Eindronde: CS Visé - Eendracht Aalst - Pagina 45 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 754 berichten ]  Ga naar pagina 1 43 44 45 46 47 51
 Eindronde: CS Visé - Eendracht Aalst 
Auteur Bericht
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07
Berichten: 5565
Leeftijd: 34
Locatie: aalst
Bericht Re: Eindronde: CS Visé - Eendracht Aalst
Fillou schreef:
als dit klopt, is het een schande. Er zijn dingen gebeurd die niet door de beugel kunnen, absoluut. En niemand is te beroerd om dat toe te geven of om daar voor te boeten.

Maar in dit land gebeuren andere misdaden dan dit. Akkoord, er zijn mensen aangevallen met projectielen. En de gevolgen voor één man in het bijzonder zijn heel zwaar. Maar moeten daarvoor zo'n maatregelen genomen worden?

Of is deze situatie dan toch vergelijkbaar met de manier waarop de aalsterse fans "aangepakt" werden, daar in Wezet? Net zoals Koen zegt, in deze politiek gespannen tijden, kan ik mezelf niet tegenhouden om daar een communautair reukje aan op te merken.


Ik ga niets verzinnen e .


30 Jul 2008, 16:13
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52
Berichten: 6580
Leeftijd: 10
Locatie:
Website: http://www.spionkop-lede.tk
Bericht Re: Eindronde: CS Visé - Eendracht Aalst
verdomd hard. Ze zullen er daar in de Walen ( :kots: ) wel plezier in hebben dat ze die gasten zolang in den draai houden.

_________________
www.spionkoplede.com


30 Jul 2008, 16:14
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 01 Mei 2006, 17:26
Berichten: 2494
Bericht Re: Eindronde: CS Visé - Eendracht Aalst
Iendrachter90 schreef:
Fillou schreef:
als dit klopt, is het een schande. Er zijn dingen gebeurd die niet door de beugel kunnen, absoluut. En niemand is te beroerd om dat toe te geven of om daar voor te boeten.

Maar in dit land gebeuren andere misdaden dan dit. Akkoord, er zijn mensen aangevallen met projectielen. En de gevolgen voor één man in het bijzonder zijn heel zwaar. Maar moeten daarvoor zo'n maatregelen genomen worden?

Of is deze situatie dan toch vergelijkbaar met de manier waarop de aalsterse fans "aangepakt" werden, daar in Wezet? Net zoals Koen zegt, in deze politiek gespannen tijden, kan ik mezelf niet tegenhouden om daar een communautair reukje aan op te merken.


Ik ga niets verzinnen e .


jammer genoeg niet.

Buiten elke proportie, als je't mij vraagt.


30 Jul 2008, 16:15
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 23 Okt 2006, 10:38
Berichten: 1202
Locatie: Oilsjt!!
Bericht Re: Eindronde: CS Visé - Eendracht Aalst
Amai der zen zwaarder criminelen die ze zolang ni in de doos kunnen/?willen houden.Dat ze diene gast van het oogincident nog vasthouden alle ok ma de rest pff

_________________
Weir zen anti fusieclub!!


30 Jul 2008, 16:48
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: Eindronde: CS Visé - Eendracht Aalst
Iendrachter90 schreef:
Allemaal nog 28dagen in de cel.


Ja, dat is pas het begin hé en nu nog het financiele plaatje ! :x

Niet alleen je werk kwijt , later erg moeilijk nog werk krijgen en ondertussen uw laatste spaarcentjes aangeslagen .

Ik denk dat ze hier een voorbeeld gaan stellen voor alle " Hooligans "

_________________
Century game 22 juni 2019


30 Jul 2008, 17:00
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07
Berichten: 5751
Bericht Re: Eindronde: CS Visé - Eendracht Aalst
Onderkroiper schreef:
Iendrachter90 schreef:
Allemaal nog 28dagen in de cel.


Ja, dat is pas het begin hé en nu nog het financiele plaatje ! :x

Niet alleen je werk kwijt , later erg moeilijk nog werk krijgen en ondertussen uw laatste spaarcentjes aangeslagen .

Ik denk dat ze hier een voorbeeld gaan stellen voor alle " Hooligans "


Ze hadden een voorbeeld mogen stellen in Anderlecht, daar heeft heel Belgie met z'n neus opgezeten en wat komt daarvan voort ? 2 aanhoudingen en wat pv's.

_________________
Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies


Laatst gewijzigd door The Blackwans op 30 Jul 2008, 17:06, 1 keer totaal gewijzigd.



30 Jul 2008, 17:06
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: Eindronde: CS Visé - Eendracht Aalst
Ja kroket, als de uiteindelijke straf in het verlengde zal liggen van deze uistpraak zal het er ook niet naast zijn.

_________________
If you never try, you'll never know


30 Jul 2008, 17:06
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07
Berichten: 5565
Leeftijd: 34
Locatie: aalst
Bericht Re: Eindronde: CS Visé - Eendracht Aalst
Raar feit:Er zou nog ene gezocht worden en diene zou momenteel in bulgarije zitten.,moest diejen vandaag in de rechtbank geweest zijn waren ze allemaal vrij.Da's zkr geen reden om die ander vast t'houde vinnek.
Ze gaan trouwens meer dan waarschijnlijk beroep aantekene.


30 Jul 2008, 18:05
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07
Berichten: 5751
Bericht Re: Eindronde: CS Visé - Eendracht Aalst
Iendrachter90 schreef:
Raar feit:Er zou nog ene gezocht worden en diene zou momenteel in bulgarije zitten.,moest diejen vandaag in de rechtbank geweest zijn waren ze allemaal vrij.Da's zkr geen reden om die ander vast t'houde vinnek.
Ze gaan trouwens meer dan waarschijnlijk beroep aantekene.


Het gaat echt van kwaad naar erger. Wat een apenland waarin wij leven ...

_________________
Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies


30 Jul 2008, 18:24
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 22:53
Berichten: 539
Leeftijd: 41
WLM: malderlewinssi@yahoo.com
Bericht Re: Eindronde: CS Visé - Eendracht Aalst
Ajuin schreef:
Als dit allemaal waar is, dan hadden ze beter iemand kapot gemaakt ! Dat er zaken zijn gebeurd die niet door de beugel kunnen, dat is een feit ... maar als ge iemand om zeep helpt, kom je nog rapper vrij ...


Dat gelooft ge hopelijk zelf niet.

Die 28 dagen (voorhechtenis?) vallen alle zeven te beurt omdat het zwaarste criminele feit gebeurde binnen de context van de rellen. En uiteindelijk gaat het hier nog altijd om een groepje gekken waarvan één met een dodelijk wapen (iemand een paal door het hoofd proberen te jagen is dodelijk, ja) een agent in functie aanvalt.

Je kan het vergelijken met iemand die een agent omver probeert te rijden om aan een controle te ontsnappen. Je rijdt die agent bewust aan, met een mogelijk dodelijke afloop. Daarvoor ga je een tijdje achter de tralies, hoor.


30 Jul 2008, 18:57
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 09 Dec 2007, 19:09
Berichten: 638
Locatie: aalst
Bericht Re: Eindronde: CS Visé - Eendracht Aalst
een dikke schande !! de dingen die gebeurd zijn valt niet goed te praten maar het zijn nu toch ook geen terroristen hè... ok er heeft een agent zich gekwetst aan een oog , heel jammer maar voor alle duidelijkheid de agent heeft gelukkig zijn oog nog altijd hoor. Het is hier een apenland laat dit duidelijk zijn en de walen willen wraak op de vlamingen... mij zien ze dit seizoen niet in de walen...


30 Jul 2008, 20:26
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 11:13
Berichten: 5023
Leeftijd: 40
Locatie: Lede
Bericht Re: Eindronde: CS Visé - Eendracht Aalst
dat dit een wraak vd Walen is, durf ik ni zeggen maar het is zeker en vast buiten proportie. Kzit in met de echte iendrachters die dit moeten ondergaan ...

_________________
22/04/2007 - 17/04/2011


30 Jul 2008, 20:41
Iendracht.be - beheer

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:48
Berichten: 7463
Leeftijd: 35
Bericht Re: Eindronde: CS Visé - Eendracht Aalst
malder schreef:
Ajuin schreef:
Als dit allemaal waar is, dan hadden ze beter iemand kapot gemaakt ! Dat er zaken zijn gebeurd die niet door de beugel kunnen, dat is een feit ... maar als ge iemand om zeep helpt, kom je nog rapper vrij ...


Dat gelooft ge hopelijk zelf niet.

Die 28 dagen (voorhechtenis?) vallen alle zeven te beurt omdat het zwaarste criminele feit gebeurde binnen de context van de rellen. En uiteindelijk gaat het hier nog altijd om een groepje gekken waarvan één met een dodelijk wapen (iemand een paal door het hoofd proberen te jagen is dodelijk, ja) een agent in functie aanvalt.

Je kan het vergelijken met iemand die een agent omver probeert te rijden om aan een controle te ontsnappen. Je rijdt die agent bewust aan, met een mogelijk dodelijke afloop. Daarvoor ga je een tijdje achter de tralies, hoor.


Ik denk dat dit wel een uniek feit is dat hooligans zo lang in den bak moeten zitten. Dat die gast die die agent verwondde aangehouden blijft is normaal, net zoals hetzelfde voor de gasten met een voorwaardelijke straf. Voor de rest is dit overduidelijk buiten proportie. Waarom die 7 ? Er waren er vééél meer die de agenten aanvielen hoor.


30 Jul 2008, 21:47
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 02 Sep 2005, 20:49
Berichten: 2256
Bericht Re: Eindronde: CS Visé - Eendracht Aalst
Van een Luikse regionale zender >> http://www.rtc.be/content/view/5685/166/

_________________
Is jouw euro-biljet (shortcode + serienummer) al ingevoerd op www.eurobilltracker.com ?
Als een andere eurobilltracker jouw biljet al eerder ingevoerd heeft, ontdek je de afstand dat jouw biljet afgelegd heeft.


30 Jul 2008, 22:22
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 01 Mei 2006, 17:26
Berichten: 2494
Bericht Re: Eindronde: CS Visé - Eendracht Aalst
ik kan er nog altijd niet bij dat die gasten per sé in de cel moeten blijven zitten. En dan nog voor een maand.


Waarom? Waarom?


30 Jul 2008, 22:37
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 754 berichten ]  Ga naar pagina 1 43 44 45 46 47 51


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 25 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst