Veranderingen sinds komst nieuwe bestuur - Pagina 4 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 53 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4
 Veranderingen sinds komst nieuwe bestuur 
Auteur Bericht
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 01 Mei 2006, 17:26
Berichten: 2494
Jeroen schreef:
Ik ben zelf vorig jaar naar Brugge-Cercle geweesten dat zou mij dus echt is niks kunnen boeien hé om daar fan van te zijn. Kzeg het, het Iendracht gevoel is echt iets uniek, kzal voor gans mijn leven alleen maar fan van EA zijn en da kunt ge nie veranderen door een ander ploeg, als het hier wa minder zou gaan (of zels al hadden we niet meer bestaan)


bwa, met club toch heel speciale dingen meegemaakt hoor. Europese verplaatsingen naar Munchen, Stuttgart, Lyon, Bordeaux, Wenen, ... , de uitgesproken haat tegen Anderlecht, enz. De sfeer van de thuismatchen in de Cl tegen bijvoorbeeld Ajax en Galatassaray, dat sneed echt bijna letterlijk je adem af.

Ik heb het in Oilsjt ook allemaal meegemaakt hoor. Van toen ze nog eindronde in tweede speelden tegen Lierse, Boom en Turnhout, de promotie, Europees meegeweest naar Rome en zo. Maar ik was al van toen ik klein was fan van Club ook, eigenlijk gewoon omdat mijn pa toen bij Assubel werkte en eens aan een truitje, een training of tickets kon geraken. Toen ik dan eindelijk zelf vervoer had, zijn we naar daar beginnen gaan. Na een paar jaar zat ik daar in' t bestuur van Blue Army, organiseerde ik mee grote tifo's met bijvoorbeeld 18000 papieren tegen Ajax (FCB You'll never walk alone over gans 't stadion uitgeschreven) en tegen Anderlecht (met 27000 vlagjes). Dat was ook kicken.

Maar de passie van vroeger in Brugge, die is helemaal weg. Als ik ga kijken en ze scoren dan sta ik even recht, klap eens, zwaai eens naar wat maten een beetje verder en 't is gepasseerd. Op Opstal hing ik daar zoals een halve zot in de nok van die tribune te zweven. Misschien is dát het verschil als het toch voor je eigen stad is.


11 Okt 2006, 17:29
toevallige voorbijganger

Lid geworden op: 04 Dec 2005, 17:58
Berichten: 13
Fillou schreef:
Jeroen schreef:
Ik ben zelf vorig jaar naar Brugge-Cercle geweesten dat zou mij dus echt is niks kunnen boeien hé om daar fan van te zijn. Kzeg het, het Iendracht gevoel is echt iets uniek, kzal voor gans mijn leven alleen maar fan van EA zijn en da kunt ge nie veranderen door een ander ploeg, als het hier wa minder zou gaan (of zels al hadden we niet meer bestaan)


bwa, met club toch heel speciale dingen meegemaakt hoor. Europese verplaatsingen naar Munchen, Stuttgart, Lyon, Bordeaux, Wenen, ... , de uitgesproken haat tegen Anderlecht, enz. De sfeer van de thuismatchen in de Cl tegen bijvoorbeeld Ajax en Galatassaray, dat sneed echt bijna letterlijk je adem af.

Ik heb het in Oilsjt ook allemaal meegemaakt hoor. Van toen ze nog eindronde in tweede speelden tegen Lierse, Boom en Turnhout, de promotie, Europees meegeweest naar Rome en zo. Maar ik was al van toen ik klein was fan van Club ook, eigenlijk gewoon omdat mijn pa toen bij Assubel werkte en eens aan een truitje, een training of tickets kon geraken. Toen ik dan eindelijk zelf vervoer had, zijn we naar daar beginnen gaan. Na een paar jaar zat ik daar in' t bestuur van Blue Army, organiseerde ik mee grote tifo's met bijvoorbeeld 18000 papieren tegen Ajax (FCB You'll never walk alone over gans 't stadion uitgeschreven) en tegen Anderlecht (met 27000 vlagjes). Dat was ook kicken.

Maar de passie van vroeger in Brugge, die is helemaal weg. Als ik ga kijken en ze scoren dan sta ik even recht, klap eens, zwaai eens naar wat maten een beetje verder en 't is gepasseerd. Op Opstal hing ik daar zoals een halve zot in de nok van die tribune te zweven. Misschien is dát het verschil als het toch voor je eigen stad is.


Dat Clubgevoel gaat toch nooit weg ... akkoord, de Baron maakt de Club kapot en het voetbal is slecht tegenwoordig. Maar die passie, dat gevoel, dat Clubtje ... neen, dat zal ik nooit verliezen. En geloof me, op Sint-Truiden hingen we na een uur nog steeds als gekken in de nok van de tribune.

Ik ga ook veel naar Oilsjt gaan kijken, en tis ook de ploeg van m'n stad ... maar specialer dan Club? Nee dat nooit

Wie gaat nu trouwens alle Affligem opzuipen op de BA fuif? :D


11 Okt 2006, 18:02
toevallige voorbijganger

Lid geworden op: 04 Dec 2005, 17:58
Berichten: 13
Bomber schreef:
Blue @ngel schreef:
Maar die passie, dat gevoel, dat Clubtje


ge klapt er al west-vloms van :grijns:


Mo how zeh :zot:


11 Okt 2006, 18:11
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 11:13
Berichten: 5023
Leeftijd: 40
Locatie: Lede
Blue @ngel schreef:
Bomber schreef:
Blue @ngel schreef:
Maar die passie, dat gevoel, dat Clubtje


ge klapt er al west-vloms van :grijns:


Mo how zeh :zot:


Ha kdacht dant meer Wendy Van Wanten style was :huh:

_________________
22/04/2007 - 17/04/2011


11 Okt 2006, 18:52
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17 Mei 2005, 14:16
Berichten: 4399
Leeftijd: 43
Locatie: Atom
Blue @ngel schreef:
Bomber schreef:
Blue @ngel schreef:
Maar die passie, dat gevoel, dat Clubtje


ge klapt er al west-vloms van :grijns:


Mo how zeh :zot:


mahow zekere zekere
gie zie wel den besten hé
in het frans: guy voit quand même le meilleur

_________________
es da ier e fistjen...


11 Okt 2006, 22:43
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 23:13
Berichten: 3421
Leeftijd: 37
Locatie: Haaltert
WLM: vickytjen_11@hotmail.com
boris clitoris schreef:
Blue @ngel schreef:
Bomber schreef:
Blue @ngel schreef:
Maar die passie, dat gevoel, dat Clubtje


ge klapt er al west-vloms van :grijns:


Mo how zeh :zot:


mahow zekere zekere
gie zie wel den besten hé
in het frans: guy voit quand même le meilleur


:haha: Gij hebt zeker nog meegedaan aan Miss Belgian Beauty?

Vicky

_________________
Runner-up Miss Forum 2008

Jan, de overwinning is je van harte gegund! :D


12 Okt 2006, 10:44
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Vicky schreef:

:haha: Gij hebt zeker nog meegedaan aan Miss Belgian Beauty?

Vicky
ze blijft er van gefascineerd zijn ;)

_________________
If you never try, you'll never know


12 Okt 2006, 11:41
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 23:13
Berichten: 3421
Leeftijd: 37
Locatie: Haaltert
WLM: vickytjen_11@hotmail.com
placietjen schreef:
Vicky schreef:

:haha: Gij hebt zeker nog meegedaan aan Miss Belgian Beauty?

Vicky
ze blijft er van gefascineerd zijn ;)


Ja! Ik kan er ni aan doen, maar ik vind da den beste reality tv ooit gemaakt! Veel beter dan al die dingen gelijk big brother en temptation island en co!

Vicky

_________________
Runner-up Miss Forum 2008

Jan, de overwinning is je van harte gegund! :D


12 Okt 2006, 11:42
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 53 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: bruintje, Google Adsense [Bot] en 57 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst