Eendracht Aalst - Hoogstraten - Pagina 9 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 205 berichten ]  Ga naar pagina 1 7 8 9 10 11 14
 Eendracht Aalst - Hoogstraten 
Auteur Bericht
Iendracht.be - beheer

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:48
Berichten: 7468
Leeftijd: 35
Bericht Re: Eendracht Aalst - Hoogstraten
En Troch mag dan nog zo rampzalig zijn maar hem uitfluiten dat doe je gewoon niet. Precies of hij dat opzettelijk doet of er plezier in heeft... Blijkbaar zitten er heel wat van die "supporters" in de tribune, betalen die op zondag 8 euro om hun frustraties is kunnen af te reageren misschien ?


31 Jan 2010, 22:55
forumlegende

Lid geworden op: 23 Mei 2005, 18:07
Berichten: 2523
Bericht Re: Eendracht Aalst - Hoogstraten
Tja, uw ploeg staan of vallen zonder Depoitre. Het is hier al verwoord denk ik : zonder een waardig alternatief speel je met 10 zonder Depoitre en met 12 als hij wel meedoet..

In dat opzicht hoop ik dat Amghar een verademing is die ook wat gewicht in de schaal kan werpen want dat kunnen noch Lord, noch Troch noch Moreels.


31 Jan 2010, 23:08
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13167
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: Eendracht Aalst - Hoogstraten
Gilles schreef:
Net terug. Ik vond ons niet goed spelen. Als die bal van Ken er in de eerste minuut ingaat krijg je natuurlijk een andere wedstrijd maar ja, dat is praat achteraf. We verliezen van een heel matig Hoogstraten dat duidelijk naar hier kwam om de boel op slot te doen en toch nog wint..

Trochsken... Ik was een grote fan maar kan die jongen het nog? Waar is de Troch die hier alles in de vernieling speelde in zijn eerste seizoen, hij kan precies niet meer lopen, is precies nog trager geworden en duel-en kopkracht heeft hij ook nooit gehad. Vroeger maakte hij dit goed met veel voetballend vermogen en technisch vernuft, maar het komt er zo weinig uit. (Wel een knappe één-twee met Lord in de 1e helft, maar toch veel te weinig voor een speler als Troch). Met de rust dan ook uit zijn lijden verlost.

BVR gokte met Filipovic links te zetten maar ik vond dat hij zich daar toch minder kon doorzetten. Verder vond ik Brecht Moreels zijn zwakste match voor ons spelen centraal vanachter.

Ik vond de keeper goed, redde subliem op die kogel van een vrije trap en was alert bij die indraaiende corner. Kestens, Van Damme, De Castro, De Schutter & Flippo (1e helft) waren voor mij de beteren. Wouter Moreels werkte hard maar was niet altijd zuiver in de passing en mist toch duidelijk een type Depoitre naast zich.

0/6: het zal nog knokken worden voor de eindronde.
Ik ben het nu eens volledig met uw eens ze.
Al had de eventuele 2-4 wel op rekening van onze keeper kunnen staan, daar was niet echt veel fout aan.

Ik ben blijbkaar niet de enige die in de 2de helft terug het VDH-spook zag opduiken, nooit zag het er nog naar uit dat we zouden kunnen scoren. Dan krijg je uiteindelijk met veel geluk de 2-2 tegen de netten en denk je de klus nog te zullen klaren..... staat het binnen dezelfde minuut nog 2-3 !

In de 2de helft, hadden ze nog tijd met hopen maar direkt was het zinloze lange ballen versturen, iedereen liep zich vrij, maar de man in balbezit werd opgjaagd.... zo heeft het ook niet veel zin. In de 50ste minuut leek het al alsof we aan ons slotoffensief waren begonnen, dit Hoogstraten was nochtans zeker te pakken.

_________________
If you never try, you'll never know


31 Jan 2010, 23:13
Vaste Waarde

Lid geworden op: 29 Mei 2005, 23:12
Berichten: 1207
Leeftijd: 45
Locatie: Gent - Ternat -Aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - Hoogstraten
Depoitre is ons sterkste en bijgevolg tegelijkertijd ons zwakste punt, maar dat wisten we al, denk ik ...

Ge moogt echter nog een zwakke match spelen, die laatste goal mag nooit vallen. Ge weet dat ge zo moeilijk scoort en in plaats van dan een klein beetje de concentratie te bewaren, als ge dan toch de gelijkmaker beet hebt, geeft ge het onmiddellijk weer weg. Onder zo een omstandigheden moet ge elke tegenstander desnoods over de tribune schoppen, nog voor hij aan de backlijn is, in plaats van onmiddellijk ongeduldig te denken dat ge de derde binnen de minuut gaat maken en zo achteraan alle ruimte weg te geven ...

Met een punt hadden we dit weekend zelfs nog bijna een gouden zaak gedaan, gezien de overige uitslagen. Nu verliezen we héél kostelijke punten.

Maar enfin, hopen dat ze wat geblesseerden recupereren, dat die nieuwe een meevaller blijkt te zijn en binnen veertien dagen opnieuw aanknopen met de winst voor een prettige Carnaval ...


31 Jan 2010, 23:55
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 17 Mei 2005, 9:56
Berichten: 1546
Leeftijd: 62
Locatie: Asse
Bericht Re: Eendracht Aalst - Hoogstraten
Tom_1919 schreef:
Vandaag idd eerste goed kwartier gezien, daarna trok het idd op nix ni meer.
En ja, ge mist Laurent in de ploeg, ma als we eindronde willen halen en nog overgaan ook, mag volgens mij u ploeg ni staan of vallen door ene speler.
En TT...toch verdomme spijtig van diene gast ze, want tis ne ploegspeler me een groot hart, ma idd we moeten onder ogen zien da hij ons ni veel meer zal brengen dan enkele flitsen dit seizoen :(


Flitsen? Met zijn snelheid vrees ik dat ze hem nooit zullen "flitsen"... :D

_________________
Afbeelding


01 Feb 2010, 0:18
Junior

Lid geworden op: 14 Jan 2009, 13:06
Berichten: 203
Bericht Re: Eendracht Aalst - Hoogstraten
Nergens beelden van de wedstrijd zeker om de tegengoalen te analyseren?
Goeie 1ste helft van Kestens, maar 2de helft kon er centraal in het middenveld geen enkele deftige combinatie meer opgezet worden over de grond.Constant lange ballen naar voor wat niets opleverde.
Verleden zondag goed voetbal gezien, vandaag een wedstrijd om vlug te vergeten.


01 Feb 2010, 0:24
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - Hoogstraten
Nachtelijke post van de fotokes deze keer :D
De sfeerfoto's staan on-line :EA:

Ondanks verlies toch een vrolijke noot voor de wedstrijd :lol:

Wie ziet wat er niet klopt ? :wadde: :plat:

Afbeelding

_________________
Century game 22 juni 2019


01 Feb 2010, 3:15
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - Hoogstraten
bert schreef:
Nergens beelden van de wedstrijd zeker om de tegengoalen te analyseren?
Goeie 1ste helft van Kestens, maar 2de helft kon er centraal in het middenveld geen enkele deftige combinatie meer opgezet worden over de grond.Constant lange ballen naar voor wat niets opleverde.
Verleden zondag goed voetbal gezien, vandaag een wedstrijd om vlug te vergeten.


Ik heb een fotoken van de tegengoal van Hoogstraten, 't zal nie goe zen zeikers :D

Afbeelding

_________________
Century game 22 juni 2019


01 Feb 2010, 3:21
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 16 Dec 2007, 10:54
Berichten: 728
Bericht Re: Eendracht Aalst - Hoogstraten
bert schreef:
Nergens beelden van de wedstrijd zeker om de tegengoalen te analyseren?
Goeie 1ste helft van Kestens, maar 2de helft kon er centraal in het middenveld geen enkele deftige combinatie meer opgezet worden over de grond.Constant lange ballen naar voor wat niets opleverde.
Verleden zondag goed voetbal gezien, vandaag een wedstrijd om vlug te vergeten.


Bij de analyse zal vooral blijken dat de linkerflank volledig open lag en dat De Schutter tegen telkens twee man kwam te staan omdat de heer Lord niet (moest??)meeverdedigen.Lord mist bovendien 3 kansen en scoort de laatste tijd toch wel erg moeilijk.
De tweede helft werd inderdaad met lange passen gespeeld omdat niemand zich vrij liep op het middenveld en bijgevolg niemand aanspeelbaar was en als je dan geen Depoitre hebt brengen die lange ballen ook niets op.
Brecht zijn passing was zeker niet goed maar hij nam wel zijn verantwoordelijkheid terwijl Seminck(nog steeds met overgewicht) zich beperkte tot het inleveren van de bal bij Brecht.
De positiewissel met Flippo was ook geen succes.Flippo is in de eerste plaats een verdediger.Maar zijn hart is zo groot dat hij ook in de spits zou gaan spelen.Volgende match terug naar zijn plaats in de verdediging die het de laatste maanden goed deed en als Amghar echt de beloofde targetman is komt alles wel in orde.
De Castro en Galucci misten duidelijk competitieritme en leken zelf nog niet volledig in orde.
En dat Wouter een targetman naast zich nodig heeft zal hij zelf wel weten.Nu moest hij als midvoor zelf de ballen gaan ophalen.Typisch voor een spits die niet goed aangespeeld wordt.
De fysieke paraatheid voor iemand van zijn leeftijd is niet om aan te zien.
Thomas je bent je carrière aan het verknoeien.


01 Feb 2010, 8:03
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4822
Leeftijd: 45
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Eendracht Aalst - Hoogstraten
Bram schreef:

Ik ben blijbkaar niet de enige die in de 2de helft terug het VDH-spook zag opduiken, nooit zag het er nog naar uit dat we zouden kunnen scoren. Dan krijg je uiteindelijk met veel geluk de 2-2 tegen de netten en denk je de klus nog te zullen klaren..... staat het binnen dezelfde minuut nog 2-3 !

In de 2de helft, hadden ze nog tijd met hopen maar direkt was het zinloze lange ballen versturen, iedereen liep zich vrij, maar de man in balbezit werd opgjaagd.... zo heeft het ook niet veel zin. In de 50ste minuut leek het al alsof we aan ons slotoffensief waren begonnen, dit Hoogstraten was nochtans zeker te pakken.


Was ook al in de eerste helft het VDH-spook hoor eerlijk gezegd, want na de 1-1 - zoals El Corredor al aangaf - hebben we niet meer gevoetbald buiten die mooie aanval op het einde die op zijn minst tussen de palen had gemoeten. In de eerste tien minuten wist Hoogstraten niet waar lopen door tiktak-voetbal en stond het achteraan serieus te schutteren bij die gasten. Maar je profiteert weer niet van de gekregen kansen... En dan beginnen we zonder reden gewoon meters en meters met de bal te lopen, alle ruimte dicht, geforceerde passes naar de flanken, ballen diep spelen vanop de meest bizarre plaatsen, vrije trappen en corners die de eerste verdediger zelf niet voorbij geraakten... Geen voetbal meer, geen balcirculatie, continue lopen met de bal en daardoor bij balverlies telkens overal te laat en uit positie...

Hoe erg ik het ook vind voor Troch, maar het kwam er gisteren jammer genoeg niet uit, zeker omdat de wisselwerking tussen hem en de controlerende middenvelders niet blijkt te werken. Ofwel spelen zij hem aan in de diepte of met andere onmogelijke ballen, ofwel is er geen communicatie tussen de drie onderling en ligt er een gat van twintig meter waar die van Hoogstraten graag gebruik van maakten. Tot overmaat van ramp verliest Troch dan in moneytime van de eerste helft ook nog eens de bal en is het 1-2...

En dat was een staaltje van ons voetbal tegen dat van Hoogstraten... Wij willen de bal er inlopen - een-tweetjes centraal in de grote backlijn tegen een massaal terugplooiende tegenstander, waar de ruimte nihil is.... tegenover een ploeg die geduldig afwacht tot wij de bal verliezen, onze controlerende middenvelders weer eens totaal uit positie staan en iemand van buiten de zestien ongehinderd mag aanleggen... Hij zit er mooi in dat wel, maar was ook al zo tegen Wielsbeke, op Racing Waregem, enz. Het kan toch geen toeval meer zijn?? Als je met twee verdedigende middenvelders speelt, mag dat niet: punt. Zeker niet als het aanvallend niet gecompenseerd wordt... Ik vond Kestens bijvoorbeeld wel tegenvallen in tegenstelling tot anderen, qua lopen en duels meer dan ok, maar moeizaam in balbezit toch wel... Wij speelden gisteren zaalvoetbal - we weigeren te trappen naar doel vanop afstand. Hoogstraten speelde veldvoetbal...

Als er al op Brecht zijn inspelen commentaar kwam, wat dan gezegd van het foutenfestival van een Van Damme??? In de eerste helft, buiten die kans, amper een bal goed geraakt. Vaak ook in dezelfde zone van Kestens en dan mekaar eigenlijk nog meer storen dan elkaar te ontlasten.. Er klopte duidelijk iets niet in de centrale as en dat kon je zien in de discussies tussen Filipovic, Van Damme en Troch...

Dan denk je dat het in de tweede helft beter zou gaan, maar het tegendeel werd waar... Beginnen als kiekens zonder kop allemaal uit positie te spelen van minuut 1... OK dat het niet de meest getrainde opstelling zal zijn geweest, een pure 4-4-2 maar dan nog... Het leek zonder overleg, zonder idee, geen plan... Tegen een tegenstander die je met het aanwezige talent al voetballend toch wat onder druk zou moeten kunnen zetten op dat gladde veld... maar helaas... Dan krijg je onverhoopt nog de 2-2 (geen idee wat De Keyzer daar nog probeerde op die pisbal van Galucci) en staat het een minuut later 2-3... Dan is er nog even hoop met die bal op de paal van Lord en de pegel van W. Moreels in het zijnet, maar dat was het dan... Veel te weinig toch...

Ik ben er normaal de persoon niet naar om teveel op de scheids te zeggen maar het tijdwinnen gisteren was er toch wel een beetje over hé. Die blessure nagenoeg tegen de ene zijlijn, waar de speler doodleuk het hele veld mag oversteken om zich te laten behandelen, die corners, etc. Een scheidsrechter die pas geel trekt als er kabaal wordt gemaakt...

Soit, dat was zeker de reden niet van de nederlaag, maar het maakte er de middag zeker niet leuker op...

Wat me nog het meeste stoorde van al - ik zag, op een paar enkelingen na, geen drive, niet die dash om door een vuur te gaan en die match absoluut te winnen... Het leek bij sommigen vanzelf te zullen gaan, want het was maar Hoogstraten... En als er 1 ploeg is die - als ze zo het veld opkomt - telkens opnieuw in het zand bijt, dan is het VC Eendracht Aalst 2002 wel hoor...

En nu lacherig gaan doen over mannen zoals Spotbeen zou ik echt niet doen - het was geen cadeau voor die jongen om in te vallen bij een 2-3 terwijl de ploeg al een hele middag niet draaide...

Tegen Oudenaarde zal Amghar meteen starten denk ik zo... En wat wel opvalt... een Verheyden in goeie doen is ook inmens belangrijk op dat middenveld hoor - het duo Van Damme - Kestens lijkt gewoon niet te werken...


01 Feb 2010, 8:47
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 18 Feb 2009, 22:31
Berichten: 1759
Leeftijd: 59
Locatie: Oilsjt
Bericht Re: Eendracht Aalst - Hoogstraten
een klote wedstrijd, tegen een klote ploeg met nen klote arbiter ... :stom:
Ik vraag mij op dit moment nog altijd af waarom BVR bij de rust zijn ploeg door elkaar heeft gesmeten. Had hij nu eens gewoon Troch vervangen door Lothar De Vidts of door Spotbeen. Zoals jullie hier al hebben aangehaald was de 1ste helft nog redelijk, maar speelden we met 10 (Troch was 11), maar de 2de helft speelden we zoals een kip zonder kop. Brecht naast Mich is nog nooit een succes gebleken, van achteruit op dat moment geen voetballend vermogen meer. Voor Kestens en V Damme geen aanspeelpunt meer, ja dan smijt je maar nen langen bal die nooit aankomt en blijf je achter de feiten aanlopen .....
Enfin het is uiteindelijk gebleken dat de ploegen die beginnen met een H ons niet liggen, tegen Heist, Hoogstraten en Hamme halen we 1 op 15. Even de rest van de ploegen doorgenomen, dus enkel nog thuis tegen Hamme, maw we hebben het ergste gehad :D
Tot slot, er schijnt toch nog een straaltje zon, Laurent zou meer dan waarschijnlijk niet moeten worden geopereerd en mogelijk binnen 14 dagen al starten met wat loopoefeningen. ;)

_________________
geer'n bè


01 Feb 2010, 10:53
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5751
Bericht Re: Eendracht Aalst - Hoogstraten
10 kansen 2 goals,4 kansen 3 goals.zoek het verschil. :wadde:


01 Feb 2010, 10:54
Junior

Lid geworden op: 04 Dec 2007, 20:36
Berichten: 260
Bericht Re: Eendracht Aalst - Hoogstraten
Wij mogen niet te veel klagen over die scheidsrechter. Hij keurt bij een 2-3 stand het mooiste en zuiverste
doelpunt van de match af. Niks aan gewoon ongehinderd mooi binnen gekopt.


01 Feb 2010, 10:54
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8624
Leeftijd: 57
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: Eendracht Aalst - Hoogstraten
Nog een geluk,dat we twee klasbakken in de ploeg hebben en die kunnen natuurlijk altijd iets meer als het niet zo goed loopt. :whistle:

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


01 Feb 2010, 11:06
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 02 Nov 2006, 17:39
Berichten: 3487
Leeftijd: 33
WLM: forzaiendracht@hotmail.com
Bericht Re: Eendracht Aalst - Hoogstraten
Onderkroiper schreef:
Nachtelijke post van de fotokes deze keer :D
De sfeerfoto's staan on-line :EA:

Ondanks verlies toch een vrolijke noot voor de wedstrijd :lol:

Wie ziet wat er niet klopt ? :wadde: :plat:

Afbeelding

de lichtinval :p

_________________
Iendracht forever, Fusie NEVER!!!!


01 Feb 2010, 11:11
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 205 berichten ]  Ga naar pagina 1 7 8 9 10 11 14


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 13 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst