Algemeen rookverbod op Eendracht - Pagina 4 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 88 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 6
 Algemeen rookverbod op Eendracht 
Auteur Bericht
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:18
Berichten: 2248
Leeftijd: 44
Locatie: Pamel
marcel schreef:
In Erembodegem en Aalst, met al z'n industrie, is het uiteraard véél gezonder toeven. :roll:

Daar zijn dan verschillende bedrijven voor nodig,in denderleeuw heb je daarvoor enkel rottend vlees nodig :grijns:

_________________
Afbeelding


09 Jan 2007, 17:11
Rode kaart
Rode kaart

Lid geworden op: 27 Okt 2006, 0:00
Berichten: 1407
Locatie: Rendac city
Dat zijn al die karkassen van onze tegenstanders die in 2006 een pandoering gekregen hebben op ons veld: die van jullie moet daar ook ergens liggen rotten. :mrgreen:

Enfin, O/T zeker?

Ben eens benieuwd hoe streng dat verbod overal zal toegepast worden. Bengaals vuurwerk en bier schenken tijdens de match mag ook niet, maar die regels gelden blijkbaar ook niet voor iedereen.


09 Jan 2007, 17:14
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
marcel schreef:
Dat zijn al die karkassen van onze tegenstanders die in 2006 een pandoering gekregen hebben op ons veld: die van jullie moet daar ook ergens liggen rotten. :mrgreen:

Enfin, O/T zeker?

Ben eens benieuwd hoe streng dat verbod overal zal toegepast worden. Bengaals vuurwerk en bier schenken tijdens de match mag ook niet, maar die regels gelden blijkbaar ook niet voor iedereen.


yep, de onze ligt er tussen, naast al die mannen van eir ontelbare fusies. Liever verliezen en diep vallen, dan men ziel verkopen! T werd tijd da ze aa van t forum smoiten jong, want ge werkt op moin zenen! Eje goi niks beter te doen? Post eens een reactie op het fcvdeherm dender forum. Wel veel kans da er nie werd op gereageerd!


09 Jan 2007, 17:28
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 46
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Ik herinner er jullie gewoon even aan dat deze topic gaat over het rookverbod op den Eendracht ;-) .


09 Jan 2007, 17:31
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
Bartos schreef:
Ik herinner er jullie gewoon even aan dat deze topic gaat over het rookverbod op den Eendracht ;-) .
:zat:


09 Jan 2007, 17:33
Iendracht.be - beheer

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:48
Berichten: 7465
Leeftijd: 35
marcel schreef:
In Erembodegem en Aalst, met al z'n industrie, is het uiteraard véél gezonder toeven. :roll:


héla héla ik moet maar door Denderleeuw rijden of de stank is ondraagbaar, hier in Erembodegem city (op nog geen 80m van een industriezone) stinkt het nie zé :D


09 Jan 2007, 17:34
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:26
Berichten: 2279
Leeftijd: 45
Locatie: Herzele
WLM: bjorn.vw@hotmail.com
hansken schreef:
El Corredor schreef:
hansken schreef:
jowwan schreef:
Op dat laatste punt heb je wel gelijk; daarom schaf die onnozele wet af en verhoog de accijnzen op tabak.Géén probleem : de verslaafde betaalt.
Maar met boetekes te staan zwieren , los je niks op.


schone joeng zijt gij :shock:

sigarette zen nog ni duur genoeg, er zijn mense die hun echte noodzakelijke dingen moeten laten, gewoon door hun verslaving aan sigaretten! maak ze nog maar wat duurder dan :roll:

vindt echt niet dat ne roker zo benadeeld moet worden daarin, verslaving is moeilijk om mee om te gaan, en nog moeilijker er mee te stoppen :fluit: :no:


1 ding niet beginnen roken hé, dan moet ge nie stoppen! :huh:


das oek de slimste opmerking van gans den topic :fluit:


En toch houdt ze steek!
Wie nie begint raakt nie verslaafd en zal het bijgevolg ook nooit moeilijk krijgen om te stoppen.

Roken start bij de kinderjaren. Roken om "erbij te horen". Maar voor dagget weet hebt ge het aan uwe rekker en ben je "verslaafd".

Karakter tonen en de sigaret afzweren. Als ge es bedenkt wat ge voor dat weggerookte geld allemaal kan doen ....

_________________
*** Iendracht Forever ***
*** Com'on you Spurs ***


09 Jan 2007, 18:14
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 23 Mei 2006, 23:25
Berichten: 3286
Leeftijd: 38
Locatie: Opwijk
En niet alleen in Aalst:

----------------------------------------------------
Om alle vragen van de supporters met betrekking tot het rookverbod in ons stadion te beantwoorden, delen wij u mee dat sinds 1 januari 2007 de volgende regeling van toepassing is :

Het is verboden te roken in de Loges, Business Seats, Restaurants, bars, receptiezalen, kantoren en alle andere plaatsen die zich binnen in het Constant Vanden Stock Stadion bevinden. Met andere woorden: het is enkel toegelaten om te roken buiten in de tribunes, externe wandelgangen en rond het stadion.

----------------------------------------------------


09 Jan 2007, 18:17
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 23 Mei 2006, 23:25
Berichten: 3286
Leeftijd: 38
Locatie: Opwijk
BVW schreef:
hansken schreef:
El Corredor schreef:
hansken schreef:
jowwan schreef:
Op dat laatste punt heb je wel gelijk; daarom schaf die onnozele wet af en verhoog de accijnzen op tabak.Géén probleem : de verslaafde betaalt.
Maar met boetekes te staan zwieren , los je niks op.


schone joeng zijt gij :shock:

sigarette zen nog ni duur genoeg, er zijn mense die hun echte noodzakelijke dingen moeten laten, gewoon door hun verslaving aan sigaretten! maak ze nog maar wat duurder dan :roll:

vindt echt niet dat ne roker zo benadeeld moet worden daarin, verslaving is moeilijk om mee om te gaan, en nog moeilijker er mee te stoppen :fluit: :no:


1 ding niet beginnen roken hé, dan moet ge nie stoppen! :huh:


das oek de slimste opmerking van gans den topic :fluit:


En toch houdt ze steek!
Wie nie begint raakt nie verslaafd en zal het bijgevolg ook nooit moeilijk krijgen om te stoppen.

Roken start bij de kinderjaren. Roken om "erbij te horen". Maar voor dagget weet hebt ge het aan uwe rekker en ben je "verslaafd".

Karakter tonen en de sigaret afzweren. Als ge es bedenkt wat ge voor dat weggerookte geld allemaal kan doen ....


Niet iedereen is zo. Ik ben in het geniep begonnen en op mijn alleen, zonder kameraden. Zeker en vast niet om erbij te horen.


09 Jan 2007, 18:18
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:26
Berichten: 2279
Leeftijd: 45
Locatie: Herzele
WLM: bjorn.vw@hotmail.com
marcel schreef:
De Segers schreef:
rokers zijn economisch gezien wel niet slecht zenne... brengen veel geld op (taksen) en zijn rap dood (weinig pensioen uit te betalen, tenzij ze natuurlijk eerst nog een paar jaar met ne kanker leven, dan betaalt de ziekekas een deel vedrom)


Alleen jammer dat het aandeel van het aantal doden onder de passieve rokers niet echt te verwaarlozen is. Een goede zaak, dat rookverbod: niet-rokers moeten niet het slachtoffer worden van de verslaving van rokers. Bij andere verslavingen (drank, drugs enz...) blijft de schade beperkt tot de persoon in kwestie. Iedereen heeft recht op gezonde lucht, al is dat laatste uiteraard erg relatief als je ziet wat er allemaal aan bestanddelen in de lucht zit. Het is geen toeval dat de problemen aan de luchtwegen de laatste jaren erg toegenomen zijn.


Zelfde mening hier...
Willen ze roken, geen probleem, maar val er een niet-roker niet mee lastig.

De meest zinnige post dat ik hier al van een FCDEHXYZ-er al gelezen heb ;)

_________________
*** Iendracht Forever ***

*** Com'on you Spurs ***


09 Jan 2007, 18:19
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17 Aug 2006, 21:23
Berichten: 534
Leeftijd: 37
Locatie: denderleeuw
WLM: michael0473@hotmail.com
het rookverbod van de kantines is vastgesteld bij wet, wat het is sinds 1 januari verboden te roken in een kantine die vasthangd aan een sportclub of organisatie.
als het in de tribunes ook zo zou zijn dan is dit wel denkk van de club uit.
ma kvind er wel wa over


09 Jan 2007, 18:22
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:30
Berichten: 2350
Leeftijd: 38
Locatie: Oilsjt
WLM: jeroen65@msn.com
Citeer:
Vanaf 1 januari trad een nieuwe wetgeving in werking in verband met het roken in horecazaken. Ook VC Eendracht Aalst 2002 zal deze wetgeving rigoureus respecteren. In geen enkele horeca-gelegenheid in ons stadion (cf. restaurant + alle kantines) mag er bijgevolg nog gerookt worden.

VC EA 2002 zal de wettelijk verplichte verbodstekens dan ook tegen de eerstkomende wedstrijden bevestigen.

Het bestuur vraagt bij deze aan alle supporters om de nieuwe wetgeving stipt na te leven. De boetes zijn immers niet min want per overtreding op de nieuwe wet riskeert de club een boete van € 200 daar waar de roker zelf een boete van € 75 riskeert.

Tijdens de winterperiode zal roken nog gedoogd worden op de benedenverdieping (koepel). Bij beter weer is het verbod echter totaal en zullen er ook op de benedenverdieping geen asbakken meer voorzien worden.

Bron:eendracht-aalst.be


Dus de koepel gaat een doempkotje worden ja :mrgreen:

_________________
mijn club: Soep, cirque en cinema :EA:


09 Jan 2007, 18:40
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07
Berichten: 5751
Check inside.
http://www.eendracht-aalst.be

Het rookverbod is blijkbaar enkel van kracht in de kantines. Niet op de tribune

_________________
Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies


09 Jan 2007, 18:47
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8617
Leeftijd: 57
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Dat er niet meer mag gerookt worden in de kantines en het restaurant daar heb ik geen enkel probleem mee,maar buiten gaat er mij niemand zeggen of ik mag roken of niet en volgens mij is de tribune nog altijd in openlucht en diegene die daar niet tegen kunnen moeten zich maar elders zetten.

En elk doet met zijn gezondheid wat hij wil de ene rookt de andere neemt drugs of eet te vettig en een andere drinkt teveel zo is het altijd iets.
Als er enen naast mij in de kantine staat te lullen,met een stuk in zijn kloten moet ik toch ook elders gaan staan of het zou moeten zijn dat ik ook een stuk in mijn frak heb dan lul ik wel wat mee.
Bij ons in de club mag er zelfs op tafel geneukt worden en wie het niet kan zien die pakt zijne bike en bolt het maar af.
Zo zie je elk zijn gedacht he gasten

Als er enen naast mij staat die stinkt naar het zweet of uit zijnen bek stinkt kan ik ook kiezen mij verzetten of een ganse wedstrijd in de stank staan.

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


Laatst gewijzigd door Bakkie op 09 Jan 2007, 19:30, 2 keer totaal gewijzigd.



09 Jan 2007, 18:49
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 11:13
Berichten: 5023
Leeftijd: 40
Locatie: Lede
kdenk da er veel zijn die hiermee content zen. tis wa Vicky ook zegt, die rook kruipt serieus in a kleren :s opt tribune kan mij da ook ni veel schelen, of tmoe zen da er enen vlak neven a sto te doempen da ger aardig va werd :D ma daar kunde va gon lopen ;)

_________________
22/04/2007 - 17/04/2011


09 Jan 2007, 19:13
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 88 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 6


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 175 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst