Eindronde: Eendracht Aalst - WS Woluwe - Pagina 22 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 349 berichten ]  Ga naar pagina 1 20 21 22 23 24
 Eindronde: Eendracht Aalst - WS Woluwe 
Auteur Bericht
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: Eindronde: Eendracht Aalst - WS Woluwe
Titus schreef:
Daarjuist de beelden gezien op TV Oost en rood voor Dessaer zou maar al te belachelijk geweest zijn, want het was helemaal geen penalty. Op de beelden is dus werkelijk niets te zien (ze spraken over wat licht trekken zelfs dat zie ik er niet op). Voor de rest zijn ze ook weer goed bezig bij TV Oost: geen enkel beeld van de supporters of de actie.

vanuit de zittribune waar ik stond, leek het mij toch wel een zuivere penalty. Was een duidelijke trekfout van Dessaer en ik denk ook dat ze zeer bewust was.
De ref twijfelde wel nog eventjes, dat zal het verschil misschien gemaakt hebben.

_________________
If you never try, you'll never know


15 Mei 2008, 23:45
Vaste Waarde

Lid geworden op: 29 Mei 2005, 23:12
Berichten: 1207
Leeftijd: 44
Locatie: Gent - Ternat -Aalst
Bericht Re: Eindronde: Eendracht Aalst - WS Woluwe
Jossen schreef:
Der was een makelaar op de tribune en hij ging trachten om Rinaldi bij EA binnen te krijgen.
Of dat zo zal zijn, zal van tijd en bookes(centjes) afhangen


:lol: :plat:

Ja, en de makelaar van Rinaldi zal dat daar efkes in het midden van de tribune in het midden van de eindronde luidop zitten verkondigen voor iedereen die het wil horen ... En laat mij twee keer raden: die makelaar had Rinaldi ook al tien jaar geleden ontdekt zeker? ...

Als Rinaldi al ooit naar Aalst zal komen, dan zal zijn échte makelaar dat daar nu vooral nog niet komen vertellen. Flauwe plezanten of opportunistische makelaars met niks in hun makelaarsportefeuille, die toch maar denken "ge kunt nooit niet weten, misschien kan ik op kosten van clubs en spelers in volle euforie en emotie gauw nog iets bijverdienen," zo vind ge er honderden op voetbaltribunes, zeker deze periode van het jaar ...

Rinaldi speelde gisteren nu wel een goeie match, zal dat zaterdag msschien (hopelijk niet) nogmaals doen, maar ge moet geen spelers aantrekken omdat ge hen toevallig twee keer goed ziet spelen tegen uw eigen ploeg. Daarvoor moet ge een speler véél meer aan het werk gezien hebben en dat is werk dat nu eigenlijk al moet gebeurd zijn ...

Chapeau voor de hele ploeg, maar vooral voor De Veirman gisteren, trouwens. Ik weet dat ik er hem zou uitgezet hebben na de match tegen Francs Borains en ben heel blij dat hij mijn ongelijk bewezen heeft en voel mij ook niet te schoon om dat toe te geven. Foutloze partij en mogelijk immens belangrijke strafschop die hij stopt. Ik hoop dat hij zo verder doet ... (y)


15 Mei 2008, 23:45
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 19:58
Berichten: 535
Locatie: Aalst
Bericht Re: Eindronde: Eendracht Aalst - WS Woluwe
Iendracht02 schreef:
Jossen schreef:
Der was een makelaar op de tribune en hij ging trachten om Rinaldi bij EA binnen te krijgen.
Of dat zo zal zijn, zal van tijd en bookes(centjes) afhangen


:lol: :plat:

Ja, en de makelaar van Rinaldi zal dat daar efkes in het midden van de tribune in het midden van de eindronde luidop zitten verkondigen voor iedereen die het wil horen ... En laat mij twee keer raden: die makelaar had Rinaldi ook al tien jaar geleden ontdekt zeker? ...

Als Rinaldi al ooit naar Aalst zal komen, dan zal zijn échte makelaar dat daar nu vooral nog niet komen vertellen. Flauwe plezanten of opportunistische makelaars met niks in hun makelaarsportefeuille, die toch maar denken "ge kunt nooit niet weten, misschien kan ik op kosten van clubs en spelers in volle euforie en emotie gauw nog iets bijverdienen," zo vind ge er honderden op voetbaltribunes, zeker deze periode van het jaar ...

Rinaldi speelde gisteren nu wel een goeie match, zal dat zaterdag msschien (hopelijk niet) nogmaals doen, maar ge moet geen spelers aantrekken omdat ge hen toevallig twee keer goed ziet spelen tegen uw eigen ploeg. Daarvoor moet ge een speler véél meer aan het werk gezien hebben en dat is werk dat nu eigenlijk al moet gebeurd zijn ...

Chapeau voor de hele ploeg, maar vooral voor De Veirman gisteren, trouwens. Ik weet dat ik er hem zou uitgezet hebben na de match tegen Francs Borains en ben heel blij dat hij mijn ongelijk bewezen heeft en voel mij ook niet te schoon om dat toe te geven. Foutloze partij en mogelijk immens belangrijke strafschop die hij stopt. Ik hoop dat hij zo verder doet ... (y)


Helemaal waar , maar wat Rinaldi toonde was soms ongelooflijk. Zo een speler kan je zeker gebruiken. Ik denk zelfs dat sommige ploegen in eerste hem kunnen gebruiken. Een groot raadsel wat die bij...woluwe.. loopt tedoen ????


15 Mei 2008, 23:52
Junior
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 20:05
Berichten: 211
Leeftijd: 48
Locatie: Affligem
Website: http://www.dirtyuncle.be
Bericht Re: Eindronde: Eendracht Aalst - WS Woluwe
http://www.telebruxelles.net/portail/co ... /3285/166/
vanaf de 19e minuut

ps: de link werkt soms niet maar via http://www.telebruxelles.net vind je het wel

astemblief zenne, hier kan tvoost nog een puntje aan zuigen...


16 Mei 2008, 1:29
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09
Berichten: 2564
Leeftijd: 42
Bericht Re: Eindronde: Eendracht Aalst - WS Woluwe
Ik heb door omstandigheden nog niet kunnen reageren na de match en ga dat dus nu doen.
Eerst en vooral een schitterende actie met die vlaggen, wij hebben er 3 mee naar huis omda we die tonnen om ze in te zetten nie direct zagen staan na de wedstrijd maar we brengen die zaterdag zeker mee naar Woluwe en ook bij eventueel verdere matchen.
De eerste helft kregen we een viertal mogelijkheden, evenwel zonder dat hun doelman echt moest tussenbeide komen want 2 keer hoog over en 2 keer te lang getalmd om af te drukken. Woluwe kwam er wel dicht bij met da schot op de paal maar bij die hoekschop die er aan vooraf ging was er een serieuse dekkingsfout. Voor de rest lieten die mannen enkele leuke dingen zien maar ook Lieven moest niet echt ingrijpen.
Meteen na rust dan de goal van Lord, die nu wel meteen afdrukte en niet twijfelde. Nadien hadden we nog meer kunnen scoren, langs de andere kant moeten we content zijn da we de 0 houden want met een tegengoal krijg je toch een ander verhaal, dus content zijn zeker.
Nog efkes over de penalty. Van waar ik stond vond ik het ook penalty en was ik zelfs blij dat Dessaer geen kaart kreeg maar als ik de beelden zie vind ik het wel licht want die Rinaldi ging echt wel graag liggen hoor.
De Veirman speelde foutloos met als kroon op het werk de gestopte penalty. Hij heeft de criticasters (mezelf incluis) het zwijgen opgelegd, hopelijk kan hij nu bevestigen. Achterin vond ik Spotbeen goe zijne plan trekken, Seminck heerste zoals in zijn beste periode en Dessaer was in de lucht weeral ijzersterk. Van Dender zag sterrekes voor rust ma da zal ook te maken hebben met een gebrek aan ritme, na de pauze ging het daar beter met De Schutter die ook erg sterk was. Ook Roel en Couli deden het goed en Lord ontbond na rust zijn duivels. Thomas geeft toch weer de assist en lijkt me weer iets gedrevener en Arnold erbij of niet maakt toch een wereld van verschil. De inbreng van Verheyden op het middenveld zorgde mee voor de goeie tweede helft en Aelbrecht liet ook leuke dingen zien.
Kortom, verdiend gewonnen en het had beter maar ook slechter gekund.


16 Mei 2008, 6:18
Ancien

Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22
Berichten: 3793
Leeftijd: 63
Locatie: Heusden
Bericht Re: Eindronde: Eendracht Aalst - WS Woluwe
shagual schreef:
http://www.telebruxelles.net/portail/content/view/3285/166/
vanaf de 19e minuut

ps: de link werkt soms niet maar via http://www.telebruxelles.net vind je het wel

astemblief zenne, hier kan tvoost nog een puntje aan zuigen...

"C'est Alost qui prend le match en main soustenu par un kop très en voix..."

Als TV-Oost dit kan vertalen hebben ze alvast één zinnetje voor hun verslag voor de komende dagen... :lol:


16 Mei 2008, 7:56
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: Eindronde: Eendracht Aalst - WS Woluwe
shagual schreef:
http://www.telebruxelles.net/portail/content/view/3285/166/
vanaf de 19e minuut

ps: de link werkt soms niet maar via http://www.telebruxelles.net vind je het wel

astemblief zenne, hier kan tvoost nog een puntje aan zuigen...
Dat is inderdaad toch een verslag van een andere kwaliteit ze.
Als de andere regionale zenders bekijkt, dan is Tv Oost nog bij de beste, maar deze mannen hun verslag (y).
Bij die vrouw in de studio is het wel grappig om te zien tot op welke hoogte ze die camera gezet hebben.

_________________
If you never try, you'll never know


16 Mei 2008, 10:01
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 24 Okt 2005, 11:12
Berichten: 1770
Leeftijd: 47
Locatie: Moilbeek
Bericht Re: Eindronde: Eendracht Aalst - WS Woluwe
placietjen schreef:
shagual schreef:
http://www.telebruxelles.net/portail/content/view/3285/166/
vanaf de 19e minuut

ps: de link werkt soms niet maar via http://www.telebruxelles.net vind je het wel

astemblief zenne, hier kan tvoost nog een puntje aan zuigen...
Dat is inderdaad toch een verslag van een andere kwaliteit ze.
Als de andere regionale zenders bekijkt, dan is Tv Oost nog bij de beste, maar deze mannen hun verslag (y).
Bij die vrouw in de studio is het wel grappig om te zien tot op welke hoogte ze die camera gezet hebben.


Waar is da blonteken op tv-oost eigenlijk naartoe?


16 Mei 2008, 10:20
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 01 Apr 2008, 9:47
Berichten: 743
Leeftijd: 42
Bericht Re: Eindronde: Eendracht Aalst - WS Woluwe
Ik peis dat ze in zwangerschapsverlof is.

_________________
http://www.facebook.com/home.php?ref=logo#/profile.php?ref=name&id=1087322300


16 Mei 2008, 10:26
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 18 Mei 2005, 19:41
Berichten: 2639
Leeftijd: 67
Locatie: Oilsjt
Bericht Re: Eindronde: Eendracht Aalst - WS Woluwe
Bart Van den Neste schreef:
Ik peis dat ze in zwangerschapsverlof is.

Spijtig hé :love: :love:

_________________
Iendracht veroit en nie mier achteroit


16 Mei 2008, 10:29
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 24 Okt 2005, 11:12
Berichten: 1770
Leeftijd: 47
Locatie: Moilbeek
Bericht Re: Eindronde: Eendracht Aalst - WS Woluwe
iendracht mèn 2de vraa schreef:
Bart Van den Neste schreef:
Ik peis dat ze in zwangerschapsverlof is.

Spijtig hé :love: :love:


Slechter nog: ik denk dat ze daar weg is :stom:
Ze staat niet meer op de site van teevee-oost vermeld. We zullen het met Joyce Verdonck moeten doen...
In den toid van da blonteken emmekik nooit gehoird da de versloagen slecht woaren zelle.


16 Mei 2008, 10:31
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 16 Nov 2007, 12:13
Berichten: 528
Locatie: Aalst
Bericht Re: Eindronde: Eendracht Aalst - WS Woluwe
iendracht mèn 2de vraa schreef:
Bart Van den Neste schreef:
Ik peis dat ze in zwangerschapsverlof is.

Spijtig hé :love: :love:

Allei, in 't Oilsjters ten mor: vriét :offtopic: zenne!


16 Mei 2008, 10:34
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 24 Okt 2005, 11:12
Berichten: 1770
Leeftijd: 47
Locatie: Moilbeek
Bericht Re: Eindronde: Eendracht Aalst - WS Woluwe
luque schreef:
iendracht mèn 2de vraa schreef:
Bart Van den Neste schreef:
Ik peis dat ze in zwangerschapsverlof is.

Spijtig hé :love: :love:

Allei, in 't Oilsjters ten mor: vriét :offtopic: zenne!


Schoin mokskes is etteit 'on topic'.


16 Mei 2008, 10:36
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 01 Mei 2006, 17:26
Berichten: 2494
Bericht Re: Eindronde: Eendracht Aalst - WS Woluwe
luque schreef:
iendracht mèn 2de vraa schreef:
Bart Van den Neste schreef:
Ik peis dat ze in zwangerschapsverlof is.

Spijtig hé :love: :love:

Allei, in 't Oilsjters ten mor: vriét :offtopic: zenne!


nenieje, 't es 't er oever...


16 Mei 2008, 10:37
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 26 Jul 2005, 19:27
Berichten: 623
Bericht Re: Eindronde: Eendracht Aalst - WS Woluwe
Die actie van Rinaldi daar is anders ni slecht... ik hoop da ze die beelden aan ons jongens ook is laten zien zodanig dat ze da ni meer voor hebben...

_________________
Afbeelding


16 Mei 2008, 10:49
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 349 berichten ]  Ga naar pagina 1 20 21 22 23 24


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 26 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
webdesign aalst