Artikels - Pagina 373 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 6657 berichten ]  Ga naar pagina 1 371 372 373 374 375 444
 Artikels 
Auteur Bericht
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51
Berichten: 3844
Leeftijd: 45
Bericht Re: Artikels
Mbaye is out...alweer...Verstraeten ook alweer niet voluit...jongens toch en dat zijn onze twee beste...

Ben benieuwd wie die interessante 'in de pijplijn zittende' spelers zijn...

Sikkeleirs!

_________________
VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015
Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden...


19 Jun 2019, 13:03
forumlegende

Lid geworden op: 07 Mei 2008, 10:08
Berichten: 2949
Bericht Re: Artikels
witzwet schreef:
Mbaye is out...alweer...Verstraeten ook alweer niet voluit...jongens toch en dat zijn onze twee beste...

Ben benieuwd wie die interessante 'in de pijplijn zittende' spelers zijn...

Sikkeleirs!


Verstraeten komt duidelijk niet/nooit meer goed. Behoudens hij een zuiver prestatiegericht contract heeft, zou ik hem laten gaan. Zit binnenkort 2 seizoenen in de ziekenboeg en dat tegen betaling. Prijs/kwaliteit is hij aldus de duurste speler van de kern.

_________________
Iendracht forever mor fusie never!


19 Jun 2019, 13:16
forumlegende

Lid geworden op: 07 Mei 2008, 10:08
Berichten: 2949
Bericht Re: Artikels
Sjans dat er nog plezier kan gemaakt worden onder de supporters, en dat ondanks de sportieve malaise. Pakt deze gasten ook nog weg en de club is niet dood maar morsdood.

https://www.tvoost.be/nieuws/hilarisch- ... hter-80219

_________________
Iendracht forever mor fusie never!


19 Jun 2019, 13:26
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: Artikels
Smetje schreef:
Waarom nog twijfel over Ponnet? Kunnen we die niet gewoon houden? Mag wel eens zijn kans krijgen. Vond die vorig seizoen goed in de voorbereiding. En t is nu niet dat we beter hebben. En als BVR weer spelers gaat halen zoals in de winterstop zal er ook niet beter komen


Viel inderdaad in positieve zin op in de voorbereiding, maar in alle eerlijkheid : in de weinige speelgelegenheden in competitieverband vond ik hem nu ook niet altijd overtuigen. duels vielen wel wat tegen. Maar hij denkt en speelt wel tenminste vooruit. Dus ik ben het wel eens dat hij in vergelijking met een aantal liefhebbers van het laterale steriele heen en weergetik te weinig kansen heeft gekregen.

zou zeker niet de minste zijn in onze kern

klinkt niet goed van verstraeten en mbaye. vaak toch wel een voorbode dat we er ons bonen niet op te week moeten leggen dat die ons effectief nog goeie diensten gaan bewijzen. ik hoop dat ik mis ben. want ik wens voor ons alleen maar het beste. Maar eerlijkheidshalve verraadt het beleid van de laatste jaren en de schabouwlijke kern waarmee ge die non-match op az moet gaan afhaspelen, dat we ook in de komende maanden niet te veel hoop moeten hebben. het hangt allemaal nog met moeite met haken en ogen aan mekaar. intriest


19 Jun 2019, 13:29
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8614
Leeftijd: 56
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: Artikels
Mmmmmm...... en ik dacht ergens gelezen te hebben dat de stad ons stadion verwaarloosde :? Maar het bestuur vraagt wel 750€ voor een skybox :wow: voor iets dat op invallen staat.....

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


19 Jun 2019, 21:30
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52
Berichten: 6580
Leeftijd: 10
Locatie:
Website: http://www.spionkop-lede.tk
Bericht Re: Artikels
Bakkie schreef:
Mmmmmm...... en ik dacht ergens gelezen te hebben dat de stad ons stadion verwaarloosde :? Maar het bestuur vraagt wel 750€ voor een skybox :wow: voor iets dat op invallen staat.....


er is een reden hé dat die leeg blijven

_________________
www.spionkoplede.com


20 Jun 2019, 8:40
Vaste Waarde

Lid geworden op: 08 Jan 2014, 16:14
Berichten: 841
Locatie: mejlert
Bericht Re: Artikels
Davy schreef:
Smetje schreef:
Waarom nog twijfel over Ponnet? Kunnen we die niet gewoon houden? Mag wel eens zijn kans krijgen. Vond die vorig seizoen goed in de voorbereiding. En t is nu niet dat we beter hebben. En als BVR weer spelers gaat halen zoals in de winterstop zal er ook niet beter komen


Viel inderdaad in positieve zin op in de voorbereiding, maar in alle eerlijkheid : in de weinige speelgelegenheden in competitieverband vond ik hem nu ook niet altijd overtuigen. duels vielen wel wat tegen. Maar hij denkt en speelt wel tenminste vooruit. Dus ik ben het wel eens dat hij in vergelijking met een aantal liefhebbers van het laterale steriele heen en weergetik te weinig kansen heeft gekregen.

zou zeker niet de minste zijn in onze kern

klinkt niet goed van verstraeten en mbaye. vaak toch wel een voorbode dat we er ons bonen niet op te week moeten leggen dat die ons effectief nog goeie diensten gaan bewijzen. ik hoop dat ik mis ben. want ik wens voor ons alleen maar het beste. Maar eerlijkheidshalve verraadt het beleid van de laatste jaren en de schabouwlijke kern waarmee ge die non-match op az moet gaan afhaspelen, dat we ook in de komende maanden niet te veel hoop moeten hebben. het hangt allemaal nog met moeite met haken en ogen aan mekaar. intriest


mja. Viel (ik denk tegen Chatelet) vrij goed in. Was het enige lichtpuntje in die tweede helft. Nadien nooit meer mogen spelen...

Dus ik vrees ervoor alhoewel het nu dé uitgelezen moment is om zo'n spelers een kans te geven zich te ontwikkelen.


20 Jun 2019, 8:41
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8614
Leeftijd: 56
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: Artikels
Mariner schreef:
Bakkie schreef:
Mmmmmm...... en ik dacht ergens gelezen te hebben dat de stad ons stadion verwaarloosde :? Maar het bestuur vraagt wel 750€ voor een skybox :wow: voor iets dat op invallen staat.....


er is een reden hé dat die leeg blijven


Ja en daarom vraagt men snel 750€

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


20 Jun 2019, 9:34
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 09 Dec 2007, 19:09
Berichten: 638
Locatie: aalst
Bericht Re: Artikels
ben ik nu de enigste dat vind dat het wat overdreven is die 100 jarige viering....lintjes , pins , truitjes , sjaals , vlagsjes.....worden er verkocht voor "de legendarische" wedstrijd tegen AZ..... komaan jongens .....dit is enkel en alleen het geld uit de zakken halen van de goedgelovige supporter .... hoe kan je in hemelsnaam nu genieten van deze "viering" ...niet te begrijpen ....we gaan naar 2de amateur , er is geen vuiltje aan de lucht blijkbaar .... tegen vanavond mag het stilletjes aan toch stoppen met diene zever van de 100 jarige viering hoor.....hoe zit het nu met de transfers , wat zijn de verwachtingen vr volgend seizoen ....dat zijn de dingen die volgens mij nu het belangrijkste zijn. Laat de reakties maar komen .... ;) :lol: Btw de expo was top zonder twijfel!


22 Jun 2019, 10:24
Ancien

Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35
Berichten: 4112
Leeftijd: 54
Locatie: Herzele
Bericht Re: Artikels
tsjoep schreef:
ben ik nu de enigste dat vind dat het wat overdreven is die 100 jarige viering....lintjes , pins , truitjes , sjaals , vlagsjes.....worden er verkocht voor "de legendarische" wedstrijd tegen AZ..... komaan jongens .....dit is enkel en alleen het geld uit de zakken halen van de goedgelovige supporter .... hoe kan je in hemelsnaam nu genieten van deze "viering" ...niet te begrijpen ....we gaan naar 2de amateur , er is geen vuiltje aan de lucht blijkbaar .... tegen vanavond mag het stilletjes aan toch stoppen met diene zever van de 100 jarige viering hoor.....hoe zit het nu met de transfers , wat zijn de verwachtingen vr volgend seizoen ....dat zijn de dingen die volgens mij nu het belangrijkste zijn. Laat de reakties maar komen .... ;) :lol: Btw de expo was top zonder twijfel!



Ik deel volledig, maar dan ook volledig uw mening! Dikke pluim voor Yves en Co voor wat betreft de expo, echt. Over de rest ga ik zwijgen, oftoch, PLJ je bent geen haar beter dan de meeste politiekers, die luisteren ook niet naar de mensen van wie ze het in feite moeten hebben!!

_________________
What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator.


22 Jun 2019, 10:43
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5735
Bericht Re: Artikels
Omdat ze nu naar 2e amateur gaan tellen die andere 99 jaar niet meer of wat?


22 Jun 2019, 11:44
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53
Berichten: 1871
Locatie: Oilsjt tiens.
Bericht Re: Artikels
waly 2 schreef:
Omdat ze nu naar 2e amateur gaan tellen die andere 99 jaar niet meer of wat?

Toch wel, maar het zijn niet de juiste mensen die het 'vieren'.


22 Jun 2019, 11:45
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51
Berichten: 3844
Leeftijd: 45
Bericht Re: Artikels
waly 2 schreef:
Omdat ze nu naar 2e amateur gaan tellen die andere 99 jaar niet meer of wat?


Is er reden tot feest misschien? Tsjoep slaat hier nagels met koppen! Er is maar één vraag: hoe zit het voor volgend seizoen?

De schoonste century game is de titelmatch ergens in mei 2020, geen lachwekkende vertoning op een Osbroek plein diep in Nederland....maar ja...

_________________
VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015
Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden...


22 Jun 2019, 12:50
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: Artikels
witzwet schreef:
waly 2 schreef:
Omdat ze nu naar 2e amateur gaan tellen die andere 99 jaar niet meer of wat?


Is er reden tot feest misschien? Tsjoep slaat hier nagels met koppen! Er is maar één vraag: hoe zit het voor volgend seizoen?

De schoonste century game is de titelmatch ergens in mei 2020, geen lachwekkende vertoning op een Osbroek plein diep in Nederland....maar ja...


Volledig eens. Het liefst vanal zou ik deze desastreuze zwarte gintonicperiode uit onze geschiedenis (die eigenlijk niets meer met den iendracht te maken heeft) weggeknipt zien, zodat we hopelijk ooit ons honderd jaar op een beter moment konden vieren. Vieren op het absoluut dieptepunt... neen, niet nodig

Ze zouden beter hun tijd en "geld" in een ploeg steken waar uw ogen ni van pieken nekeer ze begint te voetballen.


22 Jun 2019, 13:07

Lid geworden op: 20 Mar 2019, 17:31
Berichten: 5
Bericht Re: Artikels
't feit dat Sterkx vertrekt, is al een versterking op ons middenveld ;)


22 Jun 2019, 13:25
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 6657 berichten ]  Ga naar pagina 1 371 372 373 374 375 444


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 42 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst