troosting eindronde: Eendracht Aalst - Turnhout - Pagina 3 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 137 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 10
 troosting eindronde: Eendracht Aalst - Turnhout 
Auteur Bericht
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55
Berichten: 2302
Leeftijd: 39
Locatie: Aalst
Bericht Re: troosting eindronde: Eendracht Aalst - Turnhout
We kunnen mss via de rechtbank een plaatsken afdwingen in tweede klasse.


26 Mei 2008, 22:47
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 02 Nov 2006, 17:39
Berichten: 3487
Leeftijd: 33
WLM: forzaiendracht@hotmail.com
Bericht Re: troosting eindronde: Eendracht Aalst - Turnhout
Zienaa schreef:
We kunnen mss via de rechtbank een plaatsken afdwingen in tweede klasse.

heb ik ook al aan gedacht...
maar natuurlijk kunnen we niet zeggen 'wat die walen kunnen kunnen wij ook' (aangezien iedereen hier al zal weten wat ik bedoel zwijg ik er verder over)

_________________
Iendracht forever, Fusie NEVER!!!!


26 Mei 2008, 22:55
Miniem

Lid geworden op: 21 Jun 2005, 14:16
Berichten: 38
Bericht Re: troosting eindronde: Eendracht Aalst - Turnhout
Een plaatske voor tweede klasse moet ge afdwingen op het veld en niet via de rechtbank!
We hebben kansen genoeg gehad om het in de competitie al voor elkaar te brengen...

En de eerlijkheid gebiedt te zeggen dat het er tegen Visé nooit echt heeft ingezeten, dus volgend jaar beter zeker he...


27 Mei 2008, 9:15
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4812
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: troosting eindronde: Eendracht Aalst - Turnhout
kokef-boy schreef:
En de eerlijkheid gebiedt te zeggen dat het er tegen Visé nooit echt heeft ingezeten, dus volgend jaar beter zeker he...


Bwah... Penaltieken binnenkant paal, open kansen voor Verheyden, Dessaer en Aelbrecht, goed spel in onze thuismatch... Was zoals in de Champions League hé, details maken het verschil...


27 Mei 2008, 11:56
Miniem

Lid geworden op: 21 Jun 2005, 14:16
Berichten: 38
Bericht Re: troosting eindronde: Eendracht Aalst - Turnhout
Ik denk dat Visé uiteindelijk meer open kansen heeft gehad hoor...
Vanaf de 7de minuut in onze thuiswedstrijd speelden ze in ne zetel en konden ze hun geliefkoosd spelletje spelen (countervoetbal en indien nodig is goed schoffelen).


27 Mei 2008, 12:05
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 02 Nov 2006, 17:39
Berichten: 3487
Leeftijd: 33
WLM: forzaiendracht@hotmail.com
Bericht Re: troosting eindronde: Eendracht Aalst - Turnhout
kokef-boy schreef:
Een plaatske voor tweede klasse moet ge afdwingen op het veld en niet via de rechtbank!
We hebben kansen genoeg gehad om het in de competitie al voor elkaar te brengen...

En de eerlijkheid gebiedt te zeggen dat het er tegen Visé nooit echt heeft ingezeten, dus volgend jaar beter zeker he...

ooit al gehoord vn sarcasme ;)

_________________
Iendracht forever, Fusie NEVER!!!!


27 Mei 2008, 12:18
forumlegende

Lid geworden op: 07 Mei 2008, 10:08
Berichten: 2965
Bericht Re: troosting eindronde: Eendracht Aalst - Turnhout
Volgend bericht staat op de site van het nieuwsblad:

-------------------------
"SK Beveren betrokken in miljoenenfraude?"


Tweedeklasser SK Beveren zit mogelijk in nauwe schoentjes. Het Dendermondse gerecht is binnengevallen op verschillende adressen in het Waasland.

Onder meer een industrieel in Belsele en zijn bedrijf in bewakingstechnieken in Sint-Niklaas worden geviseerd. Het gerecht onderzoekt een miljoenenfraude waarbij mogelijk ook zwart geld is gevloeid naar voetbalclub SK Beveren.

Het parket in Dendermonde geeft voorlopig nog geen commentaar.
dbs
--------------------------

Stel dat het waar is en Beveren wordt gesanctioneerd met een degradatie en/of licentie-intrekking. Is de match van nu zondag dan niet weer van belang, want dan komt er mogelijks een extra plaats vrij in tweede?

Klopt dit, of zit het zo simpel niet ineen?

mvg,
Tim

Oilsjt Forever :EA:

_________________
Iendracht forever mor fusie never!


27 Mei 2008, 13:35
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:30
Berichten: 2350
Leeftijd: 38
Locatie: Oilsjt
WLM: jeroen65@msn.com
Bericht Re: troosting eindronde: Eendracht Aalst - Turnhout
Ik denk dat ze dan gewoon weer met 18 spelen in 2de klasse ze volgend jaar :) Laat ons nu eens in derde starten volgend jaar. We zijn niet sterk genoeg bevonden voor te promoveren dus moeten we het volgend jaar maar zien te klaren.

_________________
mijn club: Soep, cirque en cinema :EA:


27 Mei 2008, 13:38
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 23 Okt 2006, 10:38
Berichten: 1202
Locatie: Oilsjt!!
Bericht Re: troosting eindronde: Eendracht Aalst - Turnhout
witzwet schreef:
Namen kreeg een voorlopige licentie en Wezet werd inmiddels nog niet weerhouden. Dat ze die troosting toch maar winnen, hier in den belgique gebeuren immers rare dingen!

bron: mag niet nader kenbaar gemaakt worden.

Maakt niet uit of het geruchten zijn maar ik heb al gekke dingen zien gebeuren in den belgique dus maar beter winnen stel u voor dat er iets gebeurt... en ge 2e klasse alsnog ziet passeren :crazy:

_________________
Weir zen anti fusieclub!!


27 Mei 2008, 16:21
toevallige voorbijganger

Lid geworden op: 06 Jan 2006, 10:29
Berichten: 14
Bericht Re: troosting eindronde: Eendracht Aalst - Turnhout
en ik zal maar zelf beginnen brainstormen: een zwarte vlaggen actie? om onze droefnis met de feiten van zondag te tonen? doet er niet toe wie in fout was; hier kan je gewoon niet mee gediend zijn


27 Mei 2008, 17:08
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2005, 18:11
Berichten: 1857
Leeftijd: 69
Locatie: Aalst
Bericht Re: troosting eindronde: Eendracht Aalst - Turnhout
Liever WITTE vlaggen !
.... kleur van de HOOP...


ReeGeit schreef:
en ik zal maar zelf beginnen brainstormen: een zwarte vlaggen actie? om onze droefnis met de feiten van zondag te tonen? doet er niet toe wie in fout was; hier kan je gewoon niet mee gediend zijn

_________________
BACK TO GLORY! 1994-1995
Once it will come!
Pattie


28 Mei 2008, 8:27
Scholier

Lid geworden op: 26 Apr 2007, 17:37
Berichten: 151
Bericht Re: troosting eindronde: Eendracht Aalst - Turnhout
OPC059 schreef:
ik hoop da we josken ier blijven zien, want kzou wel neke graag mee gaan naar roeselare
heb ik zelf al aan thomas belooft, khoop dan wel dat hem mag meedoen maja da zullen we wel zien e


Ik zal zeker trachten om met de regelmatigheid der tijd mijn gezicht te laten zien op den Iendracht en uiteraard u op de hoogte houden van het reilen en zeilen diep in de west fluut :oooh:


28 Mei 2008, 9:59
forumlegende

Lid geworden op: 23 Mei 2005, 18:07
Berichten: 2523
Bericht Re: troosting eindronde: Eendracht Aalst - Turnhout
Jossen, beste vriend, bedankt Thomas voor de fantastische tijd hier op den Iendracht.
Ik hoop echter, uit de grond van m'n wit-zwarte hart, dat hij ooit nog eens terugkeert.
En dan niet als supporter (mag ook wel natuurlijk) maar wel als speler !

Ik kom ook al een hele poos kijken naar het voetbal in Aalst en moet toch eerlijk bekennen dat het lang geleden is dat wij nog zo'n speler in onze rangen hadden...

We gaan hem missen en hopelijk zal "zijn nummer 10" waardig vervangen worden !!


28 Mei 2008, 12:44
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 46
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Bericht Re: troosting eindronde: Eendracht Aalst - Turnhout
De voorbeschouwing, de laatste van het seizoen, staat online.


28 Mei 2008, 14:02
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2005, 18:11
Berichten: 1857
Leeftijd: 69
Locatie: Aalst
Bericht Re: troosting eindronde: Eendracht Aalst - Turnhout
Gelezen op het forum van sk beveren
Toch nauwlettend te volgen...

Tweedeklasser SK Beveren zit mogelijk in nauwe schoentjes. Het Dendermondse gerecht is binnengevallen op verschillende adressen in het Waasland.

Onder meer een industrieel in Belsele en zijn bedrijf in bewakingstechnieken in Sint-Niklaas worden geviseerd. Het gerecht onderzoekt een miljoenenfraude waarbij mogelijk ook zwart geld is gevloeid naar voetbalclub SK Beveren.

Het parket in Dendermonde geeft voorlopig nog geen commentaar.

UPDATE: Het bestuur van KSK Beveren zal vanavond een persconferentie organiseren waarin het zal reageren op de aantijgingen.

Commentaar
Acht huiszoekingen in onderzoek frauduleuze faillissementen
De federale gerechtelijke politie van Dendermonde heeft acht huiszoekingen uitgevoerd in Vlaanderen en Wallonië in een onderzoek naar bedrieglijke faillissementen, fiscale fraude en valsheid in geschrifte. De politie viel binnen op bedrijfszetels en privé-adressen in het Oost-Vlaamse Sint-Niklaas en Belsele, Antwerpen, en het Henegouwse Charleroi en Aiseau-Presles. Het onderzoek spitst zich toe op zakenman Arsène Stoop, bedrijfsvoerder van Argina en gewezen sterke man bij huidige tweedeklasser in het voetbal SK Beveren.

Sterfhuisconstructies
Het onderzoek draait rond het opzetten van sterfhuisconstructies bij vennootschappen. De verdachten zouden doelbewust vennootschappen opgericht hebben met de intentie ze na een periode van drie tot vijf jaar failliet te laten gaan.

\"In tussentijd bouwt men schulden op, zoals bij de fiscale administraties, en btw-schulden, die men bewust niet betaalt. De activa van de vennootschap worden voor het faillissement bedrieglijk weggemaakt naar een nieuw opgerichte vennootschap, waar het verhaal herbegint\", zegt parketwoordvoerder Antoon Schotsaert. (belga/tdb)

Waar zit Beveren in dit verhaal?

Commentaar
Dat is simpel. Als er een deel van dat fraudegeld in Beveren zit, kan het heel goed zijn dat ook Beveren mee de dupe wordt.


Commentaar

Toch erg dat oude gloriën als Antwerp, Lierse en Beveren constant miserie kennen, en ondertussen Denders en Roeselares in eerste zitten voor 3 man een ne paardekop...

_________________
BACK TO GLORY! 1994-1995
Once it will come!
Pattie


28 Mei 2008, 18:23
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 137 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 10


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 103 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst