Eindronde : Eendracht Aalst - CS Visé - Pagina 36 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 556 berichten ]  Ga naar pagina 1 34 35 36 37 38
 Eindronde : Eendracht Aalst - CS Visé 
Auteur Bericht
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:04
Berichten: 1947
Leeftijd: 36
Bericht Re: Eindronde : Eendracht Aalst - CS Visé
s@té schreef:
Pilsken schreef:
Citeer:
Ik hoop dat dat u niet tegenhoudt om zondag naar Wezet te trekken ?


Daar benk hier thuis nog aan aant werken ma kvrees der beke voor... Ma roept nekeer mee in mijn plaats en pakt een fles water mee (voor tgeval dage uw ogen zou moeten uitspoelen ;) )


Komaan e Nils. :D


De zwakke moeten deraf.

_________________
Afbeelding

Stoget a ni oon, ten stoget a af !


24 Mei 2008, 20:35
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
Bericht Re: Eindronde : Eendracht Aalst - Wezet : AANVANG OM 20u !!!!
Jeroen schreef:
Dom verlies met twee tegengoals die ge op het conto van onze keeper kan schrijven. Ik heb hem ook steeds verdedigt, maar in deze fase van de competitie zo'n twee belangrijke goalen pakken is onvergeeflijk. Hij heeft een gans jaar de tijd gehad om mij te overtuigen en twas steeds van "hij zal nog laten zien wat hij waard is".. Wel we kunnen niet blijven wachten hé.

Spijtig ook van de penalty van Troch, anders gingen we er zeker nog over...

De sfeer was subliem, ook ongelofelijk veel volk (4500 man ?) .. Eendracht leeft weer... Het zou verdomd spijtig zijn dat we door die blunders de finale missen. Nog een jaar derde zou alvast een serieuze teleurstelling voor mij zijn.

Zondag moet Lambrecht in de goal. Als hij nu zijn kans niet krijgt kan hij beter ook opkrassen, want dan zal hij ze nooit krijgen.
Over het optreden van de flikken... Dat ze daar staan is normaal, zeker nadat er de bus van Wezet hadden aangevallen. Dat volk dat daar gewoon passeert pepperspray op zich gespoten krijgt terwijl er echt geen aanleiding was, is wraakroepend. Ik was woedend, ge zijt op weg naar de Bredestraat en dan krijgt ge effkes een portie pepperspray in u gezicht (y)


het probleem pakternefestman alias de veirman duurt nu al een gans seizoen. ik ben er geen fan van en zal het ook nooit worden. "op training is hij echt goe, tis ne goeie keeper"... ik ben op training uk beter zenne...

hoe hij die twee goals pakt is tekenend voor zijn seizoen. Lambrecht had al veel vroeger zijn kans moeten krijgen, maar om Kurt nu de stront van Lieven te laten opkuisen morgen, nee laat maar. Nu moeten ze kurt ook nie in de goal zetten. Het probleem de veirman duurt al maanden, en er werd door de trainer/technische staf/bestuur niet ingegrepen, dus nu hoeft het ook niet meer... Laat vliegemans maar staan. Hopelijk keept hij eens een goeie match.

de kritiek die sommige (lees: de deveirman-fanclub) op mergan hadden is te gek voor woorden. Louis moest de keepers maar beter maken. Louis is nen trainer hé, niet één of andere tovenaar!

Hoe de veirman een 3jarig contract kon ondertekenen is mij een raadsel! Of moet de veirman persé blijven staan om Mergans ongelijk aan te tonen???

wat de penalty van troch betreft, die was heel goed getrapt, alleen nét dat tikkeltje geluk ontbrak.

En Jossen: misschien moet ik mijn mening ivm je broer herzien, als troch in de binnenzak zit van de tegenstand, ontbreekt het ons misschien wel aan ideëen... Mea Culpa :worship:

om positief af te sluiten (jawel ik kan positief zijn): ik zie ons in staat om dit nog recht te trekken, makkelijk wordt het niet, maar het kan!!

iedereen moet er in geloven...


24 Mei 2008, 21:53
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03
Berichten: 5505
Leeftijd: 47
Locatie: Lebbeke
Bericht Re: Eindronde : Eendracht Aalst - Wezet : AANVANG OM 20u !!!!
El Corredor schreef:
Jeroen schreef:
Dom verlies met twee tegengoals die ge op het conto van onze keeper kan schrijven. Ik heb hem ook steeds verdedigt, maar in deze fase van de competitie zo'n twee belangrijke goalen pakken is onvergeeflijk. Hij heeft een gans jaar de tijd gehad om mij te overtuigen en twas steeds van "hij zal nog laten zien wat hij waard is".. Wel we kunnen niet blijven wachten hé.

Spijtig ook van de penalty van Troch, anders gingen we er zeker nog over...

De sfeer was subliem, ook ongelofelijk veel volk (4500 man ?) .. Eendracht leeft weer... Het zou verdomd spijtig zijn dat we door die blunders de finale missen. Nog een jaar derde zou alvast een serieuze teleurstelling voor mij zijn.

Zondag moet Lambrecht in de goal. Als hij nu zijn kans niet krijgt kan hij beter ook opkrassen, want dan zal hij ze nooit krijgen.
Over het optreden van de flikken... Dat ze daar staan is normaal, zeker nadat er de bus van Wezet hadden aangevallen. Dat volk dat daar gewoon passeert pepperspray op zich gespoten krijgt terwijl er echt geen aanleiding was, is wraakroepend. Ik was woedend, ge zijt op weg naar de Bredestraat en dan krijgt ge effkes een portie pepperspray in u gezicht (y)


het probleem pakternefestman alias de veirman duurt nu al een gans seizoen. ik ben er geen fan van en zal het ook nooit worden. "op training is hij echt goe, tis ne goeie keeper"... ik ben op training uk beter zenne...

hoe hij die twee goals pakt is tekenend voor zijn seizoen. Lambrecht had al veel vroeger zijn kans moeten krijgen, maar om Kurt nu de stront van Lieven te laten opkuisen morgen, nee laat maar. Nu moeten ze kurt ook nie in de goal zetten. Het probleem de veirman duurt al maanden, en er werd door de trainer/technische staf/bestuur niet ingegrepen, dus nu hoeft het ook niet meer... Laat vliegemans maar staan. Hopelijk keept hij eens een goeie match.

de kritiek die sommige (lees: de deveirman-fanclub) op mergan hadden is te gek voor woorden. Louis moest de keepers maar beter maken. Louis is nen trainer hé, niet één of andere tovenaar!

Hoe de veirman een 3jarig contract kon ondertekenen is mij een raadsel! Of moet de veirman persé blijven staan om Mergans ongelijk aan te tonen???

wat de penalty van troch betreft, die was heel goed getrapt, alleen nét dat tikkeltje geluk ontbrak.

En Jossen: misschien moet ik mijn mening ivm je broer herzien, als troch in de binnenzak zit van de tegenstand, ontbreekt het ons misschien wel aan ideëen... Mea Culpa :worship:

om positief af te sluiten (jawel ik kan positief zijn): ik zie ons in staat om dit nog recht te trekken, makkelijk wordt het niet, maar het kan!!

iedereen moet er in geloven...


Als ge van plan zijt om de ploeg morgen op dezelfde manier te steunen als in bovenstaande post, hoop ik dat ge thuis blijft :hmm: :kots:


24 Mei 2008, 22:30
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 23 Okt 2006, 10:38
Berichten: 1202
Locatie: Oilsjt!!
Bericht Re: Eindronde : Eendracht Aalst - CS Visé
op deze moment Steun je beter de ploeg ipv iemand af te breken bijt op u tong wat je er ook van denkt :zzz:

_________________
Weir zen anti fusieclub!!


24 Mei 2008, 22:32
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
Bericht Re: Eindronde : Eendracht Aalst - CS Visé
borre31 schreef:
op deze moment Steun je beter de ploeg ipv iemand af te breken bijt op u tong wat je er ook van denkt :zzz:


ik weet het, ik zou het niet mogen doen.

maar toch een duidelijke nuance, en t kan raar lijken.

maar ik heb nog nooit of te nimmer een speler uitgefloten of oe op geroepen tijdens een wedstrijd. Hier op t forum geef ik wel mijn mening, en die is nie altijd "steunend", ik weet het.


24 Mei 2008, 22:53
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 02 Nov 2006, 17:39
Berichten: 3487
Leeftijd: 33
WLM: forzaiendracht@hotmail.com
Bericht Re: Eindronde : Eendracht Aalst - CS Visé
El Corredor schreef:
borre31 schreef:
op deze moment Steun je beter de ploeg ipv iemand af te breken bijt op u tong wat je er ook van denkt :zzz:


ik weet het, ik zou het niet mogen doen.

maar toch een duidelijke nuance, en t kan raar lijken.

maar ik heb nog nooit of te nimmer een speler uitgefloten of oe op geroepen tijdens een wedstrijd. Hier op t forum geef ik wel mijn mening, en die is nie altijd "steunend", ik weet het.

als dit stukje vetgedrukte tekst van hierboven jou begrip 'steunen' is dan vind ik het vrij raar... :wadde:

_________________
Iendracht forever, Fusie NEVER!!!!


24 Mei 2008, 22:58
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
Bericht Re: Eindronde : Eendracht Aalst - CS Visé
Dries schreef:
El Corredor schreef:
borre31 schreef:
op deze moment Steun je beter de ploeg ipv iemand af te breken bijt op u tong wat je er ook van denkt :zzz:


ik weet het, ik zou het niet mogen doen.

maar toch een duidelijke nuance, en t kan raar lijken.

maar ik heb nog nooit of te nimmer een speler uitgefloten of oe op geroepen tijdens een wedstrijd. Hier op t forum geef ik wel mijn mening, en die is nie altijd "steunend", ik weet het.

als dit stukje vetgedrukte tekst van hierboven jou begrip 'steunen' is dan vind ik het vrij raar... :wadde:


maar nee zeg, ik bedoel dat ik nog niemand heb uitgefloten maar wel hier op t forum kritiek geef,zoals zo velen

ik steun mijn ploeg al 20 jaar door dik en dun, door weer en wind, in goede en slechte tijden.

steunen, supporteren is inderdaad meer dan alleen maar "niet uitfluiten", terechte opmerking van je!


24 Mei 2008, 23:02
Ancien

Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22
Berichten: 3793
Leeftijd: 63
Locatie: Heusden
Bericht Re: Eindronde : Eendracht Aalst - CS Visé
Ik heb de wedstrijd niet gezien maar op de samenvatting van tvoost moet je die bejubelde keeper van Visé eens goed bekijken bij onze goal. Hij gaat naar de corner, zwaar er onderdoor en loopt dan wat rond als een hond in een kegelspel door zijn backlijn...
Moest die bij Aalst zijn...

Twee dingen: morgen onze ploeg fanatiek maar vooral positief aanmoedigen en al diegenen die gaan om boel te maken, blijf alstublief thuis.

Als je het al nodig vond om donderdag bij die bus te gaan staan van de Visé-supporters dan zou dat hoogstens kunnen zijn om hen een applaus te geven omdat ze op een weekdag met niet al te veel volk hun ploeg toch maar komen aanmoedigen ver van huis en nog winnen ook. Of is dat te veel sportiviteit gevraagd?
Wie daar voor iets anders stond (ook al is dat dan maar wat roepen of lelijke gebaren maken) die versta ik niet, want die brengt de ploeg en de club alleen maar schade toe...
En niet te veel lullen over de politie. Ik zou ook niet graag voor zo een troepke ovestresste en hier en daar overjaarse pubers willen uittrekken. En dat er daar bij de politie ne gestoorde tussenzit, dat kan, maar als niemand onnozel doet zal die ook niks doen...

Hopelijk lukt het morgen om er een fantastische dag van te maken en om te winnen want voor de finale thuis kan ik nog eens komen. Zou schitterend zijn.


24 Mei 2008, 23:25
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17 Mei 2005, 14:16
Berichten: 4399
Leeftijd: 43
Locatie: Atom
Bericht Re: Eindronde : Eendracht Aalst - Wezet : AANVANG OM 20u !!!!
El Corredor schreef:
het probleem pakternefestman alias de veirman duurt nu al een gans seizoen. ik ben er geen fan van en zal het ook nooit worden. "op training is hij echt goe, tis ne goeie keeper"... ik ben op training uk beter zenne...

hoe hij die twee goals pakt is tekenend voor zijn seizoen. Lambrecht had al veel vroeger zijn kans moeten krijgen, maar om Kurt nu de stront van Lieven te laten opkuisen morgen, nee laat maar. Nu moeten ze kurt ook nie in de goal zetten. Het probleem de veirman duurt al maanden, en er werd door de trainer/technische staf/bestuur niet ingegrepen, dus nu hoeft het ook niet meer... Laat vliegemans maar staan. Hopelijk keept hij eens een goeie match.

de kritiek die sommige (lees: de deveirman-fanclub) op mergan hadden is te gek voor woorden. Louis moest de keepers maar beter maken. Louis is nen trainer hé, niet één of andere tovenaar!

Hoe de veirman een 3jarig contract kon ondertekenen is mij een raadsel! Of moet de veirman persé blijven staan om Mergans ongelijk aan te tonen???

wat de penalty van troch betreft, die was heel goed getrapt, alleen nét dat tikkeltje geluk ontbrak.

En Jossen: misschien moet ik mijn mening ivm je broer herzien, als troch in de binnenzak zit van de tegenstand, ontbreekt het ons misschien wel aan ideëen... Mea Culpa :worship:

om positief af te sluiten (jawel ik kan positief zijn): ik zie ons in staat om dit nog recht te trekken, makkelijk wordt het niet, maar het kan!!

iedereen moet er in geloven...


Dat gij een vriendje van Mergan zijt, dat wisten we al langer...
Dat ge de flaters van Lieven ging aangrijpen om nog 's uw gelijk te halen, was redelijk voorspelbaar...

En als we het dan toch over Mergan hebben; denkt ge dat hij Lambrecht wél ne goeie keeper vindt?

_________________
es da ier e fistjen...


25 Mei 2008, 8:53
Reserve

Lid geworden op: 23 Mei 2006, 21:16
Berichten: 338
Bericht Re: Eindronde : Eendracht Aalst - CS Visé
het kan verkeren den ene week den held na het stoppen van de penalty, de andere week verguisd!!! Ik denk niet dat je hem op die manier helpt. Je wint als ploeg en je verliest als ploeg. We wisten op voorhand dat de eindronde een loterij is! Voor mij zullen ze niet promotie in de eindronde verloren hebben(indien ze verliezen natuurlijk). Maar wel in de competitie waarin ze op een 8 tal wedstrijden van het einde nog op een 1ste plaats stonden om dan uiteindelijk 7de te eindigen! Daar hebben ze het week na week laten liggen! Maar laten we nu eerst vanmiddag nog eens alles geven en misschien geraken we er nog wel!


25 Mei 2008, 9:07
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 11 Feb 2006, 20:18
Berichten: 2858
Locatie: Erembodegem aan den denjer
Bericht Re: Eindronde : Eendracht Aalst - CS Visé
Volledig mee eens, ik hoor de supps na het stoppen
van die strafschop tegen Woluwe nog LDV's naam scanderen...
en de week nadien deugd hij zeker niet meer ...(?).
En die uitleg van "de strafschop ietske meer naar binnen"
is geen uitleg, strafschoppen moeten er gewoon in.
En Thomas weet dat als geen ander....
We spelen maar in 3e en dan kun je elke week wel een
zondebok zoeken ....Niemand wordt hier echter beter van.


25 Mei 2008, 9:39
Reserve
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17 Mei 2005, 18:16
Berichten: 280
Bericht Re: Eindronde : Eendracht Aalst - Wezet : AANVANG OM 20u !!!!
boris clitoris schreef:
El Corredor schreef:
het probleem pakternefestman alias de veirman duurt nu al een gans seizoen. ik ben er geen fan van en zal het ook nooit worden. "op training is hij echt goe, tis ne goeie keeper"... ik ben op training uk beter zenne...

hoe hij die twee goals pakt is tekenend voor zijn seizoen. Lambrecht had al veel vroeger zijn kans moeten krijgen, maar om Kurt nu de stront van Lieven te laten opkuisen morgen, nee laat maar. Nu moeten ze kurt ook nie in de goal zetten. Het probleem de veirman duurt al maanden, en er werd door de trainer/technische staf/bestuur niet ingegrepen, dus nu hoeft het ook niet meer... Laat vliegemans maar staan. Hopelijk keept hij eens een goeie match.

de kritiek die sommige (lees: de deveirman-fanclub) op mergan hadden is te gek voor woorden. Louis moest de keepers maar beter maken. Louis is nen trainer hé, niet één of andere tovenaar!

Hoe de veirman een 3jarig contract kon ondertekenen is mij een raadsel! Of moet de veirman persé blijven staan om Mergans ongelijk aan te tonen???

wat de penalty van troch betreft, die was heel goed getrapt, alleen nét dat tikkeltje geluk ontbrak.

En Jossen: misschien moet ik mijn mening ivm je broer herzien, als troch in de binnenzak zit van de tegenstand, ontbreekt het ons misschien wel aan ideëen... Mea Culpa :worship:

om positief af te sluiten (jawel ik kan positief zijn): ik zie ons in staat om dit nog recht te trekken, makkelijk wordt het niet, maar het kan!!

iedereen moet er in geloven...


Dat gij een vriendje van Mergan zijt, dat wisten we al langer...
Dat ge de flaters van Lieven ging aangrijpen om nog 's uw gelijk te halen, was redelijk voorspelbaar...

En als we het dan toch over Mergan hebben; denkt ge dat hij Lambrecht wél ne goeie keeper vindt?


Volgens mij komt dienen El Corredor naar de voetbal met de hoop de Lieven een fout maakt zodat hij de dag erna hier opt forum kan kome schrijve hoe goed Louis wel was en hoe slecht De Veirman is... Ik lees toch altijd zelfde van jou de laatste maanden :nieje:


25 Mei 2008, 10:02
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5735
Bericht Re: Eindronde : Eendracht Aalst - CS Visé
wie verwacht nu dat ze in 3e klasse een hoekschop rechtstreeks kunnen binnentrappen?


25 Mei 2008, 10:22
Junior

Lid geworden op: 04 Dec 2007, 20:36
Berichten: 260
Bericht Re: Eindronde : Eendracht Aalst - CS Visé
Twee hoekschoppen die rechtstreeks binnengaan daar is de doelman toch voor verantwoordelijk of niet soms?
Pakt hij die ballen wel dan winnen we die wedstrijd met 1-0 en met wat meeval bij die strafschop met 2-0.
En om dat resultaat te bereiken moesten de tien andere veldspelers niet beter spelen.
En dan dachten er nu al velen aan de finale tegen Namen.
Ziedaar waarom een doelman de belangrijkste pion is in een elftal.


25 Mei 2008, 10:50
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07
Berichten: 5565
Leeftijd: 34
Locatie: aalst
Bericht Re: Eindronde : Eendracht Aalst - CS Visé
waly 2 schreef:
wie verwacht nu dat ze in 3e klasse een hoekschop rechtstreeks kunnen binnentrappen?


De veirman al ni e.


25 Mei 2008, 10:53
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 556 berichten ]  Ga naar pagina 1 34 35 36 37 38


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 42 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
webdesign aalst