Eindronde - Pagina 4 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 331 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 6 23
 Eindronde 
Auteur Bericht
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07
Berichten: 5751
Bericht Re: Eindronde
Het gaat weer beginnen ...
:fuck: Péruwelz

_________________
Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies


25 Apr 2008, 12:29
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:53
Berichten: 7536
Leeftijd: 35
Bericht Re: Eindronde
walen! :stom:

_________________
eendrachter ben je niet voor heel even,
maar voor je hele leven!


25 Apr 2008, 12:34
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07
Berichten: 5751
Bericht Re: Eindronde
Kan Zottegem in extremis nog een licentie krijgen? Volgt automatisch een licentie als Zottegem kampioen speelt? Het zijn vragen waar secretaris Freddy Du Tranoix neen moet op antwoorden. Maar misschien is er toch nog een sprankeltje hoop. Naar verluidt - bevestiging konden wij zelf niet vinden - heeft Peruwelz, dat evenmin een licentie voor tweede klasse had aangevraagd, een zaak aangespannen om via de burgerlijke rechtbank zijn plaats in de eindronde nog op te eisen.

'Wij volgen dit van nabij. Stel dat na dit weekeinde de uitslagen voor ons gunstig uitvallen, dan gaan wij ons zeker beraden om ook zelf nog iets te doen.'

'Toen wij eind februari een dossier moesten indienen, stonden wij zevende of achtste en was een mogelijke eindronde niet aan de orde. Nu bevinden wij ons in een totaal andere positie met uitzicht op eindronde of zelfs titel. Dat verandert voor ons de zaak, maar wij gaan wel afwachten tot na het weekend om een standpunt in te nemen en kijken ondertussen ook wat in Peruwelz gebeurt', legt secretaris Du Tranoix uit.

_________________
Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies


25 Apr 2008, 12:38
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 01 Mei 2006, 17:26
Berichten: 2494
Bericht Re: Eindronde
als ze zo'n dingen bij de voetbalbond allemaal gaan beginnen toelaten ... waar ben je dan mee bezig?

De spelregels zijn toch van in het begin duidelijk. Volg ze en stop met zeveren... losers.


25 Apr 2008, 13:16
Scholier

Lid geworden op: 06 Jun 2007, 10:37
Berichten: 121
Locatie: Oiljst
Bericht Re: Eindronde
hansken schreef:
walen! :stom:


ligt Zottegem nu in Wallonïe ??? :wadde:

Gelieve die domme veralgemeningen te vermijden aub.

Ik dacht nochtans dat het heel duidelijk was. Aanvraag indien tegen 1/03. Punt aan de lijn.
Te laat is te laat en achteraf niet beginnen te zeveren.
Wat betreft Zottegem : stel dat ze toch in 2de nat zullen kunnen promoveren. Waar zullen ze spelen ? In dat rotstadion ? Onmogelijk !!!


25 Apr 2008, 13:35
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 46
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Bericht Re: Eindronde
Ik vraag me af waarom ploegen als Sottegem en Péruwelz dan geen licentie aanvragen. Daar zal toch een reden voor zijn. Ik ga ervanuit dat die geen licentie aanvragen omdat ze (op dit moment) tweede klasse niet haalbaar achten voor hun club. Maar nu ze plots voorin zitten aan het einde van de competitie willen ze toch met alle geweld die licentie. Daar hadden ze dan maar eerder moeten aan denken hé.


25 Apr 2008, 13:44
forumlegende

Lid geworden op: 23 Mei 2005, 18:07
Berichten: 2523
Bericht Re: Eindronde
Volledig mee eens maar ik vermoed dat ze geld hebben geroken, niet?


25 Apr 2008, 14:04
Duivelke

Lid geworden op: 22 Mei 2007, 12:07
Berichten: 31
Bericht Re: Eindronde
Daar kan ik als Sottegem supporter niks tegen in brengen.
Belachelijk dat ze het bij ons zelfs overwegen ... Daar zal zondag alleszins het laatste nog niet over gezegd zijn :hmm:
We hebben onze kans gehad, ze niet genomen ... het zij zo ... let's move on !

John (KSVS)

PS : Schliebe, geen slecht woord over onze voetbaltempel he :fuck: Volgend jaar hebben jullie zelfs een dak boven jullie hoofd :oops:


25 Apr 2008, 14:06
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 24 Okt 2005, 11:12
Berichten: 1777
Leeftijd: 47
Locatie: Moilbeek
Bericht Re: Eindronde
Allez, we zijn nog niet aan de nief patatten.

Waarom nemen die clubs dan deel aan een competitie als ze niet akkoord gaan met de werkingsregels ervan? Ik ga ervan uit dat de licentiecriteria en -termijnen op een democratische wijze worden bepaald en afgedwongen. Aan de clubs om dan binnen de gepaste organen hun zeg te doen en achteraf niet te komen melken en te dreigen met burgerlijke rechtszaken.


25 Apr 2008, 14:46
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09
Berichten: 2572
Leeftijd: 42
Bericht Re: Eindronde
Wat die licentie betreft is het voor mij nochthans simpel hoor. Als elke club nu eens zijn aanvraag indient tegen de datum waarop ze binnen moet hebde toch geen probleem. Halen ze de eindronde niet, dan ist verloren werk geweest maar goed. Halen ze de eindronde wel via de derde periode ofzo, dan zijn ze toch in orde, tenzij de licentie geweigerd wordt natuurlijk en dan kan daar het spelleke beginnen. Maar als ze te tam zijn van een dossier samen te stellen, dan moeten ze achteraf nie komen zeveren vind ik.
PS: in de bondsreglementen staat dat een burgerlijke rechtbank niet mag of dat een club geschrapt wordt, waarom doet men dit dan niet? Afvoeren die handel...


25 Apr 2008, 15:26
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 11:13
Berichten: 5023
Leeftijd: 40
Locatie: Lede
Bericht Re: Eindronde
Moest Péruwelz nr de rechtbank gaan, zou da een regelrechte schande zijn. Geel & Namen achterna en daar Zottegem, Lierse en wie weet ik nog bij :hmm: Hoeveel keer gaan ze de competitie/eindronde nu stilleggen :stom:

_________________
22/04/2007 - 17/04/2011


25 Apr 2008, 16:32
Duivelke

Lid geworden op: 17 Dec 2007, 12:58
Berichten: 27
Bericht Re: Eindronde
Ella, ella, Zottegem heeft niet gezegd dat ze naar de rechtbank stappen, hé. Ze hebben gezegd dat ze de zaken met argusogen zullen volgen als Peruwelz dat doet en dat ze de uitslagen van dit weekend afwachten. Ik vind dat niet meer dan normaal. Op dit ogenblik is het bij den Bond zo dat diegene die de regels aan zijn laars lapt, gewoon zijn goesting kan doen (nietwaar Namur) en den dienen die braaf is, die krijgt niks. In de plaats van met niets zeggende en waardeloze papiertjes af te komen (die iedere advocaat die naam waardig in de eerste de beste rechbank afbreekt), had men beter een beloningssysteem uitgewerkt voor de ploegen die het volgens de regels spelen. En neen, dat hoeft niet met geld te zijn, dat kan ook anders. In Nederland is het zo dat de kampioen van de zaterdag- en zondagsamateurs (die niet naar de eerste divisie kunnen) wel in de KNVB beker een vrijstelling krijgen voor de eerste rondes en aldus met quasi zekerheid een mooie affiche in hun eerste wedstrijd binnenhalen.


25 Apr 2008, 16:54
Miniem
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 26 Nov 2007, 22:27
Berichten: 40
Locatie: Zottegem
Website: http://www.ksvsottegem.be
Bericht Re: Eindronde
Ze hadden maar een licentie moeten aanvragen in februari en daarmee uit. Nu achteraf gaan procederen voor de rechtbank is dikke zever (n) . Ofwel doe je mee en volg je de regels ofwel doe je niet mee. Punt aan de lijn. Ik wil er wel op wijzen dat ons bestuur (nog) niet geantwoord heeft op de vraag van de krant in kwestie of ze al dan niet naar de rechtbank willen stappen. Peruwelz heeft blijkbaar wel al beslist om het te doen :stom:
Ik hoop alvast dat diezelfde klucht van begin dit seizoen niet herbegint.


25 Apr 2008, 16:56
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13161
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: Eindronde
Ik mag er niet aan peizen dat we bv. pas in september gaan weten wie over gaat naar 2de !!! En ze zijn er daar verdomme toe in staat ook hé !

Int begin vant jaar hadden ze ons al dik bij ons pietjen, stel u voor dat ze de eindronde ook eens boycotten en toestanden, of dat ge die eindronde wint, maar nadien komt uit dat ze toch niets uit maakte.....

:stom:

_________________
If you never try, you'll never know


25 Apr 2008, 18:29
Ancien

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42
Berichten: 3588
Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/
WLM: stijn.vermaeren@pandora.be
Bericht Re: Eindronde
in het bondsreglement staat denk ik letterlijk dat ploegen die naar de burgerlijke rechtbank stappen kunnen geschrapt worden uit het verbond.
Het is heeeeeel hoog tijd dat dat reglement echt eens wordt toegepast. Ze zullen hun dan wel leren gedragen. Geel, Namen, Zottegem, Peruwelz, zwier ze het allemaal maar naar hun hoofd. Ze kunnen dan in een caféverbond hun show gaan opvoeren.


25 Apr 2008, 19:17
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 331 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 6 23


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 97 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst