La Louviere - Eendracht Aalst - Pagina 5 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 218 berichten ]  Ga naar pagina 1 3 4 5 6 7 15
 La Louviere - Eendracht Aalst 
Auteur Bericht
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 12:00
Berichten: 872
Bericht Re: La Louviere - Eendracht Aalst
Edit.

_________________
in pc stadion since 1974, iendracht till i die.


14 Mar 2009, 1:13
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: La Louviere - Eendracht Aalst
supersossis schreef:
zandbergske schreef:
Nee dat was koko masesa denk ik.



inderdaad,da was koka masesa....zijne naam alleen al is hilarisch.....maar zijn stunts nog meer :plat:


Koka MASESA speelde bij EA van 1992-1994

_________________
Century game 22 juni 2019


14 Mar 2009, 3:54
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 11:13
Berichten: 5023
Leeftijd: 40
Locatie: Lede
Bericht Re: La Louviere - Eendracht Aalst
Hugo schreef:
Oproep aan onze superfans!
ik vermoed naar aanleiding van de spreekkoren van vorig seizoen, dat ze morgen waarnemers zullen sturen naar deze wedstrijd. :hmm:
ik geloof dat we dergelijke zaken voor het ogenblik kunnen missen als kiespijn, wij hebben prachtige clubliederen genoeg om onze jongens aan te moedigen. :worship:
Misschien vinden jullie mij een zeurpiet, maar denk je niet dat we al genoeg geviseerd worden.
Hopelijk kunnen we eens een mooie overwinning behalen en daarna kan je eens uit de bol gaan op de OPC's jubileumparty. :banana:


Zou wel es goe kunnen. Als er 1 match is die ze willen "controleren" in reeksen lager dan 1ste of 2de, zalt deze wel zijn. Al ziek ni in wa er fout is me Les Wallons sont nos amis? :p
Moesten ze op vlak van spreekkoren de Walen en de Vlamingen es gelijk behandelen dan zou er al veel miserie opgelost zijn.

Ma allee, vanavond gamen op zen minst even goe doen als de reserven :EA: tga bij ons ni goe, ma bij La Lou zitten ze nog e paar trapkes lager :D

_________________
22/04/2007 - 17/04/2011


14 Mar 2009, 9:11
Ancien

Lid geworden op: 09 Okt 2005, 21:15
Berichten: 4109
Leeftijd: 41
Locatie: Lede
WLM: janvanboxstael@hotmail.com
Bericht Re: La Louviere - Eendracht Aalst
Verbechio schreef:
Ma allee, vanavond gamen op zen minst even goe doen als de reserven :EA: tga bij ons ni goe, ma bij La Lou zitten ze nog e paar trapkes lager :D


Idd, ik kijk er naar uit!

@Verbechio: om 17u-17u15 op post hé!


14 Mar 2009, 9:43
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 11:13
Berichten: 5023
Leeftijd: 40
Locatie: Lede
Bericht Re: La Louviere - Eendracht Aalst
Jan schreef:
@Verbechio: om 17u-17u15 op post hé!


yup, zal rond 17u zijn :cool:

_________________
22/04/2007 - 17/04/2011


14 Mar 2009, 10:24
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07
Berichten: 5565
Leeftijd: 34
Locatie: aalst
Bericht Re: La Louviere - Eendracht Aalst
Selectie volgens HLN:Van steenberghe,de schutter,dessaer ,vandamme,vervaene,niels spotbeen,filipovic,van dender,steurs,delie,degroote,franck,podevijn en coulibaly.en nog een man die moet aangeduid worden.Waar zitten boto en lord ?


14 Mar 2009, 11:19
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 13 Jul 2008, 17:20
Berichten: 1374
Leeftijd: 45
Locatie: hofstade
Bericht Re: La Louviere - Eendracht Aalst
Iendrachter90 schreef:
Selectie volgens HLN:Van steenberghe,de schutter,dessaer ,vandamme,vervaene,niels spotbeen,filipovic,van dender,steurs,delie,degroote,franck,podevijn en coulibaly.en nog een man die moet aangeduid worden.Waar zitten boto en lord ?



hij zal nog een van deze twee laatste meepakken en da zal voor de laatste plaats op de bank zijn waarschijnlijk..
zal denk ik (terug)spelen met:

goal: van steenberghe

verdediging: de schutter,dessaer,van dender,filipovic

middenveld: podevijn,degroote,van damme,franck,steurs

aanval: delie
bank:vervaene,spotbeen,coulibaly en boto en/of lord....

t zelfde systeem als elke week dus...en WEERAL me ene spits?.... :wadde: kunde tegen een ploeg waarvan iedereen zegt da ge er tegen moet scoren om te winnen nekeer geen 2 spitsen in de ploeg steken zeg!!! t is nie omda ze de laatsten staan da ge er me gemak gaat doorlopen me uwen ene spits eh... k ben benieuwd :hmm:


14 Mar 2009, 11:30
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07
Berichten: 5565
Leeftijd: 34
Locatie: aalst
Bericht Re: La Louviere - Eendracht Aalst
supersossis schreef:
Iendrachter90 schreef:
Selectie volgens HLN:Van steenberghe,de schutter,dessaer ,vandamme,vervaene,niels spotbeen,filipovic,van dender,steurs,delie,degroote,franck,podevijn en coulibaly.en nog een man die moet aangeduid worden.Waar zitten boto en lord ?



hij zal nog een van deze twee laatste meepakken en da zal voor de laatste plaats op de bank zijn waarschijnlijk..
zal denk ik (terug)spelen met:

goal: van steenberghe

verdediging: de schutter,dessaer,van dender,filipovic

middenveld: podevijn,degroote,van damme,franck,steurs

aanval: delie
bank:vervaene,spotbeen,coulibaly en boto en/of lord....

t zelfde systeem als elke week dus...en WEERAL me ene spits?.... :wadde: kunde tegen een ploeg waarvan iedereen zegt da ge er tegen moet scoren om te winnen nekeer geen 2 spitsen in de ploeg steken zeg!!! t is nie omda ze de laatsten staan da ge er me gemak gaat doorlopen me uwen ene spits eh... k ben benieuwd :hmm:


Ondertussen is de selectie vervolledigd,de laatste man is thomas spotbeen.Lord en boto zijn beiden geblesseerd aan de hamstrings.


14 Mar 2009, 11:36
Scholier

Lid geworden op: 11 Aug 2008, 10:55
Berichten: 118
Bericht Re: La Louviere - Eendracht Aalst
Iendrachter90 schreef:
supersossis schreef:
Iendrachter90 schreef:
Selectie volgens HLN:Van steenberghe,de schutter,dessaer ,vandamme,vervaene,niels spotbeen,filipovic,van dender,steurs,delie,degroote,franck,podevijn en coulibaly.en nog een man die moet aangeduid worden.Waar zitten boto en lord ?



hij zal nog een van deze twee laatste meepakken en da zal voor de laatste plaats op de bank zijn waarschijnlijk..
zal denk ik (terug)spelen met:

goal: van steenberghe

verdediging: de schutter,dessaer,van dender,filipovic

middenveld: podevijn,degroote,van damme,franck,steurs

aanval: delie
bank:vervaene,spotbeen,coulibaly en boto en/of lord....

t zelfde systeem als elke week dus...en WEERAL me ene spits?.... :wadde: kunde tegen een ploeg waarvan iedereen zegt da ge er tegen moet scoren om te winnen nekeer geen 2 spitsen in de ploeg steken zeg!!! t is nie omda ze de laatsten staan da ge er me gemak gaat doorlopen me uwen ene spits eh... k ben benieuwd :hmm:


Ondertussen is de selectie vervolledigd,de laatste man is thomas spotbeen.Lord en boto zijn beiden geblesseerd aan de hamstrings.

het gaat met Lord medunkt dezelfde kant op als met Arnold, zou er wel iets waar zijn van al die blesures
(hij heeft gisteren nog geschoort bij de reserven) of is dit er weer eentje die ze zo vlug mogelijk buiten willen.
er zijn er hier die nog het volledige vertrouwen hebben in ons bestuur maar ik heb dit jaar al zeer rare scenario's gezien zenne. :stom:
:stom:


14 Mar 2009, 12:08
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 13 Jul 2008, 17:20
Berichten: 1374
Leeftijd: 45
Locatie: hofstade
Bericht Re: La Louviere - Eendracht Aalst
das heel just wat ge zegt....hoe kunt ge nu ineens geblesseerd zijn ? hoewel niemand daar iets van gezien heeft in de reservematch? of wel? iemand iets gezien gisteren? :wadde:


14 Mar 2009, 12:10
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:26
Berichten: 2279
Leeftijd: 45
Locatie: Herzele
WLM: bjorn.vw@hotmail.com
Bericht Re: La Louviere - Eendracht Aalst
Dezelfde weg op als Arnold dus... achja ze doen maar. Het seizoen zit er toch al op. Ze kunnen het dan maar ineen gans naar de kl*ten maken. Arnold, Boto, Couly, Lord... wordt een mooi rijtje alleszins... Tis al bijna een halve basisploeg....

Ben es curieus hoeveel spelers onze fantast vandaag uit hun vertrouwde positie gaat laat starten. Of beter welke spelers wél op hun plaats starten. Zal wss makkelijker te tellen zijn :D

Go Dillen, GO! (maar dan wel letterllijk en liefst zo ver mogelijk weg!)

_________________
*** Iendracht Forever ***
*** Com'on you Spurs ***


14 Mar 2009, 12:27
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07
Berichten: 5751
Bericht Re: La Louviere - Eendracht Aalst
Bomber schreef:
Verbechio schreef:
Hugo schreef:
Oproep aan onze superfans!
ik vermoed naar aanleiding van de spreekkoren van vorig seizoen, dat ze morgen waarnemers zullen sturen naar deze wedstrijd. :hmm:
ik geloof dat we dergelijke zaken voor het ogenblik kunnen missen als kiespijn, wij hebben prachtige clubliederen genoeg om onze jongens aan te moedigen. :worship:
Misschien vinden jullie mij een zeurpiet, maar denk je niet dat we al genoeg geviseerd worden.
Hopelijk kunnen we eens een mooie overwinning behalen en daarna kan je eens uit de bol gaan op de OPC's jubileumparty. :banana:


Zou wel es goe kunnen. Als er 1 match is die ze willen "controleren" in reeksen lager dan 1ste of 2de, zalt deze wel zijn. Al ziek ni in wa er fout is me Les Wallons sont nos amis? :p
Moesten ze op vlak van spreekkoren de Walen en de Vlamingen es gelijk behandelen dan zou er al veel miserie opgelost zijn.

Ma allee, vanavond gamen op zen minst even goe doen als de reserven :EA: tga bij ons ni goe, ma bij La Lou zitten ze nog e paar trapkes lager :D



Dat ze ginder dan maar eens luisteren naar die mannen hun gezangen ook, 't is ook elke keer van "hey sale flamande, on va niquer ta mère".


http://www.youtube.com/watch?v=PCXHbCYvzjI

'What a waste of council tax, we paid for your ...'
Dit kunnen we vanavond eens zingen naar onze Waalse vrienden, puntjes mag je zelf invullen. :D

_________________
Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies


14 Mar 2009, 12:50
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 13 Jul 2008, 17:20
Berichten: 1374
Leeftijd: 45
Locatie: hofstade
Bericht Re: La Louviere - Eendracht Aalst
http://www.youtube.com/watch?v=WRzjc2N-rIU
http://www.youtube.com/watch?v=tk5fyBfU ... re=related
http://www.youtube.com/watch?v=uHfhHvSP ... re=related


en dan mogen wij niets meer roepen naar de supporters en spelers van de andere ploeg?? da ze hier maar eens naar luisteren.... :D

ideetje voor ons mannen me aangepaste tekst op??


14 Mar 2009, 13:00
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07
Berichten: 5751
Bericht Re: La Louviere - Eendracht Aalst
Schitterend toch!
Hier in Belgie maken ze voetbal helemaal kapot, zowel zeveraars als diene Derwa van Tubeke met zijn gejank als die sukkelaars in de politiek en voetbalbond die er gevolg aan geven. Als je tegen zoiets niet kan moet je maar naar het tennis gaan.

De gezangen tijdens Antwerp-Virton vind ik bijvoorbeeld veel minder erg dan wat de Clubsupporters deden op Gent toen het nieuws van het overlijden van VanDenStock bekend geraakte.

_________________
Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies


14 Mar 2009, 13:05
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 13 Jul 2008, 17:20
Berichten: 1374
Leeftijd: 45
Locatie: hofstade
Bericht Re: La Louviere - Eendracht Aalst
Casual1919 schreef:
Schitterend toch!
Hier in Belgie maken ze voetbal helemaal kapot, zowel zeveraars als diene Derwa van Tubeke met zijn gejank als die sukkelaars in de politiek en voetbalbond die er gevolg aan geven. Als je tegen zoiets niet kan moet je maar naar het tennis gaan.

De gezangen tijdens Antwerp-Virton vind ik bijvoorbeeld veel minder erg dan wat de Clubsupporters deden op Gent toen het nieuws van het overlijden van VanDenStock bekend geraakte.



sommige club supporters zijn zoals bekend niet de meest snuggere van allemaal eh....heeft er iemand het zelfde gedaan tegenover brugge na t overlijden van sterchele??? nee toch?? zoiet doet ge niet!! t is al eender wie het is :nieje:


14 Mar 2009, 13:09
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 218 berichten ]  Ga naar pagina 1 3 4 5 6 7 15


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
webdesign aalst