luxestadions van 4de B | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 138 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 10
 luxestadions van 4de B 
Auteur Bericht
Reserve

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 16:07
Berichten: 368
Bericht luxestadions van 4de B
Aangezien we op bornem ons visitekaartje hebben afgegeven kunnen we hier eens praten over de verplaatsingen die ons nog te wachten staan en in welke prachtige "stadions" we mogen supporteren als "bezoekende ploeg".

Neem nu grimbergen: uit eigen ervaring weet ik dat het nog slechter is als opstal. Da ligt er in een parkje met 1 zittribune (vooral voor thuissups en dat is al. Voor de rest een ijzeren afsluiting rond het veld zonder één mogelijk trap laat staan tribune. Je hebt juist enkele talluds waar je op kan staan maar in de winter is da ni echt aan te raden. Zou me afvragen dat we ginder zelfs mogen spelen, daar kan je geen 1000 man plaatsen. Opstal is nou camp in vergelijking met grimbergen.

Binnen enkele weken is het op Lebeke; ik veronderstel dat het daar ook niet al te groot is.

zijn er nog mensen die andere stadions kennen (Woluwe, ukkel, schoten, dilbeek, opwijk, kampenhout,....?)

EENDRACHT4EVER


02 Okt 2006, 20:38
Ancien

Lid geworden op: 09 Okt 2005, 21:15
Berichten: 4109
Leeftijd: 40
Locatie: Lede
WLM: janvanboxstael@hotmail.com
Eerlijk gezegd zijn de "stadions", behalve Boom, Berchem en Bornem, mij totaal onbekend. Maar ik denk dat ik ze mij na dit seizoen nog lang zal herinneren :grijns:


02 Okt 2006, 20:48
Miss Forum 2009-2010

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:45
Berichten: 2859
Leeftijd: 39
Dilbeek heb ik vorig jaar bezocht samen met gaskonijn en vicky. Mijn eerste reactie toen ik het plein zag: oei we zijn op het oefenplein terecht gekomen.
Er is een tribune (drie treden, iets kleiner dan de helft van het plein denk ik) en er is een zittribune als ge uwe stoel meeneemt.
Er is ook een piste rond het plein en tijdens de match kan er soms wel eens een wandelaar passeren die daar in de bossen aan het wandelen is.
Heel leuk om weten voor de spelers: tijdens de week oefent de plaatselijke atletiek club daar ook. Niet enkel op de piste maar ook op het plein zelf, ze moeten de speerwerpers en kogelstoters toch ergens laten oefenen he.


02 Okt 2006, 20:50
Ancien

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42
Berichten: 3588
Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/
WLM: stijn.vermaeren@pandora.be
Bericht Re: luxestadions van 4de B
eendracht4ever schreef:

Binnen enkele weken is het op Lebeke; ik veronderstel dat het daar ook niet al te groot is.



Vorig jaar hebben we op Lebeke een oefenmatch gespeeld. De match gaat dus blijkbaar effectief op Lebeke door, en niet op een ander terrein zoals er wel eens geruchten waren.

Bij Lebeke vraag ik mij echt af hoe wij daar allemaal gaan binnengeraken.

Langs de ene lengte van het veld kan je eigenlijk gewoon niet staan. Ik denk dat het misschien anderhalve meter is, en dan prikkeldraad van de weide ernaast. Ook achter de ene goal heeft het daar veel van weg. Achter de andere goal staat een kantine. Langs de ene andere lengte staat een soort tribune waar er wa volk kan zitten, en kan staan, maar als er daar evenveel volk gaat zijn als bijvoorbeeld op Temse...


02 Okt 2006, 21:04
Reserve

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 16:07
Berichten: 368
Wat ook gaat zijn tijdens de winter: al die stadions zijn open zonder tribunes. Ik raad iedereen aan om een goei muts en dikke wit zwarte sjaal aan te doen want da kan daar goed waaien en kil zijn.


enigste remedie: SPRINGEN SPRINGEN SPRINGEN :cheer: :cheer:


02 Okt 2006, 21:06
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 11:13
Berichten: 5023
Leeftijd: 40
Locatie: Lede
Da is ten nog nen derby. As ge op de foto's van gisteren ziet hoeveel volk er wel was + een groot deel van de zittribune;

http://www.ksvbornem.be/geelrood/pics/a ... 202733.JPG

http://www.ksvbornem.be/geelrood/pics/a ... 202429.JPG


klein kan gezellig zijn, maar te klein :(

_________________
22/04/2007 - 17/04/2011


02 Okt 2006, 21:07
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 01 Aug 2006, 12:40
Berichten: 2290
Leeftijd: 44
Locatie: HERNE
Volgens ene van Bornem staan er ons nog e paar keer dit seizoen problemen te wachten ivm capaciteit, en daar ik Ring TV heb en al die matchen (Kampenhout, Opwijk, Grimbergen, Zaventem en noem maar op) kan volgen kan ik da alleen beamen :snif:
E seizoentje doorbijten zeker? Hoe zit dat eigenlijk met geruchten over matchen op neutrale terreinen? Kan dit/mag dit?

_________________
Justice for the 96! YNWA!

I E N D R A C H T 4 E V E R !!!


02 Okt 2006, 22:22
Iendracht.be - beheer

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:48
Berichten: 7463
Leeftijd: 35
Dilbeek zal iets ska worden ze gasten. Die kantine is daar ongelofelijk klein (maar wel supermodern), dat plein is vrij groot maar daar is een atletiekpiste rond waardoor iedereen ver weg van het plein staat, en daar is dus werkelijk niks, buiten een tribuneke waar om en bij de 200 man op kan zitten.

Ik heb er vorig jaar een oefenmatch op gespeeld, het plein viel dan wel serieus goe mee


02 Okt 2006, 22:24
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17 Mei 2005, 14:16
Berichten: 4399
Leeftijd: 43
Locatie: Atom
Langs den andere kant moeten we ook wel zeggen dat al onze verplaatsingen tip top in orde waren qua organisatie!

Laat ons zeggen dat Péruwelz der nog iets kan van leren... :fluit:

_________________
es da ier e fistjen...


02 Okt 2006, 23:31
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52
Berichten: 6580
Leeftijd: 10
Locatie:
Website: http://www.spionkop-lede.tk
Ik weet van iemand op 't werk dat het plein van Wijgmaal ook de massa van aalst nie gaat aankunnen, ze hebben één belachelijk klein tribuneken

_________________
www.spionkoplede.com


03 Okt 2006, 9:30
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 45
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Mariner schreef:
Ik weet van iemand op 't werk dat het plein van Wijgmaal ook de massa van aalst nie gaat aankunnen, ze hebben één belachelijk klein tribuneken


Het was alleszins op Bornem duidelijk dat het toch bevorderlijk is voor de sfeer als we allemaal bij mekaar op 1 tribune kunnen staan. Op de meeste pleintjes zal iedereen (noodgedwongen) verspreid staan helemaal rond dat plein, hetgeen voor de sfeer niet zo goed is. Maar ja, niks aan te doen hé, we mogen al content zijn dat we overal gaan binnen kunnen.


03 Okt 2006, 9:33
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 17:04
Berichten: 1862
Locatie: Gijzegem- Aalst
Een andere oplossing is natuurlijk al onze matchen verliezen vanaf nu, zeker weten dat we dan wel overal zullen binnen kunnen :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:


03 Okt 2006, 9:46
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 45
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Oilsjt Vaneigest schreef:
Een andere oplossing is natuurlijk al onze matchen verliezen vanaf nu, zeker weten dat we dan wel overal zullen binnen kunnen :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:


Of alles winnen en maken dat de spanning voor de titel halfweg het seizoen al weg is :grijns: .


03 Okt 2006, 9:49
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
Verbr.Meldert die hebben nog ook een deftig stadion in vergelijking met Dilbeek zeker? Ik heb mij laten vertellen dat Dilbeek echt sonne is! :shock:


03 Okt 2006, 10:32
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 23:13
Berichten: 3421
Leeftijd: 36
Locatie: Haaltert
WLM: vickytjen_11@hotmail.com
Dilbeek is inderdaad een dikke nul qua stadion! Er is wel plaats voor iedereen denk ik, maar waar je precies zal staan... :huh: Ergens in den bos ofzo denk ik... En ik raad aan van op den bus nog es te drinken want die kantine is echt klein! Pakt ongeveer de grootte van da kantineke aant secretariaat bij ons...

Zoals Lot al zei: het lijkt eerder op het oefenveld dan een eerste plein, maar ja...

Vicky

_________________
Runner-up Miss Forum 2008

Jan, de overwinning is je van harte gegund! :D


03 Okt 2006, 11:02
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 138 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 10


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 44 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst