Radio 1 Wandelgangen (SPORT) EA - Pagina 4 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 52 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4
 Radio 1 Wandelgangen (SPORT) EA 
Auteur Bericht
Iendracht.be - beheer

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:48
Berichten: 7463
Leeftijd: 35
pattaboem schreef:
Prachtig intervieuw ! Sublieme vragen, sublieme antwoorden.

Wat betreft de fusiemogelijkheid,
even mijn persoonlijke mening :
Fusie mag zeker ... op voorwaarde dat ...
Wij blijven spelen in het P.CornelisStadion, de benaming Eendracht Aalst intakt blijft, ons huidig bestuur in meerderheid het voor het zeggen heeft, ons clublied hetzelfde blijft, onze kleuren ongewijzigd blijven....
Kortweg als de fusiekandidaat zich volledig schikt naar ons...
Alleen zo is fusie bespreekbaar...


Zelfs dan mag een fusie nog niet voor ons, waarom zou ge dan fusioneren ? Dan ist beter dat ge gewoon sponsors wegkaapt bij die ploeg die zou willen fusioneren hé


17 Dec 2006, 14:02
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2005, 18:11
Berichten: 1857
Leeftijd: 69
Locatie: Aalst
Fusie kan nuttig zijn om zowel sponsors, clubkapitaal, clubrelaties, en de supporters op te slorpen tot één grote sportclub voor de regio. En zo een waardig tegengewicht te vormen tegen de andere grote clubs in de buurt. (AA Gent, Anderlecht ...)

Maar zoals ik al zei: Ik zou nooit of te nimmer voorstander zijn van een fusie:
als dat niet mogelijk is, met behoud van onze eigen identiteit (ons stadion, onze naam, onze kleuren en het belangrijkste; een bestuursteam die verstandig met voetbalclubmanagement kan omgaan.

En precies daar wringt het fusieschoentje :
"Fusie" impliceert bilaterale afspraken m.b.t. participatie in het nieuwe geheel:

Ik zie geen enkele club in onze regio die onder mijn vernoemde (utopische) voorwaarden zou willen fusioneren :
- én hun eigen identiteit volledig willen opgeven
- én hun bestuursmedezeggenschap...
...zeker FC Dender niet.
Alhoewel Denderleeuw dat ongeveer heeft gedaan n.a.v. de fusie met Hekelgem...

Eendracht Aalst moet inderdaad altijd
Eendracht Aalst blijven !
Daar ben ik het 100% mee eens.


18 Dec 2006, 0:58
Iendracht.be - beheer

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:48
Berichten: 7463
Leeftijd: 35
Ik vind dat het dit seizoen al meermaals is gebleken hoe uniek Den Iendracht is, iedereen kent iedereen bijna in de tribune, tzou allemaal niemeer zo 'oilsjters' zijn bij een fusie, zelf bij het behouden van de clubkleuren enzo


18 Dec 2006, 19:02
Rode kaart
Rode kaart

Lid geworden op: 27 Okt 2006, 0:00
Berichten: 1407
Locatie: Rendac city
toch veneir gene zever over een fusie eh zeg, wemmen hier just een schoon voorbeeld gehad van hoe het niet moet en dat zoiets hier niet kan. Als ze het nu nog niet begrepen hebben. :roll: Elk z'n club en als geiren de meugelekheden etj om nor iejste te gon, awel gotj tein. Woilen emmen ze niet.


19 Dec 2006, 0:25
Ancien

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42
Berichten: 3588
Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/
WLM: stijn.vermaeren@pandora.be
Luister eens naar dat interview. Dan zult ge beseffen dat ge hier niet moet komen leuteren.
Ons bestuur is er absoluut tegen, beter zelfs, het is zelfs geen discussiepunt, nooit geweest en het zal het nooit zijn. Wij zijn er ook tegen, en jullie ook. Awel heel goed, iedereen content, zwijg er dan over.

Volgens mij doet gij dat gewoon expres om de boel hier wat te komen oplaaien.


19 Dec 2006, 0:27
Rode kaart
Rode kaart

Lid geworden op: 27 Okt 2006, 0:00
Berichten: 1407
Locatie: Rendac city
toch niet, ben er niet eens zelf over begonnen, gewoon gereageerd op het voorgaande. geen fusie, zoveel te beter, ik begrijp echter niet waarom dit opnieuw moest aangehaald worden. moest ik den boel willen OPNAAIEN, zouk wel andere dingen zetten, wat niet de bedoeling is.

ik zie niet in in welke mate mijn reactie anders is dan deze:

Titus schreef:
Ze zen dor weer me hun fusie ze :fy: .


19 Dec 2006, 0:40
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:04
Berichten: 1947
Leeftijd: 36
marcel schreef:
toch niet, ben er niet eens zelf over begonnen, gewoon gereageerd op het voorgaande. geen fusie, zoveel te beter, ik begrijp echter niet waarom dit opnieuw moest aangehaald worden. moest ik den boel willen OPNAAIEN, zouk wel andere dingen zetten, wat niet de bedoeling is.

ik zie niet in in welke mate mijn reactie anders is dan deze:

Titus schreef:
Ze zen dor weer me hun fusie ze :fy: .


Quote dan heel de context e Marcel, ik bedoelde gewoon dat ik het beu was dat ze in elk interview,gazet, nu de radio, over een fusie beginnen te zeveren. De reactie hierop van Geert De Ridder is inderdaad heel duidelijk. Dus ik zie ni in waarom da ge da hier weer moet bovenhalen.


19 Dec 2006, 11:05
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 52 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 34 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst