Eindronde - Pagina 21 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 331 berichten ]  Ga naar pagina 1 19 20 21 22 23
 Eindronde 
Auteur Bericht
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 23:13
Berichten: 3421
Leeftijd: 36
Locatie: Haaltert
WLM: vickytjen_11@hotmail.com
Bericht Re: Eindronde
ah ok, maar hier staat in dat londerzeel klacht indiende omdat peruwelz zogezegd 4 vervangingen gedaan heeft... Das iets anders dan 3 gele kaarten he...

_________________
Runner-up Miss Forum 2008

Jan, de overwinning is je van harte gegund! :D


21 Mei 2008, 14:28
Junior

Lid geworden op: 30 Sep 2005, 23:31
Berichten: 186
Locatie: Aartselaar
Bericht Re: Eindronde
Ze gaven dus ook maar gewoon een boete omdat het hier meer een administratieve fout betreft die de scheidsrechter in feite had moeten opmerken.


21 Mei 2008, 15:16
Miniem
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 21:27
Berichten: 68
Locatie: Aalst
Bericht Re: Eindronde
juist achter mijn kaarten geweest
De match is morgen dan toch om 20.00u :D
De Bond zou dat deze middag beslist hebben


21 Mei 2008, 15:46
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 24 Okt 2005, 11:12
Berichten: 1770
Leeftijd: 47
Locatie: Moilbeek
Bericht Re: Eindronde
bocande schreef:
juist achter mijn kaarten geweest
De match is morgen dan toch om 20.00u :D
De Bond zou dat deze middag beslist hebben


Aan 't zeveren of wa ?


21 Mei 2008, 15:53
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:04
Berichten: 1947
Leeftijd: 36
Bericht Re: Eindronde
wouter schreef:
Ze gaven dus ook maar gewoon een boete omdat het hier meer een administratieve fout betreft die de scheidsrechter in feite had moeten opmerken.


Bwa als scheidsrechter moet ge de ploeg in kwestie er gewoon op wijzen dat het de vierde vervanging zou zijn, als ze deze toch willen doorvoeren moet ge dit toelaten. Ge moet dat niet speciaal gaan vernoemen op het scheidsrechtersblad (uiteraard wel aanduiden). Het is dan aan de tegenstander om voorbehoud aan te tekenen of nadien klacht neer te leggen. Het is wel wat raar dat het nu enkel om een boete gaat in normale omstandigheden is het altijd een forfaitnederlaag. Misschien wouden ze in Brussel hun de administratieve rompslomp besparen. Iendracht02 zal hier meer kunnen over vertellen.

_________________
Afbeelding

Stoget a ni oon, ten stoget a af !


21 Mei 2008, 15:57
Miniem
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 21:27
Berichten: 68
Locatie: Aalst
Bericht Re: Eindronde
elfahem schreef:
bocande schreef:
juist achter mijn kaarten geweest
De match is morgen dan toch om 20.00u :D
De Bond zou dat deze middag beslist hebben


Aan 't zeveren of wa ?


dat is niet echt mijn gewoonte.
Ik ga er vanuit dat diegene die de kaarten verkoopt het wel zal weten....


21 Mei 2008, 16:00
Scholier

Lid geworden op: 19 Apr 2008, 10:13
Berichten: 169
Leeftijd: 53
Bericht Re: Eindronde
het is geen leugen of grap zenne, de match van morgen tegen wezet is wel degelijk om 20.00uur ipv 19.00uur, ik kreeg zonet bevestiging van ons secretariaat op onzen iendracht


21 Mei 2008, 16:16
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17 Sep 2007, 18:53
Berichten: 463
Leeftijd: 33
Locatie: Haaltert
Bericht Re: Eindronde
Op de Officiële site is het toch al veranderd naar 20 uur

_________________
Iendracht till i die!!


21 Mei 2008, 17:00
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55
Berichten: 2295
Leeftijd: 39
Locatie: Aalst
Bericht Re: Eindronde
Bij mij staat er nog altijd dat om 19u is.


21 Mei 2008, 17:04
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 12 Okt 2006, 23:37
Berichten: 2340
Leeftijd: 38
Locatie: Aalst
Bericht Re: Eindronde
Zienaa schreef:
Bij mij staat er nog altijd dat om 19u is.


De wedstrijd van morgenavond gaat dan toch door om 20.00u. Het sportcomité van de KBVB liet VC EA 2002 en RCS Visé weten dat de wedstrijd nu toch doorgaat om 20.00u.
;)


21 Mei 2008, 17:17
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:18
Berichten: 2248
Leeftijd: 44
Locatie: Pamel
Bericht Re: Eindronde
belgianiron schreef:
Zienaa schreef:
Bij mij staat er nog altijd dat om 19u is.


De wedstrijd van morgenavond gaat dan toch door om 20.00u. Het sportcomité van de KBVB liet VC EA 2002 en RCS Visé weten dat de wedstrijd nu toch doorgaat om 20.00u.
;)


Ze zulle ni anders durven eh, als ze Turnhout en Namen toesteming geven om op 20u te spelen zie ik ni in waarom wij da ni zouden mogen. (y)

' K was nu just al mentaal voorbereidt op het eerste fluitsignaal om 19u. en dan weer veranderen :D

_________________
Afbeelding


21 Mei 2008, 17:56
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09
Berichten: 2564
Leeftijd: 42
Bericht Re: Eindronde
Het verschil tussen Namen en La Louviere is het volgende. In beroep kreeg La Louviere ook geen licentie waardoor ze niet mogen deelnemen aan de eindronde. Namen weigerde een bepaalde paragraaf van de licentieaanvraag te tekenen en daarom werd hun aanvraag niet behandeld. Namen ging hiertegen in beroep en het beroepscomite besliste dat hun aanvraag toch moet behandeld worden. Of ze er al dan niet een krijgen is denk ik momenteel nog niet uitgesproken en dus mogen ze voorlopig deelnemen.


21 Mei 2008, 20:36
Junior

Lid geworden op: 26 Okt 2005, 18:30
Berichten: 273
Bericht Re: Eindronde
ik vind de verandering van het uur anders wel positief! sneller donker(heeft extra sfeertje), de meesten kunnen nu op tijd zijn! diegenen die denken dat het om 19u is, zijn zeker op tijd!
just jammer van den okapi!
come oon you blacks!!!


22 Mei 2008, 8:57
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 23:13
Berichten: 3421
Leeftijd: 36
Locatie: Haaltert
WLM: vickytjen_11@hotmail.com
Bericht Re: Eindronde
zwawi schreef:
Het verschil tussen Namen en La Louviere is het volgende. In beroep kreeg La Louviere ook geen licentie waardoor ze niet mogen deelnemen aan de eindronde. Namen weigerde een bepaalde paragraaf van de licentieaanvraag te tekenen en daarom werd hun aanvraag niet behandeld. Namen ging hiertegen in beroep en het beroepscomite besliste dat hun aanvraag toch moet behandeld worden. Of ze er al dan niet een krijgen is denk ik momenteel nog niet uitgesproken en dus mogen ze voorlopig deelnemen.


dus als namen de finale speelt en dan uiteindelijk geen licentie krijgt, promoveert de verliezende finalist? Zo zou het moeten zijn, maar daar zal Union dan weer niet akkoord mee zijn want die gaan zeggen dat als Namen geen licentie krijgt, dat ze dan rechtstreeks hadden moeten zakken en dan had Union mogen deelnemen aan de eindronde...

Ne nest jongens!!! Ik volg Jossen hierin, leg die deadline voor licenties eens wat vroeger en MISSCHIEN krijgen ze het op den bond dan op tijd opgelost...

Vicky

_________________
Runner-up Miss Forum 2008

Jan, de overwinning is je van harte gegund! :D


22 Mei 2008, 9:55
Miniem
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 01 Apr 2008, 14:25
Berichten: 62
Bericht Re: Eindronde
UR Namen mag toch deelnemen aan eindronde
Tweedeklasser UR Namen mag vanavond dan toch aantreden in de eindronde voor het behoud in of de promotie naar tweede klasse. Dat heeft de achtste kamer van de rechtbank van eerste aanleg in Namen beslist in kort geding. Union Sint-Gillis, dat naar derde klasse zakt, was naar de rechter gestapt omdat Namen de toelating had gekregen om zonder licentie deel te nemen aan de eindronde.

Foutieve beslissing KBVB
Dat UR Namen nog altijd geen licentie heeft gekregen, is het gevolg van een foutieve beslissing van de Licentiecommissie van de Koninklijke Belgische Voetbalbond (KBVB), oordeelde de rechter. De licentieaanvraag van UR Namen was in eerste instantie niet-ontvankelijk verklaard, maar in beroep is die beslissing ongedaan gemaakt. De KBVB moet zich nu zo snel mogelijk opnieuw uitspreken over de zaak. De rechter in Namen heeft het dossier doorgestuurd voor behandeling ten gronde.

Duel tegen Turnhout
Namen speelt vanavond om 20u00 in de halve finales van de eindronde tegen derdeklasser Turnhout. Zondag staat de terugwedstrijd in Namen op het programma. De winnaar van het duel neemt het in de finale op tegen Aalst of Wezet met een plaats in de tweede klasse als inzet.

bron: het laatste nieuws


22 Mei 2008, 15:08
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 331 berichten ]  Ga naar pagina 1 19 20 21 22 23


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 43 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst