Extra versterkingen in het tussenseizoen 2006-2007 - Pagina 23 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 403 berichten ]  Ga naar pagina 1 21 22 23 24 25 27
 Extra versterkingen in het tussenseizoen 2006-2007 
Auteur Bericht
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 46
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Vandaag in de krant: "David Vanhagendoren gaf Eendracht te kennen dat hij stopt met voetballen om privé-redenen."

Zou dat dan direct zijn of aan het einde van het seizoen?


29 Mar 2007, 9:10
Scholier

Lid geworden op: 10 Mar 2007, 10:51
Berichten: 163
Locatie: Oilsjt
WLM: meganck1983@hotmail.com
Bartos schreef:
Vandaag in de krant: "David Vanhagendoren gaf Eendracht te kennen dat hij stopt met voetballen om privé-redenen."

Zou dat dan direct zijn of aan het einde van het seizoen?


Als dat zo in de krant tstaat dan vrees ik dat dit met direkte ingang is,anders slecht vermeld van dergelijke gazet.

_________________
Afbeelding


29 Mar 2007, 9:15
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 17 Mei 2005, 11:06
Berichten: 563
Leeftijd: 45
Locatie: Aalst
Bartos schreef:
Vandaag in de krant: "David Vanhagendoren gaf Eendracht te kennen dat hij stopt met voetballen om privé-redenen."

Zou dat dan direct zijn of aan het einde van het seizoen?


Was ook de reden waarom hij zondag niet kwam opdagen.


29 Mar 2007, 11:06
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 11:13
Berichten: 5023
Leeftijd: 40
Locatie: Lede
David kwam toch duidelijk wat te kort (mss door die privé-redenen al?), zeker naar volgend seizoen toe en daarom is het niet zo een groot verlies, al was hij wel nodig als back-up voor de verdediging.

Tgaat hier precies ne serieuzen verhuis worden eind vant seizoen. veel vertrekkers en nieuwkomers

_________________
22/04/2007 - 17/04/2011


29 Mar 2007, 12:47
Scholier

Lid geworden op: 10 Mar 2007, 10:51
Berichten: 163
Locatie: Oilsjt
WLM: meganck1983@hotmail.com
Verbechio schreef:
David kwam toch duidelijk wat te kort (mss door die privé-redenen al?), zeker naar volgend seizoen toe en daarom is het niet zo een groot verlies, al was hij wel nodig als back-up voor de verdediging.

Tgaat hier precies ne serieuzen verhuis worden eind vant seizoen. veel vertrekkers en nieuwkomers


Dat is bijna bij elke ploeg zo die overgaat of zakt.Er zijn er weinigen die proberen met de ploeg waar ze kampioen gespeeld hebben een reeks hoger te proberen.

_________________
Afbeelding


29 Mar 2007, 13:23
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:53
Berichten: 7536
Leeftijd: 35
kan david wel begrijpen als ge weet oe dat komt...

_________________
eendrachter ben je niet voor heel even,
maar voor je hele leven!


29 Mar 2007, 14:24
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17 Mei 2005, 14:16
Berichten: 4399
Leeftijd: 43
Locatie: Atom
hansken schreef:
kan david wel begrijpen als ge weet oe dat komt...


Ik weet het niet, maar zou het wel graag weten... :grijns:

_________________
es da ier e fistjen...


29 Mar 2007, 17:38
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51
Berichten: 3880
Leeftijd: 46
boris clitoris schreef:
hansken schreef:
kan david wel begrijpen als ge weet oe dat komt...


Ik weet het niet, maar zou het wel graag weten... :grijns:


edited:

privé reden witzwet ...

_________________
VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015
Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden...


01 Apr 2007, 11:26
Scholier

Lid geworden op: 10 Mar 2007, 10:51
Berichten: 163
Locatie: Oilsjt
WLM: meganck1983@hotmail.com
als ik het wat lees alle verslagen van de verloren punten matchen dan kom ik ook tot de conclutie dat afwerken een zwak punt is hier. een betere afwerker is nodig. En kga heel het dak over mij krijgen maar kdenk dat Arnold toch niet ZO een sterke spits is,kheb hem één keer zien spelen en khad het al eens gezegd een weekje geleden,afwerken is nog zijn sterkste punt want in de combinatie is hem niks,maar mist toch ook nog veel kansen als je het allemaal leest. Ik twijfel dan ook of hij alleen volgend jaar voor de doelpunten moet zorgen,een dikke spits is echt nodig.

_________________
Afbeelding


01 Apr 2007, 23:29
Iendracht.be - beheer

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:48
Berichten: 7465
Leeftijd: 35
Wa komt gij hier eigelijk allemaal zeveren hé, ge ziet hier één matchke en ge zit hier de grootsten bullshit verkopen. Blijft agauw maar naar die dikkenekkenploeg uit Brussel zien en spaart ons van u gezever


01 Apr 2007, 23:42
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:04
Berichten: 1947
Leeftijd: 36
Meganck schreef:
als ik het wat lees alle verslagen van de verloren punten matchen dan kom ik ook tot de conclutie dat afwerken een zwak punt is hier. een betere afwerker is nodig. En kga heel het dak over mij krijgen maar kdenk dat Arnold toch niet ZO een sterke spits is,kheb hem één keer zien spelen en khad het al eens gezegd een weekje geleden,afwerken is nog zijn sterkste punt want in de combinatie is hem niks,maar mist toch ook nog veel kansen als je het allemaal leest. Ik twijfel dan ook of hij alleen volgend jaar voor de doelpunten moet zorgen,een dikke spits is echt nodig.


Ik kan u hier deels in volgen. Arnold heeft wel al 19 doelpunten gescoord, maar ik denk ook dat het wat minder gaat zijn in derde. Daarom dat ze ook bezig zijn met iemand zoals Arijs.

_________________
Afbeelding

Stoget a ni oon, ten stoget a af !


01 Apr 2007, 23:52
Scholier

Lid geworden op: 10 Mar 2007, 10:51
Berichten: 163
Locatie: Oilsjt
WLM: meganck1983@hotmail.com
Jeroen schreef:
Wa komt gij hier eigelijk allemaal zeveren hé, ge ziet hier één matchke en ge zit hier de grootsten bullshit verkopen. Blijft agauw maar naar die dikkenekkenploeg uit Brussel zien en spaart ons van u gezever


Kunt ge mij argumenten geven waarom ik geen gelijk zou hebben over Arnold, bovendien bedankt voor deze volwassen reactie. Ik ga deze opslaan en kom er later op terug als het zo ver is in derde klasse.We zullen zien of ik dan zever verkoop of niet. Maar om daarbij over Anderlecht te beginnen snap ik niet goed, totaal niets met dit te maken toch ??
Ik ga idd af op die één match dat ik van hem gezien heb (kheb dat trouwens al meermaals bij gezegd) en verslagen op de site van Aalst.Ik mag die toch vertrouwen neem ik aan? In alles wat ik lees over deze ploeg kan ik afleiden dat kansen afwerken één van de problemen zijn hier.

Ik kom hier later op terug.

_________________
Afbeelding


02 Apr 2007, 0:40
Scholier

Lid geworden op: 10 Mar 2007, 10:51
Berichten: 163
Locatie: Oilsjt
WLM: meganck1983@hotmail.com
Bomber schreef:
Meganck schreef:

Ik kom hier later op terug.


As de kings weer open es ziemen a toch nimmer :fluit:



Als ik tijd heb kom ik zeker nog kijken naar E.Aalst, twas gisterenavond laat in de flair en kwas deze middag in slaap gevallen en khad idd nie veel goesting meer om nog buiten te komen,daarmee dat ik niet geweest ben,maar kga er alles aan doen om toch zeker nog voldoende wedstrijden mee te pakken van Aalst. OF the kings nu open is of niet doet er niet toe. Ik zit daar ook niet elke week trouwens. Bovendien doet ook dit niks terzake ein.


02 Apr 2007, 0:46
Scholier

Lid geworden op: 10 Mar 2007, 10:51
Berichten: 163
Locatie: Oilsjt
WLM: meganck1983@hotmail.com
Bomber schreef:
Meganck schreef:
Bomber schreef:
Meganck schreef:

Ik kom hier later op terug.


As de kings weer open es ziemen a toch nimmer :fluit:



Als ik tijd heb kom ik zeker nog kijken naar E.Aalst, twas gisterenavond laat in de flair en kwas deze middag in slaap gevallen en khad idd nie veel goesting meer om nog buiten te komen,daarmee dat ik niet geweest ben,maar kga er alles aan doen om toch zeker nog voldoende wedstrijden mee te pakken van Aalst. OF the kings nu open is of niet doet er niet toe. Ik zit daar ook niet elke week trouwens. Bovendien doet ook dit niks terzake ein.



ge moetj a ni opjoagen maaneken, twas e grapken ein


btw, of dant laat was of niet, das allemaal geen excuus, twas bij mij oek 10u vandemorgend...
factoryken geplaceerd...

mor kgon zwijgen want :offtopic:



nee ik jaag mij niet op ze,sorry als het zo overkwam,khad mss ne smiley moeten gebruiken. En tis idd geen excuus om niet te gaan maar kwas wel degelijk in slaap gevallen en daar kunde weinig aan doen hé. Kgon zien dak der volgende week zeker ben :sante:


02 Apr 2007, 0:52
Scholier

Lid geworden op: 10 Mar 2007, 10:51
Berichten: 163
Locatie: Oilsjt
WLM: meganck1983@hotmail.com
Bomber schreef:
Meganck schreef:
Bomber schreef:
Meganck schreef:
Bomber schreef:
Meganck schreef:

Ik kom hier later op terug.


As de kings weer open es ziemen a toch nimmer :fluit:



Als ik tijd heb kom ik zeker nog kijken naar E.Aalst, twas gisterenavond laat in de flair en kwas deze middag in slaap gevallen en khad idd nie veel goesting meer om nog buiten te komen,daarmee dat ik niet geweest ben,maar kga er alles aan doen om toch zeker nog voldoende wedstrijden mee te pakken van Aalst. OF the kings nu open is of niet doet er niet toe. Ik zit daar ook niet elke week trouwens. Bovendien doet ook dit niks terzake ein.



ge moetj a ni opjoagen maaneken, twas e grapken ein


btw, of dant laat was of niet, das allemaal geen excuus, twas bij mij oek 10u vandemorgend...
factoryken geplaceerd...

mor kgon zwijgen want :offtopic:



nee ik jaag mij niet op ze,sorry als het zo overkwam,khad mss ne smiley moeten gebruiken. En tis idd geen excuus om niet te gaan maar kwas wel degelijk in slaap gevallen en daar kunde weinig aan doen hé. Kgon zien dak der volgende week zeker ben :sante:


goe gezieng, tes volgende week giejne voetbal :fluit:


ahzo,in éérste wel nogthans, ja de week nadien dan hé ,ten ist vrijdag nor cercle pijs ek en thuis tegen kampenhout, twieje makkies normaul


02 Apr 2007, 0:58
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 403 berichten ]  Ga naar pagina 1 21 22 23 24 25 27


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 187 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst