half jaar abonnementen - Pagina 2 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 40 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3
 half jaar abonnementen 
Auteur Bericht
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17 Aug 2006, 21:23
Berichten: 534
Leeftijd: 37
Locatie: denderleeuw
WLM: michael0473@hotmail.com
hansken schreef:
tfeit da et eenmalig is (de polo-aktie) en da ajuin hier elke verplaatsing of elke aktie hier komt plaatsen vind ik toch wel een verschil :fluit:


k ja, ajuin komt hier meer zijn acties aankondigen, maar als er meer acties zijn kunder ook meer aankondigen. en hebben we hier echt allemaal last van? kdenk dawe mogen blij zijn da we alemal zo'n goei supporterclubs hebben


20 Dec 2006, 23:30
Vaste Waarde

Lid geworden op: 18 Mei 2005, 21:50
Berichten: 945
hansken schreef:
tfeit da et eenmalig is (de polo-aktie) en da ajuin hier elke verplaatsing of elke aktie hier komt plaatsen vind ik toch wel een verschil :fluit:


Forum dient toch net om acties aan te kondigen !!! En een abonnement van amper 15,- € voor 7 matchen vind ik wel degelijk een actie :) Voila zie ... dankzij alle commotie profiteer ik er nog een keer van om het te vermelden :D

:cheer: :cheer: :cheer:


20 Dec 2006, 23:31
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 12 Okt 2006, 23:37
Berichten: 2340
Leeftijd: 38
Locatie: Aalst
waarvoor is het forum er anders, toch om vanalles bekent te maken.
Als ge daar al moet beginnen over te kreften zijn der toch een paar nie goe bezig :dom: ....hou het plezant he seg :cheer:


20 Dec 2006, 23:46
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:26
Berichten: 2279
Leeftijd: 45
Locatie: Herzele
WLM: bjorn.vw@hotmail.com
Gaat nu daarover gekreft worden?

Komaan hé seg, zo kunt ge over alles wel beginnen vitten. Ik vind dat niet meer dan normaal dat Ajuin hier dergelijke "reclame" komt maken. Waarom ook niet :huh:

Trouwens wie houdt andere sup-clubs tegen oh hetzelfde te doen? Er moet natuurlijk iets te vertellen vallen ook hé... :grijns:

Ge kunt dan beginnen zagen over Oilsjt Vaneigenst ook. Met zijn "fotokes online" na elke match :fluit: (Om maar een voorbeeld te geven... is niets persoonlijks.)

_________________
*** Iendracht Forever ***
*** Com'on you Spurs ***


21 Dec 2006, 0:09
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17 Aug 2006, 21:23
Berichten: 534
Leeftijd: 37
Locatie: denderleeuw
WLM: michael0473@hotmail.com
belgianiron schreef:
waarvoor is het forum er anders, toch om vanalles bekent te maken.
Als ge daar al moet beginnen over te kreften zijn der toch een paar nie goe bezig :dom: ....hou het plezant he seg :cheer:


da vindk er ook af, we zen toch allemaal eendracht supporters onder elkander, dus waarom zoun we ier dan zitten over kreften


21 Dec 2006, 0:09
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
van mij mogen alle supportersclub hier hun initiatieven melden zenne ... dat is de bedoeling van ten eerste de site, maar ook in mindere mate (ook al wordt het daarvoor meer gebruikt) het forum.

initiatief van blackwans ivm die polo is bv. ook geen probleem. Tot zolang zoiets geen tegenwerking krijgt van binnen te club uit enzo zie ik daar problemen niet van in. Als er hier iemand is die dvd's van 20 jaar EA geschiedenis wilt verkopen dan is dat ook geen probleem.

Ik hoop nu niet dat er een paar belachelijk gaan doen en hier overal reclame gaan maken voor wat dan ook... dan zouden we pas ver van de bedoeling van het forum zitten.

_________________
If you never try, you'll never know


21 Dec 2006, 0:13
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17 Aug 2006, 21:23
Berichten: 534
Leeftijd: 37
Locatie: denderleeuw
WLM: michael0473@hotmail.com
dat ist wel é, zolang dat het reclame is om iets dat met onze geliefde club te maken heeft moet het kunnen hé


21 Dec 2006, 0:45
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 01 Mei 2006, 17:26
Berichten: 2494
placietjen schreef:
van mij mogen alle supportersclub hier hun initiatieven melden zenne ... dat is de bedoeling van ten eerste de site, maar ook in mindere mate (ook al wordt het daarvoor meer gebruikt) het forum.

initiatief van blackwans ivm die polo is bv. ook geen probleem. Tot zolang zoiets geen tegenwerking krijgt van binnen te club uit enzo zie ik daar problemen niet van in. Als er hier iemand is die dvd's van 20 jaar EA geschiedenis wilt verkopen dan is dat ook geen probleem.

Ik hoop nu niet dat er een paar belachelijk gaan doen en hier overal reclame gaan maken voor wat dan ook... dan zouden we pas ver van de bedoeling van het forum zitten.


voor oud ijzer ... één adres!


21 Dec 2006, 8:54
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 17:04
Berichten: 1862
Locatie: Gijzegem- Aalst
BVW schreef:
Gaat nu daarover gekreft worden?

Komaan hé seg, zo kunt ge over alles wel beginnen vitten. Ik vind dat niet meer dan normaal dat Ajuin hier dergelijke "reclame" komt maken. Waarom ook niet :huh:

Trouwens wie houdt andere sup-clubs tegen oh hetzelfde te doen? Er moet natuurlijk iets te vertellen vallen ook hé... :grijns:

Ge kunt dan beginnen zagen over Oilsjt Vaneigenst ook. Met zijn "fotokes online" na elke match :fluit: (Om maar een voorbeeld te geven... is niets persoonlijks.)


'k zal onze site (die dus van SC De Spîonkop Aalst, lidkaarten aan €3, meegaan aan €5 + gratis pintje op de bus en bij een overwinning) blokkeren voor u :mrgreen: :mrgreen:


21 Dec 2006, 9:47
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
Ajuin schreef:
hansken schreef:
tfeit da et eenmalig is (de polo-aktie) en da ajuin hier elke verplaatsing of elke aktie hier komt plaatsen vind ik toch wel een verschil :fluit:


Forum dient toch net om acties aan te kondigen !!! En een abonnement van amper 15,- € voor 7 matchen vind ik wel degelijk een actie :) Voila zie ... dankzij alle commotie profiteer ik er nog een keer van om het te vermelden :D

:cheer: :cheer: :cheer:


zeg mannekes, we zen toch allemaal iendracht supporters onder mekaar zeker? Alles (polo's, supportersclubs, dvd's) wat met iendracht te maken heeft, daar mag toch reklame voor gemaakt worden zeker!

Ajuin is inderdaad ne commercant, maar ik zou in zijn plaats hetzelfde doen. Komaan jongens, we hebben ALLEMAAL hetzelfde doel hé... En tis bijna kerstmis, zodus.


21 Dec 2006, 9:53
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 45
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Om eventjes on topic te gaan, er staat dus op de officiële site dat er wel degelijk nog halfjaarlijkse abonnementen zullen verkocht worden, 55 euro voor de resterende wedstrijden.


21 Dec 2006, 10:09
Vaste Waarde

Lid geworden op: 18 Mei 2005, 21:50
Berichten: 945
Bomber schreef:
Ajuin schreef:
Mariner schreef:
en dringend, want begint echt irritant te worden... :dom:


Irritant ? Ge zou beter dergelijke initiatieven aanmoedigen. Dankzij deze initiatieven trachten we extra volk mee te krijgen naar de uitwedstrijden. Denk dat zoiets meer uithaalt dan gans gedoe over sfeergroep hoor ! :fluit: :fluit: :fluit:



kunt ge mij nu eens uitleggen wat het verband is met de sfeergroep?
en wat bedoel je met gans gedoe? Er is nog niets gedaan (buiten het werk achter de schermen ter voorbereiding van de echte start)
Er post gewoon iemand dat hij het irritant vind dat je steeds "reclame" maakt, en ge moet er hier de sfeergroep bij betrekken? sfeergroep die dan nog een topic apart heeft en dus niet overal tussen komt.
Ik heb geen enkel probleem hoor met je initiatieven en reclame, verre van, maar gun een ander ook eens iets he


ps: voor wie het ook moest interesseren, de club heeft deze week via mail nog eens bevestigd dat ze de sfeergroep volledige steun zal geven :dans:


Over de sfeergroep zijn er diverse pagina's gespendeerd, enkel en alleen voor ne naam te kiezen (die ik trouwens niet goed vind maar soit) ... Het initiatief van de sfeergroep steun ik trouwens hoor ! Maar voor mij was gans die discussie over de naam ook een beetje irritant, maar ga da normaal niet op het forum zetten. Ik gun nu net iedereen zijn ding.

Wie mijn "reclame" niet wil lezen, moet da nie lezen hé. Maar elke supporter die we er extra mee meekrijgen op verplaatsing is mooi meegenomen !

Koen


21 Dec 2006, 12:42
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 11 Feb 2006, 20:18
Berichten: 2858
Locatie: Erembodegem aan den denjer
Reclame moet kunnen, er zijn geen door de staat-
of stad :mrgreen: gesubsidieerde supp. clubs.
Moest er geen initiatief meer zijn van van x, y of z dan vervallen we in een dode mus :mrgreen: systeem.
Bovenalles geldt natuurlijk de Witzwarte belangen .
Mijnen pa zaliger :engel: heeft mij dat altijd ingepompt en dat heb ik altijd onthouden.
Met op elkaar te zitten kreften toon je uw eigen zwakte, vind ik.


21 Dec 2006, 13:10
Iendracht.be - beheer

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:48
Berichten: 7463
Leeftijd: 35
Het kan mij ook geen bal schelen dat er reclame wordt gemaakt over vanalles en nog wat, tis gewoon belachelijk dat Koen de sfeergroep er meteen bijhaalt, daarom reageerde ik er dus ook op.


21 Dec 2006, 13:21
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 01 Mei 2006, 17:26
Berichten: 2494
wa goot da werren as't er van den OPC lidkoorten goon oitgebrocht werren en der werd door een betjen reklam van gemokt?

Paniek, paniek, paniek!


21 Dec 2006, 15:17
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 40 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] en 49 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst