!

Koen

(voor wie het nie moest doorhebben, da is wel om te lachen hé)


haha


13 Okt 2006, 11:51
Ancien

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42
Berichten: 3588
Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/
WLM: stijn.vermaeren@pandora.be
Ze weten toch duidelijk nimmer met wa ze tegenwoordig allemaal hun gazet moeten vullen he zeg :p


13 Okt 2006, 11:55
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 11:13
Berichten: 5023
Leeftijd: 40
Locatie: Lede
allemaal goe ma as er ier ene durft denken aan den titel ist direct ambras en ist van: zie ma dammen eerst kampioen spelen. nu lijkt het alsof we al kampioen zijn en al meestrijden voor promotie naar 2de :shock: kkan da ier toch allemaal ni volgen ze

_________________
22/04/2007 - 17/04/2011


13 Okt 2006, 12:01
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
Verbechio schreef:
allemaal goe ma as er ier ene durft denken aan den titel ist direct ambras en ist van: zie ma dammen eerst kampioen spelen. nu lijkt het alsof we al kampioen zijn en al meestrijden voor promotie naar 2de :shock: kkan da ier toch allemaal ni volgen ze


ja das just, ge weet hier soms nie wa ge nu wel en nie beter zegt. Toen er stond in da artikel Koen De cooman, supporter in hart en nieren, in goede en kwade dagen. Dan lag ik wel plat van t lachen!! :kwijl:


13 Okt 2006, 12:02
Vaste Waarde

Lid geworden op: 18 Mei 2005, 21:50
Berichten: 945
filipeveraert schreef:
Verbechio schreef:
allemaal goe ma as er ier ene durft denken aan den titel ist direct ambras en ist van: zie ma dammen eerst kampioen spelen. nu lijkt het alsof we al kampioen zijn en al meestrijden voor promotie naar 2de :shock: kkan da ier toch allemaal ni volgen ze


ja das just, ge weet hier soms nie wa ge nu wel en nie beter zegt. Toen er stond in da artikel Koen De cooman, supporter in hart en nieren, in goede en kwade dagen. Dan lag ik wel plat van t lachen!! :kwijl:


Laat nu ne keer zien da ge ook supporter zijt en iet over hebt voor den Iendracht ! En kom zondag helpen met het verkopen van de clubbladen :fluit:

Ondanks feit da iedereen zo de naam wil hebben van echte supporter en dit en dat, is het blijkbaar toch niet zo evidient om 3 of 4 mensen te vinden die ook daadwerkelijk een steentje willen bijdragen.


13 Okt 2006, 12:06
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
Ajuin schreef:
filipeveraert schreef:
Verbechio schreef:
allemaal goe ma as er ier ene durft denken aan den titel ist direct ambras en ist van: zie ma dammen eerst kampioen spelen. nu lijkt het alsof we al kampioen zijn en al meestrijden voor promotie naar 2de :shock: kkan da ier toch allemaal ni volgen ze


ja das just, ge weet hier soms nie wa ge nu wel en nie beter zegt. Toen er stond in da artikel Koen De cooman, supporter in hart en nieren, in goede en kwade dagen. Dan lag ik wel plat van t lachen!! :kwijl:


Laat nu ne keer zien da ge ook supporter zijt en iet over hebt voor den Iendracht ! En kom zondag helpen met het verkopen van de clubbladen :fluit:

Ondanks feit da iedereen zo de naam wil hebben van echte supporter en dit en dat, is het blijkbaar toch niet zo evidient om 3 of 4 mensen te vinden die ook daadwerkelijk een steentje willen bijdragen.


Dienen verkoop van clubblad laat ik over aan DE man op n'iendracht, ik sta iedere zondag 100% achter de ploeg...


13 Okt 2006, 12:07
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Verbechio schreef:
allemaal goe ma as er ier ene durft denken aan den titel ist direct ambras en ist van: zie ma dammen eerst kampioen spelen. nu lijkt het alsof we al kampioen zijn en al meestrijden voor promotie naar 2de :shock: kkan da ier toch allemaal ni volgen ze
't zou erg moeten zijn als iedereen hetzelfde denkt van de Koen zeker ? :p

geef toe, den ambiance zou veel minder zijn hé ;)
ps: ik blijf bij mijn gedacht dat het vant jaar nog bloed zweet en tranen gaat kosten om die titel binnen te halen (al denk ik wel dat het gaat lukken, daar niet van)
Maar gelijk er hier aant zweven waren voor de match op Bornem.... daar had ik gewoon voor gewaarschuwd en 't bleek toch dat dat misschien niet zo slecht had geweest hé.

Voor de rest draagt iedereen op zijn manier het steentje maar bij op zijn manier... elke bijdrage is een succes

_________________
If you never try, you'll never know


13 Okt 2006, 13:33
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 12 Okt 2006, 23:37
Berichten: 2340
Leeftijd: 38
Locatie: Aalst
iedere match is anders he, maar de tegenstanders zetten hun 200% in om tegen ons een punt, of meer te pakken! We zullen wel is verliezen, ma tegen wie en wanneer??? en me hoeveel? :fluit:

iendracht till I die!! :dans:


13 Okt 2006, 13:57
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 11:13
Berichten: 5023
Leeftijd: 40
Locatie: Lede
placietjen schreef:
Verbechio schreef:
allemaal goe ma as er ier ene durft denken aan den titel ist direct ambras en ist van: zie ma dammen eerst kampioen spelen. nu lijkt het alsof we al kampioen zijn en al meestrijden voor promotie naar 2de :shock: kkan da ier toch allemaal ni volgen ze
't zou erg moeten zijn als iedereen hetzelfde denkt van de Koen zeker ? :p

geef toe, den ambiance zou veel minder zijn hé ;)
ps: ik blijf bij mijn gedacht dat het vant jaar nog bloed zweet en tranen gaat kosten om die titel binnen te halen (al denk ik wel dat het gaat lukken, daar niet van)
Maar gelijk er hier aant zweven waren voor de match op Bornem.... daar had ik gewoon voor gewaarschuwd en 't bleek toch dat dat misschien niet zo slecht had geweest hé.

Voor de rest draagt iedereen op zijn manier het steentje maar bij op zijn manier... elke bijdrage is een succes


Daar zenk volledig mee akkoord ma ge moe toegeven da er ier nen tijd geweest is worda er nen hoop al bezig waren over den titel en zelfs daarna. En enkelen hebben daar geprikkeld op gereageerd en ni op de laatste plaats ook Koen (geen verwijt e!) Nu verschijnt dit zo in de gazet van Koen en nu is alles ok. Tis zeker ni ver te neuten ma tviel mij gewoon op. Maakt ni uit …

_________________
22/04/2007 - 17/04/2011


13 Okt 2006, 14:03
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 6657 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 444


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 48 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst