Eindronde : Eendracht Aalst - CS Visé - Pagina 4 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 556 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 6 38
 Eindronde : Eendracht Aalst - CS Visé 
Auteur Bericht
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17 Aug 2006, 1:07
Berichten: 1929
Leeftijd: 46
Locatie: op den boer
Bericht Re: Eindronde : Eendracht Aalst - Wezet
ze mogen het wel gaan weten en eens wat duidelijke informatie geven, der zijn ook nog mensen die moeten werken in de week ze! en als ze de zondagmatch naar zaterdag verschuiven kan ik miljaarde ook ni gaan :stom: In de plaats van alles eens te houden zoals het voorzien was zodat ne mens hem er naar kan schikken!

_________________
MCMXIX


18 Mei 2008, 18:59
Reserve

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 16:07
Berichten: 368
Bericht Re: Eindronde : Eendracht Aalst - Wezet
Das just, mijn afspraken met klanten liggen telkens een week op voorhand vast en ik had donderdagavond mijn agenda vrijgehouden.... verkeerd gegokt dus :stom:

En dan die verplaatsing, :fuck: das rap anderhalf uur rijden e voor in principe een "thuismatch". Liever tegen de racing gespeeld das ni zo ver

Ik vrees dat ik nog enkel de finale zal kunnen zien, allé da hoop ik toch :EA:


18 Mei 2008, 19:06
Vaste Waarde

Lid geworden op: 29 Mei 2005, 23:12
Berichten: 1207
Leeftijd: 44
Locatie: Gent - Ternat -Aalst
Bericht Re: Eindronde : Eendracht Aalst - Wezet
De data zijn er alweer af, van de officiële site ... :hmm:
Ze mogen het inderdaad zo stillaan wel 'ns gaan weten, of op zijn minst eens zeggen hoe ver ze staan in de "onderhandelingen". Ik zou stillaan wel 'ns willen (en moeten) weten of ik mijn wachtdienst moet verleggen van donderdag naar woensdag of niet. Pfffff ...


18 Mei 2008, 19:33
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17 Mei 2005, 14:16
Berichten: 4399
Leeftijd: 43
Locatie: Atom
Bericht Re: Eindronde : Eendracht Aalst - Wezet
Ik veronderstel dat het gewoon wachten is op het antwoord van Visé...

Voor mij mag het gerust donderdag zijn.
Woensdag werken tot 22u30, donderdag thuis.

Nie gemakkelijk om volgen, die eindronde, als je geen nine-to-five-job hebt... :stom:

_________________
es da ier e fistjen...


18 Mei 2008, 19:39
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 01 Aug 2006, 12:40
Berichten: 2290
Leeftijd: 45
Locatie: HERNE
Bericht Re: Eindronde : Eendracht Aalst - Wezet
boris clitoris schreef:
Ik veronderstel dat het gewoon wachten is op het antwoord van Visé...

Voor mij mag het gerust donderdag zijn.
Woensdag werken tot 22u30, donderdag thuis.

Nie gemakkelijk om volgen, die eindronde, als je geen nine-to-five-job hebt... :stom:


Bij mij just omgekeerde: ikke woensdag thuis en donderdag werken... Alé het is ikke of gij ;)

_________________
Justice for the 96! YNWA!

I E N D R A C H T 4 E V E R !!!


18 Mei 2008, 19:48
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07
Berichten: 5565
Leeftijd: 34
Locatie: aalst
Bericht Re: Eindronde : Eendracht Aalst - Wezet
Iendracht02 schreef:
De data zijn er alweer af, van de officiële site ... :hmm:
Ze mogen het inderdaad zo stillaan wel 'ns gaan weten, of op zijn minst eens zeggen hoe ver ze staan in de "onderhandelingen". Ik zou stillaan wel 'ns willen (en moeten) weten of ik mijn wachtdienst moet verleggen van donderdag naar woensdag of niet. Pfffff ...


Nu stater 25/05 wezet-Aalst en de thuismatch is verdwene,Ze zender naar ont slaan zkr.


18 Mei 2008, 19:53
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 01 Aug 2006, 12:40
Berichten: 2290
Leeftijd: 45
Locatie: HERNE
Bericht Re: Eindronde : Eendracht Aalst - Wezet
Beslissing thuismatch zal wel morgen vallen, nog beetje geduld hebben zeker? :wadde:

_________________
Justice for the 96! YNWA!

I E N D R A C H T 4 E V E R !!!


18 Mei 2008, 19:54
Ancien

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42
Berichten: 3588
Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/
WLM: stijn.vermaeren@pandora.be
Bericht Re: Eindronde : Eendracht Aalst - Wezet
Iendracht02 schreef:
De data zijn er alweer af, van de officiële site ... :hmm:
Ze mogen het inderdaad zo stillaan wel 'ns gaan weten, of op zijn minst eens zeggen hoe ver ze staan in de "onderhandelingen". Ik zou stillaan wel 'ns willen (en moeten) weten of ik mijn wachtdienst moet verleggen van donderdag naar woensdag of niet. Pfffff ...


Hoever het staat in de onderhandelingen lijkt mij toch nochtans heel duidelijk als je onderstaande leest.

website schreef:
Omdat Okapi Aalstar mogelijk een derde wedstrijd zou moeten spelen binnen een week, is het verplaatsen van de wedstrijd geen optie. Het Aalsterse bestuur reageerde dan ook pro-actief en vroeg Wezet en Mechelen alvast tot het verplaatsen van de wedstrijd indien VC EA 2002 zou doorstoten. RC Mechelen verklaarde zich onderhand reeds akkoord tot spelen op woensdag (20.00u) en zondag (16.00u). Op het antwoord van Wezet is het nog even wachten.


Ze wachten dus op akkoord van Wezet. Als die pas morgen iets laten weten...

Al versta ik wel een beetje de frustratie. we zijn enkele dagen voor de match en weten nog niet wanneer er gespeeld wordt. En als dan de onzekerheid knaagt of je al dan niet de wedstrijd kan bijwonen... Al denk ik wel dat je onze bestuurslui toch niet echt iets kan verwijten. Toveren kunnen ze ook niet.


18 Mei 2008, 19:56
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07
Berichten: 5565
Leeftijd: 34
Locatie: aalst
Bericht Re: Eindronde : Eendracht Aalst - Wezet
Stijn schreef:
Iendracht02 schreef:
De data zijn er alweer af, van de officiële site ... :hmm:
Ze mogen het inderdaad zo stillaan wel 'ns gaan weten, of op zijn minst eens zeggen hoe ver ze staan in de "onderhandelingen". Ik zou stillaan wel 'ns willen (en moeten) weten of ik mijn wachtdienst moet verleggen van donderdag naar woensdag of niet. Pfffff ...


Hoever het staat in de onderhandelingen lijkt mij toch nochtans heel duidelijk als je onderstaande leest.

website schreef:
Omdat Okapi Aalstar mogelijk een derde wedstrijd zou moeten spelen binnen een week, is het verplaatsen van de wedstrijd geen optie. Het Aalsterse bestuur reageerde dan ook pro-actief en vroeg Wezet en Mechelen alvast tot het verplaatsen van de wedstrijd indien VC EA 2002 zou doorstoten. RC Mechelen verklaarde zich onderhand reeds akkoord tot spelen op woensdag (20.00u) en zondag (16.00u). Op het antwoord van Wezet is het nog even wachten.


Ze wachten dus op akkoord van Wezet. Als die pas morgen iets laten weten...

Al versta ik wel een beetje de frustratie. we zijn enkele dagen voor de match en weten nog niet wanneer er gespeeld wordt. En als dan de onzekerheid knaagt of je al dan niet de wedstrijd kan bijwonen... Al denk ik wel dat je onze bestuurslui toch niet echt iets kan verwijten. Toveren kunnen ze ook niet.


Wezet heeft wel al late verstaan dazze ni wille woensdag spelen en idd het bestuur kan ni toveren.


18 Mei 2008, 19:59
Iendracht.be - beheer

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:48
Berichten: 7465
Leeftijd: 35
Bericht Re: Eindronde : Eendracht Aalst - Wezet
En denkt gij nu echt dat wil van Wezet wet is ? Als de politie het niet tesamen toelaat zal er toch iets moeten veranderen. Om daarvoor alles 10x te herhalen ... :zzz:


18 Mei 2008, 20:11
Ancien

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42
Berichten: 3588
Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/
WLM: stijn.vermaeren@pandora.be
Bericht Re: Eindronde : Eendracht Aalst - Wezet
Jeroen schreef:
En denkt gij nu echt dat wil van Wezet wet is ? Als de politie het niet tesamen toelaat zal er toch iets moeten veranderen. Om daarvoor alles 10x te herhalen ... :zzz:


voorlopig ligt het probleem niet bij de politiediensten. En de wil van Wezet is zeker niet wet, maar ze zijn al evenmin verplicht om op woensdag te spelen, alleen maar omdat Eendracht Aalst het vraagt.


18 Mei 2008, 20:13
Reserve

Lid geworden op: 23 Mei 2006, 21:16
Berichten: 338
Bericht Re: Eindronde : Eendracht Aalst - Wezet
Ik weet niet wanneer okapi begint, maar misschien moeten ze bvb. den iendracht om 18u45 laten beginnen en den okapi om 21u. Dat hebt ge ook de kans om naar beide te gaan en ze moeten den datum niet veranderen.


18 Mei 2008, 20:26
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 12:00
Berichten: 872
Bericht Re: Eindronde : Eendracht Aalst - Wezet
suppo schreef:
Ik weet niet wanneer okapi begint, maar misschien moeten ze bvb. den iendracht om 18u45 laten beginnen en den okapi om 21u. Dat hebt ge ook de kans om naar beide te gaan en ze moeten den datum niet veranderen.

Inderdaad, onderling overleg tussen den iendracht en den okapi zou nie slecht zijn, voor donderdag en eventueel nog situaties in de toekomst.
Op kanaal 3 beweren ze in ieder geval dat het donderdag en zondag is, maar ofdat da geloofwaardig is, weet ik niet.

_________________
in pc stadion since 1974, iendracht till i die.


18 Mei 2008, 20:46
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07
Berichten: 5751
Bericht Re: Eindronde : Eendracht Aalst - Wezet
Ik denk dat het bestuur ook zo snel mogelijk uitsluitsel wil ivm de datum van de speeldag gezien uitnodigingen naar sponsors toe ed. Maar het zal wachten zijn op of onderhandelen met Wezet.

_________________
Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies


18 Mei 2008, 21:05
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07
Berichten: 5751
Bericht Re: Eindronde : Eendracht Aalst - Wezet
Hier trouwens de top 5 van de eindstand in derde B.
Wezet eindigde dus als 5de ;

1 Luik 28 20 2 6 47 21 26 66
2 Turnhout 28 17 3 8 44 19 25 59
3 WS Woluwe 28 18 7 3 49 30 19 57
4 Cappellen 28 15 2 11 54 25 29 56
5 Wezet 28 16 6 6 62 28 34 54

_________________
Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies


18 Mei 2008, 21:19
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 556 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 6 38


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 102 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst