Artikels - Pagina 371 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 5587 berichten ]  Ga naar pagina 1 369 370 371 372 373
 Artikels 
Auteur Bericht
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 51
Website: https://www.youtube.com/watch?v=EZJ_UKBtSHc
Bericht Re: Artikels
Van Borm zou het aan de stok gehad hebben met Flippo,maar daar zal niemand van verschieten zeker ;) .
Nu nog iets uitvinden rond het contract en we kunnen rustig verder doen,geen vuiltje aan de lucht zou Filip en pattaboem zeggen

04 Jan 2019, 16:08
Nationale Ploeg

Leeftijd: 64
Bakkie schreef:
Van Borm zou het aan de stok gehad hebben met Flippo,maar daar zal niemand van verschieten zeker ;) .
Nu nog iets uitvinden rond het contract en we kunnen rustig verder doen,geen vuiltje aan de lucht zou Filip en pattaboem zeggen

--
Dit forum is ooit gemaakt voor supporters om onderling hun mening uit te wisselen over onze geliefde club Den IENDRACHT....(met respect voor andermans mening)
Niet ....om te zagen over de supporters die een verschillende mening hebben...Bakkie...
Dat er een en ander schort, ...Dat ziet iedereen...
Daarom naar iedereen met bakstenen gooien...Naar hen die zelf het geld niet hebben om eendracht te brengen waar we thuishoren...
Welk bestuur uit ons verleden....was dan wel "het grote voorbeeld", hoe het Wél zou verder moeten ?
Of welke super-supporter heeft "de Grote wijsheid " (of het geld) in pand? ;;;;Bakkie,?

04 Jan 2019, 19:32
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 51
Website: https://www.youtube.com/watch?v=EZJ_UKBtSHc
pattaboem schreef:
Bakkie schreef:

--
Dit forum is ooit gemaakt voor supporters om onderling hun mening uit te wisselen over onze geliefde club Den IENDRACHT....(met respect voor andermans mening)
Niet ....om te zagen over de supporters die een verschillende mening hebben...Bakkie...
Dat er een en ander schort, ...Dat ziet iedereen...
Daarom naar iedereen met bakstenen gooien...Naar hen die zelf het geld niet hebben om eendracht te brengen waar we thuishoren...
Welk bestuur uit ons verleden....was dan wel "het grote voorbeeld", hoe het Wél zou verder moeten ?
Of welke super-supporter heeft "de Grote wijsheid " (of het geld) in pand? ;;;;Bakkie,?

Ola hoor ik hier enige negatieve commentaar :x ik zal me maar niet bezig houden met al uw posten op te zoeken waar je onze huidig bestuur steeds de hemel in prees ;) tuurlijk moogde hier uw mening uiten over uw geliefde club,net zoals ik mijn mening heb :D maar je moet ook kunnen toegeven dat je verkeerd was,maar dat is blijkbaar iets moeilijker precies ;) dat je de bakstenen moest zien dat ik hier naar mijn hoofd heb gekregen,toen ik hier kritiek gaf op ons huidig beleid,maar nu blijkt dat ik het bij het rechte eind had,ik zit hier toch ook niet te blijven als een klein kind :) maar wees niet ongerust mijn vriend het komt allemaal wel goed we moeten ze enkel wat tijd geven zeker.

04 Jan 2019, 23:58
Vaste Waarde

Bart Van Renterghem weer in beeld bij Eendracht Aalst
Voetbal kort
Nadat coach Yves Van Borm eerder op de week zijn ontslag ingediend heeft bij Eendracht Aalst, is Bart Van Renterghem weer in beeld om bij Eendracht het sportieve roer over te nemen. Er werd met hem contact opgenomen en de huidige beloftecoach van AA Gent staat niet weigerachtig tegenover een terugkeer naar zijn ex-club. (VLJA)

05 Jan 2019, 8:28
Nationale Ploeg

BVR... Het zou goed zijn, maar ik geloof geen seconde dat hij zo zot is om in deze omstandigheden terug te keren.

05 Jan 2019, 9:40
Vaste Waarde

De Jean schreef:
BVR... Het zou goed zijn, maar ik geloof geen seconde dat hij zo zot is om in deze omstandigheden terug te keren.

Ik denk het ook niet, zou wel de beste optie zijn.
Maar hoe dan ook zonder dat Keizer PLJ zijn portefeuille eens gaat opentrekken voor versterking zijn we volstrekt kansloos met gelijk welke trainer.
Haal je BVR binnen heb je ook iemand die verstand heeft van scouting.
Hij moest altijd altijd 1ste keuze geweest zijn boven die blaas van een Van Borm....

05 Jan 2019, 11:11
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 42
Ik hoop echt dat BVR nog wil. En misschien kan hij ook enkele beloften van Gent meebrengen.

Virton heeft Straetman van Lokeren kunnen huren. Hadden wij ook kunnen gebruiken.

05 Jan 2019, 13:01
Vaste Waarde

Smetje schreef:
Ik hoop echt dat BVR nog wil. En misschien kan hij ook enkele beloften van Gent meebrengen.

Virton heeft Straetman van Lokeren kunnen huren. Hadden wij ook kunnen gebruiken.

Manu Ferrera is de nieuwe beloftencoach bij Gent.
BVR zal dan wel naar hier komen veronderstel ik...

05 Jan 2019, 18:18
Ancien

iendrachter schreef:
Smetje schreef:

Goed nieuws al zal hij efkes slikken als hij ziet welk groot talent hier nu momenteel rondloopt. :lol:
Als je die ploeg bekijkt toen hij hier trainer was ja hallo dat was andere koek, in ieder geval hebben we dringend nood aan enkele degelijke versterkingen als ze hun 100 jarig bestaan niet in 2de amateur willen vieren.
Ik veronderstel dat BVR hier niet gaat tekenen als er geen versterking bijkomt, afwachten dus op wat positief transfernieuws.

05 Jan 2019, 20:17
Nationale Ploeg

Hugo schreef:
iendrachter schreef:
Smetje schreef:

Goed nieuws al zal hij efkes slikken als hij ziet welk groot talent hier nu momenteel rondloopt. :lol:
Als je die ploeg bekijkt toen hij hier trainer was ja hallo dat was andere koek, in ieder geval hebben we dringend nood aan enkele degelijke versterkingen als ze hun 100 jarig bestaan niet in 2de amateur willen vieren.
Ik veronderstel dat BVR hier niet gaat tekenen als er geen versterking bijkomt, afwachten dus op wat positief transfernieuws.

Tgoh, ik ga ervan uit dat Van Borm, voor hij zijn contract hier tekende, toch ook eerst met het bestuur heeft overlegd over eventuele versterkingen. Hadden ze hem dan bepaalde beloftes gemaakt en hebben ze 2 weken later al hun staart ingetrokken (wegens geen budget)?

Ik vrees dat we het met deze ploeg zullen moeten doen. En toch, moet deze zeker in staat zijn om zich in de middenmoot te handhaven. Als je match per match vergelijkt waren we dikwijls de evenknie. De punten volgen helaas niet en de laatste 2 matchen onder Van Borm (en blijkbaar ook vandaag) waren schabouwelijk slecht, maar het tij moet toch eens keren. Met Mbaé en De Rock in uw voorlinie, ne Mitu, Bounou, Jilke en Sterckx op uw midden (en Annys indien niet geblesseerd). Vanachter is 't heel jammer dat ge Verstraeten moet missen ne Heymans zijn niveau niet haalt.

Ik blijf er in geloven, maar 't zal niet van den trainer moeten komen, maar vanuit de spelersgorep, die voor elkaar zullen moeten willen vechten. 't Lijkt er meer en meer op dat ze voor elkaar niet door het vuur willen gaan, alsof er interne vetes of strubbelingen zijn.

06 Jan 2019, 23:16
Vaste Waarde

Bart Van Renterghem tekent vandaag bij Eendracht Aalst
kort
Bart Van Renterghem wordt de nieuwe trainer van Eendracht Aalst. Vandaag tekent de huidige beloftetrainer van AA Gent een contract bij zijn ex-club. Mats De Bauw (20) staat dicht bij een overgang naar SK Sint-Niklaas. Hij is een polyvalente speler die achterin en op het middenveld kan uitgespeeld worden. (VLJA)

Vandaar dus dat Lobijn aanwezig was voor die De Bauw.
Nu nog een versterking of 5 en het komt wel goed :D .

07 Jan 2019, 8:14
Ancien

iendrachter schreef:
kort
Bart Van Renterghem wordt de nieuwe trainer van Eendracht Aalst. Vandaag tekent de huidige beloftetrainer van AA Gent een contract bij zijn ex-club. Mats De Bauw (20) staat dicht bij een overgang naar SK Sint-Niklaas. Hij is een polyvalente speler die achterin en op het middenveld kan uitgespeeld worden. (VLJA)

Dat is al beter nieuws, toch al een brokkelpak minder als je die mannen bezig ziet kibassa en co ja hallo het voetbalverstand is ver te zoeken om dergelijk niveau nor den iendracht te halen. :stom:
Allez nog wa van dei desjtereirs boiten en laat BVR inspraak wat betreft versterkingen of 't is hier weir van da. :D :EA:

07 Jan 2019, 9:15
Scholier

Leeftijd: 66
(y)
Hugo schreef:
iendrachter schreef:
kort

Dat is al beter nieuws, toch al een brokkelpak minder als je die mannen bezig ziet kibassa en co ja hallo het voetbalverstand is ver te zoeken om dergelijk niveau nor den iendracht te halen. :stom:
Allez nog wa van dei desjtereirs boiten en laat BVR inspraak wat betreft versterkingen of 't is hier weir van da. :D :EA:

07 Jan 2019, 9:30
Ancien

Leeftijd: 39
Hugo schreef:

Toont toch weer aan wat een superbeleid er wordt gevoerd... Enerzijds onder het mom van de centen, bepaalde spelers niet aantrekken vóór het seizoen, maar anderzijds wel 3 trainers laten passeren op de loonlijst op een half jaar tijd...

Benieuwd wat BVR zal mogen doen... Het zou me ook logisch lijken dat degene die zijn komst eerder had tegengehouden, daar nu ook zijn conclusies zou uit trekken...

07 Jan 2019, 10:30
Vaste Waarde

DT schreef:
Hugo schreef:

Toont toch weer aan wat een superbeleid er wordt gevoerd... Enerzijds onder het mom van de centen, bepaalde spelers niet aantrekken vóór het seizoen, maar anderzijds wel 3 trainers laten passeren op de loonlijst op een half jaar tijd...

Benieuwd wat BVR zal mogen doen... Het zou me ook logisch lijken dat degene die zijn komst eerder had tegengehouden, daar nu ook zijn conclusies zou uit trekken...

Wie had de komst dan tegengehouden?
Het was toch BVR zelf die niet wou wachten, en groot gelijk had trouwens.
Ze moeten nederig zijn en blij dat BVR nog coach WIL zijn van gans diene cinema op EA.
Maar het woordje nederig staat niet in hun woordenboek.

07 Jan 2019, 11:31
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 5587 berichten ]  Ga naar pagina 1 369 370 371 372 373