Eindronde : Eendracht Aalst - CS Visé - Pagina 37 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 556 berichten ]  Ga naar pagina 1 34 35 36 37 38
 Eindronde : Eendracht Aalst - CS Visé 
Auteur Bericht
Reserve

Lid geworden op: 23 Mei 2006, 21:16
Berichten: 338
Bericht Re: Eindronde : Eendracht Aalst - CS Visé
We moeten ook kunnen toegeven dat die hoekschoppen gewoon heel goed genomen zijn. Troch kan die bvb ook goed indraaien maar niet met zoveel power. Indertijd als Chunga die gaf zaten die der ook regelmatig in en waren dat dan allemaal flutkeepers? Die ballen zitten rot van effect. Ik vind dat je meer kan zeggen op de fases nadien waar hij een aantal ballen gemakkelijk lost. Maar dat heeft met vertrouwen op dat moment te maken. Een heel slechte keeper is hij niet zoals veel van hem willen maken, maar hij moet leren met druk omgaan. Trouwens elke speler heeft dit seizoen wel eens dipje gehad, anders waren we los kampioen. Ik hoop dat LDV vandaag al zijn criticasters de mond kan snoeren en we mede dankzij hem (misschien penalties) toch nog de finale bereiken!


25 Mei 2008, 11:44
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53
Berichten: 1872
Locatie: Oilsjt tiens.
Bericht Re: Eindronde : Eendracht Aalst - CS Visé
nonkel august schreef:
Twee hoekschoppen die rechtstreeks binnengaan daar is de doelman toch voor verantwoordelijk of niet soms?
Pakt hij die ballen wel dan winnen we die wedstrijd met 1-0 en met wat meeval bij die strafschop met 2-0.
En om dat resultaat te bereiken moesten de tien andere veldspelers niet beter spelen.
En dan dachten er nu al velen aan de finale tegen Namen.
Ziedaar waarom een doelman de belangrijkste pion is in een elftal.


Bij het tweede doelpunt staan zowel Couli als Seminck niet ideaal qua positie, maar het is makkelijk om de doelman de zwarte piet toe te schuiven. Waarmee ik niet gezegd heb dat Lieven vrijuit gaat.


25 Mei 2008, 11:49
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: Eindronde : Eendracht Aalst - CS Visé
AlostanA schreef:
nonkel august schreef:
Twee hoekschoppen die rechtstreeks binnengaan daar is de doelman toch voor verantwoordelijk of niet soms?
Pakt hij die ballen wel dan winnen we die wedstrijd met 1-0 en met wat meeval bij die strafschop met 2-0.
En om dat resultaat te bereiken moesten de tien andere veldspelers niet beter spelen.
En dan dachten er nu al velen aan de finale tegen Namen.
Ziedaar waarom een doelman de belangrijkste pion is in een elftal.


Bij het tweede doelpunt staan zowel Couli als Seminck niet ideaal qua positie, maar het is makkelijk om de doelman de zwarte piet toe te schuiven. Waarmee ik niet gezegd heb dat Lieven vrijuit gaat.


soit, 't is gebeurd... en we kunnen er ofwel heel lang over dpoorgaan, ofwel hopen dat het nu beter zal zijn. in ieder geval de uitslag van de heenmatch zal niemeer veranderen.
het kan nog , en we hopen op 't beste


25 Mei 2008, 11:54
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: Eindronde : Eendracht Aalst - CS Visé
nonkel august schreef:
Twee hoekschoppen die rechtstreeks binnengaan daar is de doelman toch voor verantwoordelijk of niet soms?
Pakt hij die ballen wel dan winnen we die wedstrijd met 1-0 en met wat meeval bij die strafschop met 2-0.
En om dat resultaat te bereiken moesten de tien andere veldspelers niet beter spelen.
En dan dachten er nu al velen aan de finale tegen Namen.
Ziedaar waarom een doelman de belangrijkste pion is in een elftal.
En als die keeper bij die andere mannen niet eventjes besloot om een wandeling te gaan maken bij onze hoekschop dan was het misschien 0-2 geweest...

want buiten die 2 ballen vanonder zijn lat die zelfs een knaap van een jaar of 11 vanonder zijn uit zijn keef randselt was die "superkeeper" (zoals hij hier al wordt omschreven) ook alles behalve...

Ik heb het in deze post niet over Lieven gehad, als ge quote leg mij dus geen woorden in de mond !

_________________
If you never try, you'll never know


25 Mei 2008, 12:06
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 24 Mei 2008, 18:16
Berichten: 8
Locatie: Mellert
Bericht Re: Eindronde : Eendracht Aalst - CS Visé
Na kacht ingediend te hebben over pepperspray in de ogen gekregen te hebben krijgk ik volgende brief thuis:

" Geachte, uit onderzoek ingesteld door onze diensten blijkt dat het gebruik van pepperspray tijdens de rellen bij het einde van de wedstrijd E;Aalst en Wezet op 22.05.2008 wel degelijk gewettigd was.

Volgens we vernamen dreigde het politiecordon doorbroken te worden door een grote opgehitste menigte en kwam de fusieke integriteit van het personeel in gevaar. Er werd enerzijds naar 3 personen gericht die, ondanks de aanmaningen, weigerden achteruit te gaan. Vervolgens werd boven de hoofden van de menigte gespoten teneinde deze te doen wijken.

We weten niet waar u zich op dat moment juist bevond maar het lijkt ons niet aan te raden om zich in dergelijke gespannen situatie in zo een menigte te begeven, om welke reden dan ook"

Vooral het zinneke "Vervolgens werd BOVEN de hoofden van de menigte gespoten" is best wel grappig, aangezien ik de volle lading recht in mijn ogen kreeg.


05 Jun 2008, 12:10
Iendracht.be - beheer

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:48
Berichten: 7463
Leeftijd: 35
Bericht Re: Eindronde : Eendracht Aalst - CS Visé
Achja, die mannen hun verhaal wordt toch als waarheid beschouwd. Veel kunt ge daar niet tegendoen.


05 Jun 2008, 12:21
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07
Berichten: 5751
Bericht Re: Eindronde : Eendracht Aalst - CS Visé
Er stond misschien een klein manneke op de eerste rij, daarmee dat wij alles in het gezicht kregen. :hmm:

En dan dit ; We weten niet waar u zich op dat moment juist bevond maar het lijkt ons niet aan te raden om zich in dergelijke gespannen situatie in zo een menigte te begeven, om welke reden dan ook"

Dus je mocht niet met de menigte uit het vak treden, want het is niet aan te raden in dergelijke situatie zich onder het volk te begeven. Dat wil dus zeggen dat je in het vak had moeten blijven zitten tot de situatie rustig was. Ware het niet dat ze daar ook met hun deo stonden te spuiten dat het een lieve lust was. Met als reden dat de supporters het stadion niet wouden verlaten.

Zeveraars ! (n)

_________________
Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies


05 Jun 2008, 12:22
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: Eindronde : Eendracht Aalst - CS Visé
Wat had ge nu anders verwacht ? :hmm:

_________________
If you never try, you'll never know


05 Jun 2008, 12:22
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: Eindronde : Eendracht Aalst - CS Visé
Casual1919 schreef:
Ware het niet dat ze daar ook met hun deo stonden te spuiten dat het een lieve lust was. Met als reden dat de supporters het stadion niet wouden verlaten.

Zeveraars ! (n)
Awel ja, dat vind ik eigenlijk ook nog wel, nu ze verschillende brieven en mededelingen doen ziet zelfs een blinde dat hun eigen chronologie niet meer klopt. :plat:

Maar toch, had het antwoord niet anders verwacht.

_________________
If you never try, you'll never know


05 Jun 2008, 12:25
Iendracht.be - beheer

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:48
Berichten: 7463
Leeftijd: 35
Bericht Re: Eindronde : Eendracht Aalst - CS Visé
Het gaat hier om de thuismatch hé ;)


05 Jun 2008, 12:32
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 11:13
Berichten: 5023
Leeftijd: 40
Locatie: Lede
Bericht Re: Eindronde : Eendracht Aalst - CS Visé
Tis al veel da zet proberen uitleggen. Maja de conclusie was wel te verwachten.
De kans da ze hun fouten gaan toegeven is gewoon 0.
Klacht indienen is verloren moeite ...


edit: ah de thuismatch. Op welke moment stond dat "politiecordon" op begeven :? :wadde:

_________________
22/04/2007 - 17/04/2011


05 Jun 2008, 12:34
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: Eindronde : Eendracht Aalst - CS Visé
Jeroen schreef:
Het gaat hier om de thuismatch hé ;)
ah, in dat geval was ik er niet bij en kan ik er maar weinig over zeggen.

_________________
If you never try, you'll never know


05 Jun 2008, 12:36
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8614
Leeftijd: 56
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: Eindronde : Eendracht Aalst - CS Visé
Pilsken schreef:
Na kacht ingediend te hebben over pepperspray in de ogen gekregen te hebben krijgk ik volgende brief thuis:

" Geachte, uit onderzoek ingesteld door onze diensten blijkt dat het gebruik van pepperspray tijdens de rellen bij het einde van de wedstrijd E;Aalst en Wezet op 22.05.2008 wel degelijk gewettigd was.

Volgens we vernamen dreigde het politiecordon doorbroken te worden door een grote opgehitste menigte en kwam de fusieke integriteit van het personeel in gevaar. Er werd enerzijds naar 3 personen gericht die, ondanks de aanmaningen, weigerden achteruit te gaan. Vervolgens werd boven de hoofden van de menigte gespoten teneinde deze te doen wijken.

We weten niet waar u zich op dat moment juist bevond maar het lijkt ons niet aan te raden om zich in dergelijke gespannen situatie in zo een menigte te begeven, om welke reden dan ook"

Vooral het zinneke "Vervolgens werd BOVEN de hoofden van de menigte gespoten" is best wel grappig, aangezien ik de volle lading recht in mijn ogen kreeg.


Dat is weer ne keer een uitleg :hmm: binnekort gaan ze pijltjes zetten,langswaar dat de mensen moeten buitengaan,om zich niet in de menigte te begeven waar de flikken naar hartelust staan te spuiten.

Domme flikken praat.

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


05 Jun 2008, 12:39
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 01 Mei 2006, 17:26
Berichten: 2494
Bericht Re: Eindronde : Eendracht Aalst - CS Visé
placietjen schreef:
Casual1919 schreef:
Ware het niet dat ze daar ook met hun deo stonden te spuiten dat het een lieve lust was. Met als reden dat de supporters het stadion niet wouden verlaten.

Zeveraars ! (n)
Awel ja, dat vind ik eigenlijk ook nog wel, nu ze verschillende brieven en mededelingen doen ziet zelfs een blinde dat hun eigen chronologie niet meer klopt. :plat:

Maar toch, had het antwoord niet anders verwacht.


het woord "blinde" ligt in deze materie een beetje gevoelig...


05 Jun 2008, 13:03
Rode kaart
Rode kaart

Lid geworden op: 24 Apr 2008, 17:22
Berichten: 79
Bericht Re: Eindronde : Eendracht Aalst - CS Visé
Fillou schreef:
placietjen schreef:
Casual1919 schreef:
Ware het niet dat ze daar ook met hun deo stonden te spuiten dat het een lieve lust was. Met als reden dat de supporters het stadion niet wouden verlaten.

Zeveraars ! (n)
Awel ja, dat vind ik eigenlijk ook nog wel, nu ze verschillende brieven en mededelingen doen ziet zelfs een blinde dat hun eigen chronologie niet meer klopt. :plat:

Maar toch, had het antwoord niet anders verwacht.


het woord "blinde" ligt in deze materie een beetje gevoelig...


Wat is het gezegde de politie uw vriend ,vergeet het maar als zij U kunnen ne kloot aftrekken zullen zij niet wachten,en wie staat er altijd klaar om U te pakken niet waar juist de flikken. :lol:


05 Jun 2008, 16:40
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 556 berichten ]  Ga naar pagina 1 34 35 36 37 38


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 71 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst