E.A. reeds 7weken 2de in de rangschikking! | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 30 berichten ]  Ga naar pagina 1 2
 E.A. reeds 7weken 2de in de rangschikking! 
Auteur Bericht
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2005, 18:11
Berichten: 1857
Leeftijd: 69
Locatie: Aalst
Bericht E.A. reeds 7weken 2de in de rangschikking!
ALLE kranten en TV-zenders plaatsen EA in de rangschikking op de eerste plaats van 4de klasse B, -met gelijke punten met Bornem. Door ons duidelijk doelpuntenverschil, staan wij voetballogisch 1ste voor Bornem.
Slechts één medium is het daar niet mee eens: http://www.voetbalkrant.be.
Ik ging daarom (per mail), een discussie aan met hun teamleider. De woordvoerder voor 'voetbalkrant' betwist deze opinie en wenst op geen enkele wijze deze voetballogica toe te passen. Geraakte zeer geirriteerd (door mijn "Aalsterse spot" ... omdat zijn medewerkers blijkbaar niet kunnen optellen en aftrekken...) . Voetbalkrant dreigde er zelfs mee om mijn IP-adres te bannen omdat men geen gelijk kreeg.
Heel laag bij de grond als je het mij vraagt...

Geen nood hoor. Heel lang zal het niet meer duren eer men daar verplicht zal zijn, om E.A. toch op de eerste plaats te plaatsen.
Een frapant voorbeeld hoe sommigen het Eendracht Aalst absoluut niet gunnen om als eerste de rangschikking aan te voeren!!!


16 Okt 2006, 20:10
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 24 Sep 2006, 11:55
Berichten: 532
Locatie: Erembodegem/Oilsjt
WLM: Oilsjteneir_1919_@hotmail.com
Bericht Re: E.A. reeds 7weken 2de in de rangschikking!
pattaboem schreef:
ALLE kranten en TV-zenders plaatsen EA in de rangschikking op de eerste plaats van 4de klasse B, -met gelijke punten met Bornem. Door ons duidelijk doelpuntenverschil, staan wij voetballogisch 1ste voor Bornem.
Slechts één medium is het daar niet mee eens: http://www.voetbalkrant.be.
Ik ging daarom (per mail), een discussie aan met hun teamleider. De woordvoerder voor 'voetbalkrant' betwist deze opinie en wenst op geen enkele wijze deze voetballogica toe te passen. Geraakte zeer geirriteerd (door mijn "Aalsterse spot" ... omdat zijn medewerkers blijkbaar niet kunnen optellen en aftrekken...) . Voetbalkrant dreigde er zelfs mee om mijn IP-adres te bannen omdat men geen gelijk kreeg.
Heel laag bij de grond als je het mij vraagt...

Geen nood hoor. Heel lang zal het niet meer duren eer men daar verplicht zal zijn, om E.A. toch op de eerste plaats te plaatsen.
Een frapant voorbeeld hoe sommigen het Eendracht Aalst absoluut niet gunnen om als eerste de rangschikking aan te voeren!!!


khad dit ook al opgemerkt en ben er ook niet tevreden mee :no: :boks:


16 Okt 2006, 20:14
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:30
Berichten: 2350
Leeftijd: 38
Locatie: Oilsjt
WLM: jeroen65@msn.com
Ach ja. Binnen paar weken lost dat probleem zich vanzelf op. Dan staan we paar punten los :grijns:

_________________
mijn club: Soep, cirque en cinema :EA:


16 Okt 2006, 20:18
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 24 Sep 2006, 11:55
Berichten: 532
Locatie: Erembodegem/Oilsjt
WLM: Oilsjteneir_1919_@hotmail.com
Gaskonijn schreef:
Ach ja. Binnen paar weken lost dat probleem zich vanzelf op. Dan staan we paar punten los :grijns:


ja late we hopen e :grijns: :grijns:


16 Okt 2006, 20:20
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 12 Okt 2006, 23:37
Berichten: 2340
Leeftijd: 38
Locatie: Aalst
ja heb het ook al gemerkt, er zijn nog veel mensen die anti-iendracht zijn, waarom toch?
Mogen we is niet het geluk aan onze zijde hebben, jarenlang hebben we tegenvaller na tegenvaller gehad nu dat alles goe gaat zijn er toch mensen bij die dwars liggen!!! :dom:


we shall not be moved!!! :iendracht:


16 Okt 2006, 20:22
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 11:13
Berichten: 5023
Leeftijd: 40
Locatie: Lede
1. Lotj da doen
2. Mij kan da ni schille wa ze peizen. feitelijk zen die jaloers ze

_________________
22/04/2007 - 17/04/2011


16 Okt 2006, 20:23
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
djeezes kerel, relax dat ligt gewoon aan de opbouw van hun database. Stel u nu eens in de plaats van VK die voor elke competititie de appart daarvoor gelende regels zou moeten gaan toepassen....

WANT in België geldt bijna voor elke reeks een appart systeem qua opstelling vd ranking. En als ze dan ook nog eens buitenland aanbieden...

sorry ze, maar ik vind dat geweldig muggenzifterij van u

_________________
If you never try, you'll never know


16 Okt 2006, 21:33
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2005, 18:11
Berichten: 1857
Leeftijd: 69
Locatie: Aalst
Het gaat hem hier niet over vitten. (1 aanvankelijk mailtje naar VK)
Een verwijzing naar een logisch databasesysteem dat iedereen toepast, ...behalve dan Voetbalkrant: niet. Doelpuntensaldo zeer ingewikkeld en/of niet logisch voor een ranking.
Na een terechte bemerking is VK niet akkoord met de logica ... Daar gaat het hem over.
Als manager VK zou ik alles doen om mijn Q-zorg proberen te optimaliseren. Maar die 'goodwill' bleek nergens.
Voor mijn part lig ik daar absoluut niet wakker van, dat men Bornem wil favoritiseren.
Wij worden toch KAMPIOEN.

Het gaat hem over de mentaliteit die het "anti-E-Aalst (oftewel Bornem-sympathie)" ...verraadt.
Sorry... hoor, geen muggenzifterij , maar in tegendeel wel iemand die geen opbouwende kritiek verdraagt om simpele voetballogica te respecteren, terwijl A L L E andere media dat WEL doen...

Maar zo'n houding van sommigen zijn we ondertussen al een tijdje gewoon nietwaar? En als er signalen zijn , mogen die wel eens vernoemd worden...
Op dit forum zijn in 't verleden al véél meer discussies geweest over mensen/orgs die Eendracht niet in hun hart dragen en 'antipathie' uitstralen...
Zinsbegoocheling? muggenzifterij?
'djeezes ! ': Zal niet bestaan zekers...


17 Okt 2006, 2:29
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:24
Berichten: 1775
Locatie: Haaltert
Website: http://www.darkultras.com
WLM: stino69@hotmail.com
Jawatte,tis vooral geen muggenzifterij :no: :roll:

Als ge dan toch zo zeker zijt dat we kampioen spelen,dan weet ge toch ook wanneer Bornem nekeer punten gaat laten vallen,dus misschien weet ge dan wanneer Voetbalkrant perfect zal staan en misschien kunde dan goe slapen :huh:


17 Okt 2006, 7:46
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 01 Aug 2006, 12:40
Berichten: 2290
Leeftijd: 44
Locatie: HERNE
Als ge da vriendelijk aanhaalt naar VK toe en als ze dan beginnen te discussiëren ben ik het er volledig mee eens hoor (met Pattaboem dus...) maar zoals eerder gezegd, dat is binnen een paar speeldagen wel vanzelf opgelost! :iendracht:

_________________
Justice for the 96! YNWA!

I E N D R A C H T 4 E V E R !!!


17 Okt 2006, 8:29
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 22:35
Berichten: 2934
Had het dit weekend ook gezien en vond het ook raar, maar om daarop te reageren, daarvoor vond ik het ook iets te banaal. Veel vertrouwen in voetbalkrant heb ik niet dus als referentie zal ik het sowieso nooit gebruiken...
Tis natuurlijk tegen alle voetballogica, dat wel.


17 Okt 2006, 9:14
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
Bericht Re: E.A. reeds 7weken 2de in de rangschikking!
pattaboem schreef:
ALLE kranten en TV-zenders plaatsen EA in de rangschikking op de eerste plaats van 4de klasse B, -met gelijke punten met Bornem. Door ons duidelijk doelpuntenverschil, staan wij voetballogisch 1ste voor Bornem.
Slechts één medium is het daar niet mee eens: http://www.voetbalkrant.be.
Ik ging daarom (per mail), een discussie aan met hun teamleider. De woordvoerder voor 'voetbalkrant' betwist deze opinie en wenst op geen enkele wijze deze voetballogica toe te passen. Geraakte zeer geirriteerd (door mijn "Aalsterse spot" ... omdat zijn medewerkers blijkbaar niet kunnen optellen en aftrekken...) . Voetbalkrant dreigde er zelfs mee om mijn IP-adres te bannen omdat men geen gelijk kreeg.
Heel laag bij de grond als je het mij vraagt...

Geen nood hoor. Heel lang zal het niet meer duren eer men daar verplicht zal zijn, om E.A. toch op de eerste plaats te plaatsen.
Een frapant voorbeeld hoe sommigen het Eendracht Aalst absoluut niet gunnen om als eerste de rangschikking aan te voeren!!!


is nie neig moeilek, diene pé is ne KV Mechelen fan!!!!!!!!!!!!!!


17 Okt 2006, 9:58
Iendracht.be - beheer

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:48
Berichten: 7463
Leeftijd: 35
Ni zeveren hé gasten, ik denk dat ze bij een gelijke stand daar gewoon Bornem eerst zetten omdat zij voor ons in het alfabet komen (Bornem - Eendracht Aalst)

Daar zit zeker geen kwaad opzet achter zé


17 Okt 2006, 10:00
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 24 Okt 2005, 11:12
Berichten: 1770
Leeftijd: 47
Locatie: Moilbeek
Ja, maar alfabetische volgorde dat is een criterium waar ik nog nooit van gehoord heb.

Denk dat dit de regels zijn voor de opmaak van het klassement:
1. gewonnen matchen
2. doelpuntensaldo
3. gescoorde doelpunten


17 Okt 2006, 11:02
forumlegende

Lid geworden op: 23 Mei 2005, 18:07
Berichten: 2523
Alfabetisch? Dan zijn het daar echte debielen.
Inderdaad: eerst aantal gewonnen matchen, dan doelpuntensaldo!


17 Okt 2006, 11:28
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 30 berichten ]  Ga naar pagina 1 2


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 43 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst