Eindronde : Eendracht Aalst - CS Visé - Pagina 32 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 556 berichten ]  Ga naar pagina 1 30 31 32 33 34 38
 Eindronde : Eendracht Aalst - CS Visé 
Auteur Bericht
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4812
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Eindronde : Eendracht Aalst - Wezet : AANVANG OM 20u !!!!
Iendracht02 schreef:
Wij hebben een perfecte kwartfinale gespeeld in deze eindronde, zonder meer. Ge moet echter niet vergeten dat wij in Woluwe gewoon onze twee eerste kansen hebben afgemaakt, net zoals Visé vandaag.


Ja, spijtig genoeg waren het voor Wezet geen kansen hé waaruit ze scoren. Hun grootste kans viel net na de rust en als die spits doet wat hij moet doen, rustig de bal in de hoek leggen ipv keihard naar doel te trappen, is het 1-3 en over and out. Ik kan ni wachten om de beelden van die corners te zien, maar snap niet dat er totaal geen tegenstand was van ons uit in de fase, heb geen kat zien bewegen en/of springen daar... Opdracht is moeilijk maar niet onmogelijk. Alleen moet de balcirculatie sneller en moet de passing zuiverder. Telkens het tempo en de balcirculatie gisteren de hoogte in ging, vielen er gaten... Zondag in de eerste helft de 0-1 maken en dan ligt alles nog open... En geen paniek als Wezet scoort, wij moeten sowieso 2x scoren... Voor eventuele verlengingen zie ik ons conditioneel sterk genoeg staan...


23 Mei 2008, 9:10
Scholier

Lid geworden op: 03 Sep 2005, 23:10
Berichten: 108
Bericht Re: Eindronde : Eendracht Aalst - Wezet : AANVANG OM 20u !!!!
Inderdaad, die Brncic heeft klasse. Hun keeper, moesten we Clepkens niet gekocht hebben, zou direct mogen overkomen naar ons (Racing). Ik zou langs de andere kant niet panikeren. Met het Aalst-legioen met zijn allen sfeer maken in het sfeervolle stadionnetje en jullie zijn al een stap verder. Liever Aalst in de finale dan Wezet. Zulke schijterige ploeg + benenstampers. Go for it Aalst !


23 Mei 2008, 9:14
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55
Berichten: 2302
Leeftijd: 39
Locatie: Aalst
Bericht Re: Eindronde : Eendracht Aalst - Wezet : AANVANG OM 20u !!!!
Moest het ginder op strafschoppen uitdraaien pak ik toch pillekes voor mijn hart mee ze.


23 Mei 2008, 9:15
Junior

Lid geworden op: 19 Jan 2008, 6:44
Berichten: 239
Leeftijd: 44
Locatie: Lebbeke
WLM: lodelahiti@hotmail.com
Bericht Re: Eindronde : Eendracht Aalst - Wezet : AANVANG OM 20u !!!!
Ambiance tijdens de wedstrijd was OK en ook proficiat voor de sfeeracties van OPC maar toch kunnen sommigen het niet laten om lege (of volle) plastieken bekertjes en aanstekers op het plein te gooien. :nieje:

Blijven zorgen voor een positieve sfeer zondag is de enige oplossing voor een finaleplaats, de strijd is nog niet gestreden. :EA:

Komaan IENDRACHT[/quote]

ja jongens, stop daarmee!!!
daar zn g1 prijzen mee t winnen, enkel eventuele schade voor d club


23 Mei 2008, 9:37
Scholier

Lid geworden op: 26 Apr 2007, 17:37
Berichten: 151
Bericht Re: Eindronde : Eendracht Aalst - Wezet : AANVANG OM 20u !!!!
1-2, verdient valt het geenszins te noemen. Die 1ste corner verwacht niemand... maar we moesten de klasse/traptechniek van Brncic ondergaan. Wij scoren ook uit een corner wel wat rommelig, maar hij zat er tenminste in en das wat telde. Dan die 2de Visé-corner, ik zag het zo gebeuren... 2 mannetjes aan den eerste paal van Visé belemmerden niet alleen de doelman maar daar moesten dus ook 2 mannetjes van ons bij staan... waardoor de 2de paal wat verwaarloosd was.. daar belandt die bal dan ook, catastrofaal was dit!

Bon, we waren heel de wedstrijd, de betere ploeg vond'k(dat is toch een opsteker), we moesten het spel niet ondergaan, ook tegen Woluwe was dit het geval. Dus de uitschakeling is zeker nog geen feit! Daarginds diep in de walen snel prikken en we kunnen ook gelanceerd zijn! Spotbeen deed het weer goed, maar aanvallend bracht hij -nog- niets bij. Steek daar nog ne center van Landuyt in da rechterbeentje en het wordt een klassevoetballer, natuurlijk alles met zijn tijd hé!
Roel moest er al veel vroeger af, géén enkele bal kwam toe, noch in de eerste helft en noch in de 2de helft. Dat Limpens dat niet vroeger ziet is ook onbegrijpelijk voor een trainer, thuis tegen Woluwe was het ook al zo, dáár in Brussel ook en nu nog eens thuis. Dit resulteerde in weinig tot géén gevaar vanop rechts, wat ons spel dus -helaas- vrij voorspelbaar maakt.


23 Mei 2008, 9:41
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 17:04
Berichten: 1862
Locatie: Gijzegem- Aalst
Bericht Re: Eindronde : Eendracht Aalst - Wezet : AANVANG OM 20u !!!!
Jossen schreef:
Roel moest er al veel vroeger af, géén enkele bal kwam toe, noch in de eerste helft en noch in de 2de helft. Dat Limpens dat niet vroeger ziet is ook onbegrijpelijk voor een trainer, thuis tegen Woluwe was het ook al zo, dáár in Brussel ook en nu nog eens thuis. Dit resulteerde in weinig tot géén gevaar vanop rechts, wat ons spel dus -helaas- vrij voorspelbaar maakt.


Volledig mee eens, zoiets moet je als trainer merken... We hebben nu een sterke bank en ze wordt niet gebruikt... :hmm:


23 Mei 2008, 10:03
Scholier

Lid geworden op: 26 Apr 2007, 17:37
Berichten: 151
Bericht Re: Eindronde : Eendracht Aalst - Wezet : AANVANG OM 20u !!!!
Oh ja, duidelijk te merken, de tegenstander speelt op ervaring en wacht geduldig af. Ze maken de 'juiste fouten': gaan net niet over het randje, maar het spel ligt toch lekker stil. Ze kunnen zagen en protesteren... allemaal ervaring, dit is misschien de achilleshiel van onze ploeg, het mondje wordt niet genoeg opengetrokken & we zijn niet smerig genoeg(op Roel na dan, hij ging der gisteren in de 2de helft weer eens stevig in :hmm:) Dacht al dat den andere zijn been der ging afliggen :whistle:


23 Mei 2008, 10:24
Reserve

Lid geworden op: 23 Mei 2006, 21:16
Berichten: 338
Bericht Re: Eindronde : Eendracht Aalst - Wezet : AANVANG OM 20u !!!!
begreep ook niet direct de vervanging van De schutter :wadde:


23 Mei 2008, 10:30
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 46
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Bericht Re: Eindronde : Eendracht Aalst - Wezet : AANVANG OM 20u !!!!
suppo schreef:
begreep ook niet direct de vervanging van De schutter :wadde:


Hij was geblesseerd. En zal er trouwens zo goed als zeker zondag niet bijzijn.


23 Mei 2008, 10:31
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 01 Mei 2006, 17:26
Berichten: 2494
Bericht Re: Eindronde : Eendracht Aalst - Wezet : AANVANG OM 20u !!!!
suppo schreef:
begreep ook niet direct de vervanging van De schutter :wadde:


ik denk dat die aan het manken was. Een beetje toch ...


23 Mei 2008, 10:31
Duivelke

Lid geworden op: 06 Mei 2007, 17:31
Berichten: 32
Bericht Re: Eindronde : Eendracht Aalst - Wezet : AANVANG OM 20u !!!!
Ik had het al niet voor De Veirman. Nu is al zijn krediet opgebruikt. Graag volgend jaar een andere keeper. Dat niemand hier durft zeggen dat er ook voor derde klasse niet beter te vinden is he. Het voordeel van de flaters van gisteren is dat het bestuur er nu volgens mij niet meer omheen kan.

Vandenbrande moest idd ook al een tijdje van het veld. Weinig rendement, met als constante zijn geel karton. Feit dat hij er zo lang op liep, is de wijten aan de trainer. Met Aelbrecht en Podevijn heb je alternatieven op de bank.

Om positief te eindigen: Dikke pluim voor Spotbeen, wat een talent!!!


23 Mei 2008, 10:55
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 24 Mei 2005, 12:38
Berichten: 725
Leeftijd: 41
Locatie: Oilsjt
WLM: deefken45@hotmail.com
Bericht Re: Eindronde : Eendracht Aalst - Wezet : AANVANG OM 20u !!!!
Denk dat iedereen een ander EA gezien heeft dan vorige week.

Roel draaide gisteren zeker en vast ook niet op volle toeren. Had de indruk bij zijn vervanging dat hij "content" was dat hij uit zijn lijden verlost was.
Hij heeft ons dit seizoen al genoeg bewezen dat hij ne goeie voetballer is en dit op verschillende posities, logisch dat hij nie elke match kan renderen zoals in de verdediging...

De keeper is dit seizoen al enkele ter sprake gekomen, maar gisteren was de kritiek wel degelijk terecht volgens mij. Je kan excuses opnoemen bij dit tweede doelpunt, maar hij is keeper en wordt verondersteld de bal in de kleine baklijn toch te pakken. Lieven is zeker geen slechte doelman, maar hij pakt geen punten voor ons (hij heeft er ons eigenlijk al meer gekost). De Corte kreeg op het laatste ook kritiek door mindere matchen, maar hij had ons toen naar tweede gebracht.

Hopelijk zijn ze allemaal nog genoeg gemotiveerd om met 0-2 te gaan winnen tegen die walen met hunnen bus van Standard.

Zoals de speaker zei gisteren.
KOMAAN SUPPORTERS :EA:


23 Mei 2008, 10:58
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55
Berichten: 2302
Leeftijd: 39
Locatie: Aalst
Bericht Re: Eindronde : Eendracht Aalst - Wezet : AANVANG OM 20u !!!!
Die keeper van Visé straalde nochtans serieus wat zelfvertrouwen uit, heb die kerel enkele prachtige safes zien maken.


23 Mei 2008, 11:05
Reserve

Lid geworden op: 23 Mei 2006, 21:16
Berichten: 338
Bericht Re: Eindronde : Eendracht Aalst - Wezet : AANVANG OM 20u !!!!
piewieback schreef:
Ik had het al niet voor De Veirman. Nu is al zijn krediet opgebruikt. Graag volgend jaar een andere keeper. Dat niemand hier durft zeggen dat er ook voor derde klasse niet beter te vinden is he. Het voordeel van de flaters van gisteren is dat het bestuur er nu volgens mij niet meer omheen kan.

Vandenbrande moest idd ook al een tijdje van het veld. Weinig rendement, met als constante zijn geel karton. Feit dat hij er zo lang op liep, is de wijten aan de trainer. Met Aelbrecht en Podevijn heb je alternatieven op de bank.

Om positief te eindigen: Dikke pluim voor Spotbeen, wat een talent!!!


Ik denk als we zondag nog willen doorgaan dat we iedereen moeten steunen, inclusief Lieven. De druk is zo al groot genoeg!


23 Mei 2008, 11:18
Miniem
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 21:27
Berichten: 68
Locatie: Aalst
Bericht Re: Eindronde : Eendracht Aalst - Wezet : AANVANG OM 20u !!!!
positief blijven
ok, wij MOETEN winnen
maar als we winnen is enkel 0-1 onvoldoende
1-2 geeft recht op verlengingen
en al de rest is bingo
....of ben ik verkeerd?


23 Mei 2008, 11:28
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 556 berichten ]  Ga naar pagina 1 30 31 32 33 34 38


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 117 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst