Eindronde : WS Woluwe - Eendracht Aalst - Pagina 12 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 197 berichten ]  Ga naar pagina 1 10 11 12 13 14
 Eindronde : WS Woluwe - Eendracht Aalst 
Auteur Bericht
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 17:04
Berichten: 1862
Locatie: Gijzegem- Aalst
Bericht Re: Eindronde : WS Woluwe - Eendracht Aalst
Beste wedstrijd van het seizoen gespeeld gisteren, gevochten voor elke bal, 'k heb gisteren genoten...
Met deze mentaliteit winnen we die eindronde, zoveel is zeker ! :EA: :EA: :banana:


18 Mei 2008, 10:17
Knaap
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Mar 2008, 11:14
Berichten: 72
Leeftijd: 31
Website: http://nl.netlog.com/EvyInTheHouse_
Bericht Re: Eindronde : WS Woluwe - Eendracht Aalst
Het was gwn een ongeloofelijke match!
Het stadion was maar klein ze, met de partytenten aan de kant!En zij wouden na tweede ? :?
Lord blonk er voor mij weer uit :banana: !!
Met zo'n mentaliteit kunnne we niet anders dn nor twiede gon é !
Spijtig da het een waalse ploeg is wezet want daar emmen we gn goeie herinneringen aan :fuck: ! Maar we zullen vechten :boks: en de 12de man zal weer heel sterk staan : (y) :D !!!!
:EA: :iendracht:

_________________
IENDRACHT TILL I DIE !!


18 Mei 2008, 10:23
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 19:37
Berichten: 1959
Leeftijd: 54
Bericht Re: Eindronde : WS Woluwe - Eendracht Aalst
Spotbién, chapeau zelle man ! (y)
Wa een verschil mé Arnold in de ploeg hein, na kennen ze da balleken van veeren kwoit den Arnold doet er toch iet mee. En em trekt goaten vér dander die opkommen.
De Lord dienen eet em zeker gespoard vér d'oindronde ? Et beste dak van em al gezien em gisteren. Verheyden vonnek oeik hiél goed, allé toe ze woaren allemoal goed.
Kém wel de iérste goal gemist, kstond nog oan da bierstandjen, ge zag et zelle da ze da nie gewoein zoin om ewa volk te ontvangen, zekken amateurs.
Wie ad da na gepeist da et zoe simpel gink zoin ? Ik von ekik da een goe ploegsken iere en ik peisde da 1-0 iere nie genoeg gink zoin. Mor as ge de sjans etj da ge ginder vrieg kenjt een goal moaken tein zitje op roeizen.
As we spelen mé dezelfste mentalitoit van de leste twieje matchen zellen we der nie vér af zoin.
Btw kvond de Raf beter bloazen as zoin brier zelle

_________________
Proud member " den natten toeig"


18 Mei 2008, 10:26
Vaste Waarde

Lid geworden op: 18 Dec 2006, 23:44
Berichten: 958
Leeftijd: 49
Locatie: Abu Dhabi
Bericht Re: Eindronde : WS Woluwe - Eendracht Aalst
Dries schreef:
Smetje schreef:
Een schitterende match vandaag. Iedereen was super. En Spotbeen bewijst nogmaals een supertalent te zijn: geen enkel duel verloren.

Ondanks het strontstadion toch een goeie sfeer.

Ook de scheidsrechter was heel goed. De goal van Woluwe was volgens mij offside en ik denk, in tegenstelling tot Frankfurt, niet dat Arnold offside stond bij zijn goal.
hij stond van geen kanten buitenspel want ik stond net op de lijn van de laatste verdediger en hij glipte er perfect door :EA:


dan stonden we vlak bij elkaar, allez, en waart gij de enigste van iedereen daar die zag dat het geen off-side was dan. Bon, het maakt mij geen zak uit, goed dat Arnold ook zijn goaltje meepikte.

En de scheids vond ik inderdaad heel goed. Geen onnodig gezwaai met geel, consequent, en bijna geen foutjes. Hij werd wel niet echt geholpen door die ene lijnrechter aan de kant van de Woluwetribune. Wat een vendelzwaaier was dat, zeg :lol:

Is er al nieuws of we woensdag of donderdag spelen??

_________________
Ich traum' von dir! In meinen Träumen
bist du Europacupsieger! Doch wenn ich aufwach',
spielt mein Verein irgendwo anders...
In Liga Zwei. Ich liebe dich.


18 Mei 2008, 10:38
Vaste Waarde

Lid geworden op: 16 Apr 2007, 0:31
Berichten: 1471
Leeftijd: 42
Bericht Re: Eindronde : WS Woluwe - Eendracht Aalst
Ik dacht dat Geert zei dat dat vandaag ging bekendgemaakt worden.

_________________
Broer van ja


18 Mei 2008, 10:57
Vaste Waarde

Lid geworden op: 16 Apr 2007, 0:31
Berichten: 1471
Leeftijd: 42
Bericht Re: Eindronde : WS Woluwe - Eendracht Aalst
feestje net na de match:

http://nl.youtube.com/watch?v=7VPa-0yESI4

_________________
Broer van ja


18 Mei 2008, 11:09
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 19:12
Berichten: 1766
Leeftijd: 38
Locatie: Affligem
Bericht Re: Eindronde : WS Woluwe - Eendracht Aalst
eintracht frankfurt schreef:
dan stonden we vlak bij elkaar, allez, en waart gij de enigste van iedereen daar die zag dat het geen off-side was dan. Bon, het maakt mij geen zak uit, goed dat Arnold ook zijn goaltje meepikte.

En de scheids vond ik inderdaad heel goed. Geen onnodig gezwaai met geel, consequent, en bijna geen foutjes. Hij werd wel niet echt geholpen door die ene lijnrechter aan de kant van de Woluwetribune. Wat een vendelzwaaier was dat, zeg :lol:

Is er al nieuws of we woensdag of donderdag spelen??


Arnold stond geen buitenspel ze, op het moment dat den bal vertrekt staat hij gelijk met de laatste verdediger. Bij die goal van woluwe staat de spits die de bal binnentrapt duidelijk buitenspel maar had hij zijne ploegmaat laten doorgaan was het inderdaad geen buitenspel.


18 Mei 2008, 11:18
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:18
Berichten: 2248
Leeftijd: 44
Locatie: Pamel
Bericht Re: Eindronde : WS Woluwe - Eendracht Aalst
SCHITTEREND!!!!!

En da'k net zo een match moest missen, maar het kan me ni schelen, ik wist gewoon da we gingen doorgaan en da'k volgende week toch kon gaan zien :cool:

Bedankt aan degene die mij op de hoogte hielden (y)

Merci IENDRACHT :EA: :EA: :EA: :banana: :banana: :banana: :banana: :banana: :banana: :banana: :banana: :banana: :banana: :banana: :banana: :banana:


oei sorry, precies wa teveel geklikt me de muis :D

_________________
Afbeelding


18 Mei 2008, 11:18
Vaste Waarde

Lid geworden op: 16 Apr 2007, 0:31
Berichten: 1471
Leeftijd: 42
Bericht Re: Eindronde : WS Woluwe - Eendracht Aalst
Wat een wedstrijd gisteren. Iedereen speelde met een gezonde vechtlust en heel veel vertrouwen. Zonder alle tegenslagen dit seizoen waren we los kampioen, dat is heel duidelijk. 85 minuten lang echt genoten, de 1e 5 minuten afgezien van de zenuwen :lol: .
Als je een jongen als Lord kan houden volgend seizoen, ook al is het nog in 3e, chapeau. Wat heeft die laten zien gisteren, fenomenaal, na 60 minuten is de kaars uit maar tegen dan heeft hij het verschil gemaakt dus so what?. Collectief een heel sterke prestatie, dit moet vleugels geven. Ik heb me laten vertellen dat de spelers van Woluwe 4000!!!! euro per speler kregen bij winst van de eindronde dus twas niet van niet willen he. Hoed af eendracht. Liga, here we come!!!

_________________
Broer van ja


18 Mei 2008, 11:19
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: Eindronde : WS Woluwe - Eendracht Aalst
Smetje schreef:
Een schitterende match vandaag. Iedereen was super. En Spotbeen bewijst nogmaals een supertalent te zijn: geen enkel duel verloren.

Ondanks het strontstadion toch een goeie sfeer.

Ook de scheidsrechter was heel goed. De goal van Woluwe was volgens mij offside en ik denk, in tegenstelling tot Frankfurt, niet dat Arnold offside stond bij zijn goal.

Volledig mee eens, toch ook nog opmerken dat Lord echt wel een dikke speler is !
Wie durft nu nog zeggen dat die geen meerwaarde geeft aan de ploeg .... ?

Kunt ge u trouwens voorstellen wat dat gisternen geweest was als we in een echt stadion hadden gespeeld met een dak erop ?
Ik denk dat ge het tot in Visé hoorde galmen dan !

_________________
If you never try, you'll never know


18 Mei 2008, 11:23
Vaste Waarde

Lid geworden op: 16 Apr 2007, 0:31
Berichten: 1471
Leeftijd: 42
Bericht Re: Eindronde : WS Woluwe - Eendracht Aalst
ajooooooooooooooooooooooooineu
:banana:

http://nl.youtube.com/watch?v=4c64WGwdMBg

_________________
Broer van ja


18 Mei 2008, 11:26
Vaste Waarde

Lid geworden op: 16 Apr 2007, 0:31
Berichten: 1471
Leeftijd: 42
Bericht Re: Eindronde : WS Woluwe - Eendracht Aalst
Feestje aan de bussen:

http://nl.youtube.com/watch?v=T3wcEE1elnI

_________________
Broer van ja


18 Mei 2008, 12:04
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:18
Berichten: 2248
Leeftijd: 44
Locatie: Pamel
Bericht Re: Eindronde : WS Woluwe - Eendracht Aalst
nieven ajoin schreef:


Schitterend , nog meer filmkes, nog nog nog :cool:

_________________
Afbeelding


18 Mei 2008, 12:40
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
Bericht Re: Eindronde : WS Woluwe - Eendracht Aalst
nieven ajoin schreef:
Wat een wedstrijd gisteren. Iedereen speelde met een gezonde vechtlust en heel veel vertrouwen. Zonder alle tegenslagen dit seizoen waren we los kampioen, dat is heel duidelijk. 85 minuten lang echt genoten, de 1e 5 minuten afgezien van de zenuwen :lol: .
Als je een jongen als Lord kan houden volgend seizoen, ook al is het nog in 3e, chapeau. Wat heeft die laten zien gisteren, fenomenaal, na 60 minuten is de kaars uit maar tegen dan heeft hij het verschil gemaakt dus so what?. Collectief een heel sterke prestatie, dit moet vleugels geven. Ik heb me laten vertellen dat de spelers van Woluwe 4000!!!! euro per speler kregen bij winst van de eindronde dus twas niet van niet willen he. Hoed af eendracht. Liga, here we come!!!


had ik ook gehoord.

woluwe was gisteren niet te herkennen. was dit de ploeg die ons woensdag in de eerste helft pijn deed. Moeilijk te geloven...


18 Mei 2008, 15:14
Vaste Waarde

Lid geworden op: 29 Mei 2005, 23:12
Berichten: 1207
Leeftijd: 44
Locatie: Gent - Ternat -Aalst
Bericht Re: Eindronde : WS Woluwe - Eendracht Aalst
nieven ajoin schreef:
Collectief een heel sterke prestatie, dit moet vleugels geven. Ik heb me laten vertellen dat de spelers van Woluwe 4000!!!! euro per speler kregen bij winst van de eindronde dus twas niet van niet willen he. Hoed af eendracht. Liga, here we come!!!


En wat krijgen die van den Iendracht bij winst? Allemaal ne lekstok, zeker ... :D :p


18 Mei 2008, 15:55
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 197 berichten ]  Ga naar pagina 1 10 11 12 13 14


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 39 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst