Meest memorabele moment in het PC-stadion - Pagina 4 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 116 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 6 8
 Meest memorabele moment in het PC-stadion 
Auteur Bericht
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 01 Aug 2006, 12:40
Berichten: 2290
Leeftijd: 45
Locatie: HERNE
Zeer schoon allemaal maar ni de match, alé den afloop en de euforie erna van OHL - EA vergeten in Mechelen? :grijns:

_________________
Justice for the 96! YNWA!

I E N D R A C H T 4 E V E R !!!


05 Okt 2006, 18:17
Ancien

Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22
Berichten: 3793
Leeftijd: 63
Locatie: Heusden
Ik wist niet dat het Pierre Cornelisstadion in Mechelen lag...???[/quote]


05 Okt 2006, 19:12
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 11:13
Berichten: 5023
Leeftijd: 40
Locatie: Lede
GiofromJeiren schreef:
Zeer schoon allemaal maar ni de match, alé den afloop en de euforie erna van OHL - EA vergeten in Mechelen? :grijns:


idd voor de jongere garde wss hét hoogtepunt. ma kdenk da nen kampioenstitel nog sterker gevierd zal worden. laat ons hopen dat we dit in 2007 al is mogen meemaken

_________________
22/04/2007 - 17/04/2011


05 Okt 2006, 19:36
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Verbechio schreef:
GiofromJeiren schreef:
Zeer schoon allemaal maar ni de match, alé den afloop en de euforie erna van OHL - EA vergeten in Mechelen? :grijns:


idd voor de jongere garde wss hét hoogtepunt. ma kdenk da nen kampioenstitel nog sterker gevierd zal worden. laat ons hopen dat we dit in 2007 al is mogen meemaken
de laatste overwinningen zijn tot hiertoe toch al harder gevierd (heb dat er nog al horen zeggen) ik denk dat een titel serieus kicken gaat worden... 'k weet niet hoe ik het kan verwoorden maar het enthousiasme rond den Eendracht - en dat ondanks het feit dat we in 4de spelen - is nu toch wel veel groter dan 3 jaar geleden... iedereen lijkt veel meer betrokken bij de club.

_________________
If you never try, you'll never know


05 Okt 2006, 19:45
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 11:13
Berichten: 5023
Leeftijd: 40
Locatie: Lede
idd tis een club voor en van de supporters terug. as we kampioen spelen, als, dan ist ofwel op de grote mert ofwel ont PC stadion ne gansen nacht tot 's meirens vollen bak. moet ongelooflijk zijn

_________________
22/04/2007 - 17/04/2011


05 Okt 2006, 19:59
Iendracht.be - beheer

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:48
Berichten: 7463
Leeftijd: 35
Verbechio schreef:
idd tis een club voor en van de supporters terug. as we kampioen spelen, als, dan ist ofwel op de grote mert ofwel ont PC stadion ne gansen nacht tot 's meirens vollen bak. moet ongelooflijk zijn


Ik denk eerlijk gezegd dat dat daarom persé niet zo moet zijn. Die eindronde was echt een thriller en tis nu niet dat we favoriet waren in die match tegen OHL, of dat we met gemak wonnen.

Een eventuele titel zal zeker ongelofelijk gevierd worden, hopelijk thuis, dan zullen we nog is écht volle tribunes zien !


05 Okt 2006, 23:04
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 01 Aug 2006, 12:40
Berichten: 2290
Leeftijd: 45
Locatie: HERNE
salvador schreef:
Ik wist niet dat het Pierre Cornelisstadion in Mechelen lag...???
[/quote]

Ja sorry... G'et gelijk ma ja... T'ein haddek veir een "crise d'attaque" :o Zoals zovelen, 'k zal vanaf nu het onderwerp beter lezen :engel:

_________________
Justice for the 96! YNWA!

I E N D R A C H T 4 E V E R !!!


06 Okt 2006, 3:23
Vaste Waarde

Lid geworden op: 07 Feb 2006, 12:47
Berichten: 1442
Leeftijd: 37
Locatie: Hofstade
WLM: wheely79@hotmail.com
zo kennen we den thomas, en wie daar nie kan mee leven, ga op een ander gaan kakken. Ge moet ironie eens opzoeken in den dictionnaire[/quote]

Mannekes, Mannekes,

Zie mekaar ne keer graag, denk aan 0110: Verdraagzaamheid voor alle mensen van goede wil.

Zondag zijn het verkiezingen, sfeer van consensus en toenadering en dan een galamatch tegen Boom. Vanavond viert Oilsjt carnaval in Wieze, waarmee ik wil zeggen, ga ik met mijn forumvriend Gaskonijn een potje pakken.

Wat mij bij mijn stelling brengt. Niet alleen Belgacom brengt mensen dichterbij, ook het Iendracht-forum.

Die Pajotse broeder heeft dat vast niet door gehad dat dat de aard van het beestje is één van mijn beste was de volgende op den Aantweeiirp.

Steward RFCA: Meneer, uw mag niet met uw sjaal tussen de Antwerp-rolstoelers zitten

Ikke: Denkte nu echt dak zo meteen ga rechtstaan en begin te rellen, get a life kerel.

Toegegeven pajotter, ge hebt zeer goeie grond, manneken. Deze zomer menig dorpsfeest meegemaakt en schoon konijnen manneken (redelijk off topic zeker)

Weete wa admin, heb nooit niet kunnen sjotten, en dus ook nooit geen gele kaart gehad. Hou mij in het oog, ik ga d'r eens naar solliciteren, gives me a thrill:p

Tot zondag biekes

_________________
Come on Iendracht! Let's Roll!!!
"Giejn boerepeerd in ons stee, mor Devos in een slee. Kristof vér 11"


06 Okt 2006, 9:56
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 17 Mei 2005, 11:06
Berichten: 563
Leeftijd: 45
Locatie: Aalst
wheel's armée schreef:
zo kennen we den thomas, en wie daar nie kan mee leven, ga op een ander gaan kakken. Ge moet ironie eens opzoeken in den dictionnaire


ga ik met mijn forumvriend Gaskonijn een potje pakken.

[/quote]

U smaak van vrienden kan toch nog serieus verbeteren zenne :fluit: :fluit:


06 Okt 2006, 10:37
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 24 Okt 2005, 11:12
Berichten: 1775
Leeftijd: 47
Locatie: Moilbeek
Mijn meest memorabele moment was de match tegen Lokeren toen het hekken naar beneden kwam. Gewoonweg schitterend!
Ik denk ook dat het die match was dat we wat aan de late kant toekwamen. De tribune stond al vol en ik en mijne maat murwden ons ergens bovenaan tussen het volk. Nen andere sup vond het spijtiggenoeg niet kunnen dat we wat van zijn zicht wegpakten. Dienen grabbelden mijn maat bij zijne revers en slingerde hem tot beneden tegen de hekkens. Ik doen dat ik hem niet kende natuurlijk!


06 Okt 2006, 15:17
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
elfahem schreef:
Mijn meest memorabele moment was de match tegen Lokeren toen het hekken naar beneden kwam. Gewoonweg schitterend!
Ik denk ook dat het die match was dat we wat aan de late kant toekwamen. De tribune stond al vol en ik en mijne maat murwden ons ergens bovenaan tussen het volk. Nen andere sup vond het spijtiggenoeg niet kunnen dat we wat van zijn zicht wegpakten. Dienen grabbelden mijn maat bij zijne revers en slingerde hem tot beneden tegen de hekkens. Ik doen dat ik hem niet kende natuurlijk!


el fahem check pm please


06 Okt 2006, 15:21
forumlegende

Lid geworden op: 23 Mei 2005, 18:07
Berichten: 2523
David Seal was toen onze smaakmaker in de topper tegen Lokeren.

Ik weet begot niet wat er van die gast is geworden.
Die kon volgens mij ook potten breken in eerste.

Weet iemand waar die verzeild is geraakt en wat waren zijn vorige clubs, z'n leeftijd, enz..


06 Okt 2006, 15:39
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 24 Okt 2005, 11:12
Berichten: 1775
Leeftijd: 47
Locatie: Moilbeek
Denk dat die naar Engeland is vertrokken, maar naar waar, geen idee...


09 Okt 2006, 9:34
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 46
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Eventjes opgezocht ;-) .

Na Eendracht Aalst speelde David Seal achtereenvolgens voor Bristol City (Engeland), Northampton Town (Engeland) en Northern Spirit (Australië) alvorens in 2000 terug te keren naar Engeland waar hij bij Mangotsfield United terecht kwam en nog steeds zit. Die spelen in de Southern League Premier Division, tweede provinciale geloof ik. Hij speelde voor hen al meer dan 200 wedstrijden en maakte al meer dan 160 doelpunten voor hen. David Seal is nu 34 jaar.

Alstublieft ;-) !


09 Okt 2006, 9:39
Ancien

Lid geworden op: 09 Okt 2005, 21:15
Berichten: 4109
Leeftijd: 40
Locatie: Lede
WLM: janvanboxstael@hotmail.com
Bartos schreef:
Eventjes opgezocht ;-) .

Na Eendracht Aalst speelde David Seal achtereenvolgens voor Bristol City (Engeland), Northampton Town (Engeland) en Northern Spirit (Australië) alvorens in 2000 terug te keren naar Engeland waar hij bij Mangotsfield United terecht kwam en nog steeds zit. Die spelen in de Southern League Premier Division, tweede provinciale geloof ik. Hij speelde voor hen al meer dan 200 wedstrijden en maakte al meer dan 160 doelpunten voor hen. David Seal is nu 34 jaar.

Alstublieft ;-) !


Wandelende encyclopedie :grijns:


09 Okt 2006, 19:07
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 116 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 6 8


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 120 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst