Eendracht Aalst - Bornem - Pagina 4 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 202 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 6 14
 Eendracht Aalst - Bornem 
Auteur Bericht
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
Bericht Re: Eendracht Aalst - Bornem
moeizame maar verdiende overwinning.

Weer een heel sterke Filipovic gezien die menige bal opkuiste.

Bornem heeft buiten wat schoten van buiten de 16 weinig kansen gehad.


29 Aug 2010, 17:38
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8624
Leeftijd: 57
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: Eendracht Aalst - Bornem
El Corredor schreef:
moeizame maar verdiende overwinning.

Weer een heel sterke Filipovic gezien die menige bal opkuiste.

Bornem heeft buiten wat schoten van buiten de 16 weinig kansen gehad.


Inderdaad wat ik mij wel afvraag waarom Moreels vervangen is :wadde:

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


29 Aug 2010, 17:51
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53
Berichten: 1888
Locatie: Oilsjt tiens.
Bericht Re: Eendracht Aalst - Bornem
voorbijganger schreef:
1-0 en 9op9.
1 goal tegen op 3 matchen en twas dan nog nen vrijen trap. Tzit goed. Zowel vanvoor als vanachter.
En toch zal er wel weer een pakske kritiek komen waarschijnlijk over delclef etc.
kan mij nie veel schelen. We zijn gewonnen met den handrem op. We staan op kop vant klassement en das wa iedereen wou int begin vant seizoen.
Op naar Ronse ver 12 op 12.


Mja, tvalt ook moeilijk te ontkennen dat Delclef uit de toon valt he, zijn eerste helft was erg zwak.
Gelukkig draait de ploeg zo goed dat ze zoiets kan opvangen. Vooral Flippo-De Schutter is indrukwekkend.
Dit is het soort ***matchen waar je vroeger punten liet liggen, nu staat er een mooie 9 op 9.


29 Aug 2010, 17:57
Miniem

Lid geworden op: 21 Dec 2008, 18:18
Berichten: 61
Bericht Re: Eendracht Aalst - Bornem
Matige match gezien, de keeper van Bornem kan er wel iets van...
Content 9/9


29 Aug 2010, 18:04
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 03 Jan 2009, 20:44
Berichten: 1720
Leeftijd: 33
Locatie: **Oilsjt**
Bericht Re: Eendracht Aalst - Bornem
Eendracht45 schreef:
Matige match gezien, de keeper van Bornem kan er wel iets van...
Content 9/9


Was dat niet Nico Baert in de goal van Bornem?

_________________
Iendracht Oilsjt getj men ert gestoelen!

Mijn hart is wit en zwart !


29 Aug 2010, 18:08
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8624
Leeftijd: 57
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: Eendracht Aalst - Bornem
De_steve schreef:
Eendracht45 schreef:
Matige match gezien, de keeper van Bornem kan er wel iets van...
Content 9/9


Was dat niet Nico Baert in de goal van Bornem?


Yep da was de Nico.

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


29 Aug 2010, 18:25
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - Bornem
Bakkie schreef:
El Corredor schreef:
moeizame maar verdiende overwinning.

Weer een heel sterke Filipovic gezien die menige bal opkuiste.

Bornem heeft buiten wat schoten van buiten de 16 weinig kansen gehad.


Inderdaad wat ik mij wel afvraag waarom Moreels vervangen is :wadde:


Wouter liet duidelijk blijken dat hij "not amused" was met zijn vervanging. :wow:
Vermoedelijke tactische zet van BVR :wadde:
En zeer goed keeperswerk gezien van Nico Baert. Bornem is wel géén slechte ploeg.

_________________
Century game 22 juni 2019


29 Aug 2010, 18:42
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 22:53
Berichten: 540
Leeftijd: 41
WLM: malderlewinssi@yahoo.com
Bericht Re: Eendracht Aalst - Bornem
Moreels toonde net voor zijn vervanging een vermoeide indruk. Ik denk dat hij daarom vervangen werd.


29 Aug 2010, 18:47
Ancien

Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22
Berichten: 3793
Leeftijd: 64
Locatie: Heusden
Bericht Re: Eendracht Aalst - Bornem
Ik vond Bornem voor de rust zeker niet slecht, tweede helft zakten ze wat weg en op 't einde kwamen ze er nog door. Maar we geven zeer weinig weg achteraan en dat is belangrijk.
We gaan er niet alle matchen over walsen zoals tegen Deinze. Daarom: zeer matuur gespeeld. Dit zijn de matchen die je moet winnen om heel hoog te kunnen eindigen, en dat hebben we gedaan.
Sterke match van Flipo en Laurent en een betrouwbare keeper, dat is toch wel leuk...
(hadden ze bij Bornem trouwens ook, want die heeft 3 schitterende reddingen gedaan voor de rust).


29 Aug 2010, 18:48
Junior
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 22 Aug 2009, 16:18
Berichten: 259
Leeftijd: 38
Locatie: Aalst
Website: http://www.facebook.com/9300records
Bericht Re: Eendracht Aalst - Bornem
voorbijganger schreef:
1-0 en 9op9.
1 goal tegen op 3 matchen en twas dan nog nen vrijen trap. Tzit goed. Zowel vanvoor als vanachter.
En toch zal er wel weer een pakske kritiek komen waarschijnlijk over delclef etc.
kan mij nie veel schelen. We zijn gewonnen met den handrem op. We staan op kop vant klassement en das wa iedereen wou int begin vant seizoen.
Op naar Ronse ver 12 op 12.


(y)

Tijdens elke corner van E.A. stond Bornem met 11 man in de eigen carré, wedstrijden tegen ploegen moet zo'n ingesteldheid gaan nooit een hoge amusementswaarde hebben, vorige seizoenen zouden we in dit soort matchen op het einde ons 3 punten in slechts 1 punt of minder zien veranderen, vandaag pakken we er 3.. ik ben content !!
:EA: :EA:


29 Aug 2010, 18:53
Ancien

Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22
Berichten: 3793
Leeftijd: 64
Locatie: Heusden
Bericht Re: Eendracht Aalst - Bornem
T.Fratelli schreef:
voorbijganger schreef:
1-0 en 9op9.
1 goal tegen op 3 matchen en twas dan nog nen vrijen trap. Tzit goed. Zowel vanvoor als vanachter.
En toch zal er wel weer een pakske kritiek komen waarschijnlijk over delclef etc.
kan mij nie veel schelen. We zijn gewonnen met den handrem op. We staan op kop vant klassement en das wa iedereen wou int begin vant seizoen.
Op naar Ronse ver 12 op 12.


(y)

Tijdens elke corner van E.A. stond Bornem met 11 man in de eigen carré, wedstrijden tegen ploegen moet zo'n ingesteldheid gaan nooit een hoge amusementswaarde hebben, vorige seizoenen zouden we in dit soort matchen op het einde ons 3 punten in slechts 1 punt of minder zien veranderen, vandaag pakken we er 3.. ik ben content !!
:EA: :EA:

Ik vond ze niet zo negatief spelen, hoor. We moeten er tegenkunnen dat de ploegen niet naar hier komen om zich te laten afslachten. Tot ongeveer de twintigste minuut was de match evenwichtig met veel meer corners voor Bornem, en ook daarna zijn ze er een paar keer serieus uitgekomen.
En als 't corner voor Bornem was (wat trouwens vaker is gebeurd dan voor ons) dan stonden er bij ons ook 10 in de carré en alleen Wouter vooraan. Spelen wij nu negatief?


29 Aug 2010, 19:00
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09
Berichten: 2578
Leeftijd: 42
Bericht Re: Eendracht Aalst - Bornem
In het begin van de wedstrijd hadden we het moeilijk. Bornem verdedigde goed in blok en kroop achter de bal als wij hem in ons bezit hadden. Maar als zij de bal hadden, probeerden ze er wel iets mee te doen. Zonder echt heel gevaarlijk te zijn, lukte hen dat ook een paar keer in de eerste dertig minuten. Bij ons was alles een beetje te onzuiver om het gaatje te vinden gedurende dat eerste half uur. In het laatste kwartier voor de rust dan toch wa meer druk van ons maar Nico Baert bewees dat hij een goeie keeper is (ondanks het feit da hij hier gebuisd is). Hij tikte een knap schot van Brecht vanonder de lat, hij deed hetzelfde met een kopbal en hij maakte een poging van Wouter onschadelijk.
Na de pauze leek het weer hetzelfde liedje te worden toen Baert onze Laurent van een doelpunt hield maar een paar minuten later nam Depoitre hem dan toch te grazen (1-0). Nadien had Nico Baert nog enkele tussenkomsten in huis op pogingen van ons en Bornem probeerde wel nog terug te slaan maar ze konden enkel dreigen via afstandsschoten die meestal ongevaarlijk over gingen.
Uiteindelijk dus 9 op 9 na een hardbevochten maar zonder twijfel verdiende overwinning. Hiervoor moede alleen maar kijken naar de reddingen van de keepers: Baert had er enkele goede nodig terwijl Van Den Noortgaete amper echt moest tussenbeide komen.
Nu voor de verandering nog ne keer tegen Ronse maar eerst de bekerloting woensdagnamiddag :EA:


29 Aug 2010, 19:20
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 04 Nov 2009, 11:09
Berichten: 2039
Leeftijd: 29
Locatie: Haaltert
Bericht Re: Eendracht Aalst - Bornem
We speelden gewoon vandaag iets minder omdat ook de tegenstander ons niet liet voetballen . Tegen Hamme en Deinze kregen wij de ruimte die we nu niet kregen , telkens 9man achter de bal . Sterk gespeeld van Bornem . Voorts onthoud ik dat ons centraal duo zeer sterk staat achteraan en dat Depoitre toch weegt op een verdediging . Wouter was allerminst blij met zijn vervanging


29 Aug 2010, 19:27
Ancien

Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22
Berichten: 3793
Leeftijd: 64
Locatie: Heusden
Bericht Re: Eendracht Aalst - Bornem
Bij Ewen hebben ze onlangs nieuwe batterijkes gestoken, denk ik. Wat een verschil met vorig jaar...
Bij Damien zouden ze dat ook eens moeten doen, want die zijn bobijntje was helemaal op.
Wat Wouter betreft: ik vind het niet erg dat een speler ontgoocheld is als hij vervangen wordt, dat zegt iets over zijn gedrevenheid. Alleen hopen dat hij (en alle anderen die zullen merken dat de kern breed is en dat niemand behalve Flippo zeker is van zijn plaats) positief blijft in de groep en dat de concurrentie hem alleen maar stimuleert om scherp en gemotiveerd te blijven.


29 Aug 2010, 19:48
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13167
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: Eendracht Aalst - Bornem
Bakkie schreef:
El Corredor schreef:
moeizame maar verdiende overwinning.

Weer een heel sterke Filipovic gezien die menige bal opkuiste.

Bornem heeft buiten wat schoten van buiten de 16 weinig kansen gehad.


Inderdaad wat ik mij wel afvraag waarom Moreels vervangen is :wadde:

Oogde mij toch ook wat vermoeid, het seizoen is nog lang. Goed dat hij ontgoocheld is natuurlijk.
Filipovic acteerde inderdaad weer beresterk, gewoon zijn présence en rust die hij de ploeg bijbrengt is in deze wedstrijd enorm belangrijk.

Bornem kwam voor het punt en heeft niets, wel een wedstrijdbeeld zoals we er nog veel gaan zien vant jaar vrees ik. Maar bon, als we elke keer met winst kunnen afsluiten nemen we er dat met plezier bij.

_________________
If you never try, you'll never know


29 Aug 2010, 19:50
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 202 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 6 14


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst