Eindronde: Eendracht Aalst - WS Woluwe - Pagina 18 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 349 berichten ]  Ga naar pagina 1 16 17 18 19 20 24
 Eindronde: Eendracht Aalst - WS Woluwe 
Auteur Bericht
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 24 Okt 2005, 11:12
Berichten: 1776
Leeftijd: 47
Locatie: Moilbeek
Bericht Re: Eindronde: Eendracht Aalst - WS Woluwe
Vooraf had ik er een zeer slecht oog in omdat niks erop wees dat we een goede match zouden spelen. Een verdiende overwinning zonder meer. Die mannen hadden enkele technische kranen in de ploeg, maar daarmee alleen red je het niet in het moderne voetbal. Misschien hebben ze wel te veel dezelfde types in hun ploeg, alhoewel er enkele niet zouden misstaan bij ons. Zeer belangrijk is natuurlijk dat we geen tegendoelpunt hebben geïncasseerd. Nu ginder op een diefje een goal maken en de buit is binnen.

Ik zag gisteren vooral een sterke De Schutter (zowel als verdedigende mid als als linksback) en een vinnige en snelle Lord. Als je Lord bezig ziet besef je pas welk een voordeel het wel is om degelijke flankspelers te hebben (ook bij Woluwe was dat meer dan duidelijk), en dan vooral flankspelers die de achterlijn kunnen halen. Spijtig dat ze er zo vandaag de dag niet veel meer maken.

Ook een pluim voor Lieven. Hij pakt een zwakgetrapte penalty, maar 'zwakgetrapt' wil niet noodzakelijk zeggen 'te pakken'. Als 'em voor een hoek kiest is 'em gezien. Ik denk dat die save hem op de rails kan zetten voor de verdere eindronde. Ik had eerder gedacht aan een rode kaart voor Dessaer en een vrije trap net buiten de zestien, maar achteraf bekeken was die penalty nog niet zo slecht.

Enig minpunt is dat ons afwerken op doel niet helemaal op punt staat. Soms wordt er te lang getalmd (Coulibaly, Lord), soms wordt er te onbesuisd getrapt (Lord, Aelbrecht die nog 10 m. kan drijven...). Kansen zijn een kostbaar goed, zeker in de eindronde, en daar moet dan ook optimaal gebruik van worden gemaakt.

Maar soit, op naar zaterdag. Ik hoop op een zelfde scenario: een doelpuntje (dat mag op een diefje zijn) kort na de rust.

PS 1: Hoed af voor OPC! Heb van enkele occasionele supps gehoord dat ze erg onder de indruk waren (reacties als: zoveel supporters... en dat voor een derdeklasser... dat ziet ge niet in eerste klasse... werden vaak gehoord).

PS 2: Die badhanddoeken zijn heel knap!

PS 3: Het zijn weer hoogdagen voor de sport in Aalst. Hopelijk dat ze bij het stadsbestuur inzien dat Okapi en Eendracht ware propaganda zijn voor de stad en durven investeren in twee succesproducten.


15 Mei 2008, 9:07
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51
Berichten: 3866
Leeftijd: 46
Bericht Re: Eindronde: Eendracht Aalst - WS Woluwe
De ploeg was subliem, De Schutter was formidabel en Ewen toonde zich opnieuw de dirigent. Den Arnold zeg, da balleke kan hij bijhouden als geen ander. Lord, matig begonnen toch ontploft in de tweede helft, Seminck en Dessaer toonden zich beresterk, De Veirman pakt de punten, Limpens maakte de juiste keuze om Schutter op de plaats van Van Dender te zetten en Spotbeen toonde zich een volwaardige back! Alles paste perfect... Zaterdag 1 goal en we zijn vertrokken richting visé/mechelen.

_________________
VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015
Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden...


15 Mei 2008, 9:40
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52
Berichten: 6580
Leeftijd: 10
Locatie:
Website: http://www.spionkop-lede.tk
Bericht Re: Eindronde: Eendracht Aalst - WS Woluwe
van op voetbalkrant

In Aalst maakten de meer dan drieduizend toeschouwers er een sfeervol stadion van. Toch moest de thuisploeg de eerste goeie kans aan de bezoekers laten. Na hoekschop strandde het schot van Rinaldi op de paal. Aan de overkant knalde Van Den Brande een wenkende kans onbesuist over. Net voor de rust kreeg Aalst nog twee kansen om de score te openen, maar Coulibaly en Lord talmden te lang om af te drukken. Drie minuten na de rust ontplofte het stadion, op aangeven van Troch schoot Lord de bal keihard tegen de netten. Woluwe kreeg in deze tweede helft nog een strafschop maar Morrisson zag zijn elfmeter gestopt door De Veirman. Aalst kreeg in de slotfase nog de mogelijkheid om de score op te drijven, maar de 1-0 bleef op het bord staan.

_________________
www.spionkoplede.com


15 Mei 2008, 10:07
Vaste Waarde

Lid geworden op: 07 Feb 2006, 12:47
Berichten: 1442
Leeftijd: 37
Locatie: Hofstade
WLM: wheely79@hotmail.com
Bericht Re: Eindronde: Eendracht Aalst - WS Woluwe
Ik wil in geen geval tegen Racing Mechelen, en dan vooral tegen zijn barbaarse legioen, spelen.

_________________
Come on Iendracht! Let's Roll!!!
"Giejn boerepeerd in ons stee, mor Devos in een slee. Kristof vér 11"


15 Mei 2008, 10:15
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 01 Mei 2006, 17:26
Berichten: 2494
Bericht Re: Eindronde: Eendracht Aalst - WS Woluwe
wheel's armée schreef:
Ik wil in geen geval tegen Racing Mechelen, en dan vooral tegen zijn barbaarse legioen, spelen.


ik wil tegen iedereen spelen, als we maar doorgaan!


15 Mei 2008, 10:21
forumlegende

Lid geworden op: 20 Apr 2006, 17:28
Berichten: 2983
Leeftijd: 44
Locatie: Buggenhout
Bericht Re: Eindronde: Eendracht Aalst - WS Woluwe
lolo schreef:
maten[b]'...[/b]
bewust achterwege gelaten, en ZEKER niet vooraan t plaatsen...
(ter verduidelijking)


nu wordt het nog onduidelijker vrees ik :whistle:


15 Mei 2008, 10:40
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07
Berichten: 5751
Bericht Re: Eindronde: Eendracht Aalst - WS Woluwe
Enkele foto's van de sfeeractie ;

De voorbereiding.
Afbeelding
Afbeelding

Foto's van de spionkop.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Als er nog mensen zijn met foto's ; http://foto.iendracht.be/

_________________
Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies


Laatst gewijzigd door The Blackwans op 15 Mei 2008, 20:15, 1 keer totaal gewijzigd.



15 Mei 2008, 10:41
forumlegende

Lid geworden op: 20 Apr 2006, 17:28
Berichten: 2983
Leeftijd: 44
Locatie: Buggenhout
Bericht Re: Eindronde: Eendracht Aalst - WS Woluwe
Sven KSK Opwijk schreef:
Pffff koppijn seg.

Ik kom nemeer zien in de week ze... ;)


uk serieuze koppijn
ligt aan die plastieke bekerkes peis ik


15 Mei 2008, 10:44
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 23 Mei 2006, 23:25
Berichten: 3286
Leeftijd: 38
Locatie: Opwijk
Bericht Re: Eindronde: Eendracht Aalst - WS Woluwe
acrid schreef:
Sven KSK Opwijk schreef:
Pffff koppijn seg.

Ik kom nemeer zien in de week ze... ;)


uk serieuze koppijn
ligt aan die plastieke bekerkes peis ik


Ja,, zeker niet van die 15 pinten, ma gewoon van de bekerkes :-D

_________________
Afbeelding


15 Mei 2008, 11:04
toevallige voorbijganger

Lid geworden op: 15 Mei 2008, 12:26
Berichten: 16
Bericht Re: Eindronde: Eendracht Aalst - WS Woluwe
Hallo oilsjt-supporters,

Gisteren na lange tijd nog eens gaan kijken, en ik moet zeggen dat ik er echt van genoten heb, precies weer gelijk in de gouden jaren waarin ik jarenlang abonnee was. Ik had bij momenten kippenvel en ik vnd het heerlijk om te zien hoe oilsjt nog altijd blijft leven in de vele supportersharten!
Tot zaterdag, ik zal zeker van de partij zijn!


15 Mei 2008, 12:43
Vaste Waarde

Lid geworden op: 16 Apr 2007, 0:31
Berichten: 1471
Leeftijd: 42
Bericht Re: Eindronde: Eendracht Aalst - WS Woluwe
Jah, kga het hier kort en bondig houden. Het was een avondje genieten. Schitterende sfeer, een goeie pot voetbal, en Lieven die eindelijk zn perfecte match speelt en de kers op de taart dropt met die gestopte penalty, het deed deugd. Ik had graag nog een Aalsters doelpunt gezien, maar ok. Zaterdag op dezelfde manier en dan moet het gewoon lukken! Proficiat aan iedereen, spelers, bestuur, supporters... :worship:

_________________
Broer van ja


Laatst gewijzigd door Stef DV op 15 Mei 2008, 12:48, 1 keer totaal gewijzigd.



15 Mei 2008, 12:43
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03
Berichten: 5516
Leeftijd: 47
Locatie: Lebbeke
Bericht Re: Eindronde: Eendracht Aalst - WS Woluwe
nieven ajoin schreef:
Jah, kga het hier kort en bondig houden. Het was een avondje genieten. Schitterende sfeer, een goeie pot voetbal, en Lieven die eindelijk zn perfecte match speelt en de kers op de taart dropt met die gestopte penalty, het deed deugd. Ik had graag nog een Aalsters doelpunt gezien, maar ok. Zondag op dezelfde manier en dan moet het gewoon lukken! Proficiat aan iedereen, spelers, bestuur, supporters... :worship:


Zondag is ni zo belangrijk, als ze er zaterdag maar staan ;)


15 Mei 2008, 12:45
Vaste Waarde

Lid geworden op: 16 Apr 2007, 0:31
Berichten: 1471
Leeftijd: 42
Bericht Re: Eindronde: Eendracht Aalst - WS Woluwe
oeps :lol: , aangepast...

_________________
Broer van ja


15 Mei 2008, 12:48
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52
Berichten: 6580
Leeftijd: 10
Locatie:
Website: http://www.spionkop-lede.tk
Bericht Re: Eindronde: Eendracht Aalst - WS Woluwe
nieven ajoin schreef:
Jah, kga het hier kort en bondig houden. Het was een avondje genieten. Schitterende sfeer, een goeie pot voetbal, en Lieven die eindelijk zn perfecte match speelt en de kers op de taart dropt met die gestopte penalty, het deed deugd. Ik had graag nog een Aalsters doelpunt gezien, maar ok. Zaterdag op dezelfde manier en dan moet het gewoon lukken! Proficiat aan iedereen, spelers, bestuur, supporters... :worship:


da moet verdomd deugd doen voor die gast, chapeau om onder moeilijke omstandigheden zo een prestatie neer te zetten. Nog efkes over die penalty, dat hij die pakt was zo verdomd belangrijk, das nie te schatten. Ik werd gek van vreugde toen hij hem pakte. (y)

_________________
www.spionkoplede.com


15 Mei 2008, 12:51
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03
Berichten: 5516
Leeftijd: 47
Locatie: Lebbeke
Bericht Re: Eindronde: Eendracht Aalst - WS Woluwe
Was dienen nr 11 bij Woluwe Rinaldi?


15 Mei 2008, 13:21
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 349 berichten ]  Ga naar pagina 1 16 17 18 19 20 24


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 55 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst