E.A. reeds 7weken 2de in de rangschikking! - Pagina 2 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 30 berichten ]  Ga naar pagina 1 2
 E.A. reeds 7weken 2de in de rangschikking! 
Auteur Bericht
Iendracht.be - beheer

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:48
Berichten: 7463
Leeftijd: 35
ja ik weet wel dat men het klassement zo niet gaat opstellen he gasten, maar tligt gewoon aan een fout in hun database, en ni aan een theorie van 'iedereen is tegen E.Aalst 'zoals ik hier al heb gehoord


17 Okt 2006, 11:31
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 23:13
Berichten: 3421
Leeftijd: 36
Locatie: Haaltert
WLM: vickytjen_11@hotmail.com
Jongens toch... Laat die mannen es doen... Ik denk echt niet dat ze dat met opzet doen hoor, da zal wel ergens aan hun instellingen liggen! Wacht gewoon tot Bornem een steek laat vallen en dan is dat vanzelf opgelost!

Vicky

_________________
Runner-up Miss Forum 2008

Jan, de overwinning is je van harte gegund! :D


17 Okt 2006, 11:32

Lid geworden op: 17 Okt 2006, 11:47
Berichten: 3
Bericht Re: E.A. reeds 7weken 2de in de rangschikking!
pattaboem schreef:
ALLE kranten en TV-zenders plaatsen EA in de rangschikking op de eerste plaats van 4de klasse B, -met gelijke punten met Bornem. Door ons duidelijk doelpuntenverschil, staan wij voetballogisch 1ste voor Bornem.
Slechts één medium is het daar niet mee eens: http://www.voetbalkrant.be.
Ik ging daarom (per mail), een discussie aan met hun teamleider. De woordvoerder voor 'voetbalkrant' betwist deze opinie en wenst op geen enkele wijze deze voetballogica toe te passen. Geraakte zeer geirriteerd (door mijn "Aalsterse spot" ... omdat zijn medewerkers blijkbaar niet kunnen optellen en aftrekken...) . Voetbalkrant dreigde er zelfs mee om mijn IP-adres te bannen omdat men geen gelijk kreeg.
Heel laag bij de grond als je het mij vraagt...

Geen nood hoor. Heel lang zal het niet meer duren eer men daar verplicht zal zijn, om E.A. toch op de eerste plaats te plaatsen.
Een frapant voorbeeld hoe sommigen het Eendracht Aalst absoluut niet gunnen om als eerste de rangschikking aan te voeren!!!
Natuurlijk wenst Voetbalkrant.com hierop te reageren zodat de gehele waarheid aan het licht komt.

Laat mij beginnen door te stellen dat Voetbalkrant.com helemaal niet anti-Eendracht Aalst of pro-Bornem is. Voetbalkrant.com draagt objectiviteit hoog in zijn vaandel. Ik kan u zelfs melden dat er in onze redactie twee uitgesproken supporters van Eendracht Aalst zitten en geen enkele van Bornem, maar dit ter info.

In tegenstelling tot de kranten en tv-zenders die u hier aanhaalt, werkt Voetbalkrant.com uitsluitend met vrijwilligers die nog een andere dagtaak hebben zijnde een job of school. Zo ook de informaticus die bij ons schitterend werk achter de schermen levert.

Zoals al door iemand anders wordt aangegeven in dit topic heeft bijna elke competitie een andere methode. Voetbalkrant.com houdt niet enkel alle nationale competities nauwgezet bij, maar ook alle provinciale competities in Vlaanderen als tal van buitenlandse competities. Om voor elke van deze competitie een ander script uit te schrijven zouden we niet 1, maar 20 informaticussen nodig hebben. Daardoor is er inderdaad links of rechts iets niet in orde, maar wij rekenen daarvoor op het begrip van onze bezoekers. Aan de rangschikkingen in kranten zit overigens geen gehele database achter, wat daardoor heel weinig tijd inneemt om ze op te stellen, maar dat ter zijde.

Geraakte u geïrriteerd aan ons of Voetbalkrant.com aan u? Gezien de correspondentie bent u de eerste die is beginnen te schelden en sarcastisch is beginnen te doen, waardoor wij u op dezelfde manier geantwoord hebben. Mensen die vriendelijk en beleefd blijven, kunnen een vriendelijk en beleefd antwoord terug verwachten. Mensen die grof, arrogant en onbeschofd iets aanklagen, kunnen zich aan een zelfde behandeling terug verwachten. Niets meer en niets minder dan een menselijke reactie.


17 Okt 2006, 12:03
Vaste Waarde

Lid geworden op: 18 Mei 2005, 21:50
Berichten: 945
:D


17 Okt 2006, 12:16
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52
Berichten: 6580
Leeftijd: 10
Locatie:
Website: http://www.spionkop-lede.tk
mij stoort da nie, ik ontvang altijd de nieuwsbrief van voetbalkrant en ik vind da dik in orde

_________________
www.spionkoplede.com


17 Okt 2006, 12:50
forumlegende

Lid geworden op: 23 Mei 2005, 18:07
Berichten: 2523
Ik ben altijd van oordeel: als je iets doet, doe het dan goed! Dat kan van voetbalkrant niet altijd gezegd worden...


17 Okt 2006, 13:10

Lid geworden op: 17 Okt 2006, 11:47
Berichten: 3
Dani schreef:
Ik ben altijd van oordeel: als je iets doet, doe het dan goed! Dat kan van voetbalkrant niet altijd gezegd worden...
Klopt. Er sluipen inderdaad soms fouten in onze artikels en dergelijke. We proberen die echter altijd zo snel mogelijk te corrigeren en weg te werken. We proberen immers de perfectie na te streven, maar zijn ook zo realistisch genoeg dat in een wereld zoals de voetbalwereld dat nagenoeg onmogelijk is. Ook jullie zullen ook al in andere media fouten opgemerkt hebben.

In ieder geval hopen wij dat onze situatie in deze zaak klaar en duidelijk is en vragen wij om wat begrip. Wij geloven niet dat Eendracht Aalst hiervan slechter zal gaan spelen en tevens vinden wij zo'n discussie op een forum van een club niet echt gepast. Vragen, opmerkingen, suggesties maar ook nieuwsfeiten mogen steeds gemaild worden naar stuurgroep@voetbalkrant.com. Mensen die ons op een respectvolle manier behandelen, worden op identiek dezelfde manier door ons behandeld.


17 Okt 2006, 13:59
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Dani schreef:
Ik ben altijd van oordeel: als je iets doet, doe het dan goed! Dat kan van voetbalkrant niet altijd gezegd worden...
euhm, hoewel ik het zelf niet echt voor VK heb... vind ik hun principe wel enorm goed. Er is geen ENKELE media in België waar je nieuws vind over de 2e nationale, laat staan, 3e of 4e...

VK probeert dat zo goed en zo kwaad mogelijk te bundelen.... dat idee op zich vind ik schitterend. Dat er geen enkele professionele mediabron daar op is ingegaan verbaas mij wel een beetje want VK kent echt wel een vrij groot succes. Mijn conslusie is dan maar dat er gewoon geen enkele andere media het aanduft om beter te doen dan VK.

Maar dat zal dan ook vrijwel het enige zijn wat je mij goed zal horen zeggen over VK.

_________________
If you never try, you'll never know


17 Okt 2006, 14:11
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8614
Leeftijd: 56
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Klopt. Er sluipen inderdaad soms fouten in onze artikels en dergelijke. We proberen die echter altijd zo snel mogelijk te corrigeren en weg te werken. We proberen immers de perfectie na te streven, maar zijn ook zo realistisch genoeg dat in een wereld zoals de voetbalwereld dat nagenoeg onmogelijk is. Ook jullie zullen ook al in andere media fouten opgemerkt hebben.

In ieder geval hopen wij dat onze situatie in deze zaak klaar en duidelijk is en vragen wij om wat begrip. Wij geloven niet dat Eendracht Aalst hiervan slechter zal gaan spelen en tevens vinden wij zo'n discussie op een forum van een club niet echt gepast. Vragen, opmerkingen, suggesties maar ook nieuwsfeiten mogen steeds gemaild worden naar stuurgroep@voetbalkrant.com. Mensen die ons op een respectvolle manier behandelen, worden op identiek dezelfde manier door ons behandeld.[/quote]

Waarom moeten jullie dan hier,op dit forum komen lullen.

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


17 Okt 2006, 15:48

Lid geworden op: 17 Okt 2006, 11:47
Berichten: 3
Bakkie schreef:
Waarom moeten jullie dan hier,op dit forum komen lullen.
Omdat wij ons toch mogen verdedigen en omdat de gehele waarheid aan het licht mag komen. Het is niet wij die hierover een topic hebben geopend é.


17 Okt 2006, 16:19
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
Voetbalkrant.com schreef:
Bakkie schreef:
Waarom moeten jullie dan hier,op dit forum komen lullen.
Omdat wij ons toch mogen verdedigen en omdat de gehele waarheid aan het licht mag komen. Het is niet wij die hierover een topic hebben geopend é.
:fluit:


17 Okt 2006, 16:19
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 01 Aug 2006, 12:40
Berichten: 2290
Leeftijd: 44
Locatie: HERNE
Alé e mensjen komt isj overien e :engel:
Asget ni veur VK etj got er tein ne mier nor zien e en de zoak is opgelost :Worship:

_________________
Justice for the 96! YNWA!

I E N D R A C H T 4 E V E R !!!


17 Okt 2006, 16:24
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 23:13
Berichten: 3421
Leeftijd: 36
Locatie: Haaltert
WLM: vickytjen_11@hotmail.com
Dat vind ik er nu ook van! Gaan we nu echt gaan muggeziften hierover? Ik geloof echt niet dat ze ons met opzet op de 2e plaats zetten hoor! Zolang wij weten dat we op de 1e plaats staan, is het toch goed zeker!

Vicky

_________________
Runner-up Miss Forum 2008

Jan, de overwinning is je van harte gegund! :D


17 Okt 2006, 16:27
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 10 Sep 2006, 11:10
Berichten: 507
Leeftijd: 48
Locatie: Apeldoorn
WLM: agovvapeldoorn@hotmail.com
wel knap dat jullie zolang kunnen discussieren over zoeits onzinnigs! respect.. :zot:

_________________
clubloos....


17 Okt 2006, 16:29
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
AGOVV Apeldoorn schreef:
wel knap dat jullie zolang kunnen discussieren over zoeits onzinnigs! respect.. :zot:
inderdaad, bij deze :
wie verder wilt discussiëren : gebruik pm, e-mail of andere vorm van communicatie...

_________________
If you never try, you'll never know


17 Okt 2006, 16:33
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 30 berichten ]  Ga naar pagina 1 2


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 40 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst