luxestadions van 4de B - Pagina 6 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 138 berichten ]  Ga naar pagina 1 4 5 6 7 8 10
 luxestadions van 4de B 
Auteur Bericht
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 10 Sep 2006, 11:10
Berichten: 507
Leeftijd: 48
Locatie: Apeldoorn
WLM: agovvapeldoorn@hotmail.com
staat er ergens een speelschema online met de plaatsnamen erbij?? de aankomende tijd zit ik ook in de sittard en venlo, toch dicht bij belgie... ;)

_________________
clubloos....


16 Okt 2006, 11:22
Ancien

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42
Berichten: 3588
Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/
WLM: stijn.vermaeren@pandora.be
http://www.eendracht-aalst.be en dan links op kalender / uitslagen.


16 Okt 2006, 18:51
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 12 Okt 2006, 23:37
Berichten: 2340
Leeftijd: 38
Locatie: Aalst
grimsby town, lijkt me nog leuk, ik heb al naar west-ham, schalke 04 en agovv apeldoorn ((vrijdag nog) geweest!!
4 november ga ik naar Bor Dortmund - Arminia Bielefeld zien!
83.000 man in het Westfalenstadion!! :dans:

de sfeer van den iendracht kan daar nie tegen op he??? :no:

cheers


16 Okt 2006, 20:27
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 10 Sep 2006, 11:10
Berichten: 507
Leeftijd: 48
Locatie: Apeldoorn
WLM: agovvapeldoorn@hotmail.com
kijk, een kenner! :mrgreen: dortmund is vanauit apeldoorn 2 uur rijden, maar dan heb je ook een onvergetelijke ervaring! ben er vorig jaar geweest, dortmund-kaiserslautern. zaten in de hoek naast de sudkurve, 2 dagen piepende oren gehad van het lawaai.. :)

_________________
clubloos....


16 Okt 2006, 21:50
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:53
Berichten: 7536
Leeftijd: 35
ben ook al in dortmund geweest, wedstrijd tegen schalke ;)

ook al in berlijn, in grimsby, in eindhove, in amsterdam, in barcelona :kwijl:

en toch gaater nix boven den iendracht :dans:

_________________
eendrachter ben je niet voor heel even,
maar voor je hele leven!


16 Okt 2006, 22:01
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 10 Sep 2006, 11:10
Berichten: 507
Leeftijd: 48
Locatie: Apeldoorn
WLM: agovvapeldoorn@hotmail.com
netjes, Berlijn dit jaar nog, Barca wat jaartjes geleden. Verder in een diep verleden engeland schotland op wembley bezocht.. :) zal de verdere wastlijst jullie besparen... ;)

_________________
clubloos....


16 Okt 2006, 22:26
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:53
Berichten: 7536
Leeftijd: 35
AGOVV Apeldoorn schreef:
netjes, Berlijn dit jaar nog, Barca wat jaartjes geleden. Verder in een diep verleden engeland schotland op wembley bezocht.. :) zal de verdere wastlijst jullie besparen... ;)


als ge ooit van plan zijt het nieuwe stadion van arsenal te gaan bezoeke laat me dan maar iets wete :kwijl:

op internet staan enkele foto's amaai :dans:

_________________
eendrachter ben je niet voor heel even,
maar voor je hele leven!


16 Okt 2006, 22:31
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 10 Sep 2006, 11:10
Berichten: 507
Leeftijd: 48
Locatie: Apeldoorn
WLM: agovvapeldoorn@hotmail.com
hansken schreef:
AGOVV Apeldoorn schreef:
netjes, Berlijn dit jaar nog, Barca wat jaartjes geleden. Verder in een diep verleden engeland schotland op wembley bezocht.. :) zal de verdere wastlijst jullie besparen... ;)


als ge ooit van plan zijt het nieuwe stadion van arsenal te gaan bezoeke laat me dan maar iets wete :kwijl:

op internet staan enkele foto's amaai :dans:


ik zal dan zeker even hier een opmerking achterlaten, dat lijkt me duidelijk.. :D

_________________
clubloos....


16 Okt 2006, 22:44
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52
Berichten: 6580
Leeftijd: 10
Locatie:
Website: http://www.spionkop-lede.tk
belgianiron schreef:
grimsby town, lijkt me nog leuk, ik heb al naar west-ham, schalke 04 en agovv apeldoorn ((vrijdag nog) geweest!!
4 november ga ik naar Bor Dortmund - Arminia Bielefeld zien!
83.000 man in het Westfalenstadion!! :dans:

de sfeer van den iendracht kan daar nie tegen op he??? :no:

cheers


Een uitverkocht Westfalen is imposant, ik was daar ook met Hansken in 't Schalkevak en twas de max, zeker omdat S04 0-1 won. 15 000 meegeriesde schalkefans compleet uit hun dak :dans:

_________________
www.spionkoplede.com


17 Okt 2006, 9:12
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 23 Mei 2006, 23:25
Berichten: 3286
Leeftijd: 38
Locatie: Opwijk
Anderlecht - Dessel zie. Een uitverkocht CVDS stadion :D

Maar eerst RSCA-Milan vandenavond :D


17 Okt 2006, 12:13
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 01 Aug 2006, 12:40
Berichten: 2290
Leeftijd: 45
Locatie: HERNE
[quote=

Maar eerst RSCA-Milan vandenavond :D[/quote]

En die zijn na de ruime overwinning tegen Zulte Waregem er 100 % zeker van da ze gaan winnen :no: Van mij mogen ze winnen maar voetjes op de grond zou ik zeggen want ze zweven weer in Brussel...

_________________
Justice for the 96! YNWA!

I E N D R A C H T 4 E V E R !!!


17 Okt 2006, 16:03
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 24 Sep 2006, 11:55
Berichten: 532
Locatie: Erembodegem/Oilsjt
WLM: Oilsjteneir_1919_@hotmail.com
GiofromJeiren schreef:
[quote=

Maar eerst RSCA-Milan vandenavond :D


En die zijn na de ruime overwinning tegen Zulte Waregem er 100 % zeker van da ze gaan winnen :no: Van mij mogen ze winnen maar voetjes op de grond zou ik zeggen want ze zweven weer in Brussel...[/quote]

we zen ier wel ewa aant afwijken moja :D kzie anderlecht vanavond wel iet rape ze, tzal wel weer afhangen van un verdedigende kwaliteiten :fluit:

_________________
:Worship: Honour and Loyalty :Worship:


17 Okt 2006, 18:12
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2005, 18:11
Berichten: 1857
Leeftijd: 69
Locatie: Aalst
Lap..! uit goede bron hoorde ik dat er een angstpsychose is ontstaan "naar de veiligheid" toe, bij een aantal gemeenten die in 4 de klasse B spelen.
Ik weet al van 3 gemeenten, ... bovenop SK Lebeke (Ninove) waar de gemeenten zich zorgen maken mbt de overcapaciteit van Eendrachtsupporters en het veiligheidsprobleem...
Waar dus bestudeerd wordt om 'elders' "onzen Iendracht" te ontvangen...

Weet iemand of een ploeg zijn thuisvoordeel mag verkopen aan de tegenstander (E.Aalst) wat betreft de competitiematchen? (net zoals bij bekermatchen?)
Bedenking: Het is duidelijk dat bepaalde ploegen absoluut NIET thuis horen in de lagere klassen en sommigen NIET in hogere klassen...
Met alle respect, maar wat gaat FC Dender aanvatten in de 1ste klasse... Toegeven: prachtige sportieve prestatie! maar wat voor zin heeft het, als zij nadien bittere tranen zullen huilen, omdat de ploeg niet rendabel is in 1ste en men meer verliest dan, wint...
FC Dender zal N O O I T de supporters van Aalst inpalmen, dat moet hen intussen héél duidelijk geworden zijn...


25 Okt 2006, 0:52
Iendracht.be - beheer

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:48
Berichten: 7463
Leeftijd: 35
pattaboem schreef:
Lap..! uit goede bron hoorde ik dat er een angstpsychose is ontstaan "naar de veiligheid" toe, bij een aantal gemeenten die in 4 de klasse B spelen.
Ik weet al van 3 gemeenten, ... bovenop SK Lebeke (Ninove) waar de gemeenten zich zorgen maken mbt de overcapaciteit van Eendrachtsupporters en het veiligheidsprobleem...
Waar dus bestudeerd wordt om 'elders' "onzen Iendracht" te ontvangen...

Weet iemand of een ploeg zijn thuisvoordeel mag verkopen aan de tegenstander (E.Aalst) wat betreft de competitiematchen? (net zoals bij bekermatchen?)
Bedenking: Het is duidelijk dat bepaalde ploegen absoluut NIET thuis horen in de lagere klassen en sommigen NIET in hogere klassen...
Met alle respect, maar wat gaat FC Dender aanvatten in de 1ste klasse... Toegeven: prachtige sportieve prestatie! maar wat voor zin heeft het, als zij nadien bittere tranen zullen huilen, omdat de ploeg niet rendabel is in 1ste en men meer verliest dan, wint...
FC Dender zal N O O I T de supporters van Aalst inpalmen, dat moet hen intussen héél duidelijk geworden zijn...


Denderdinges zal idd nooit de supporters van Aalst inpalmen, maar als ze in Eerste hebben zullen ze daar ook wel genoeg volk en Sponsors hebben en staan ze drie stappen voor op ons. En denk maar niet dat ze daar eventueel niet zouden meekunnen in eerste. Als ze bij deze ploeg 2 / 3 gerichte versterkingen bijkomen redden die mannen hun volgens mij probleemloos.

Ik hoop echt dat ze niet in eerste geraken, want ik ben als één van de weinige overtuigd dat dat negatief voor ons is.


25 Okt 2006, 8:10
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 23 Okt 2006, 10:38
Berichten: 1202
Locatie: Oilsjt!!
ge zijt dar ni den enigsten in vanaf da dei mannen e seizoen of 2 meedraaien in 1ste zal der volges mij ook e pak sponsering verschuiven en ni te vergete jeugdspelers en da... zag ge toen we degradeerden ook al maja hebben ginder natuurlijk wel alles geld en spelers van fusieclub gepikt en nu doen alsof ze alles zelf geforceerd hebbe :dom:

_________________
Weir zen anti fusieclub!!


25 Okt 2006, 9:01
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 138 berichten ]  Ga naar pagina 1 4 5 6 7 8 10


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 70 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst