Eindronde: Eendracht Aalst - WS Woluwe | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 349 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 24
 Eindronde: Eendracht Aalst - WS Woluwe 
Auteur Bericht
Iendracht.be - beheer

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:48
Berichten: 7463
Leeftijd: 35
Bericht Eindronde: Eendracht Aalst - WS Woluwe
Volgende week woensdag tegen Woluwe dus..

Woluwe heeft blijkbaar een samenwerkingsakkoord met het Engelse Sheffield United, en leent daar een 4 spelers van die een serieuze meerwaarde bereiken. Bovendien hebben ze international(s) van Trinidad & Tobago en Jamaica. Een ploeg vol vreemdelingen, waar ene Alexandre Rinaldi zou bovenuit steken als balvirtuoos. Bovendien bezitten ze over héél wat snelheid in de ploeg, ondermeer door éne Tekumnu en Zahiri.

Alléz dit heb ik online toch gevonden. Thuis zijn ze sterk (één verliesmatch en één gelijkspel dit seizoen), maar op verplaatsing laten ze toch rapper een steek vallen.

Tzal niet gemakkelijk worden, maar als we (volgens mij) één van de sterkste ploegen kunnen uitschakelen kunnen we naar de finale toe alleen maar groeien. :EA:


06 Mei 2008, 1:20
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07
Berichten: 5565
Leeftijd: 34
Locatie: aalst
Bericht Re: Eindronde: Eendracht Aalst - WS Woluwe
Tege wie emme die thuis dan verlore want kvin ni derek een thuisnederlaag in de competitie,en 2gelijke spelen alsk me ni vergis.


06 Mei 2008, 7:28
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 45
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Bericht Re: Eindronde: Eendracht Aalst - WS Woluwe
Met Etienne Madawa zien ze trouwens volgend seizoen één van hun sterkhouders naar Meldert trekken.


06 Mei 2008, 8:09
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 24 Okt 2005, 11:12
Berichten: 1770
Leeftijd: 47
Locatie: Moilbeek
Bericht Re: Eindronde: Eendracht Aalst - WS Woluwe
Bartos schreef:
Met Etienne Madawa zien ze trouwens volgend seizoen één van hun sterkhouders naar Meldert trekken.


Miljaarde, Tienneken, gaat dienen echt weg ?


06 Mei 2008, 8:16
Scholier

Lid geworden op: 24 Nov 2007, 17:07
Berichten: 143
Bericht Re: Eindronde: Eendracht Aalst - WS Woluwe
Ik denk dat dit de moeilijkst mogelijke loting is. Tis wel een feit dat als je tegen woluwe wint, je kansen enorm vergroten. Een kennis uit de B-reeks zei me altijd dat Woluwe de sterkste ploeg was van de reeks (maar uiteindelijk toch geen kampioen).
Gaat Madawa dan toch naar Meldert? Ik had eens gelezen dat zijn transferbericht té voorbarig zou geweest zijn?


06 Mei 2008, 8:49
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 45
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Bericht Re: Eindronde: Eendracht Aalst - WS Woluwe
villa schreef:
Ik denk dat dit de moeilijkst mogelijke loting is. Tis wel een feit dat als je tegen woluwe wint, je kansen enorm vergroten. Een kennis uit de B-reeks zei me altijd dat Woluwe de sterkste ploeg was van de reeks (maar uiteindelijk toch geen kampioen).
Gaat Madawa dan toch naar Meldert? Ik had eens gelezen dat zijn transferbericht té voorbarig zou geweest zijn?


Vandaag staat in de krant dat hij nu toch getekend heeft. Al weet ik niet of dat een goeie referentie is natuurlijk.


06 Mei 2008, 8:53
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Eindronde: Eendracht Aalst - WS Woluwe
Bartos schreef:
villa schreef:
Ik denk dat dit de moeilijkst mogelijke loting is. Tis wel een feit dat als je tegen woluwe wint, je kansen enorm vergroten. Een kennis uit de B-reeks zei me altijd dat Woluwe de sterkste ploeg was van de reeks (maar uiteindelijk toch geen kampioen).
Gaat Madawa dan toch naar Meldert? Ik had eens gelezen dat zijn transferbericht té voorbarig zou geweest zijn?


Vandaag staat in de krant dat hij nu toch getekend heeft. Al weet ik niet of dat een goeie referentie is natuurlijk.


Staat nu ook op hun officiële site, samen met de transfer van Ricky Begeyn en Kristof Van Belle... Nico De Neef lijkt me toch ook laag te vallen (gaat naar Zele), was vorig jaar bij Bornem toch geen onaardige verdediger EN een smeerlapke op het veld


06 Mei 2008, 8:59
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 45
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Bericht Re: Eindronde: Eendracht Aalst - WS Woluwe
DT schreef:
Staat nu ook op hun officiële site, samen met de transfer van Ricky Begeyn en Kristof Van Belle... Nico De Neef lijkt me toch ook laag te vallen (gaat naar Zele), was vorig jaar bij Bornem toch geen onaardige verdediger EN een smeerlapke op het veld


Ne smeerlap wel, maar nen onaardige verdediger ... tja, hij had ginder in Bornem wel een dertigtal overtredingen nodig en mocht enkel dankzij een incompetente scheidsrechter gans de match blijven staan. En of Zele dan zoveel lager is dan Bornem of Meldert, daar kunt ge alleszins over discussiëren. Soit, qua financiele kant zal het wel lager zijn dan Meldert vantiennegen :D .


06 Mei 2008, 9:02
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 24 Okt 2005, 11:12
Berichten: 1770
Leeftijd: 47
Locatie: Moilbeek
Bericht Re: Eindronde: Eendracht Aalst - WS Woluwe
Rekening houdend met de statistieken van Woluwe uit/thuis zal het er mijn gedacht op aankomen in de thuiswedstrijd toch al het verschil te maken. Daarom vind ik het bijzonder spijtig dat we niet eerst op verplaatsing kunnen spelen. Sinds Dortmund-Brugge (toen ik nog heimelijk supporter was van Brugge, een mens heeft recht op enkele missers in zijn leven, niet?) wijk ik niet meer af van mijn mening dat het steeds een voordeel is om eerst thuis te kunnen spelen. Gelijk welke de uitslag op verplaatsing is, thuis is altijd alles nog mogelijk, omgekeerd is dat veel minder het geval. Maar soit, dat betekent niet dat we het scenario niet naar onze hand kunnen zetten. Thuis een tweetal goaltjes prikken en de nul houden en we zijn 'gekalifikeit'.
Hopelijk lopen we zondag tegen Francs Borains geen averij op. Je zou bijvoorbeeld met een veredeld elftal kunnen spelen en enkele mannen rust gunnen, maar je moet er ook voor zorgen om de kadans (sinds La Lou opwaarts) niet te doorbreken. Een overwinning en goed voetbal zijn nu meer dan welkom.


06 Mei 2008, 9:11
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07
Berichten: 5751
Bericht Re: Eindronde: Eendracht Aalst - WS Woluwe
Zo denk ik er ook over.
We moeten tegen Borains proberen verder te werken naar het betere voetbal van in het begin van het seizoen. Dit moeten we natuurlijk doen zonder daarbij onnodige risico's te nemen.

Als we dan volgende week woensdag met z'n allen achter de ploeg staan en zij een tweetal keer kunnen scoren zonder een goaltje tegen te krijgen dan hebben we ons thuisvoordeel optimaal gebruikt.

Als het anders loopt is dat niet meteen een ramp. De vorige eindronde die we speelden om over te gaan begon thuis met een 2-2 gelijkspel tegen Walhain als ik me niet vergis. Op Walhain hebben we de situatie nog rechtgezet na een match die zeker niet geschikt was voor mensen met hartklachten.

_________________
Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies


06 Mei 2008, 9:21
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 45
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Bericht Re: Eindronde: Eendracht Aalst - WS Woluwe
Casual1919 schreef:
Als het anders loopt is dat niet meteen een ramp. De vorige eindronde die we speelden om over te gaan begon thuis met een 2-2 gelijkspel tegen Walhain als ik me niet vergis. Op Walhain hebben we de situatie nog rechtgezet na een match die zeker niet geschikt was voor mensen met hartklachten.


Amai, die match op Walhain, das er eentje om nooit te vergeten. Met Glenn Dillens die na een half jaar inactiviteit zijne rentree viert, invalt en er ons met twee assists nog doorsleurt.


06 Mei 2008, 9:22
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52
Berichten: 6580
Leeftijd: 10
Locatie:
Website: http://www.spionkop-lede.tk
Bericht Re: Eindronde: Eendracht Aalst - WS Woluwe
allez vooruit, we weten tegen wie we gaan winnen. woluwe it is. Remember onze eerste uitoverwinning na zooooovele dagen, da was toch ook ginder hé? die mannen zijn kansloos. If you hear the noise of the blacks-army-boys, we're coming down the road....

_________________
www.spionkoplede.com


06 Mei 2008, 9:28
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Jan 2008, 11:09
Berichten: 816
Leeftijd: 44
Locatie: Wieze
Bericht Re: Eindronde: Eendracht Aalst - WS Woluwe
Iendrachter90 schreef:
Tege wie emme die thuis dan verlore want kvin ni derek een thuisnederlaag in de competitie,en 2gelijke spelen alsk me ni vergis.


Idd, gelijkspel tegen Capellen en Wezet, geen thuisnederlagen.


06 Mei 2008, 9:57
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 23 Okt 2006, 10:38
Berichten: 1202
Locatie: Oilsjt!!
Bericht Re: Eindronde: Eendracht Aalst - WS Woluwe
Kkhad toch liever eerst uit gespeeld ... tzal e pak volk schelen me da het in de week is
maar ja we moeten ze gewoon pakken!! :EA:

_________________
Weir zen anti fusieclub!!


06 Mei 2008, 10:09
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 22 Dec 2007, 19:41
Berichten: 1966
Bericht Re: Eindronde: Eendracht Aalst - WS Woluwe
't Is nog meer dan een week, en ik zit nu al met de stress :(


06 Mei 2008, 10:09
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 349 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 24


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 26 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst