Eendracht Aalst - Oudenaarde - Pagina 5 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 270 berichten ]  Ga naar pagina 1 3 4 5 6 7 18
 Eendracht Aalst - Oudenaarde 
Auteur Bericht
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 19 Jun 2008, 20:07
Berichten: 669
Bericht Re: Eendracht Aalst - Oudenaarde
:lol: eerder medelijden met mensen die gewoonweg op de nick schieten zonder inhoud.
Tzijn der hier zovelen die mijn opstelling afgeschoten hebben en wat blijkt ?
En ja, de opstelling die ik hier zie verschijnen was inderdaad de invulling van iedereen die daar rond mij zat op de tribune.
Laat anders de opstellingen maar komen.


25 Sep 2009, 21:26
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17 Sep 2007, 18:53
Berichten: 463
Leeftijd: 33
Locatie: Haaltert
Bericht Re: Eendracht Aalst - Oudenaarde
wonie schreef:
Benieuwd wie dat er de degradatietopper wint

Groetjes uit Zottegem :wave:


We zullen zien wie er op het einde van het seizoen tegen de degradatie speelt ;)
Geniet van het moment(voor zolang het duurt)

_________________
Iendracht till i die!!


25 Sep 2009, 21:31
Junior

Lid geworden op: 04 Dec 2007, 20:36
Berichten: 260
Bericht Re: Eendracht Aalst - Oudenaarde
De Lord zou ziek zijn.Hij is al enkele keren ziek geweest deze zomer.
Die jongen moet toch maar een zwakke gezondheid hebben.
Ik wens hem veel beterschap.


25 Sep 2009, 21:42
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 02 Nov 2006, 17:39
Berichten: 3487
Leeftijd: 33
WLM: forzaiendracht@hotmail.com
Bericht Re: Eendracht Aalst - Oudenaarde
marc2 schreef:
:lol: eerder medelijden met mensen die gewoonweg op de nick schieten zonder inhoud.
Tzijn der hier zovelen die mijn opstelling afgeschoten hebben en wat blijkt ?
En ja, de opstelling die ik hier zie verschijnen was inderdaad de invulling van iedereen die daar rond mij zat op de tribune.
Laat anders de opstellingen maar komen.

marc, ik weet niet of je het beseft maar soms geven mensen je gelijk maar dit is geen reden om dit 99999999999999999999 keer in het kwadraat te zeggen en dan nog zo onnozel te doen als iemand eens een andere mening over iets heeft of als iemand u gewoon wilt duidelijk maken daje idioot bezig zijt...
duidelijk genoeg voor u?

_________________
Iendracht forever, Fusie NEVER!!!!


25 Sep 2009, 22:59
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 19 Jun 2008, 20:07
Berichten: 669
Bericht Re: Eendracht Aalst - Oudenaarde
Als je een mening geeft ben je niet idioot jong, wel als der verwijten zijn.Dat is pas idioot en belachelijk. :-)
Ivm. met onze wonie die ons succes wenst in degradatie topper zou ik toch volgende willen zeggen.
Jullie hebben echt geluk dat jullie een goeie trainer aangeworven hebben.
Een trainer die van matige kwaliteit ( wij waren zwak maar zottegem was nog zwakker) een geheel kan maken, een trainer ook die kiest voor spelers met karakter en inzet.
Ik ben der vast van overtuigd, ik twijfel der zelfs niet aan dat zottegem zeker niet gaat degraderen, integendeel.... limpens zal de ploeg wel op een plaats parkeren die hoger is dan de pure kwaliteit die der is.
Maar om onzen eendracht al succes te wensen in de degradatietopper , dat is wel wat straf.
Wij moeten het in ieder geval anders bekijken. Vanaf zondag spelen we elke week toppers, nu nog meer dan ooit.
We hebben al genoeg punten nutteloos verspeeld. Hopelijk is hun euro nu defintief gevallen en wordt er het voetbal gepredikt waarvoor derde synoniem staat. En met dat soort voetbal zal de kwaliteit van de spelerskern maar al te goed schitteren. En wees maar gerust dat we dan ploegen zoals zottegem enco gemakkelijk zullen overstijgen.


26 Sep 2009, 0:04
Vaste Waarde

Lid geworden op: 18 Dec 2006, 23:44
Berichten: 958
Leeftijd: 49
Locatie: Abu Dhabi
Bericht Re: Eendracht Aalst - Oudenaarde
nonkel august schreef:
De Lord zou ziek zijn.Hij is al enkele keren ziek geweest deze zomer.
Die jongen moet toch maar een zwakke gezondheid hebben.
Ik wens hem veel beterschap.


de medische staf heeft na een grondig onderzoek de oorzaak gevonden : Lord zou lijden aan het "in-een-vierkant-draaiende-ploeg-spelen" virus !! Een zeer zware ziekte, die de innerlijke motivatie serieus aantast !! Het zorgt ervoor dat je helemaal geen zin hebt om je 90 minuten de pleuris uit het lijf te lopen om toch maar te proberen het tij te keren.

Positief aspect aan deze ziekte : het virus zou vanzelf verdwijnen van zodra de ploeg weer bovenaan in het klassement meedraait.

Remedie : een dikke schop onder de kont en contract verscheuren :wave:

_________________
Ich traum' von dir! In meinen Träumen
bist du Europacupsieger! Doch wenn ich aufwach',
spielt mein Verein irgendwo anders...
In Liga Zwei. Ich liebe dich.


26 Sep 2009, 0:37
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 02 Nov 2006, 17:39
Berichten: 3487
Leeftijd: 33
WLM: forzaiendracht@hotmail.com
Bericht Re: Eendracht Aalst - Oudenaarde
marc2 schreef:
Als je een mening geeft ben je niet idioot jong, wel als der verwijten zijn.Dat is pas idioot en belachelijk. :-)
Ivm. met onze wonie die ons succes wenst in degradatie topper zou ik toch volgende willen zeggen.
Jullie hebben echt geluk dat jullie een goeie trainer aangeworven hebben.
Een trainer die van matige kwaliteit ( wij waren zwak maar zottegem was nog zwakker) een geheel kan maken, een trainer ook die kiest voor spelers met karakter en inzet.
Ik ben der vast van overtuigd, ik twijfel der zelfs niet aan dat zottegem zeker niet gaat degraderen, integendeel.... limpens zal de ploeg wel op een plaats parkeren die hoger is dan de pure kwaliteit die der is.
Maar om onzen eendracht al succes te wensen in de degradatietopper , dat is wel wat straf.
Wij moeten het in ieder geval anders bekijken. Vanaf zondag spelen we elke week toppers, nu nog meer dan ooit.
We hebben al genoeg punten nutteloos verspeeld. Hopelijk is hun euro nu defintief gevallen en wordt er het voetbal gepredikt waarvoor derde synoniem staat. En met dat soort voetbal zal de kwaliteit van de spelerskern maar al te goed schitteren. En wees maar gerust dat we dan ploegen zoals zottegem enco gemakkelijk zullen overstijgen.

tjah, in jouw ogen is het dan een spelletje van "hij is begonnen" misschien maar denk toch eens na voor je voor de zoveelste keer weer een bepaald aspect van je mening weergeeft of van je frustraties

_________________
Iendracht forever, Fusie NEVER!!!!


26 Sep 2009, 0:40
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 16 Dec 2007, 10:54
Berichten: 728
Bericht Re: Eendracht Aalst - Oudenaarde
Bomber schreef:
wonie schreef:
Benieuwd wie dat er de degradatietopper wint

Groetjes uit Zottegem :wave:



alle, wat is diejen zijn probleem weeral?


Voor diegenen die het niet weten.Wonie is de Marc 2 van het forum van de Egmont Army.Dus vooral niet teveel van aantrekken.


26 Sep 2009, 8:04
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 02 Mar 2009, 14:55
Berichten: 633
Bericht Re: Eendracht Aalst - Oudenaarde
ik dacht dat we hier gingen leuteren over de match van zondag? :?


26 Sep 2009, 10:09
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 02 Mar 2009, 14:55
Berichten: 633
Bericht Re: Eendracht Aalst - Oudenaarde
even een ploegopstellingske, gedaan met 4-5-1, ne simpele 4-4-2 dat gaan ze mss begrijpen

van steenberghe
de castro de schutter moreels filipovic
galucci kestens van damme lord
de poitre gacem

bank: v/d noordgate, troch,verheyden,sierveld

afvaller spotbeen: komt te kort
podevijn: heeft wel inzet maar is te klein van gestalte om duels te winnen en zijn voetballend vermogen van over 2 jaar is nog altijd zoek

waarom gacem, is gemotiveerd, vecht voor elke bal , is technisch in orde dus waarom zijn kans niet geven en zo gaat depoitre ook wa meer ruimte krijgen , want nu heeft hij altijd 3 man op zich.

Lord kan met zijn flitsen een match beslissen :EA:


26 Sep 2009, 10:17
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 13 Jul 2008, 17:20
Berichten: 1374
Leeftijd: 45
Locatie: hofstade
Bericht Re: Eendracht Aalst - Oudenaarde
Bomber schreef:
wonie schreef:
Benieuwd wie dat er de degradatietopper wint

Groetjes uit Zottegem :wave:



alle, wat is diejen zijn probleem weeral?



een acute aanval van vroegtijdige " kampioenschapswaanzin " ? :plat:


26 Sep 2009, 11:12
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Dec 2008, 17:02
Berichten: 1333
Bericht Re: Eendracht Aalst - Oudenaarde
wonie schreef:
Benieuwd wie dat er de degradatietopper wint

Groetjes uit Zottegem :wave:

Geniet nog een beetje, maar van een ding zijn wij zeker wij keren zeker en vast terug naar 2é Klas, is het dit jaar niet dan zal het volgend jaar zijn.....en om dan misschien de sprong te maken naar 1é. En ik en onze veeeeeeeeeeeeele supporters zijn fier en gelukkig om van zo'n mooie club supporter te zijn.nem. :EA: :EA: :EA: :iendracht: :iendracht: :iendracht: :jepla :jepla :jepla groetjes uit Aalst :wave:


26 Sep 2009, 11:12
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
Bericht Re: Eendracht Aalst - Oudenaarde
eendrachter'80 schreef:
wonie schreef:
Benieuwd wie dat er de degradatietopper wint

Groetjes uit Zottegem :wave:

Geniet nog een beetje, maar van een ding zijn wij zeker wij keren zeker en vast terug naar 2é Klas, is het dit jaar niet dan zal het volgend jaar zijn.....en om dan misschien de sprong te maken naar 1é. En ik en onze veeeeeeeeeeeeele supporters zijn fier en gelukkig om van zo'n mooie club supporter te zijn.nem. :EA: :EA: :EA: :iendracht: :iendracht: :iendracht: :jepla :jepla :jepla groetjes uit Aalst :wave:


slaap rustig verder, de bodem in derde is ons deel! :plat:


26 Sep 2009, 12:09
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 16 Dec 2007, 10:54
Berichten: 728
Bericht Re: Eendracht Aalst - Oudenaarde
boer touch schreef:
even een ploegopstellingske, gedaan met 4-5-1, ne simpele 4-4-2 dat gaan ze mss begrijpen

van steenberghe
de castro de schutter moreels filipovic
galucci kestens van damme lord
de poitre gacem

bank: v/d noordgate, troch,verheyden,sierveld

afvaller spotbeen: komt te kort
podevijn: heeft wel inzet maar is te klein van gestalte om duels te winnen en zijn voetballend vermogen van over 2 jaar is nog altijd zoek

waarom gacem, is gemotiveerd, vecht voor elke bal , is technisch in orde dus waarom zijn kans niet geven en zo gaat depoitre ook wa meer ruimte krijgen , want nu heeft hij altijd 3 man op zich.

Lord kan met zijn flitsen een match beslissen :EA:


Gacem was donderdag de zwakste man op het veld tijdens de beloftematch op Oudenaarde.Hij schoot op alle vlakken tekort en vocht zeker niet voor elke bal.Hij werd door de beloftencoach tijdens de rust om die reden vervangen waarna de ploeg veel beter ging spelen.


26 Sep 2009, 12:50
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 16 Dec 2007, 10:54
Berichten: 728
Bericht Re: Eendracht Aalst - Oudenaarde
edit


26 Sep 2009, 12:50
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 270 berichten ]  Ga naar pagina 1 3 4 5 6 7 18


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Majestic-12 [Bot] en 9 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
webdesign aalst