Extra versterkingen in het tussenseizoen 2006-2007 - Pagina 24 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 403 berichten ]  Ga naar pagina 1 22 23 24 25 26 27
 Extra versterkingen in het tussenseizoen 2006-2007 
Auteur Bericht
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 46
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Meganck schreef:
kheb hem één keer zien spelen


I rest my case.


02 Apr 2007, 9:12
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 46
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Titus schreef:
Ik kan u hier deels in volgen. Arnold heeft wel al 19 doelpunten gescoord, maar ik denk ook dat het wat minder gaat zijn in derde. Daarom dat ze ook bezig zijn met iemand zoals Arijs.


Arnold is ne veel betere spits dan Arijs, dus zal Arijs dan toch voor op de bank zijn, veronderstel ik.
Ik versta trouwens de kritiek op Arnold niet zenne, ge moet het eens proberen, met constant twee à drie verdedigers in uwe nek toch nog zelf een pak kansen afdwingen (zonder die superreflex van Sakalis maakt hij gewoon een wereldgoal in de eerste helft gisteren) en er nog eens nen hoop panklaar leggen voor de opkomende middenvelders ook. Wees maar gerust, zelfs in derde klasse gaat ge zo nauwelijks spitsen zien rondlopen hoor.


02 Apr 2007, 9:15
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03
Berichten: 5525
Leeftijd: 47
Locatie: Lebbeke
K denk dat er hier een aantal zijn die de waarde van Arnold pas gaan beseffen als hij weg is. Arnold is veel meer dan scoren alleen. Hij weegt op elke verdediging, creëert ruimte voor opkomende spelers, geeft assists, ... Zijt er maar zeker van dat nen Arnold ook in derde ne héél nuttigen speler is. K zou hem ni graag zien vertrekken.


02 Apr 2007, 9:41
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 46
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Meganck schreef:
Kunt ge mij argumenten geven waarom ik geen gelijk zou hebben over Arnold


Ik zal u anders een goed argument geven. Arnold maakte dit seizoen reeds in tien (!!!!!) wedstrijden het levensbelangrijke openingsdoelpunt van de wedstrijd. Zoiets heet de wedstrijd openbreken en zulke jongens zijn goud waard.


02 Apr 2007, 9:41
Iendracht.be - beheer

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:48
Berichten: 7466
Leeftijd: 35
Bartos schreef:
Meganck schreef:
Kunt ge mij argumenten geven waarom ik geen gelijk zou hebben over Arnold


Ik zal u anders een goed argument geven. Arnold maakte dit seizoen reeds in tien (!!!!!) wedstrijden het levensbelangrijke openingsdoelpunt van de wedstrijd. Zoiets heet de wedstrijd openbreken en zulke jongens zijn goud waard.


en een ander argument is dat hij gewoon met voorsprong de topscorer van de reeks is ...


02 Apr 2007, 9:44
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13162
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
moest em nog keer de penalty's trappen ook hij was nu al gaan vliegen geweest... maar voor sommigen is dat nog altijd veel te min blijkbaar 19 zuivere doelpunten maken waarvan 10 keer de openingstreffer.... om knettergek van te worden :dom:


02 Apr 2007, 10:54
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07
Berichten: 5751
Ik snap echt niet hoe sommigen hier kunnen zagen. Gisteren speelden we een goeie match, helaas zat zowat alles tegen wat kan tegenzitten in de afwerking. Geen enkele speler waarvan je kan zeggen dat hij slecht speelde.

De supporters daarintegen, daarvan kan je van een groot deel zeggen dat hun daden op niets trokken. Je ploeg uitfluiten helpt niet, daarmee doe je enkel kwaad. En dat er dan mensen kwaad op reageren is niet meer dan normaal. Hopelijk blijven al die idioten tegen Kampenhout gewoon thuis.

_________________
Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies


02 Apr 2007, 11:08
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 26 Jul 2005, 19:27
Berichten: 623
seg kunde die mettes hier geen geel kaart geven wegens te groten onozelheid verkopen ? blijf thuis als ge u vragen hebt bij arnold, en als ge ze wel hebt vraagk mij af of ge al een heel seizoen zijt komen zien :roll:

_________________
Afbeelding


02 Apr 2007, 11:56
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 22:53
Berichten: 540
Leeftijd: 41
WLM: malderlewinssi@yahoo.com
El Falco schreef:
seg kunde die mettes hier geen geel kaart geven wegens te groten onozelheid verkopen ? blijf thuis als ge u vragen hebt bij arnold, en als ge ze wel hebt vraagk mij af of ge al een heel seizoen zijt komen zien :roll:


Meganck heeft één wedstrijd gezien. Onthoud dit bij het lezen van mans berichten.


02 Apr 2007, 12:00
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 26 Jul 2005, 19:27
Berichten: 623
ok dit verklaard direct veel, bedankt, dat bespaart me heel wat frustratie bij het lezen van posts :D

_________________
Afbeelding


02 Apr 2007, 12:18
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53
Berichten: 1876
Locatie: Oilsjt tiens.
Arnold speelde gisteren een sterke match, spijtig genoeg die keeper ook.


02 Apr 2007, 12:45
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5743
dat is al de 2e keer dat die tegen ons zo een match speelt :roll:


02 Apr 2007, 16:51
Scholier

Lid geworden op: 25 Okt 2006, 16:54
Berichten: 126
Arnold heeft wel is nen minderen dag.Dat een feit. Wss ook die match dat meganck heeft gezien. Ma voor ons is dit wel ne superspeler! Kzou voor volgend seizoen wel liever hebben dat we terug met 2 echte spitsen spelen. Het liefst dan nog azo nen echten afwerker tegen den arnold. En zet daar dan nog is Troch achter. Da moet toch vonken geven in derde?? :kwijl:


02 Apr 2007, 16:54
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 19:37
Berichten: 1959
Leeftijd: 54
Jommer ja jonges ge moetj da anders bezien, as ge supporter zetj van een ploeg gellek Anderlecht tein wetje al iet miér oever de voetbal as een ander hein. Ze zien ién match en ze weten al oe of wa.
Kém zelfs hoeiren zeggen da ge iérst moetj sloagen vér een voetbalexoamen veer da ge doar een abbonement kenjt koeipen !
Dormee da ze doar derect beginnen te floiten bé een vervangink enzoe, dienen trainer eet er toch gién verstand van.
Liéren mé leven jong, da moeten we doen. :zot:


02 Apr 2007, 17:03
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 22:53
Berichten: 540
Leeftijd: 41
WLM: malderlewinssi@yahoo.com
ballenkopper schreef:
Arnold heeft wel is nen minderen dag.Dat een feit. Wss ook die match dat meganck heeft gezien.


Hij was man van de match tegen Opwijk ofte de wedstrijd die Meganck gezien heeft. :fluit:


02 Apr 2007, 18:40
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 403 berichten ]  Ga naar pagina 1 22 23 24 25 26 27


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 14 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst