De Graafschap wil onzen Troch | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 42 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3
 De Graafschap wil onzen Troch 
Auteur Bericht
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 17 Mei 2005, 9:56
Berichten: 1546
Leeftijd: 62
Locatie: Asse
Bericht De Graafschap wil onzen Troch
Vandaag in HNB :
"De Nederlandse eerstedivisieclub De Graafschap zit achter de veren aan van Thomas Troch. De offensieve middenvelder zette een dijk van een heenronde neer, maar ligt volgend seizoen nog onder contract en de nederlandse club zal bij een eventuele overgang dus met centen over de brug moeten komen. Komende zondag is Troch geschorst voor het duel met Wijgmaal na een derde gele kaart tegen Berchem."


12 Dec 2006, 13:19
Miss Forum 2009-2010

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:45
Berichten: 2859
Leeftijd: 39
ze zullen niet de enigste zijn zeker die een van onze spelers wil
als je nu eenmaal bovenaan speelt dan zijn veel van u spelers wel gegeerd ze


12 Dec 2006, 13:22
forumlegende

Lid geworden op: 23 Mei 2005, 18:07
Berichten: 2523
De laatste wedstrijd van Troch voor ons Eendracht Aalst?? Ik kan me toch moeilijk inbeelden dat een Nederlandse profclub Thomas zal aanwerven op basis van één wedstrijd? De afgelopen weken was hij overigens wat minder bezig...

Laat ons hopen dat hij blijft, het zal zondag blijken dat we zonder Troch heel wat minder zullen acteren, geloof me!


12 Dec 2006, 13:23
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03
Berichten: 5524
Leeftijd: 47
Locatie: Lebbeke
k hoop echt dat iedereen zeker tot het einde van het seizoen blijft. Ze liggen allemaal nog onder contract. En ik denk dat ze bij het tekenen van hun contract allemaal beloofd hebben om minstens één seizoen te blijven.

En waarom vertrekken? De sfeer is nergens beter dan in aalst. Bovendien hebben ze het vooruitzicht om dit jaar, en als iedereen blijft, ook volgend jaar tweemaal op rij kampioen te spelen.


12 Dec 2006, 13:30
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 23 Mei 2006, 23:25
Berichten: 3286
Leeftijd: 38
Locatie: Opwijk
Smetje schreef:
k hoop echt dat iedereen zeker tot het einde van het seizoen blijft. Ze liggen allemaal nog onder contract. En ik denk dat ze bij het tekenen van hun contract allemaal beloofd hebben om minstens één seizoen te blijven.

En waarom vertrekken? De sfeer is nergens beter dan in aalst. Bovendien hebben ze het vooruitzicht om dit jaar, en als iedereen blijft, ook volgend jaar tweemaal op rij kampioen te spelen.


Waarom vertrekken?

Komaan, als je in het buitenland kan spelen...


12 Dec 2006, 13:42
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 26 Jul 2005, 19:27
Berichten: 623
bij buitenland stel ik me wel wat anders voor dan de graafschap ze :D


12 Dec 2006, 13:48
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 23 Mei 2006, 23:25
Berichten: 3286
Leeftijd: 38
Locatie: Opwijk
El Falco schreef:
bij buitenland stel ik me wel wat anders voor dan de graafschap ze :D


Hierjuist gekeken: die mannen staan tweede in tweede klasse in Holland. Dus dat zou wel een vooruitgang zijn, hoe kut het voor ullen ook zou zijn.


12 Dec 2006, 13:49
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07
Berichten: 5751
Bericht Re: De Graafschap wil onzen Troch
SERRE schreef:
Vandaag in HNB :
"De Nederlandse eerstedivisieclub De Graafschap zit achter de veren aan van Thomas Troch. De offensieve middenvelder zette een dijk van een heenronde neer, maar ligt volgend seizoen nog onder contract en de nederlandse club zal bij een eventuele overgang dus met centen over de brug moeten komen. Komende zondag is Troch geschorst voor het duel met Wijgmaal na een derde gele kaart tegen Berchem."


Dit is toch wel belangrijk.
Laat ons hopen dat als hij vertrekt (wat ik dan weer niet hoop) dat Eendracht niet met lege handen achterblijft.

Eneuh, wie heeft ons dit jaar gebracht waar we zijn (buiten spelers en supporters)? Inderdaad, het bestuur !! En daar heb ik nu het volste vertrouwen in ...

_________________
Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies


12 Dec 2006, 13:51
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 11:13
Berichten: 5023
Leeftijd: 40
Locatie: Lede
Ik geloof nooit dat hij met de winterstop ga verhuizen. Ook praktisch moet dit voor hem ni zo evident zijn. zijn ambitie ligt zeker hoger, maar De Graafschap :D. daarbij, tis ni zeker da er een bod ga van komen ook e. Der is al interesse geweest voor den Arnold ook...

En alstem vertrekt, zalt em zeer doen denkek. ge ziet da em hier content is ;)

ni te rap panikeren alleszins

_________________
22/04/2007 - 17/04/2011


12 Dec 2006, 13:56
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 46
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Het zou mij echt wel enorm verwonderen dat er basisspelers al tijdens de winterstop zouden vertrekken hoor.


12 Dec 2006, 14:05
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 19:58
Berichten: 537
Locatie: Aalst
Als De Graafschap geld op tafel legt , is hij volgens mij weg. De vraag is natuurlijk of ze dat nu al willen doen, of op het einde van het seizoen ??


12 Dec 2006, 14:22
Scholier
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 28 Jul 2006, 14:29
Berichten: 112
Locatie: Oilsjt
kem er oeik wa schrik veer.
De graafschap trekt mè veersprong et miejste volk van de jupiler league in holland, gemiddeld 8122 man lees ik in VI, ze emmen just de 3de periode gewonnen en ston eren 3den.
Mor ja, as we noste joar weer mee moesten doen vér den titel in derde (as we oever gon natierlèk :D ) zitten er mss oeik weer 5000.
We zillen zien as't zuveir es eh...

_________________
iëndracht....omda'k nen Oilsjt'neer ben!
oeikal mos't ons ploeg na zakken,gommen toch
nog iejnen pakken: vastelauved op de mert


12 Dec 2006, 15:33
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52
Berichten: 6580
Leeftijd: 10
Locatie:
Website: http://www.spionkop-lede.tk
WitZwet2002 schreef:
kem er oeik wa schrik veer.
De graafschap trekt mè veersprong et miejste volk van de jupiler league in holland, gemiddeld 8122 man lees ik in VI, ze emmen just de 3de periode gewonnen en ston eren 3den.
Mor ja, as we noste joar weer mee moesten doen vér den titel in derde (as we oever gon natierlèk :D ) zitten er mss oeik weer 5000.
We zillen zien as't zuveir es eh...


da zijn de superboeren als ik nie mis ben

_________________
www.spionkoplede.com


12 Dec 2006, 15:45
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 46
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Mariner schreef:
WitZwet2002 schreef:
kem er oeik wa schrik veer.
De graafschap trekt mè veersprong et miejste volk van de jupiler league in holland, gemiddeld 8122 man lees ik in VI, ze emmen just de 3de periode gewonnen en ston eren 3den.
Mor ja, as we noste joar weer mee moesten doen vér den titel in derde (as we oever gon natierlèk :D ) zitten er mss oeik weer 5000.
We zillen zien as't zuveir es eh...


da zijn de superboeren als ik nie mis ben


Dat zijn inderdaad de Superboeren.


12 Dec 2006, 15:47
Scholier
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 28 Jul 2006, 14:29
Berichten: 112
Locatie: Oilsjt
idd de superboeren.
Ik denk da het mss wel ne stap te hoog is ze naar de graafschap.
De top van de tweede klasse in holland is wel iets sterker dan onze tweede klasse.
En ze hebben daar Berry Powel, goe voor 13 goalen en van beukering (10 goalen en 5 assists)
Ze zullen de eindronde spelen voor over te gaan. RBC Roosendaal is te sterk dit seizoen

_________________
iëndracht....omda'k nen Oilsjt'neer ben!

oeikal mos't ons ploeg na zakken,gommen toch

nog iejnen pakken: vastelauved op de mert


12 Dec 2006, 17:09
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 42 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Roel1919 en 188 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst