Hoogstraten - Iendracht Oilsjt - Pagina 24 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 442 berichten ]  Ga naar pagina 1 22 23 24 25 26 30
 Hoogstraten - Iendracht Oilsjt 
Auteur Bericht
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53
Berichten: 1888
Locatie: Oilsjt tiens.
Bericht Re: Hoogstraten - Iendracht Oilsjt
Typisch Eendracht,
op het moment dat ze hier spelen worden ze de grond ingeboord,
ne keer dat ze weg zijn worden het opeens helden.


14 Sep 2009, 23:10
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17 Sep 2007, 18:53
Berichten: 463
Leeftijd: 33
Locatie: Haaltert
Bericht Re: Hoogstraten - Iendracht Oilsjt
eendrachter'80 schreef:
josken schreef:
eendrachter'80 schreef:
Van GDR, en heeft er nog geld voor betaald aan hoek om van Arnold af te zijn.


Zijde nu aant zeveren?

Nee dit is de waarheid


Ja amai das er toch wel over, uwen topschutter van in vierde wegdoen en er dan zelf nog voor betalen.
Ze zullen ginder in Hoek goe gelachen emmen

_________________
Iendracht till i die!!


14 Sep 2009, 23:15
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53
Berichten: 1888
Locatie: Oilsjt tiens.
Bericht Re: Hoogstraten - Iendracht Oilsjt
eendrachter'80 schreef:
josken schreef:
eendrachter'80 schreef:
Van GDR, en heeft er nog geld voor betaald aan hoek om van Arnold af te zijn.


Zijde nu aant zeveren?

Nee dit is de waarheid


Hopla, en De Nul gaat den Eendracht overpakken,
Inbev gaat meer water int bier doen en
Plop heeft iets met Kwebbel.
Altijd alst wa slechter gaat duiken er hier van die stoere viavia caféverhalen op.


14 Sep 2009, 23:27
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 16 Dec 2007, 10:54
Berichten: 728
Bericht Re: Hoogstraten - Iendracht Oilsjt
De Brandt Wim schreef:
Hebben we misschien al aan het volgende gedacht.Franck en Van Mieghem vonden hun draai niet omdat er geen diepe spits was,Nguekam was gekwetst.
Misschien vinden Troch en Verheyden deze niet omdat Depoitre er ook bijna nog niet bij was.

Jeugdspelers maken hun weg met vallen en opstaan dus geef ze voluit hun kans ook wanneer het eens minder was!!!


Franck zit bij Oudenaarde ook al op de bank en zondag zelfs daar niet meer.Van Mieghem ligt bij Deinze in de lappenmand .
En Van Damme en Podevyn krijgen inderdaad kansen.
Jij bent gewoon iemand die zitten wachten heeft om je gal te kunnen spuwen.
Iedereen heeft recht op zijn mening maar wees dan op zijn minst eerlijk.


15 Sep 2009, 4:05
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 11 Jan 2006, 20:53
Berichten: 1157
Bericht Re: Hoogstraten - Iendracht Oilsjt
AlostanA schreef:
eendrachter'80 schreef:
josken schreef:

Zijde nu aant zeveren?

Nee dit is de waarheid


Hopla, en De Nul gaat den Eendracht overpakken,
Inbev gaat meer water int bier doen en
Plop heeft iets met Kwebbel.
Altijd alst wa slechter gaat duiken er hier van die stoere viavia caféverhalen op.



ik wist het! de laatste tijd staat Plop zijn muts àltijd omhoog als Kwebbel binnenkomt!


15 Sep 2009, 7:01
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 19 Jun 2008, 20:07
Berichten: 669
Bericht Re: Hoogstraten - Iendracht Oilsjt
Zaterdag nog een stelling gehoord van een supporter die niet den eersten den besten is. Gaat alle matchen van tweede elftal ook bekijken.
Die zegde : waarom troch niet in de spits zetten en de vidts achter de spitsen op zijn positie.
Elke week blinkt de vidts op die positie uit .En met het ontbreken van depoitre wegens schorsing was dat die persoon zijn optie.
Ik heb hem geantwoord dat de vidts geen meegebrachte speler is en nummer twee dat hij jeugd zoals van damme op bank zet of anderen zoals thomas spotbeen zelfs niet op de bank.
Hij hangt dan liever de sier uit met andere spelers en brengt "sier (e) (op) veld !


15 Sep 2009, 8:46
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 46
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Bericht Re: Hoogstraten - Iendracht Oilsjt
marc2 schreef:
Zaterdag nog een stelling gehoord van een supporter die niet den eersten den besten is. Gaat alle matchen van tweede elftal ook bekijken.
Die zegde : waarom troch niet in de spits zetten en de vidts achter de spitsen op zijn positie.
Elke week blinkt de vidts op die positie uit .En met het ontbreken van depoitre wegens schorsing was dat die persoon zijn optie.
Ik heb hem geantwoord dat de vidts geen meegebrachte speler is en nummer twee dat hij jeugd zoals van damme op bank zet of anderen zoals thomas spotbeen zelfs niet op de bank.
Hij hangt dan liever de sier uit met andere spelers en brengt "sier (e) (op) veld !


Ja, we zullen vanaf nu ons beloften opstellen :lol: .
Kijk, tis simpel, voor mensen zoals u zal het nooit goed zijn. Als ze al die jonge gasten opstellen en we verliezen keer op keer door een gebrek aan ervaring, dan zult ge hier ook den eerste zijn voor te komen zagen. Eigenlijk is het ergste dan nog dat ge hier een gans regenwoud zit omver te zagen over den trainer zijn opstelling en vervolgens zelf uw ideale opstelling zet ... die 1 naam verschilt van de ploeg die den trainer opstelt. Tja, daarmee is dan ook alles gezegd zeker. Bovendien hebt ge nog nooit van enige nuance gehoord, overdrijft ge echt enorm in alles wat ge zegt, zijt ge geobsedeerd door den trainer, zijn uw analyses meestal het tegenovergestelde en zijt ge tot in heel verre graad paranoide. Dat alles maakt u eigenlijk zowat tot den dorpsgek van het forum :-) .

En die mening komt dan nog van iemand die ge persoonlijk goed kent, ik heb me dus nog serieus ingehouden ;) .


15 Sep 2009, 8:57
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 22 Dec 2007, 19:41
Berichten: 1966
Bericht Re: Hoogstraten - Iendracht Oilsjt
marc2 schreef:
Zaterdag nog een stelling gehoord van een supporter die niet den eersten den besten is. Gaat alle matchen van tweede elftal ook bekijken.
Die zegde : waarom troch niet in de spits zetten en de vidts achter de spitsen op zijn positie.
Elke week blinkt de vidts op die positie uit .En met het ontbreken van depoitre wegens schorsing was dat die persoon zijn optie.
Ik heb hem geantwoord dat de vidts geen meegebrachte speler is en nummer twee dat hij jeugd zoals van damme op bank zet of anderen zoals thomas spotbeen zelfs niet op de bank.
Hij hangt dan liever de sier uit met andere spelers en brengt "sier (e) (op) veld !


Ik erger mij meer aan uw posts dan aan die van onze Dendervrienden.

Twee weken geleden viel Van Damme uit de ploeg omdat de trainer spelers meebracht, en nu is het De Vidts. Er is echt iets mis met u ze marc, denk eens na voor ge iets post.


15 Sep 2009, 9:00
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 19 Jun 2008, 20:07
Berichten: 669
Bericht Re: Hoogstraten - Iendracht Oilsjt
1) de vidts komt niet van mij , komt van iemand die beloften veel aan werk ziet, zodus die is beter geplaatst om daarover oordeel te vellen.De vraag bij een aantal supporters was dus om jeugd een kans te geven als sommigen toch niet blijven draaien in eerste ploeg.
2) blijkbaar moeten der enorm veel dorpsgekken zitten, elke week meer op die zittribune.... zien we het dan zoveel slechter dan op staantribune?? Ik dacht het niet.
Als zoveel mensen zich afvragen waarom vandamme niet start, waarom coppens blijft krasselen en de castro in dat midden niet functioneert ? Zijn dat dan allemaal gekken?
3) Opstelling nietveel schelen? Als ge de castro in de goal zet staat hij ook bij elf ,hé, komaan zeg !
4)Dag en nacht scheelt het als de castro op back zou begonnen zijn , vandamme op verdedigende mid, niet gekwetste spotbeen zou nog zelfs op centrale def kunnen staan hebben.Is het toevallig dat ze in de tweede helft me die ploeg beter gaan spelen ? Heel de zittribune heeft de 90 minuten gezien hoor !
Toch raar allemaal, der zitten zelfs op tribune buiten de simpele supporterkens gelijk als ekikke en anderen, mannen die dagelijks me voetbal bezig zijn en zelfs die hadden zelfde mening ....
Maarja, weet je wat het allemaal is ? Die geven geen kritiek op de nickname maar op de inhoud van de zaak.
Maargoed: slotconclusie: op de zittribune zitten allemaal debielen blijkbaar. In ieder geval, ben toch blij dat mijn mening dan toch meer dan aannemelijk klinkt bij echte voetbalkenners, das voor mij bijzonderste.


15 Sep 2009, 9:30
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 24 Mei 2005, 12:38
Berichten: 725
Leeftijd: 41
Locatie: Oilsjt
WLM: deefken45@hotmail.com
Bericht Re: Hoogstraten - Iendracht Oilsjt
marc2 schreef:
1) de vidts komt niet van mij , komt van iemand die beloften veel aan werk ziet, zodus die is beter geplaatst om daarover oordeel te vellen.De vraag bij een aantal supporters was dus om jeugd een kans te geven als sommigen toch niet blijven draaien in eerste ploeg.
2) blijkbaar moeten der enorm veel dorpsgekken zitten, elke week meer op die zittribune.... zien we het dan zoveel slechter dan op staantribune?? Ik dacht het niet.
Als zoveel mensen zich afvragen waarom vandamme niet start, waarom coppens blijft krasselen en de castro in dat midden niet functioneert ? Zijn dat dan allemaal gekken?
3) Opstelling nietveel schelen? Als ge de castro in de goal zet staat hij ook bij elf ,hé, komaan zeg !
4)Dag en nacht scheelt het als de castro op back zou begonnen zijn , vandamme op verdedigende mid, niet gekwetste spotbeen zou nog zelfs op centrale def kunnen staan hebben.Is het toevallig dat ze in de tweede helft me die ploeg beter gaan spelen ? Heel de zittribune heeft de 90 minuten gezien hoor !
Toch raar allemaal, der zitten zelfs op tribune buiten de simpele supporterkens gelijk als ekikke en anderen, mannen die dagelijks me voetbal bezig zijn en zelfs die hadden zelfde mening ....
Maarja, weet je wat het allemaal is ? Die geven geen kritiek op de nickname maar op de inhoud van de zaak.
Maargoed: slotconclusie: op de zittribune zitten allemaal debielen blijkbaar. In ieder geval, ben toch blij dat mijn mening dan toch meer dan aannemelijk klinkt bij echte voetbalkenners, das voor mij bijzonderste.

Ok, nu een complot tegen de zittribune... :-)


15 Sep 2009, 9:32
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 19 Jun 2008, 20:07
Berichten: 669
Bericht Re: Hoogstraten - Iendracht Oilsjt
En dat wat ik over devidts zeg ....... lees aub eerst de inhoud voor ge direct op de nickname blindelings begint te schieten !
Dat was een OPTIE van supporter die ELKE week naar beloften ging kijken. Die zegde dat hij daar wekelijks uitblonk , depoitre is nu geschorst, waarom eens niet devidts brengen als aanvallende mid , troch in spits en vandamme en kestens als verdedigende mid, dit tegen oudenaarde.
Maw. als het in een ploeg niet blijft draaien wou die persoon aangeven dat je nekeer anderen moet proberen te brengen en dan nog jongens die in de jeugd iedere week uitblinken.
Maargoed, tzal ook nen gek zijn. Den enigsten die niet gek is haalt 4 op 15, das den besten .


15 Sep 2009, 9:36
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 46
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Bericht Re: Hoogstraten - Iendracht Oilsjt
marc2 schreef:
1) de vidts komt niet van mij , komt van iemand die beloften veel aan werk ziet, zodus die is beter geplaatst om daarover oordeel te vellen.De vraag bij een aantal supporters was dus om jeugd een kans te geven als sommigen toch niet blijven draaien in eerste ploeg.
2) blijkbaar moeten der enorm veel dorpsgekken zitten, elke week meer op die zittribune.... zien we het dan zoveel slechter dan op staantribune?? Ik dacht het niet.
Als zoveel mensen zich afvragen waarom vandamme niet start, waarom coppens blijft krasselen en de castro in dat midden niet functioneert ? Zijn dat dan allemaal gekken?
3) Opstelling nietveel schelen? Als ge de castro in de goal zet staat hij ook bij elf ,hé, komaan zeg !
4)Dag en nacht scheelt het als de castro op back zou begonnen zijn , vandamme op verdedigende mid, niet gekwetste spotbeen zou nog zelfs op centrale def kunnen staan hebben.Is het toevallig dat ze in de tweede helft me die ploeg beter gaan spelen ? Heel de zittribune heeft de 90 minuten gezien hoor !
Toch raar allemaal, der zitten zelfs op tribune buiten de simpele supporterkens gelijk als ekikke en anderen, mannen die dagelijks me voetbal bezig zijn en zelfs die hadden zelfde mening ....
Maarja, weet je wat het allemaal is ? Die geven geen kritiek op de nickname maar op de inhoud van de zaak.
Maargoed: slotconclusie: op de zittribune zitten allemaal debielen blijkbaar. In ieder geval, ben toch blij dat mijn mening dan toch meer dan aannemelijk klinkt bij echte voetbalkenners, das voor mij bijzonderste.


Gij moet nogal nen air hebben te denken dat gij in naam van elke supporter op de zittribune en in naam van elke voetbalkenner spreekt zeg. Of zijt ge die allemaal stuk voor stuk hun mening gaan vragen?
Trouwens, na Rupel Boom zei ge dat Van Damme nooit meer zou mogen meedoen en de volgende twee matchen stond hij aan den aftrap, dan maakt ge u toch belachelijk.
En bovendien zal De Castro misschien nen betere back rechts zijn dan Coppens (die nochtans heel verdienstelijk speelde tegen Torhout en Heist), maar moet ge wel heel blind zijn om te denken dat het uitsluitend daar is dat het schort in onze ploeg. Ik peis dat we op andere posities grotere problemen hebben dan op de rechtsachter. En van mij mag Van Damme, zeker bij afwezigheid van Kestens, gerust starten, hij is een jong eigen talent, gaat er altijd voor en brengt tenminste wat schwung. Maar ten eerste denk ik niet dat het een complot is waar zowel de CIA, KGB als de maffia achter zitten :D en ten tweede denk ik niet dat enkel en alleen met Van Damme alle problemen opgelost zijn, we moeten er nu ook genen topper van maken die hij (nog) niet is hé.


15 Sep 2009, 10:03
Online
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03
Berichten: 5543
Leeftijd: 47
Locatie: Lebbeke
Bericht Re: Hoogstraten - Iendracht Oilsjt
Is Depoitre tegen Oudenaarde al geschorst? Ik denk dat dat niet zo snel zal uitgesproken worden hoor.


15 Sep 2009, 10:06
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 19 Jun 2008, 20:07
Berichten: 669
Bericht Re: Hoogstraten - Iendracht Oilsjt
Probleem ligt niet alleen op positie van back rechts. Het middenveld staat der nog steeds met verheyden die niet in vorm is maar untouchable blijft.En werkers die het elftal der nu moeten doorhalen zitten doodleuk op de bank. Kijk maar eens hoe st. truiden speelt . Daar zijn ze "gek" van het werkvoetbal.
De woorden van van damme zijn verklaringen van desbetreffende en nogmaals bewezen dat dit wel klopt ! Waarom zit hij zaterdag compleet ten onrechte op bank? Honderden gekken op zittribune vroegen zich dat trouwens af. :lol:
Maargoed, voor mij geen probleem hoor..... als het middenveld voldoende was op die manier, dat ze dan verder wandelen op dat middenveld..... dat zou pas belachelijk zijn.
En tzijn heus niet alleen de voetbalkenners die op de zittribune zitten. Ook altijd vindt ge daar een aantal thuissupporters , natuurlijk altijd in de minderheid. Die wisten ook niet wat ze zagen !!


15 Sep 2009, 10:33
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 16:23
Berichten: 1687
Leeftijd: 55
Locatie: Erembodegem
Bericht Re: Hoogstraten - Iendracht Oilsjt
als iedereen marc2 blijft quoten doet mijn "ignore list" ook niet veel uit zelle :lol:


15 Sep 2009, 11:01
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 442 berichten ]  Ga naar pagina 1 22 23 24 25 26 30


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst