Eindronde : WS Woluwe - Eendracht Aalst - Pagina 11 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 197 berichten ]  Ga naar pagina 1 9 10 11 12 13 14
 Eindronde : WS Woluwe - Eendracht Aalst 
Auteur Bericht
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 17 Mei 2005, 9:56
Berichten: 1546
Leeftijd: 62
Locatie: Asse
Bericht Re: Eindronde : WS Woluwe - Eendracht Aalst
Schitterende wedstrijd gezien met een super-Lord en een erg sterke Couli. Gans de ploeg eigenlijk op hoog niveau gespeeld. Hadden we onze kansen beter uitgespeeld was het een monsterscore geweest! En Spotbeen.... jongens wat een klasbak!

_________________
Afbeelding


17 Mei 2008, 22:47
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55
Berichten: 2295
Leeftijd: 39
Locatie: Aalst
Bericht Re: Eindronde : WS Woluwe - Eendracht Aalst
En het wordt Vise in de volgende ronde.


17 Mei 2008, 22:47
Vaste Waarde

Lid geworden op: 18 Dec 2006, 23:44
Berichten: 958
Leeftijd: 49
Locatie: Abu Dhabi
Bericht Re: Eindronde : WS Woluwe - Eendracht Aalst
net thuis...

AMAI !!! :wow: :wow: :wow:
we hebben die mannen gewoon voetballes gegeven, met een supersublieme Lord als orgelpunt.

3de min 0-1 : Lord maakt actie door het centrum, speelt Arnold aan die in een tijd met een verdediger in de rug via een een-tweetje Lord alleen voor de keeper zet en binnen. Schitterende actie.

15de min 0-2 : opnieuw Lord door het centrum met de actie, opnieuw een-tweetje, knalt de bal op de paal en de rebound wordt binnengetrapt

ondertussen : Woluwe raakt amper een bal goed, verliest alle duels, echt het tegenovergestelde van vorige week. Onze verdediging superieur, middenveld rustig ballen recupererend en aanvallen uittekend, Lord die zijn duivels ontbindt en Arnold als rots vooraan.

1-2 wordt onterecht voor buitenspel afgekeurd, maar Woluwe geeft nooit de indruk iets terug te kunnen doen.

nog kansen op 0-3 en net voor de rust een kopie van de 0-1, maar dan vanop rechts. Meer nog, de hele actie ervoor is schitterend gewoon, hoe het balletje op snelheid accuraat in een tijd wordt rondgetikt.

Na de rust mag Arnold door ondanks hands en buitenspel :lol: en werkt beheerst af.

Enorm veel fans van Aalst, een schande eigenlijk dat deze match in zo een accommodatie gespeeld moet worden.

Gewoon geen minpunten te vermelden, en dit is geen scorebordjournalistiek. Als we dit niveau aanhouden...

Morgen mijn zoontje terugbrengen en dan met vleugeltjes naar Frankfurt rijden. Ga mijn tweede meeting in Chicago van de week een dag proberen te vervroegen, kan ik dinsdagnacht al terugvliegen :D

Gruesse

_________________
Ich traum' von dir! In meinen Träumen
bist du Europacupsieger! Doch wenn ich aufwach',
spielt mein Verein irgendwo anders...
In Liga Zwei. Ich liebe dich.


17 Mei 2008, 22:53
Reserve

Lid geworden op: 23 Mei 2006, 21:16
Berichten: 338
Bericht Re: Eindronde : WS Woluwe - Eendracht Aalst
Onterecht afgefloten? Ik zou toch de beelden eens willen bekijken. Ik stond er dichtbij en had ook de indruk dat hij buitenspel stond. Scheidsrechter was voor mij in tegenstelling tot zijn broer heel goed. Nu ja wedstrijd was al gespeeld na 3 minuten. Proficiat aan gans de ploeg...nu Wezet niet onderschatten! Oja de tribunes waren inderdaad schandelijk maar van zo een plein kunnen er veel eersteklassers alleen maar dromen!


17 Mei 2008, 23:02
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 17 Mei 2005, 9:56
Berichten: 1546
Leeftijd: 62
Locatie: Asse
Bericht Re: Eindronde : WS Woluwe - Eendracht Aalst
suppo schreef:
Onterecht afgefloten? Ik zou toch de beelden eens willen bekijken. Ik stond er dichtbij en had ook de indruk dat hij buitenspel stond. Scheidsrechter was voor mij in tegenstelling tot zijn broer heel goed. Nu ja wedstrijd was al gespeeld na 3 minuten. Proficiat aan gans de ploeg...nu Wezet niet onderschatten! Oja de tribunes waren inderdaad schandelijk maar van zo een plein kunnen er veel eersteklassers alleen maar dromen!


Bijna zeker dat het geen buitenspel was maar dat had weinig veranderd vanavond

_________________
Afbeelding


17 Mei 2008, 23:04
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07
Berichten: 5565
Leeftijd: 34
Locatie: aalst
Bericht Re: Eindronde : WS Woluwe - Eendracht Aalst
carnavalist schreef:
Efkes een vraugsken:
Is Podevijn gestart of zit em op de bank?


Podevijn zat op de bank en is ingevallen na ongeveer 70minute.


17 Mei 2008, 23:31
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07
Berichten: 5565
Leeftijd: 34
Locatie: aalst
Bericht Re: Eindronde : WS Woluwe - Eendracht Aalst
En trouwens buitespel of ni volgens mij houd de veirman hem in na het fluitsignaal dus ofdat het dan goal zou geweest zen betwijfelek.


17 Mei 2008, 23:32
Vaste Waarde

Lid geworden op: 07 Feb 2006, 12:47
Berichten: 1442
Leeftijd: 37
Locatie: Hofstade
WLM: wheely79@hotmail.com
Bericht Re: Eindronde : WS Woluwe - Eendracht Aalst
Bestekes,

Hoe ge nu kunt klagen over een slechte accomodatie versta ik niet. Heb alles schitterend gezien zenne :oooh: :wave: Tja, een karretje kan ook zijn voordelen hebben, 't is waar.

Prima combinatievoetbal gezien tegen een onherkenbaar zwak Woluwe. Nooit verwacht dat we die mannen zo op een hoopje konden spelen. Een zeer zenuwachtige technische staf verraadde via hun lichaamstaal dat ook zij de zenuwen tot in de kelen voelden gieren, en zij waren niet alleen.

Een breed veld, waarop combinatievoetbal mogelijk was, en dan weet je stilaan dat we een zeer gevaarlijke tegenstander zijn. Bovendien voetbalde Woluwe niet tegen het verschroeiende tempo dat ze hier op de mat toverden. Ik denk vooral dat de veer bij die mannen na de snelle 0-1 gebroken was.

Let wel: dit doet niets af aan de schitterende prestatie van Lord, die op een niveau speelde wat ik zelfs eerste klasse-waardig zou durven noemen. Spotbeen, als die jongen nog een progressiemarge heeft van 10%, wat moet dat dan worden. Past één woord bij: supertalent. Een uiterst nuttige en foutloze Couli op het middenveld, toch een zwaar onderschatte speler en een ploeg die vertrouwen uitstraalt.

Deze week toch even op de site van Visé gaan kijken (had zo'n voorgevoel), en als je daar dan een Sven Vandenbrouck, Drazen Brncic, een Gunter Verjans (ofschoon op retour) ziet tussen staan. Dan weet je dat dat geen kattenpis wordt. Als we spelen zoals vandaag, zo vertrouwde een Woluwse materiaalmeester mij toe, hebben we alle kansen om door te gaan.

De ploeg groeit weer naar het beste vormpeil, en dat kon nu net op geen beter moment gebeuren. Zeer opgelucht na vandaag, maar, lieve mensen, we zijn er nog niet. Als we de goeie prestatie van vandaag kunnen doortrekken, komt de tweede klasse toch wel onwaarschijnlijk dichtbij.

Wie had dit twee jaar geleden durven beweren? Fantastisch, dat is het enige woord dat ik voor de huidige gang van zaken veil heb.

Mvg'tjes,

Ikke

_________________
Come on Iendracht! Let's Roll!!!
"Giejn boerepeerd in ons stee, mor Devos in een slee. Kristof vér 11"


Laatst gewijzigd door wheel's armée op 18 Mei 2008, 2:00, 1 keer totaal gewijzigd.



18 Mei 2008, 1:24
Vaste Waarde

Lid geworden op: 29 Mei 2005, 23:12
Berichten: 1207
Leeftijd: 44
Locatie: Gent - Ternat -Aalst
Bericht Re: Eindronde : WS Woluwe - Eendracht Aalst
Chapeau mannen! Van de perfecte match gesproken ...
De accommodatie in Woluwe trok inderdaad op geen kl.... maar na 4 minuten kon mij dat al niet veel meer schelen ... :D :EA:

Nu is het vooral opletten geblazen dat ze Visé niet onderschatten! Het valt mij wel op in het verslag van Radio Reflex dat daar kwistig met geel gezwaaid werd in Mechelen. Er is er zelfs eentje van Visé die er twee gehad heeft. Die zullen we dus woensdag alvast niet zien en met wat geluk misschien één of twee anderen ook niet ...

En ik hoop maar dat de matchen op woensdag en zondag worden gespeeld. Anders zal ik moeten nagelbijten voor mijn GSM of mijn computer ...


18 Mei 2008, 1:31
Junior
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 05 Jul 2007, 18:26
Berichten: 242
Locatie: Olen
Bericht Re: Eindronde : WS Woluwe - Eendracht Aalst
Inderdaad FANTASTISCHE match gezien vandaag !!!
En eigelijk ben ik echt wel blij da het ni die bruute van de racing zijn waar da we nu tege moete, die verdiene ni meer dan 3de klas :banana: moja zeker en vast wezet ni onderschatte he maar die moete der ook zeker aan gelove als we spele zoals vandaag of de 2de helft van woensdag en dan word het zeker uitkijke naar een match tege die ( binke )van turnhout of die (mariwale) van Namen ! En da zijn zoiezo 2 wedstrijde waar dak zeker nen hoop maten van mij kan voor warm krijge door de reclame dak al gemaakt heb voor den ongelooflijke sfeer en ook omda da ook altij supporters van geel zijn geweest en daarom anti Turnhout en sinds een jaar ook anti Namen is he :EA:
Da zou ik echt wel is super vinde, hier int dorp zo is mee 2 auto's richting aalst kunne vertrekke, sjallekes buite en onderwege die van den antwerp wa uitlache :whistle:
OOOOO Iendracht oilsjt your wonderfull !!! :EA:

_________________
EENDRACHT AALST, VOOR ALTIJD IN MEN HART !!!


18 Mei 2008, 2:48
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03
Berichten: 5505
Leeftijd: 47
Locatie: Lebbeke
Bericht Re: Eindronde : WS Woluwe - Eendracht Aalst
Een schitterende match vandaag. Iedereen was super. En Spotbeen bewijst nogmaals een supertalent te zijn: geen enkel duel verloren.

Ondanks het strontstadion toch een goeie sfeer.

Ook de scheidsrechter was heel goed. De goal van Woluwe was volgens mij offside en ik denk, in tegenstelling tot Frankfurt, niet dat Arnold offside stond bij zijn goal.


18 Mei 2008, 3:08
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09
Berichten: 2564
Leeftijd: 42
Bericht Re: Eindronde : WS Woluwe - Eendracht Aalst
SUPERIEUR!
We hebben ze gewoon van in den eerste minuut doodgeknepen en na 10 minuten was de match reeds gespeeld. Ge kunt u dan wel afvragen waar het sterke Woluwe was van woensdag maar het geloof zal bij die spelers wel rap weg geweest zijn ook he.
Buiten een paar voorzetten uit de lucht plukken heeft Lieven eigenlijk niks moeten doen. Achterin waren Seminck en Dessaer alweer ijzersterk centraal, daarbij gesteund door een talent als Spotbeen (ik dacht da hij 17 is ma het zou 19 zijn) en Deschutter die gewoon op elke positie steeds zijn match speelt.
Een super-Couli gezien op het middenveld, gesteund door Verheyden en Roel die zich wist te beheersen en zo een gele kaart en schorsing kon vermijden.
En dan last but not least ons aanvalstrio. Vorig seizoen was de tandam Troch-Arnold al supergoe, nu heb je er nog een klasbak als Lord bij. Om maar te zeggen: had Arnold nie gekwetst geraakt en hadden ze wa meer samen kunnen spelen in de competitie, dan hadden we waarschijnlijk geen eindronde moeten spelen. Maar goed, tis nu zo en de eerste horde hebben we feilloos genomen.
Nu dus Wezet. Zeker nie onderschatten want die hebben in tegenstelling tot Woluwe wel enkele mannen met ervaring lopen die niet onder de indruk gaan zijn van ons legioen. Ik denk dan in eerste instantie aan Brncic en Verjans, al moest deze laatste wel gekwetst vervangen worden in Mechelen. Simpel zal het nie zijn maar als ze dit niveau aanhouden moet het gewoon lukken.


18 Mei 2008, 7:21
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 01 Aug 2006, 12:40
Berichten: 2290
Leeftijd: 44
Locatie: HERNE
Bericht Re: Eindronde : WS Woluwe - Eendracht Aalst
Was beter na de match direct naar huis gegaan...

Er is hier ene die serieus aan't afzien is op't werk :(

_________________
Justice for the 96! YNWA!

I E N D R A C H T 4 E V E R !!!


18 Mei 2008, 9:38
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 02 Nov 2006, 17:39
Berichten: 3487
Leeftijd: 33
WLM: forzaiendracht@hotmail.com
Bericht Re: Eindronde : WS Woluwe - Eendracht Aalst
Smetje schreef:
Een schitterende match vandaag. Iedereen was super. En Spotbeen bewijst nogmaals een supertalent te zijn: geen enkel duel verloren.

Ondanks het strontstadion toch een goeie sfeer.

Ook de scheidsrechter was heel goed. De goal van Woluwe was volgens mij offside en ik denk, in tegenstelling tot Frankfurt, niet dat Arnold offside stond bij zijn goal.
hij stond van geen kanten buitenspel want ik stond net op de lijn van de laatste verdediger en hij glipte er perfect door :EA:

_________________
Iendracht forever, Fusie NEVER!!!!


18 Mei 2008, 9:46
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 09 Dec 2007, 19:09
Berichten: 638
Locatie: aalst
Bericht Re: Eindronde : WS Woluwe - Eendracht Aalst
geen kl.te van de match gezien...maar wat een sfeer, ongelooflijk! Een ploeg met zo een aanhang verdient alleen al om naar 2de te gaan , wablieft. :EA:


18 Mei 2008, 9:50
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 197 berichten ]  Ga naar pagina 1 9 10 11 12 13 14


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 24 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst