Artikels - Pagina 350 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 6679 berichten ]  Ga naar pagina 1 348 349 350 351 352 446
 Artikels 
Auteur Bericht
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 22:35
Berichten: 2935
Bericht Re: Artikels
Onze burgervader heeft een agent naast zich lopen om zijn eigen schaduw in de gaten te houden. Bangmakerij, angst aanjagen, negatief denken, het slechtste in de mens vermoeden...triestig figuur.
En dan beginnen fantaseren over incidenten die ooit eens gebeurd zijn. Er is ooit ook eens een dode gevallen in de bibliotheek, maar hij heeft toch Utopia niet afgeblazen.


29 Jun 2018, 10:40
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5738
Bericht Re: Artikels
tympanum2 schreef:
Onze burgervader heeft een agent naast zich lopen om zijn eigen schaduw in de gaten te houden. Bangmakerij, angst aanjagen, negatief denken, het slechtste in de mens vermoeden...triestig figuur.
En dan beginnen fantaseren over incidenten die ooit eens gebeurd zijn. Er is ooit ook eens een dode gevallen in de bibliotheek, maar hij heeft toch Utopia niet afgeblazen.


ik vraag me toch af met welke wedstrijd die 7 agenten gewond zijn geraakt.


29 Jun 2018, 10:44
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5738
Bericht Re: Artikels
tympanum2 schreef:
Onze burgervader heeft een agent naast zich lopen om zijn eigen schaduw in de gaten te houden. Bangmakerij, angst aanjagen, negatief denken, het slechtste in de mens vermoeden...triestig figuur.
En dan beginnen fantaseren over incidenten die ooit eens gebeurd zijn. Er is ooit ook eens een dode gevallen in de bibliotheek, maar hij heeft toch Utopia niet afgeblazen.


een advocaat zeker?


29 Jun 2018, 10:46
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 11 Apr 2011, 16:19
Berichten: 1907
Bericht Re: Artikels
Vlaanderen wordt de laatste jaren geregeerd door zuurheid, cynisme en make belief. de plant verwelkt waar je bij staat maar ipv water te geven staat den tuinier ergens te grommen over een paar andere blommen in de buurt...

_________________
may the FORCE be with you.


29 Jun 2018, 10:54
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 22:35
Berichten: 2935
Bericht Re: Artikels
Het probleem is, dat elke gegronde klacht dan ook afgedaan wordt als 'verzuurd'...
De prestigeprojecten van Aalst zijn er ondertussen wel, overbodige neuzekes en knotsgekke fietsenstallingen gecombineerd met mooie dingen zoals de nieuwe bibliotheek. Een nieuw stadion zou mooi in dit rijtje passen, wat zou de olijkerd staan blinken bij de eerste steenlegging!


29 Jun 2018, 11:41
Ancien

Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22
Berichten: 3793
Leeftijd: 63
Locatie: Heusden
Bericht Re: Artikels
jammen schreef:
kheiremans schreef:
iendrachter schreef:
Bij een eerder incident geraakten zeven agenten werkonbekwaam.
Kan iemand mij zeggen welke oefenmatch dit moet geweest zijn?
Dat is toch weeral een leugen om zijn verantwoordelijkheid niet te moeten nemen?
Wat een enorme blaaskaak is die burgemeester hier toch, ik hoop dat iedereen in Aalst en vooral de supporters van EA eens nadenken bij de komende verkiezingen, want die man is totaal niet bekwaam om burgemeester te zijn.
En dan nog zeggen dat het in een ander stadion wel zou mogen, terwijl ze er zelf voor verantwoordelijk zijn
dat we nog in dit stadion spelen :crazy: :stom: .
Ik vraag me zelf af wat er mis is met ons stadion voor een oefenmatch tegen die ploegen?
Wat gaan ze in de competitie dan doen bij thuismatchen tegen RWDM,Luik,Kempenzonen?
Die ongetwijfeld een pak supporters zullen meebrengen.


Dus in de match tegen Genk heb ik eigenlijk met mijn leven gespeeld omdat ik ben komen zien...


Jep, daarom gaan ze nu bij ieder abo een levensverzekering aanbieden. :lol:

Beter verzwijgen dat je abonnement bij Eendracht hebt, of de verzekeringsmaatschappijen weigeren je levensverzekering.
En verder is het heel belangrijk dat de mensen bang gemaakt worden, blijkbaar...


30 Jun 2018, 16:32
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 22:35
Berichten: 2935
Bericht Re: Artikels
Ik ben er trouwens nog altijd van overtuigd dat de K nooit diende te verdwijnen. Dat was letterlijk een staaltje van afbraakpolitiek.


30 Jun 2018, 18:22
forumlegende

Lid geworden op: 07 Mei 2008, 10:08
Berichten: 2955
Bericht Re: Artikels
tympanum2 schreef:
Ik ben er trouwens nog altijd van overtuigd dat de K nooit diende te verdwijnen. Dat was letterlijk een staaltje van afbraakpolitiek.


Zelfde mening toegedaan. Er waren andere oplossingen en die hoefden niet eens duurder uit te vallen dan alle tenten die ze tot nu toe al geplaatst hebben, integendeel.

_________________
Iendracht forever mor fusie never!


02 Jul 2018, 12:51
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55
Berichten: 2297
Leeftijd: 39
Locatie: Aalst
Bericht Re: Artikels
tympanum2 schreef:
Ik ben er trouwens nog altijd van overtuigd dat de K nooit diende te verdwijnen. Dat was letterlijk een staaltje van afbraakpolitiek.


Idem voor onze Keizershallen


02 Jul 2018, 13:43
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 22:35
Berichten: 2935
Bericht Re: Artikels
BRUSSEL - De Belgische politie maakt zich grote zorgen over de werkdruk wanneer het nationale voetbalelftal, de Rode Duivels, naar de halve finale doorstoomt op het WK. De halve finale van 11 juli valt in België samen met een NAVO-topconferentie in Brussel, de Vlaamse ’nationale’ feestdag met tal van evenementen, en een popmuziekfestival in het Waalse Dour, waar jaarlijks vele tienduizenden mensen op af komen.

Ik zou gewoon geen toestemming geven om die wedstrijd te laten doorgaan! :D


03 Jul 2018, 16:33
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01
Berichten: 4378
Leeftijd: 36
Bericht Re: Artikels
JONAS HEYMANS DROOMT VAN EEN REEKS HOGER MET EENDRACHT AALST

Lierse, Antwerp en nu Aalst, 25-jarige Heymans heeft een droom: "Promoveren met Aalst, dat zou maanden carnaval zijn"

Lierse, AZ, Willem II, Antwerp: meer dan 140 matchen in het profvoetbal en nog steeds maar 25. Linksachter Jonas Heymans heeft al wat meegemaakt in zijn carrière. En nu zit hij weer bij een traditieclub: Eendracht Aalst. In 1ste Amateur, maar zijn ambitie is nog niet bekoeld.

"We willen de slapende reus wakker maken", lacht Heymans. Eendracht Aalst, de club waar hij zijn jeugdopleiding kreeg en waar hij altijd droomde om in het eerste elftal te staan. "Inderdaad. Het is ook een droom om met Aalst hogerop te geraken. Dan wordt dat hier een paar maand carnaval."

Nieuw contract

Voor Heymans is het ook belangrijk, want zijn contract loopt volgende zomer af, maar wordt wel automatisch verlengd bij promotie. "Ik heb nog altijd de ambitie om hogerop te gaan. Liefst met Aalst. Als Aalst zegt dat ze voor langere termijn met me door willen en het totaalplaatje klopt, dan sta ik daar zeker niet weigerachtig tegenover."

Voor Heymans is het essentieel om stabiliteit te vinden. Zijn laatste avontuur in Nederland, bij Den Bosch, was niet meteen een succes. "Ik speelde goed, maar het was altijd wel iets. Ja maar... Hoeveel keer ik dat hoorde! Daar koop ik niets mee."

"Ik moest telkens mijn kinderen voor drie dagen wegdoen. Als je dan op de bank zit voor een half gevuld stadion en je moet zondag nog eens met de beloften gaan spelen. Als je je kinderen moet missen voor dat... Op een bepaald moment moet je een keuze maken. En toen kwam Aalst. Mijn manager, Gunter Thiebaut, heeft dat goed geregeld", knipoogt hij.

Moeilijke reeks

't Is een pak ervaring dat ze daar nu hebben bij de Ajuinen. "Ik denk dat ik elke ploeg een reeks hoger nog iets kan bijbrengen. Als ik mag meegaan op corner scoor ik ook redelijk makkelijk hé. Voor mij is het belangrijk om wedstrijden te spelen. Ik heb al veel meegemaakt, maar in het voetbal moet je ook wat geluk hebben."

Maar eerst zich op het veld bewijzen. "Het gaat goed, denk ik. Maar het wordt een zwaar seizoen. Er zitten wel veel sterke teams in onze reeks en FC Luik en RWDM zijn er ook nog bijgekomen. Momenteel zeg ik: beter doen dan vorig seizoen!", blijft hij voorzichtig.

In de Beker van België zijn ze tot de 16de finales al geraakt, maar het werd toch een kleine ontgoocheling. "Als er nog vier namen in de pot zitten en daarbij zijn Anderlecht, Standard en Club Brugge dan is het toch even een kleine teleurstelling als het nog Charleroi wordt. Maar goed, wit-zwart tegen wit-zwart hé."


01 Sep 2018, 14:42
Vaste Waarde

Lid geworden op: 16 Mei 2014, 22:51
Berichten: 1386
Bericht Re: Artikels
Op www.voetbalkrant.be een mooi interview met Jonas Heymans.


01 Sep 2018, 20:19
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5738
Bericht Re: Artikels
Gilbert Hutsebaut, ex jeugdvoorzitter van Eendracht Aalst is vannacht plots overleden. Hutsebaut richtte in 1977 Marlimat BVBA op. Het familiebedrijf wordt geleid door zijn 2 zonen, namelijk Stefan en Geert. Marlimat is een groothandel in kantoor-en schoolbenodigdheden. Bij Eendracht lag hij vaak onder vuur maar hij schuwde nooit de dialoog. Onder De Roose werd hij nog even adviseur maar dat stopte ook snel. Onze deelneming aan de familie.


05 Sep 2018, 15:11
Vaste Waarde

Lid geworden op: 09 Aug 2010, 13:14
Berichten: 910
Bericht Re: Artikels
wim de wolf ex iendrachter overleden,veel sterkte aan familie en vrienden


05 Sep 2018, 15:52
Miniem
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Nov 2016, 22:49
Berichten: 46
Leeftijd: 46
Locatie: Aalst
Bericht Re: Artikels
https://m.sportmagazine.knack.be/sport/ ... 94285.html

Veelbelovend voor de toekomst!


13 Sep 2018, 12:57
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 6679 berichten ]  Ga naar pagina 1 348 349 350 351 352 446


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Josken11 en 68 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst