luxestadions van 4de B - Pagina 7 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 138 berichten ]  Ga naar pagina 1 5 6 7 8 9 10
 luxestadions van 4de B 
Auteur Bericht
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2005, 18:11
Berichten: 1857
Leeftijd: 69
Locatie: Aalst
Ik hoop dat Jeroen en Borre31 ongelijk krijgen.
Het ziet er naar uit dat zij geen echte concurrentie zullen hebben voor de titel in tweede en moeiteloos kampioen zullen spelen, dit seizoen.
Toch zie ik FC Dender het niet redden in eerste.
Wat na de feestroes volgt is alweer een totaal ander verhaal. Er zijn in eerste ook heel wat ploegen die het talent van de koplopers in tweede volgen. En dan moet je de kern ook nog kunnen behouden én hun salarissen fors aanpassen + versterking aanwerven.
Dat wil ik eerst nog zien ...met hun budget en karig supporterslegioen.

Het is hemeltergend dat wij steeds zo veel moeite hebben om kampioen te kunnen spelen ...in derde,... in tweede...
En dan zelden als kampioen , maar veelal via een eindronde.
Hoe doen die mannen in Denderleeuw dat? met zoveel minder budget als E.AALST, zoveel minder supporters, zoveel minder sponsors...
Ik heb er maar één uitleg voor:
Een uitstekend management met talentvolle voetbalkenners (scouting), om de juiste en beste transfers door te voeren, met een beperkt budget.
Wat ze daar op gebied van 'transferpolitiek' in Denderleeuw kunnen... moet toch ook mogelijk zijn bij "onzen Iendracht..."!!!


25 Okt 2006, 23:20
Iendracht.be - beheer

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:48
Berichten: 7463
Leeftijd: 35
pattaboem schreef:
Ik hoop dat Jeroen en Borre31 ongelijk krijgen.
Het ziet er naar uit dat zij geen echte concurrentie zullen hebben voor de titel in tweede en moeiteloos kampioen zullen spelen, dit seizoen.
Toch zie ik FC Dender het niet redden in eerste.
Wat na de feestroes volgt is alweer een totaal ander verhaal. Er zijn in eerste ook heel wat ploegen die het talent van de koplopers in tweede volgen. En dan moet je de kern ook nog kunnen behouden én hun salarissen fors aanpassen + versterking aanwerven.
Dat wil ik eerst nog zien ...met hun budget en karig supporterslegioen.

Het is hemeltergend dat wij steeds zo veel moeite hebben om kampioen te kunnen spelen ...in derde,... in tweede...
En dan zelden als kampioen , maar veelal via een eindronde.
Hoe doen die mannen in Denderleeuw dat? met zoveel minder budget als E.AALST, zoveel minder supporters, zoveel minder sponsors...
Ik heb er maar één uitleg voor:
Een uitstekend management met talentvolle voetbalkenners (scouting), om de juiste en beste transfers door te voeren, met een beperkt budget.
Wat ze daar op gebied van 'transferpolitiek' in Denderleeuw kunnen... moet toch ook mogelijk zijn bij "onzen Iendracht..."!!!


wees er maar zeker van dat ze in Denderleeuw een pak meer geld en sponsors hebben als bij ons nu


25 Okt 2006, 23:33
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 23 Okt 2006, 10:38
Berichten: 1202
Locatie: Oilsjt!!
loat ons hope da bomber gelijk krijgt en wa der ooik gebeirt :iendracht: :ea: en da me dender :goan:

_________________
Weir zen anti fusieclub!!


26 Okt 2006, 0:23
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53
Berichten: 1871
Locatie: Oilsjt tiens.
Bomber schreef:
kom, kom, ik denk dat wij nu wel goed zitten, en laat ze daar in dender maar doen, ze mogen nog naar eerste gaan, uiteindelijk ziet ge dat al die klein ploegjes na verloop van tijd der vantussen moeten, en dat de "echte" clubs, zoals onzen iendracht, de weg wel terug vinden naar de hoogste regionen.

:iendracht:


Voila, ni naar dender zien, maar naar onszelf. Uiteindelijk is dender toch een lege doos en die zakt toch in op nen dag, beetje heusden-zolder stijl.


26 Okt 2006, 0:59
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2005, 18:11
Berichten: 1857
Leeftijd: 69
Locatie: Aalst
Volledig eens met Bomber en AlostanA.
Positief denken hé!
Alhoewel ik een absolute tegenstander ben van KV Mechelen, kan je ons daarmee +_ een beetje vergelijken.
Alleen is de weg terug van waar we komen, ...nog zo tergend lang...
(....met dank aan 'voetbalkenner'Garrez')


26 Okt 2006, 1:59
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 23 Okt 2006, 10:38
Berichten: 1202
Locatie: Oilsjt!!
da maakt et just zo schoon ast gelukt is he :cheer:

_________________
Weir zen anti fusieclub!!


26 Okt 2006, 2:23
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2005, 18:11
Berichten: 1857
Leeftijd: 69
Locatie: Aalst
wees er maar zeker van dat ze in Denderleeuw een pak meer geld en sponsors hebben als bij ons nu
(Jeroen)


Jeroen, ik zou zo niet weten of de budgetten daar zo aanzienlijk hoger liggen bij FC Dender dan bij ons.
Feit is dat jouw vergelijk met Eendracht niet in overeenstemming is.
Tweede klasse - in vergelijk met vierde klasse
Plaats Eendracht en Dender in beide tweede..
Of Eendracht en Dender in vierde klasse.
Op gelijk voetbalniveau geplaatst: wie heeft de beste mogelijkheden??
Maar toch is dat in de werkelijkheid niet zo.
En prijkt FC Dender uiteindelijk boven Aalst als de "succesrijkste ploeg" met de middelen waarover het aanvankelijk beschikte.
Of je het nu 'pikken' uit een fusie-story noemt, of niet... Zij deden wat wij (ons EA-bestuur) niet kon.
En dat is toch een zuiver 'management-succesverhaal' in een 'legale doos'.


26 Okt 2006, 2:25
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
zinloze discussie gasten.

voor de rest erger ik er mij een beetje aan dat iedereen hier nu plots ALLES wilt gaan veranderen...
ten eerste is dat niet nodig, er zijn meer dingen die al goed zijn op de club en als iets goed draait dan blijft ge daar gewoon af. En voor de rest denk ik ook dat er gewoon veel te weinig volk een klare kijk heeft op de interne keuken van EA.

Laat staan dat ge die kunt vergelijken met die van Dender.

_________________
If you never try, you'll never know


26 Okt 2006, 6:52
Vaste Waarde

Lid geworden op: 18 Mei 2005, 21:50
Berichten: 945
placietjen schreef:
zinloze discussie gasten.

voor de rest erger ik er mij een beetje aan dat iedereen hier nu plots ALLES wilt gaan veranderen...
ten eerste is dat niet nodig, er zijn meer dingen die al goed zijn op de club en als iets goed draait dan blijft ge daar gewoon af. En voor de rest denk ik ook dat er gewoon veel te weinig volk een klare kijk heeft op de interne keuken van EA.

Laat staan dat ge die kunt vergelijken met die van Dender.


Hier kan ik me alleen maar bij aansluiten ...


26 Okt 2006, 9:15
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
Ajuin schreef:
placietjen schreef:
zinloze discussie gasten.

voor de rest erger ik er mij een beetje aan dat iedereen hier nu plots ALLES wilt gaan veranderen...
ten eerste is dat niet nodig, er zijn meer dingen die al goed zijn op de club en als iets goed draait dan blijft ge daar gewoon af. En voor de rest denk ik ook dat er gewoon veel te weinig volk een klare kijk heeft op de interne keuken van EA.

Laat staan dat ge die kunt vergelijken met die van Dender.


Hier kan ik me alleen maar bij aansluiten ...


al da geziever en gemem over de denjer. jongens toch, wa da den denjer doet interesseert mij gienj kl*t*n.

lotj ze goe spelen en overgon, des te rapper is gedon!!


26 Okt 2006, 9:17
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17 Mei 2005, 14:16
Berichten: 4399
Leeftijd: 43
Locatie: Atom
Den denjer stinkt en dormee gedaan!

_________________
es da ier e fistjen...


26 Okt 2006, 10:27
Iendracht.be - beheer

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:48
Berichten: 7463
Leeftijd: 35
Dat ge vorig jaar onder Garré alles wilt verbeter daar kan ik inkomen, maar sinds de komst van Marc Schots en Geert De Ridder heb ik alleen positieve dingen gezien. De zandberg wordt vernieuwd, het stadion wordt vernieuwd, we hebben weer het supporterslegioen van enkele jaren geleden, wij hebben een goeie ploeg die nog niet in de competitie verloren heeft.

En hou dan rekening mee dat die mannen pas sinds april de club hebben overgenomen.

Dan denk ik dat we 300 procent vertrouwen moeten hebben in hun, en deze discussie inderdaad onnodig is. We moeten ons niet vergelijken met Denderdinges want we zijn zelf goed bezig, net zoals hun btw.


26 Okt 2006, 10:36
Knaap

Lid geworden op: 23 Mei 2006, 13:06
Berichten: 74
En daarom heb ik zoveel respect voor clubs zoals Westerlo en STVV.

Hun potentieel aan sponsors en supporters denk ik gelijkaardig aan die van ons, maar zij staan er nog altijd, wel met wisselend succes, maar ze zijn er nog.

Als het daar kan, waarom dan bij ons niet?


26 Okt 2006, 10:42
Iendracht.be - beheer

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:48
Berichten: 7463
Leeftijd: 35
gisjken schreef:
En daarom heb ik zoveel respect voor clubs zoals Westerlo en STVV.

Hun potentieel aan sponsors en supporters denk ik gelijkaardig aan die van ons, maar zij staan er nog altijd, wel met wisselend succes, maar ze zijn er nog.

Als het daar kan, waarom dan bij ons niet?


Niemand zeg dat het bij ons op termijn weer niet zou kunnen he. Maar op dit moment ( we zitten in Vierde !!!) is dit totaal nog niet aan de orde.


26 Okt 2006, 10:54
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2005, 18:11
Berichten: 1857
Leeftijd: 69
Locatie: Aalst
Héy mannen. Soms worden forumgebruikers niet altijd ten volle begrepen:
Deze mening over 'hoe het momenteel is bij Eendracht, hoe het kan...hoe wij het graag zouden zien... hoe het bij onze concurrenten loopt. De (commerciële)bedreigingen, de vergelijkingen, enz...

Dit zijn niét altijd "discussies". En ook geen onzinnig gelul. Het zijn daadwerkelijke emoties:
Vergeet niet dat hier forumgebruikers zitten die "gouden tijden " hebben meegemaakt:
Een tijd dat Eendracht aanleunde bij de titelstrijd in eredivisie en dus de top van eerste klasse was, Europees voetbal afdwongen, de gouden schoen, de ebbehouten schoen, de productiefste trainer... Tjonge! het kon toen allemaal niet op!
Dat heeft maar 1 jaartje geduurd en toen ging het alweer bergaf...

Eendrachtsupporters (vooral de oudere) hebben na die intense vreugdemomenten ook al énorm véél moeten doorstaan.

Wat zouden we maar al te graag in de schoenen van Westerloo en STVV staan !
(inderdaad Jeroen, DàT is wat ik bedoel! En dit is een haalbare kaart, waar we 'stabiel' moeten kunnen meedraaien! en wekelijks topvoetbal zien). Apetrots dat we Eendrachter zijn...

Maar nu heb je een loep nodig om in het regionaal nieuws een klein artikeltje te vinden... of moet je een topic openen over de pattatenvelden van 4deKlas.

Dit forum mag dus ook eens een uiting zijn onze emoties.
(op voorwaarde dat die op een fantsoenlijke wijze worden gebracht!)

Ik geloof dat niemand ons die gevoelsuitingen kwalijk zal nemen.
Weinig supporterslegioenen hebben zo'n extreme voetbalgeschiedenis-met-JoJo-effect moeten meemaken.

"Eendrachtsupporters" zijn toch een uniek ras : dit te doorstaan: Steeds maar opnieuw hun lievelingsclub naar beneden zien tuimelen en opnieuw met alle hoop en moed onze ploeg vooruit te schreeuwen.

En soms moeten die emoties op dit forum ook zo worden begrepen...
't is nie altijd eenvoudig om een gans leven EendrachtFan te zijn...


26 Okt 2006, 20:14
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 138 berichten ]  Ga naar pagina 1 5 6 7 8 9 10


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 40 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst