Meest memorabele moment in het PC-stadion - Pagina 2 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 116 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 8
 Meest memorabele moment in het PC-stadion 
Auteur Bericht
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:18
Berichten: 2248
Leeftijd: 44
Locatie: Pamel
Met zen allen in de middencirkel van het veld na bomalarm in de staantribune :grijns: Iedereen over de reclameborden klefferen en allemaal dicht bijelkaar,en de flikken zoeken naar een bom die er ni was :grijns:

_________________
Afbeelding


04 Okt 2006, 18:17
Ancien

Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22
Berichten: 3793
Leeftijd: 64
Locatie: Heusden
Als ik mag kiezen, nog altijd op één de eindronde match tegen Lokeren (2-1). Als iemand daar nog beelden van heeft, dat zou ik nog wel eens willen terugzien.
Onvergetelijk ook de wedstrijd tegen KV Mechelen in de tweede helft van de jaren '70 (tweede klasse). In de heenwedstrijd was Salvador uitgesloten, in de terugmatch maakte hij 4 goals in de eerste helft, ruststand 5-0, eindstand 6-1...
Die 3-1 tegen KVM in eerste waardoor we ons redden mag ook in het rijtje.
Sofia blijft natuurlijk ook kippevel...
En de match van de wederopstanding dit jaar tegen Lebeke mocht er ook wel zijn na al die jaren miserie.
En volgens mijn vader was er ook nog ergens een match tegen Standard begin de jaren '60 met een Waalse scheidsrechter die geen Nederlands verstond, maar dat heb ik alleen van horen zeggen...


04 Okt 2006, 20:19
Iendracht.be - beheer

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:48
Berichten: 7463
Leeftijd: 35
goh wat zou ik graag weer tegen die dikenekken van KVM spelen, ik denk dat we sinds die bewuste 3-1 er niet meer tegen hebben gespeeld ..


04 Okt 2006, 21:05
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 11:13
Berichten: 5023
Leeftijd: 40
Locatie: Lede
Jeroen schreef:
goh wat zou ik graag weer tegen die dikenekken van KVM spelen, ik denk dat we sinds die bewuste 3-1 er niet meer tegen hebben gespeeld ..


eigenlijk ni alleen tegen KVM. twordt tijd dammen terug echte topmatchen mogen spelen :(

_________________
22/04/2007 - 17/04/2011


04 Okt 2006, 21:06
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07
Berichten: 5751
Bartos schreef:
Ik heb er al heel wat memorabele gezien, maar Levski komt nog altijd op één bij mij.

Maar ook de thuismatch tegen KV Mechelen, voor een uitverkocht stadion, in volle degratiestrijd was volledig vangen.

Negatief dan wel, de bekermatch tegen Germinal Ekeren. De allergrootste teleurstelling uit mijn leven denk ik.

De hattrick van Van Ankeren tegen Anderlecht.



Bartos en ik hebben over deze momenten al veel gepraat. En ik wist van de moment dat ik deze topic zag dat hij dit zou zeggen, en moest hij het niet gedaan hebben had ik het gedaan. Zoiets vergeet men niet he ...

_________________
Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies


04 Okt 2006, 22:37
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Jun 2005, 10:59
Berichten: 1158
Leeftijd: 42
toch vind ik het moment dat godbill tegen het invallershokje liep een van de hilarschte momenten ooit


04 Okt 2006, 23:10
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 11:16
Berichten: 2311
Leeftijd: 51
Locatie: moorsel
De wedstrijd tegen club brugge waarin de bilde in de laatste minuten een paar man dribbelt en de bal van in een scherpe hoek binnenlegt 1-0 en 't stadion ontploft


05 Okt 2006, 7:17
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 46
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
chunga schreef:
De wedstrijd tegen club brugge waarin de bilde in de laatste minuten een paar man dribbelt en de bal van in een scherpe hoek binnenlegt 1-0 en 't stadion ontploft


Inderdaad, nog ene die ik per ongeluk vergeten ben. Wat een wereldgoal en wat een explosie van vreugde in ons (uitverkocht) stadion zeg!!!


05 Okt 2006, 8:14
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 46
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Jeroen schreef:
goh wat zou ik graag weer tegen die dikenekken van KVM spelen, ik denk dat we sinds die bewuste 3-1 er niet meer tegen hebben gespeeld ..


De laatste keer was in eerste klasse in 2001 toen KVM met 1-3 kwam winnen in Aalst, maar later toch degradeerde (wij zouden een jaar later in vereffening gaan). Het was het debuut van Viscaal bij KV Mechelen en bij de rust stond het al 0-3, Ringo Jacobs milderde in de eerste minuten van de tweede helft. Later zou de bom ontploffen nadat Wim Deconinck suggereerde dat Van Hoyweghen, Temmerman, Vandenbossche en Arts niet voluit gegaan zijn in die match. En eerlijk gezegd, iedereen die er was, zal wel een heel raar gevoel overgehouden hebben aan die match, allé ik toch alleszins.


05 Okt 2006, 8:17
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 22:35
Berichten: 2935
Goal van De Bilde tegen Brugge toch één van de meest emotionele momenten, we hadden Brugge thuis al geklopt met 2-3 en dan nog thuis winnen ook! Heb na een goal sindsdien niet meer zo lang en luid geroepen, en da volk bij die match : om 14u15 op de tribune, en nog juist een plaatsje gevonden ergens in de linkerbovenhoek...


05 Okt 2006, 9:13
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 46
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
tympanum2 schreef:
Goal van De Bilde tegen Brugge toch één van de meest emotionele momenten, we hadden Brugge thuis al geklopt met 2-3 en dan nog thuis winnen ook! Heb na een goal sindsdien niet meer zo lang en luid geroepen, en da volk bij die match : om 14u15 op de tribune, en nog juist een plaatsje gevonden ergens in de linkerbovenhoek...


Dat waren toch tijden hé. Als ge toen een uur voor de match in het stadion kwam, moest ge al naar een plaatske zoeken op de staantribune. Ik herinner me nog dat ik tegen Levski al bijna geen stem meer had toen de match nog maar begon. Anderhalf uur voor de match zat het stadion toen al stampvol en daverde het gewoon op zijn grondvesten, die Bulgaren kwamen met knikkende knieën het plein op. En dan net voor de match "Oilsjt goi stad van mèn droeimen", krop in de keel jongens, niet gewoon.


05 Okt 2006, 9:17
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 18 Mei 2005, 19:41
Berichten: 2644
Leeftijd: 67
Locatie: Oilsjt
Ongetwijfeld de thuismatch tegen Sofia,ik denk dat ze er ginder nog over praten.
En dan ja tegen KVM hè :boks:

_________________
Iendracht veroit en nie mier achteroit


05 Okt 2006, 9:55
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 46
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
iendracht mèn 2de vraa schreef:
Ongetwijfeld de thuismatch tegen Sofia,ik denk dat ze er ginder nog over praten.
En dan ja tegen KVM hè :boks:


Als ge ziet jongens dat we toen Levski wegspeelden en der tweemaal van wonnen en nu spelen die gewoon Champions League en spelen wij in vierde klasse, niet te geloven toch hé.


05 Okt 2006, 9:56
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 17 Mei 2005, 11:06
Berichten: 563
Leeftijd: 45
Locatie: Aalst
Bartos schreef:
iendracht mèn 2de vraa schreef:
Ongetwijfeld de thuismatch tegen Sofia,ik denk dat ze er ginder nog over praten.
En dan ja tegen KVM hè :boks:


Als ge ziet jongens dat we toen Levski wegspeelden en der tweemaal van wonnen en nu spelen die gewoon Champions League en spelen wij in vierde klasse, niet te geloven toch hé.


:snif: :snif: :snif: :snif: :snif: :snif: meer kan ik daar niet over zeggen...


05 Okt 2006, 11:44
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51
Berichten: 3857
Leeftijd: 46
positief: match tegen sofia
negatief: match op KV Mechelen

_________________
VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015
Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden...


05 Okt 2006, 12:39
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 116 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 8


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 130 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst