luxestadions van 4de B - Pagina 9 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 138 berichten ]  Ga naar pagina 1 6 7 8 9 10
 luxestadions van 4de B 
Auteur Bericht
Rode kaart
Rode kaart

Lid geworden op: 27 Okt 2006, 0:00
Berichten: 1407
Locatie: Rendac city
borre31 schreef:
marcel schreef:
ah bon, bomber, gaat ulle vaksken achter doel dan wél es volzitten? sebiet gaat die match nog op den heysel moeten gespeeld worden, als ze de massa al aankunnen!

:haha: waha ga ier genen ambras make mar zedde nu echt zo simpel bekijk de supsaantalle gew en vergelijk es ME u verstand
allé peace man :roll:


't Ging hier over 't feit dat er geopperd werd om die match op den FC te laten doorgaan, geen 580ste discussie over supportersaantallen.


07 Nov 2006, 17:37
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 23 Okt 2006, 10:38
Berichten: 1202
Locatie: Oilsjt!!
ah ge weet het toch :grijns:

_________________
Weir zen anti fusieclub!!


07 Nov 2006, 17:37
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 24 Sep 2006, 11:55
Berichten: 532
Locatie: Erembodegem/Oilsjt
WLM: Oilsjteneir_1919_@hotmail.com
marcel schreef:
ah bon, bomber, gaat ulle vaksken achter doel dan wél es volzitten? sebiet gaat die match nog op den heysel moeten gespeeld worden, als ze de massa al aankunnen! soit, de liebeek moet z'n probleem zelf maar oplossen, of direct forfait geven.


seg, jong ga a isj op a eige forum gon moeie.. of zen we mss te intressant!! Na speelde aan den top mo volgend joar zeje meer as een dikke flop ze!! of me welke ploeg gon ze na weer fusieplanne make mss??

_________________
:Worship: Honour and Loyalty :Worship:


07 Nov 2006, 17:39
Rode kaart
Rode kaart

Lid geworden op: 27 Okt 2006, 0:00
Berichten: 1407
Locatie: Rendac city
zij gerust, er schiet geen een meer over. :mrgreen:


07 Nov 2006, 17:40
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5735
ge moogt op hun veel minder zeggen of ge vliegt eraf.ik heb het meegemaakt.die marcel heeft hetzelfde hautain toontje als de rest van die krabbers van denderhoutem.


07 Nov 2006, 18:07
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 24 Sep 2006, 11:55
Berichten: 532
Locatie: Erembodegem/Oilsjt
WLM: Oilsjteneir_1919_@hotmail.com
keb toch ni direc zoiet erg gezegd? of iet da niwaar is?

_________________
:Worship: Honour and Loyalty :Worship:


07 Nov 2006, 18:10
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17 Aug 2006, 21:23
Berichten: 534
Leeftijd: 37
Locatie: denderleeuw
WLM: michael0473@hotmail.com
kvraag mij ook wel af waar die marcel em moet mee moeien, gebt zelf een forum, of komt daar mss geen volk genoeg op. fc v dender is blij, ze zen mss voor eel fkes ploegske van de denderstreek en ze denken al dazet zen. en waar dat der gespeeld word zal het bestuur wel beslissen en oek ni gij ze.


07 Nov 2006, 18:18
Ancien

Lid geworden op: 09 Okt 2005, 21:15
Berichten: 4109
Leeftijd: 40
Locatie: Lede
WLM: janvanboxstael@hotmail.com
Ik versta echt niet waarom er hier altijd gesproken wordt over de vergelijking EA en Dender. Natuurlijk is er wel rivaliteit, maar het gaat ier nu gewoon over het feit of Lebeke de match eventueel op Dender zou kunnen spelen of niet. En die discussies over Dender en EA draaien toch alleen maar uit op verwijten en gezever.

Voila, das mijn gedacht, da moest ik efkes zeggen.


07 Nov 2006, 18:32
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 23 Okt 2006, 10:38
Berichten: 1202
Locatie: Oilsjt!!
bwa weet eg as ge dar op wilt moet ge daar registrere daar van al die ander ploege volk ma zelf nada :grijns:

_________________
Weir zen anti fusieclub!!


07 Nov 2006, 18:33
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:18
Berichten: 2248
Leeftijd: 44
Locatie: Pamel
pattaboem schreef:
Het verhaal van de luxestadions in 4de B kent zijn vervolg: De verschoven match van SK Lebeke Aalst naar januari 2007 heeft vandaag nog steeds geen oplossing. Alhoewel op de officiele site van EA vermeld staat dat deze match wellicht in Aalst zou doorgaan aan het kerkhof, herbekijkt het bestuur van Lebeke om de uitwedstrijd van EA te spelen op het terrein van VK Ninove of misschien zelfs toch op eigen terrein.
Men weet daar echt niet van welk hout pijlen maken om die wedstrijd te spelen...
Ocharme! die stadions in vierde klasse B.
In Sint P. Opwijk heb ik ook al bijna mijn nek gebroken op dat éne trapke van de 'staantribune'

Hun eigen terrein??Da ze dan maar op Ninove gaan spelen.Hebt ge langs ene kant een véél deftiger tribune dan als op Opwijk,weliswaar ook maar met een trapke of 3 ,4 maar in nieuwe staat.Verder heeft men daar de mogelijkheid om een stadstribune te plaatsen langs de overzijde ,zelfs een deel achter doel.(de kant van die electrozaak)

_________________
Afbeelding


07 Nov 2006, 18:36
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 23 Okt 2006, 10:38
Berichten: 1202
Locatie: Oilsjt!!
Gunni schreef:
pattaboem schreef:
Het verhaal van de luxestadions in 4de B kent zijn vervolg: De verschoven match van SK Lebeke Aalst naar januari 2007 heeft vandaag nog steeds geen oplossing. Alhoewel op de officiele site van EA vermeld staat dat deze match wellicht in Aalst zou doorgaan aan het kerkhof, herbekijkt het bestuur van Lebeke om de uitwedstrijd van EA te spelen op het terrein van VK Ninove of misschien zelfs toch op eigen terrein.
Men weet daar echt niet van welk hout pijlen maken om die wedstrijd te spelen...
Ocharme! die stadions in vierde klasse B.
In Sint P. Opwijk heb ik ook al bijna mijn nek gebroken op dat éne trapke van de 'staantribune'

Hun eigen terrein??Da ze dan maar op Ninove gaan spelen.Hebt ge langs ene kant een véél deftiger tribune dan als op Opwijk,weliswaar ook maar met een trapke of 3 ,4 maar in nieuwe staat.Verder heeft men daar de mogelijkheid om een stadstribune te plaatsen langs de overzijde ,zelfs een deel achter doel.(de kant van die electrozaak)

is inderdaad gn slecht gedacht maja na moeten dei mannen tnog weten e

_________________
Weir zen anti fusieclub!!


07 Nov 2006, 18:38
Scholier
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Jun 2005, 22:34
Berichten: 153
Leeftijd: 45
Locatie: Ninof
Ninove moet perfect haalbaar worden. Mits enkele aanpassingen kan daar toch wel 3000 man op.

Jaren terug hadden ze daar al eens meer dan 3000 man op Ninove, das wel al heel lang geleden (met een of ander eindronde dacht ik).


07 Nov 2006, 19:25
Reserve
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 06 Mei 2006, 22:46
Berichten: 320
Leeftijd: 37
Locatie: Ninove
was er ook geen sprake om op denderhoutem te gaan spelen? of zijn die plannen ook terug opgeborgen?


07 Nov 2006, 19:28
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:18
Berichten: 2248
Leeftijd: 44
Locatie: Pamel
De matchen van Ninove tegen Osta meerbeke (beiden zelfde reeks en velden op amper 500 m van elkaar gelegen)trekken altijd veel volk.
En wie van Aalst komt kan via een boot komen langs de dender :grijns:

_________________
Afbeelding


07 Nov 2006, 19:29
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2005, 18:11
Berichten: 1857
Leeftijd: 69
Locatie: Aalst
Marcelleken,
straks moet ik u ook nog rekenen onder de analfabeten zoals andere van uw FC-Denderfans.
Ik schreef wel duidelijk dat mijn toekomstvisie gefundeerd is op 'logica en wiskunde'. Ik heb niet beweerd dat mijn visie een perfecte toekomstvoorspelling in tijd en ruimte is.
In plaats van prietpraat en hallucinaties die op totaal niets gesteund zijn, motiveer ik mijn toekomststelling op zinnige elementen :

1) "geschiedenis die zich herhaalt",
2) "het reëel bewijs dat eerste klasse meermaals haalbaar is geweest voor Eendracht"
3) "de economische golfbeweging van op- en neergaande conjunctuur van bedrijven en organisaties".
4) Een supporterspotentiëel die tot zeker tot de Top 8 van Belgie behoort en dus leefbaar moét zijn in eerste. (ik verwijs naar onze bezoekerscijfers toen we subtop in eerste klasse speelden!)
5) Dit in combinatie met een verstandig economisch- en sportief beleid van een niet-profitariaat-bestuur.

Man toch ! Ga nog wat op de schoolbanken zitten in Denderleeuw als ge dit niet begrijpt (of niet wilt begrijpen).
Welke logica kan FC Dender daar tegenover stellen? Ik wil nooit beweren dat het niet kan lukken voor FC Dender. Maar de kansen op slagen liggen duidelijk veel beter in Aalst dan in Denderleeuw.

En iets over logica: die wordt inderdaad -zoals je zegt- af en toe tijdelijk geweld aangedaan. Zoals wij in 4de spelen.... en Dender naar eerste wil promoveren...
Maar over lange termijn overwint de logica altijd...
Zie maar eens naar de klassieke voetbalclubs in eerste. En volg maar het geschiedenisverloop: Antwerp en KV Mechelen die keren zeker op termijn terug naar eerste waar ze thuis horen, want die clubs zijn daar leefbaar.
En Eendracht Aalst ook !


08 Nov 2006, 20:57
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 138 berichten ]  Ga naar pagina 1 6 7 8 9 10


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: kheiremans en 53 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst