Eindronde: CS Visé - Eendracht Aalst - Pagina 3 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 754 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 51
 Eindronde: CS Visé - Eendracht Aalst 
Auteur Bericht
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Jan 2007, 20:43
Berichten: 1028
Locatie: oilsjtcity
WLM: neutralboy059@hotmail.com
Bericht Re: Eindronde: CS Visé - Eendracht Aalst
RFCL schreef:
OPC059 schreef:
RFCL schreef:
Zondag normaal gezien aanwezig met een aantal Club Luik supporters om Aalst te steunen. ;)


welkom!
(stef???)

Nope ben niet Stefke, maar ken hem wel. ;)
Tot zondag. (y)


was jij op namen geel ook?

_________________
Afbeelding


23 Mei 2008, 14:45
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:53
Berichten: 7534
Leeftijd: 35
Bericht Re: Eindronde: CS Visé - Eendracht Aalst
RFCL schreef:
Om jullie een idee te geven van de bezoekerstribune in Vise: ;)



http://www.rfcltv.com/video/704.wmv


mooi!! met hoeveel waren jullie daar toen?

_________________
eendrachter ben je niet voor heel even,
maar voor je hele leven!


23 Mei 2008, 14:46
Vaste Waarde

Lid geworden op: 18 Mei 2005, 21:50
Berichten: 945
Bericht Re: Eindronde: CS Visé - Eendracht Aalst
Beste,

Momenteel tellen we al meer dan 190 inschrijvingen voor aanstaande zondag. We hebben beslist om 4 bussen in te leggen, wat een capaciteit betekent van goed 220 personen. Om de wachttijden aan de loketten ter plaatse te vermijden, zullen wij zaterdagmorgen de nodige tickets in voorverkoop afhalen ! Dit betekent dat van de ingeschrevenen NIEMAND een ticket dient aan te schaffen in voorverkoop.

We roepen iedereen op om ten laatste om 13u in het lokaal aanwezig te zijn. Dit om zeker te zijn dat we iedereen tijdig kunnen inschrijven en om 13u30 kunnen vertrekken.

Koen


23 Mei 2008, 16:06
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 16 Nov 2007, 12:13
Berichten: 528
Locatie: Aalst
Bericht Re: Eindronde: CS Visé - Eendracht Aalst
Bartg schreef:
Verbechio schreef:
Volgens mij zetten we het zondag nog recht. Gisteren verliezen is zeker niet verdiend, maar het is nu zo.
Gewoon vanaf de 1ste minuut vol naar voor, zelfs met risico op de 1-0 (wat niet dodelijk is). Geen te zotte dingen doen natuurlijk maar ge moet wel zeker 2keer scoren.
Gisteren zat het geluk niet mee, als we het zondag terug hebben en de 1ste kans gaat binnen (en liefst zo vroeg mogelijk), dan geraken we er wel!
Niet berusten maar vechten tot de laatste second!
:EA:


Laat ons hopen hé, als ze snel 0-1 kunnen maken is er niks verloren. Ten alle prijze een 1-0 vermijden want dan wordt het wel zéér moeilijk! Misschien met een blitzstart zoals tegen Woluwe, dat zou wel fantastisch zijn! Het moet zeker kunnen, Visé stond 5e en Woluwe 2e in de rangschikking dus zoveel beter kunnen die mannen toch niet zijn. Wat minder talmen voor de goal is de boodschap, gisteren bleven ze maar de bal rondspelen tot ze hem kwijt waren. En bij hoekschop en vrije trap die bal voor die goal in plaats van die altijd kort te nemen en zo kwijt te spelen. Als ze hun niveau van op Woluwe terug kunnen halen ist zeker mogelijk, en Visé moet dan ook nog 2 spelers aan de kant laten door de gele kaarten...


Deze achterstand ophalen is inderdaad geen gemakkelijke klus. Echter, als ervaren Eendrachtfan weet ik dat 'den Iéndracht' in wedstrijden zoals deze die zich zondag aandient, al-tijd ietske meer kan. Wat wij als supporters kunnen/moeten doen is onze gasten naar de overwinning roepen, schreeuwen en kelen. Als het moet tot we geen stem meer hebben, maar doorstoten zullen we doen!
Vergeet de geïncasseerde goals van gisteren. Dat is nu al verleden tijd. Kijk vooruit naar zondag, wij hebben nog een dikke kans hoor gasten. Zelfs een achterstand is geen catastrofe want wij moeten zowieso twee keer scoren. En daar geloof ik wél sterk in zulle.
Als er zich één echte opportuniteit aandient om te breken met onze 'Waalse vloek', dan zondag wel! Allen daarheen en op naar de finale! :EA: :banana: :EA:


23 Mei 2008, 16:08
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07
Berichten: 5751
Bericht Re: Eindronde: CS Visé - Eendracht Aalst
luque schreef:
Bartg schreef:
Verbechio schreef:
Volgens mij zetten we het zondag nog recht. Gisteren verliezen is zeker niet verdiend, maar het is nu zo.
Gewoon vanaf de 1ste minuut vol naar voor, zelfs met risico op de 1-0 (wat niet dodelijk is). Geen te zotte dingen doen natuurlijk maar ge moet wel zeker 2keer scoren.
Gisteren zat het geluk niet mee, als we het zondag terug hebben en de 1ste kans gaat binnen (en liefst zo vroeg mogelijk), dan geraken we er wel!
Niet berusten maar vechten tot de laatste second!
:EA:


Laat ons hopen hé, als ze snel 0-1 kunnen maken is er niks verloren. Ten alle prijze een 1-0 vermijden want dan wordt het wel zéér moeilijk! Misschien met een blitzstart zoals tegen Woluwe, dat zou wel fantastisch zijn! Het moet zeker kunnen, Visé stond 5e en Woluwe 2e in de rangschikking dus zoveel beter kunnen die mannen toch niet zijn. Wat minder talmen voor de goal is de boodschap, gisteren bleven ze maar de bal rondspelen tot ze hem kwijt waren. En bij hoekschop en vrije trap die bal voor die goal in plaats van die altijd kort te nemen en zo kwijt te spelen. Als ze hun niveau van op Woluwe terug kunnen halen ist zeker mogelijk, en Visé moet dan ook nog 2 spelers aan de kant laten door de gele kaarten...


Deze achterstand ophalen is inderdaad geen gemakkelijke klus. Echter, als ervaren Eendrachtfan weet ik dat 'den Iéndracht' in wedstrijden zoals deze die zich zondag aandient, al-tijd ietske meer kan. Wat wij als supporters kunnen/moeten doen is onze gasten naar de overwinning roepen, schreeuwen en kelen. Als het moet tot we geen stem meer hebben, maar doorstoten zullen we doen!
Vergeet de geïncasseerde goals van gisteren. Dat is nu al verleden tijd. Kijk vooruit naar zondag, wij hebben nog een dikke kans hoor gasten. Zelfs een achterstand is geen catastrofe want wij moeten zowieso twee keer scoren. En daar geloof ik wél sterk in zulle.
Als er zich één echte opportuniteit aandient om te breken met onze 'Waalse vloek', dan zondag wel! Allen daarheen en op naar de finale! :EA: :banana: :EA:


Das gesproken.
Ik geloof er nog altijd in, het zal niet gemakkelijk zijn maar moeilijk gaat ook!

com'on iendracht :EA:

_________________
Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies


23 Mei 2008, 17:01
Vaste Waarde

Lid geworden op: 29 Mei 2005, 23:12
Berichten: 1207
Leeftijd: 44
Locatie: Gent - Ternat -Aalst
Bericht Re: Eindronde: CS Visé - Eendracht Aalst
Ja jongens, we moeten er zondag gewoon allemaal nog eens ten volle voor gaan, hé. Uiteindelijk moeten ze het zo maar bekijken: ge hebt daar in feite niet veel meer te verliezen. Ze moeten er ten volle voor gaan van in de eerste minuten van de match en als het vooraan een beetje meer meezit als gisteren, weet je nooit. Eén tegendoelpunt hoeft, in tegenstelling tot die thuismatchen, in dit geval ten andere ook niet echt een ramp te zijn. Ge zijt gewoon verplicht van twee keer te scoren en met 1-2 zijn het verlengingen en dan wil ik het nog wel eens zien. Visé zal ook eens goed moeten nadenken welke taktiek ze gaan toepassen. Als ze durven in hun kot te kruipen, riskeren ze met Lord, Arnold, Troch ... altijd dikke problemen. Als ze zelf het spel proberen te maken, denk ik dat onze sterke verdediging wel in staat moet zijn om dit op te vangen (op voorwaarde dat de keeper nog eens meewerkt) en riskeren ze op de tegenaanval van eens een accidentje voor te hebben ... Mislukt het, goed dan hebben ze het geprobeerd, hé en kunt ge hoe dan ook nog altijd spreken van een mooi seizoen, denk ik.

Ge leest het hier overal, hé. Een dag na de ontgoocheling beginnen echte supporters er toch altijd weer in te geloven ... :EA:


23 Mei 2008, 17:43
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: Eindronde: CS Visé - Eendracht Aalst
Als die mannen hier 2 keer kunnen scoren, dan kunnen wij dat ginder even goed.
De kwaliteit is er en de wil ook...

:EA:

_________________
If you never try, you'll never know


23 Mei 2008, 18:20
toevallige voorbijganger

Lid geworden op: 28 Jan 2008, 22:44
Berichten: 12
Bericht Re: Eindronde: CS Visé - Eendracht Aalst
Kan er mij iemand zeggen of je in Visé ook nog kaarten kan kopen?


23 Mei 2008, 21:03
Online
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 02 Nov 2006, 17:39
Berichten: 3487
Leeftijd: 33
WLM: forzaiendracht@hotmail.com
Bericht Re: Eindronde: CS Visé - Eendracht Aalst
normaal gezien wel ja

_________________
Iendracht forever, Fusie NEVER!!!!


23 Mei 2008, 21:07
Iendracht.be - beheer

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:48
Berichten: 7463
Leeftijd: 35
Bericht Re: Eindronde: CS Visé - Eendracht Aalst
Jup, de loketten zijn vanzelfsprekend daar ook open


23 Mei 2008, 21:07
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 16 Nov 2007, 12:13
Berichten: 528
Locatie: Aalst
Bericht Re: Eindronde: CS Visé - Eendracht Aalst
Heb zonet een kijkje genomen op die mannen hun site. Jongens toch, wat een arrogantie :kots: !
Zo weet ene plaatselijke columnist (of wat daar voor moet doorgaan) onder meer te vertellen dat Wezet ons een lesje heeft geleerd in 'georganiseerd voetbal' en dat op hun overwinning niets is af te dingen :wadde: :hmm: . En Marc Wuyts presteert het zelfs te insinueren dat ze de laatste tijd serieus worden bestolen door het arbitrale trio :crazy: .
Ik zeg het volgende: als ik zondag na negentig (als het moet na honderdtwintig) minuten nog iets van een stem over heb, ga ik te voet naar huis. Of toch tenminste met ne -gepikte- velo.
Ik kan niet wachten tot ik in dat stadion sta. En ik hoop dat ik na de match het volgende kan doen naar dat arrogant 'schrijverke': :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha:

See you all on Sunday en smeer uw keel maar al...


23 Mei 2008, 22:38
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 16 Nov 2007, 12:13
Berichten: 528
Locatie: Aalst
Bericht Re: Eindronde: CS Visé - Eendracht Aalst
luque schreef:
Heb zonet een kijkje genomen op die mannen hun site. Jongens toch, wat een arrogantie :kots: !
Zo weet ene plaatselijke columnist (of wat daar voor moet doorgaan) onder meer te vertellen dat Wezet ons een lesje heeft geleerd in 'georganiseerd voetbal' en dat op hun overwinning niets is af te dingen :wadde: :hmm: . En Marc Wuyts presteert het zelfs te insinueren dat ze de laatste tijd serieus worden bestolen door het arbitrale trio :crazy: .
Ik zeg het volgende: als ik zondag na negentig (als het moet na honderdtwintig) minuten nog iets van een stem over heb, ga ik te voet naar huis. Of toch tenminste met ne -gepikte- velo.
Ik kan niet wachten tot ik in dat stadion sta. En ik hoop dat ik na de match het volgende kan doen naar dat arrogant 'schrijverke': :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha:

See you all on Sunday en smeer uw keel maar al...



Gasten, dat van die gepikte velo was maar een 'graptjen' hé. Ik pik natuurlijk wel liever een brommerke :D


23 Mei 2008, 22:42
Junior
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 05 Jul 2007, 18:26
Berichten: 242
Locatie: Olen
Bericht Re: Eindronde: CS Visé - Eendracht Aalst
Ja manne ik gaan ok zorge dak in form zijn he, en ik zou zegge dezelfde manne aant front zoals thuis en van sfeer komt da gegarandeerd goe (y) Da er zo manne zijn die da voorzinge is echt wel nodig volges mij, da zorgt ervoor da de liekes elkaar veel korter opvolge DUS : GOE BEZIG MANNE !!! :EA: en nu op naar een groot feest want da zal er zoiezo losbreke als we die wale in de pan hakke !!! :banana: OP HOOP VAN ZEGEN DUS!!!

_________________
EENDRACHT AALST, VOOR ALTIJD IN MEN HART !!!


24 Mei 2008, 0:23
Vaste Waarde

Lid geworden op: 18 Mei 2005, 21:50
Berichten: 945
Bericht Re: Eindronde: CS Visé - Eendracht Aalst
Beste,

Onze 4 bussen zijn volzet (220 plaatsen). We verwachten vandaag nog heel wat extra inschrijvingen van late beslissers en hebben dan ook besloten om een wachtlijst aan te leggen. Van zodra er een 30 mensen op de wachtlijst staan, zullen we een extra bus van 36 plaatsen voorzien. Dit betekent dat we dan zo'n 255 mensen kunnen vervoeren.

Aarzel niet en schrijf dus nu in zodat wij tegen de middag deze extra bus kunnen bestellen.

http://www.black-and-white.be -- Verplaastingen

Koen


24 Mei 2008, 9:13

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 8:52
Berichten: 6
Bericht Re: Eindronde: CS Visé - Eendracht Aalst
hansken schreef:
RFCL schreef:
Om jullie een idee te geven van de bezoekerstribune in Vise: ;)



http://www.rfcltv.com/video/704.wmv


mooi!! met hoeveel waren jullie daar toen?

2200 met zitplaatsen bij.

@OPC059: Nee, zat in het buitenland toen.

Hopelijk plaatst Aalst zich voor de finale.Wij duimen alvast. (y)
Vise is zo'n arrogante ploeg, Wuyts en hun webmaster denken dat ze "het van het" zijn.
Voor degenen die met de wagen komen: In het centrum van Vise zijn een aantal leuke cafeetjes. Voor de match zullen wij daar eerst een pintje drinken.
Tot zondag. ;)


24 Mei 2008, 9:31
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 754 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 51


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 24 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst