Eindronde: Eendracht Aalst - WS Woluwe - Pagina 23 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 349 berichten ]  Ga naar pagina 1 20 21 22 23 24
 Eindronde: Eendracht Aalst - WS Woluwe 
Auteur Bericht
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: Eindronde: Eendracht Aalst - WS Woluwe
El Falco schreef:
Die actie van Rinaldi daar is anders ni slecht... ik hoop da ze die beelden aan ons jongens ook is laten zien zodanig dat ze da ni meer voor hebben...

Als ik het zie ben ik nog meer van het gedacht dat Seminck daar een Matarazzi'ke (zie off topic) mocht gedaan hebben

_________________
If you never try, you'll never know


16 Mei 2008, 10:55
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: Eindronde: Eendracht Aalst - WS Woluwe
de penalty, beelden door Nieven Ajoin, en ook achtergrondgeluid afkomstig van hem dus :D

http://nl.youtube.com/watch?v=3yMJleQ5moQ

_________________
If you never try, you'll never know


16 Mei 2008, 10:56
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07
Berichten: 5751
Bericht Re: Eindronde: Eendracht Aalst - WS Woluwe
placietjen schreef:
de penalty, beelden door Nieven Ajoin, en ook achtergrondgeluid afkomstig van hem dus :D

http://nl.youtube.com/watch?v=3yMJleQ5moQ


Schitterend :lol:

_________________
Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies


16 Mei 2008, 11:14
Vaste Waarde

Lid geworden op: 16 Apr 2007, 0:31
Berichten: 1471
Leeftijd: 42
Bericht Re: Eindronde: Eendracht Aalst - WS Woluwe
:wave:

Sorry he mannen, de ontlading was even groot als bij Lieven...

_________________
Broer van ja


16 Mei 2008, 12:13
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 07 Jul 2005, 21:08
Berichten: 736
Locatie: aalst
Bericht Re: Eindronde: Eendracht Aalst - WS Woluwe
Een beetje zelfbeheersing mocht wel e... ik had graag de spelers nog zien springen :p


16 Mei 2008, 12:17
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52
Berichten: 6580
Leeftijd: 10
Locatie:
Website: http://www.spionkop-lede.tk
Bericht Re: Eindronde: Eendracht Aalst - WS Woluwe
nieven ajoin schreef:
:wave:

Sorry he mannen, de ontlading was even groot als bij Lieven...


zalig man :crazy:

_________________
www.spionkoplede.com


16 Mei 2008, 12:17
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: Eindronde: Eendracht Aalst - WS Woluwe
tingel schreef:
Een beetje zelfbeheersing mocht wel e... ik had graag de spelers nog zien springen :p

als ge goed kijkt hé...

_________________
If you never try, you'll never know


16 Mei 2008, 17:53
Ancien

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42
Berichten: 3588
Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/
WLM: stijn.vermaeren@pandora.be
Bericht Re: Eindronde: Eendracht Aalst - WS Woluwe
Jossen schreef:
Casual1919 schreef:
Oi

Heb jij enkele foto's genomen van de spionkop ?
Als je wil/kan mag je ze altijd mailen naar oilsjt7@hotmail.com.

Eneuh, wat wil je hiermee zeggen ;
Jossen schreef:

Rinaldi en iemand maakt er binnenkort zijn werk van. ;)


Groeten


Der was een makelaar op de tribune en hij ging trachten om Rinaldi bij EA binnen te krijgen.
Of dat zo zal zijn, zal van tijd en bookes(centjes) afhangen

Die kerel heeft het dan ook wel goed op. Tot nader orde is het de club zelf die beslist of ze een speler willen... dan mag die makelaar nog zoveel en zo hard proberen als hij wil. Als de club hem niet wil zal hij er niet geraken.
Ik denk trouwens dat zo goed als elke speler die op dit moment in derde nationale speelt graag bij Eendracht zou binnen geraken.
Voor volgend jaar hebben we trouwens al Franck op die plaats, en als ik het na de wedstrijd wat goed begrepen heb (en niet van zo ne makelaar-commerçant) is er bij EA geen interesse voor die kerel. Niet omdat hij niet kan voetballen, maar mentaliteit en dergelijke spelen ook allemaal een rol...


16 Mei 2008, 21:09
Miniem

Lid geworden op: 16 Apr 2007, 22:40
Berichten: 39
Bericht Re: Eindronde: Eendracht Aalst - WS Woluwe
Toen de goal gescoord werd, kwam ik juist het stadion binnen, en bevond mij al ong de 10e trap. Ik had 3 bekerkes in mijn handen, 1 sec na de goal lagen mijn bekerkes daar al. Een domme vermelding, maar ik vond het toch nog grappig (achteraf bekeken). :drank:

_________________
Probably the best club in the world.


16 Mei 2008, 21:43
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 12 Okt 2006, 23:37
Berichten: 2340
Leeftijd: 38
Locatie: Aalst
Bericht Re: Eindronde: Eendracht Aalst - WS Woluwe
De voorverkoop voor de wedstrijd op WS Woluwe loopt als een trein. Op de eerste voorverkoopdag waren er al meteen een 700-tal tickets de deur uit. De resterende 300 tickets worden morgenvroeg tussen 10.00u en 12.00u aan de man gebracht op het Aalsterse secretariaat. Wie geen ticket heeft bemachtigd in voorverkoop hoeft echter niet te panikeren, ook in Woluwe zijn de loketten geopend. :crazy:

come on :EA:


17 Mei 2008, 0:34
Junior

Lid geworden op: 19 Jan 2008, 6:44
Berichten: 239
Leeftijd: 44
Locatie: Lebbeke
WLM: lodelahiti@hotmail.com
Bericht Re: Eindronde: Eendracht Aalst - WS Woluwe
acrid schreef:
lolo schreef:
maten[b]'...[/b]
bewust achterwege gelaten, en ZEKER niet vooraan t plaatsen...
(ter verduidelijking)


nu wordt het nog onduidelijker vrees ik :whistle:


tja...
wat was uw definitie van homofoob? :p


18 Mei 2008, 4:30
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 22 Dec 2007, 19:41
Berichten: 1966
Bericht Re: Eindronde: Eendracht Aalst - WS Woluwe
Even een ommerking: diene Rinaldi was gisteren toch een heel stuk minder dan vorige keer.

Goeie speler voor derde Klasse, maar is het niet gewoon om te moeten werken om aan de bal te geraken. Na 70 minuten had meneer al krampen.

Ik denk dat dat geen versterking zou zijn voor den Iendracht, ook al toonde hij af en toe wel wa schone dingen.


18 Mei 2008, 13:01
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: Eindronde: Eendracht Aalst - WS Woluwe
De Jean schreef:
Even een ommerking: diene Rinaldi was gisteren toch een heel stuk minder dan vorige keer.

Goeie speler voor derde Klasse, maar is het niet gewoon om te moeten werken om aan de bal te geraken. Na 70 minuten had meneer al krampen.

Ik denk dat dat geen versterking zou zijn voor den Iendracht, ook al toonde hij af en toe wel wa schone dingen.
Viel me trouwens op dat ze Rinaldi al dan niet bewust veel ruimte lieten... waarschijnlijk met de bedoeling om zo bij ons een mannetje meer te hebben centraal op het midden. En uiteindelijk was er bij die Rinaldi veel show bij, maar veel ballen tot bij hun spits(en) gekregen heeft diene ook weer niet

Ook bij het inspelen op hun spitsen werd bij ons gekozen om die spitsen eerst de bal te laten aannemen en dan pas te hapen. Als het bewust was, was ook dat goed gezien want die spits van Woluwe was altijd zijn bal kwijt aan Dessaer (of Seminck), hij had wat last van zijn controle.

_________________
If you never try, you'll never know


18 Mei 2008, 13:11
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 02 Nov 2006, 17:39
Berichten: 3487
Leeftijd: 33
WLM: forzaiendracht@hotmail.com
Bericht Re: Eindronde: Eendracht Aalst - WS Woluwe
placietjen schreef:
De Jean schreef:
Even een ommerking: diene Rinaldi was gisteren toch een heel stuk minder dan vorige keer.

Goeie speler voor derde Klasse, maar is het niet gewoon om te moeten werken om aan de bal te geraken. Na 70 minuten had meneer al krampen.

Ik denk dat dat geen versterking zou zijn voor den Iendracht, ook al toonde hij af en toe wel wa schone dingen.
Viel me trouwens op dat ze Rinaldi al dan niet bewust veel ruimte lieten... waarschijnlijk met de bedoeling om zo bij ons een mannetje meer te hebben centraal op het midden. En uiteindelijk was er bij die Rinaldi veel show bij, maar veel ballen tot bij hun spits(en) gekregen heeft diene ook weer niet

Ook bij het inspelen op hun spitsen werd bij ons gekozen om die spitsen eerst de bal te laten aannemen en dan pas te hapen. Als het bewust was, was ook dat goed gezien want die spits van Woluwe was altijd zijn bal kwijt aan Dessaer (of Seminck), hij had wat last van zijn controle.

dat is een kenmerk van het moderne voetbal aan het worden...

_________________
Iendracht forever, Fusie NEVER!!!!


18 Mei 2008, 14:40
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07
Berichten: 5751
Bericht Re: Eindronde: Eendracht Aalst - WS Woluwe
Wat een schitterende avond was het gisteren.
Iedereen met enorme last van de zenuwen naar daar hopend op een gelijkspel of een kleine overwinning.

Ginder aangekomen zag je al vanin de bus wat een massa volk er langs de kant stond. Wel jammer dat we met de trommels, vlaggen en OPCbache niet meer tussen het volk konden. We hebben dan uit pure noodzaak zelf een spionkop moeten vormen achter doel, wat aardig gelukt is. Veel volk, schitterende sfeer tijdens en na de match. Wie durft nu nog zeggen dat wij niet thuishoren in de hogere klasse.

De match zelf was ook weer om van te smullen. Het kon natuurlijk ook niet beter beginnen. Wat een inzet van de spelers en daarbij komen dan nog de klasseflitsen van Troch, Lord, Arnold, ...

Als we deze week, woensdag/donderdag, het stadion weer doen daveren op z'n grondvesten en de ploeg kan op dit niveau verderspelen zie ik ons alvast met een voorsprong naar Wezet trekken.

Com'on Iendracht :EA:

_________________
Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies


18 Mei 2008, 15:11
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 349 berichten ]  Ga naar pagina 1 20 21 22 23 24


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 89 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst