liedje Iëndracht oilsjt olé - Pagina 2 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 25 berichten ]  Ga naar pagina 1 2
 liedje Iëndracht oilsjt olé 
Auteur Bericht
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17 Aug 2006, 21:23
Berichten: 534
Leeftijd: 37
Locatie: denderleeuw
WLM: michael0473@hotmail.com
mja ik denk wel da iedereen wel liekes download, maar kvind wel voor carnavalliekes dawe beter de cd kopen aangezien da carnaval veel steun kan gebruiken, tegen al die andere grootverdieners me hun cd's.
ma ja ne mens verplichten kunde ook al ni doen, en da nummerke gaat al van een tijke rond vna iendracht oilst olé. en ni iedereen heeft de kans dit cdke te kopen van als ge buiten aalst zet. dus pm me maar, ik wil het ook doorsturen als het moet.

_________________
Afbeelding


30 Jan 2007, 18:39
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 12 Okt 2006, 23:37
Berichten: 2340
Leeftijd: 38
Locatie: Aalst
15€ voor de cd in de werhallen te verkrijgen! :cheer:


30 Jan 2007, 18:52
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 11:13
Berichten: 5023
Leeftijd: 40
Locatie: Lede
kwil hier ff iet op zeggen. op zich downloaden, da doe iedereen. over carnavalmuziek emmek ook wa een ander idee. kem de cd van de Porteplumboys en em is echt goe. zije carnavalist? kopen! juist da van Iendracht Oilsjt olé emmek ier me een aantal gedeeld omda er heel veel hier da willen, ma het ni zien zitten om daar ne ganse cd voor te kopen. uk daarom dak geen andere liekes vd cd deel hier.

_________________
22/04/2007 - 17/04/2011


30 Jan 2007, 19:14
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:53
Berichten: 7536
Leeftijd: 35
kvind het lieke dus echt ni goed e :roll:

tgaat over den eendracht, ok, da moet aangemoedigd worden, maar als ge der is goe na luisterd vind ik et ma wa plat overkomme :oops:

_________________
eendrachter ben je niet voor heel even,
maar voor je hele leven!


30 Jan 2007, 20:20
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:53
Berichten: 7536
Leeftijd: 35
geboren in oilsjt, lager gedaan in oilsjt, al 8jaar supporter van den eendracht, al 5jaar dak na carnaval kom, :fluit:


kvind het gewoon dom klinken, ieder zijn gedacht ;)

_________________
eendrachter ben je niet voor heel even,
maar voor je hele leven!


30 Jan 2007, 20:23
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17 Mei 2005, 14:16
Berichten: 4399
Leeftijd: 43
Locatie: Atom
michael0473 schreef:
mja ik denk wel da iedereen wel liekes download, maar kvind wel voor carnavalliekes dawe beter de cd kopen aangezien da carnaval veel steun kan gebruiken, tegen al die andere grootverdieners me hun cd's.
ma ja ne mens verplichten kunde ook al ni doen, en da nummerke gaat al van een tijke rond vna iendracht oilst olé. en ni iedereen heeft de kans dit cdke te kopen van als ge buiten aalst zet. dus pm me maar, ik wil het ook doorsturen als het moet.


ik vind mensen die muziek downloaden, maar tegen het downloaden van carnavalmuziek zijn, een beetje schijnheilig

da's 't zelfde als: overal te snel rijden behalve in uw eigen straat waar ge voorbeeldig maar 50 per uur rijdt

ofwel zijt ge nen downloader, ofwel niet... voila! :grijns:

_________________
es da ier e fistjen...


30 Jan 2007, 21:03
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Dec 2006, 21:00
Berichten: 760
Leeftijd: 49
Locatie: OILSJT
As ge a koarten in veurverkoip gotj koipen op de zandberg , de luc achter den toig eet azu een dois of 3 vol cd's stoan on 15€ veur e cd'ken , de cd van Porteplum =lieken 5 =Iendracht Oilsjt olé ;)

_________________
Supporting Iendracht Oilsjt is ....


30 Jan 2007, 21:48
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:04
Berichten: 1947
Leeftijd: 36
hansken schreef:
kvind het lieke dus echt ni goed e :roll:

tgaat over den eendracht, ok, da moet aangemoedigd worden, maar als ge der is goe na luisterd vind ik et ma wa plat overkomme :oops:


Ik vind het eigenlijk beter dan al die Engelse liedjes die altijd gezongen worden. Eindelijk nog is een Oilsjters lieken over onzen iendracht. Aalst is uniek en ludiek en dat moet zo blijven.

Ik ga mij dus zeker de CD aanschaffen al was het maar om ze te steunen.

_________________
Afbeelding

Stoget a ni oon, ten stoget a af !


30 Jan 2007, 22:00
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Dec 2006, 21:00
Berichten: 760
Leeftijd: 49
Locatie: OILSJT
En euuuuuuuu lieken 1 vinnek uk nie slecht zelle toch veur op den Iendracht hé :mrgreen:
Godzoidank weir in'n drank :zat:

_________________
Supporting Iendracht Oilsjt is ....


30 Jan 2007, 22:18
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17 Aug 2006, 21:23
Berichten: 534
Leeftijd: 37
Locatie: denderleeuw
WLM: michael0473@hotmail.com
boris clitoris schreef:
michael0473 schreef:
mja ik denk wel da iedereen wel liekes download, maar kvind wel voor carnavalliekes dawe beter de cd kopen aangezien da carnaval veel steun kan gebruiken, tegen al die andere grootverdieners me hun cd's.
ma ja ne mens verplichten kunde ook al ni doen, en da nummerke gaat al van een tijke rond vna iendracht oilst olé. en ni iedereen heeft de kans dit cdke te kopen van als ge buiten aalst zet. dus pm me maar, ik wil het ook doorsturen als het moet.


ik vind mensen die muziek downloaden, maar tegen het downloaden van carnavalmuziek zijn, een beetje schijnheilig

da's 't zelfde als: overal te snel rijden behalve in uw eigen straat waar ge voorbeeldig maar 50 per uur rijdt

ofwel zijt ge nen downloader, ofwel niet... voila! :grijns:


mja get zeker geen ongelijk in uwe post. al moek zeggen dak voor een carnaval cdke gemakelijker men geld wil geven omdak weet wa die der ni moeten voor doen om der iets uit te halen, tegen over al die grote.

_________________
Afbeelding


30 Jan 2007, 23:46
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 25 berichten ]  Ga naar pagina 1 2


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 192 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst