troosting eindronde: Eendracht Aalst - Turnhout - Pagina 8 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 137 berichten ]  Ga naar pagina 1 6 7 8 9 10
 troosting eindronde: Eendracht Aalst - Turnhout 
Auteur Bericht
Miniem

Lid geworden op: 18 Mei 2005, 12:45
Berichten: 50
Bericht Re: troosting eindronde: Eendracht Aalst - Turnhout
Gijzegem Vaneigest schreef:
Eén ding is alvast duidelijk, Claessens in de ploeg volgend jaar !
Steeds goed op zijn lijn, steeds vrijlopen vandaag, verschillende ballen veroverd, telkens goede voorzetten vanop de flank, ideaal voor Arnold en Lord die je in de spits kan uitspelen... Ik blijf erbij: Davy heeft zijn plaats in de ploeg (en dan vergeet ik nog zijn goal te vermelden).
Verder blijf ik hopen op een extra doelman... :whistle:


Velen zitten steeds bezig over een nieuwe doelman, volgens mij hebben we 2 doelmannen die gerust derde klasse aankunnen, maar misschien is er enkel gebrek aan een goede keeperstrainer sinds de vorige vertrokken is....


02 Jun 2008, 0:14
Iendracht.be - beheer

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:48
Berichten: 7463
Leeftijd: 35
Bericht Re: troosting eindronde: Eendracht Aalst - Turnhout
Was er eigenlijk wat volk vandaag ? Ik kan mij voorstellen dat velen na de teleurstelling van vorige week niet van de partij waren ... + examens e.d. ...


02 Jun 2008, 0:20
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: troosting eindronde: Eendracht Aalst - Turnhout
Iendrachter90 schreef:
Cs_EA schreef:
Ongelofelijk vandaag ne wissel: Jens Podevijn gaat eraf.
Wie komt erop?
Niels(?) Spotbeen, de tweelingsbroer dus. Volgens mij creëert deze ook aardig wat talent. Hij deed is nen dribbel + schot op doel.

De familie Spotbeen treed in actie :banana:


Idd ,goe spelerke ma dieje heeft nog al meegedaan en blijkbaar kent niemand diejen.


Viel op Couillet ook al in voor Lord bijvoorbeeld en voor wie de reserven wat volgt, hij heeft een fantastische dribbel / actie in de voet en kan op beide flanken spelen... Is een voetballer waarvoor mensen naar een stadion komen... Zijn tweede actie gisteren was een kopie van wat Pirlo deed met Pocognoli bij de 1-0 van Italië vrijdag. Die Turnhoutse verdediger weet nu nog altijd niet waar die bal was :D


02 Jun 2008, 7:11
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: troosting eindronde: Eendracht Aalst - Turnhout
Jeroen schreef:
Was er eigenlijk wat volk vandaag ? Ik kan mij voorstellen dat velen na de teleurstelling van vorige week niet van de partij waren ... + examens e.d. ...
Eigenlijk meer volk dan ik had gedacht.

_________________
If you never try, you'll never know


02 Jun 2008, 7:16
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 45
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Bericht Re: troosting eindronde: Eendracht Aalst - Turnhout
Ik moet zeggen, gisteren een match waar ik bitter weinig goesting in had, maar toch wel enorm goed geamuseerd. Met dank aan twee ploegen die er nog vol voor gingen en voluit voor de aanval kozen. En vooral met dank natuurlijk aan een onstopbare Lionel Lord. Veel meer het publiek verwennen kan je niet doen zenne, echt heel indrukwekkend. Uiteindelijk klokt die na amper een half seizoen toch af op 10 treffers en dat als linkermiddenvelder en ondanks wat last met blessures ook. Dit zou voor volgend seizoen wel eens den beste transfer kunnen blijken, want als Lord een gans seizoen fit en gemotiveerd blijft, speelt die in derde echt wel minstens een klasse te laag.


02 Jun 2008, 9:07
Online
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03
Berichten: 5505
Leeftijd: 47
Locatie: Lebbeke
Bericht Re: troosting eindronde: Eendracht Aalst - Turnhout
Schitterende match van Lord gisteren. Ook een heel sterke tweede helft van Aelbrecht, een mooie invalbeurt van Niels Spotbeen en Claessens in zijn betere vorm.


02 Jun 2008, 9:48
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 24 Okt 2005, 11:12
Berichten: 1770
Leeftijd: 47
Locatie: Moilbeek
Bericht Re: troosting eindronde: Eendracht Aalst - Turnhout
Bartos schreef:
Ik moet zeggen, gisteren een match waar ik bitter weinig goesting in had, maar toch wel enorm goed geamuseerd. Met dank aan twee ploegen die er nog vol voor gingen en voluit voor de aanval kozen. En vooral met dank natuurlijk aan een onstopbare Lionel Lord. Veel meer het publiek verwennen kan je niet doen zenne, echt heel indrukwekkend. Uiteindelijk klokt die na amper een half seizoen toch af op 10 treffers en dat als linkermiddenvelder en ondanks wat last met blessures ook. Dit zou voor volgend seizoen wel eens den beste transfer kunnen blijken, want als Lord een gans seizoen fit en gemotiveerd blijft, speelt die in derde echt wel minstens een klasse te laag.



Ik hoop inderdaad dat dat het geval zal zijn, want Lio ziet er mij iemand uit die nogal gemakkelijk het koppie durft laten hangen als het wat tegenzit.


02 Jun 2008, 9:57
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 45
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Bericht Re: troosting eindronde: Eendracht Aalst - Turnhout
elfahem schreef:
Bartos schreef:
Ik moet zeggen, gisteren een match waar ik bitter weinig goesting in had, maar toch wel enorm goed geamuseerd. Met dank aan twee ploegen die er nog vol voor gingen en voluit voor de aanval kozen. En vooral met dank natuurlijk aan een onstopbare Lionel Lord. Veel meer het publiek verwennen kan je niet doen zenne, echt heel indrukwekkend. Uiteindelijk klokt die na amper een half seizoen toch af op 10 treffers en dat als linkermiddenvelder en ondanks wat last met blessures ook. Dit zou voor volgend seizoen wel eens den beste transfer kunnen blijken, want als Lord een gans seizoen fit en gemotiveerd blijft, speelt die in derde echt wel minstens een klasse te laag.



Ik hoop inderdaad dat dat het geval zal zijn, want Lio ziet er mij iemand uit die nogal gemakkelijk het koppie durft laten hangen als het wat tegenzit.


Mja, tis inderdaad iemand waar ge u drie keer na mekaar kunt aan ergeren omdat hij het vertikt achter nen bal te lopen, maar dan de vierde keer loopt hij er gewoon iedereen af en maakt hij een schitterende goal. Wat hij gisteren liet zien, was alleszins absolute klasse hoor. Ik moet al eens nadenken of ik hier al gezien heb wat Lord deed bij die vierde goal zeg (waar hij op de paal trapt en Claessens vervolgens scoort). Gewoon vanaan de middenlijn iedereen voorbij lopen.

Voorts inderdaad een zeer goeie invalbeurt van Niels Spotbeen, duidelijk een jongen met een actie in de benen. En leuk om zien dat we de match afsluiten met een rechterflank bestaande uit de tweelingbroers Spotbeen. Voorts ook een hele goeie tweede helft van Aelbrecht, toch leuk voor hem om het seizoen zo nog te kunnen afsluiten. Ook een Niels De Schutter die gisteren zijn enorme talent nog eens in de verf zette.


02 Jun 2008, 10:08
forumlegende

Lid geworden op: 23 Mei 2005, 18:07
Berichten: 2523
Bericht Re: troosting eindronde: Eendracht Aalst - Turnhout
We zitten met een keeperscomplex.
Dat zit duidelijk in de kopkes van onze beide doelmannen en geenzins een gebrek aan kunde al hebben we hier al betere "sluitstukken" aan het werk gezien.

Een doelman is héél belangrijk voor een ploeg, moet ook punten pakken. In mijn ogen zullen de huidige keepers ons niet te veel punten pakken.

Ze verdienen misschien een tweede kans maar op een ander hadden ze al lang mogen beschikken.

Een eigen mening vormen als supporter kan blijkbaar niet door de beugel bij sommige mensen, al dan niet familie van de betrokkene(n). Jammer.


02 Jun 2008, 10:49
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 22 Dec 2007, 19:41
Berichten: 1966
Bericht Re: troosting eindronde: Eendracht Aalst - Turnhout
Dani schreef:
Een eigen mening vormen als supporter kan blijkbaar niet door de beugel bij sommige mensen, al dan niet familie van de betrokkene(n). Jammer.


:?

Akkoord met de rest van uw post, maar wat ge hier zegt is dikke zever.

Ge hebt het recht om kritiek te geven en anderen hebben het recht om te proberen die kritiek te weerleggen. Mijn 'eigen mening' is dat Lieven veel meer in zijn mars heeft dan wat hij dit seizoen getoond heeft. Hij heeft hier nog een contract lopen en ik ben er van overtuigd dat hij deze zomer hard zal werken om volgend seizoen helemaal top te zijn.

Als tijdens de winterstop blijkt dat het toch ni lukt, dan kan ik mijn mening eventueel herzien.


02 Jun 2008, 11:03
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:04
Berichten: 1947
Leeftijd: 36
Bericht Re: troosting eindronde: Eendracht Aalst - Turnhout
Bartos schreef:
elfahem schreef:
Bartos schreef:
Ik moet zeggen, gisteren een match waar ik bitter weinig goesting in had, maar toch wel enorm goed geamuseerd. Met dank aan twee ploegen die er nog vol voor gingen en voluit voor de aanval kozen. En vooral met dank natuurlijk aan een onstopbare Lionel Lord. Veel meer het publiek verwennen kan je niet doen zenne, echt heel indrukwekkend. Uiteindelijk klokt die na amper een half seizoen toch af op 10 treffers en dat als linkermiddenvelder en ondanks wat last met blessures ook. Dit zou voor volgend seizoen wel eens den beste transfer kunnen blijken, want als Lord een gans seizoen fit en gemotiveerd blijft, speelt die in derde echt wel minstens een klasse te laag.



Ik hoop inderdaad dat dat het geval zal zijn, want Lio ziet er mij iemand uit die nogal gemakkelijk het koppie durft laten hangen als het wat tegenzit.


Mja, tis inderdaad iemand waar ge u drie keer na mekaar kunt aan ergeren omdat hij het vertikt achter nen bal te lopen, maar dan de vierde keer loopt hij er gewoon iedereen af en maakt hij een schitterende goal. Wat hij gisteren liet zien, was alleszins absolute klasse hoor. Ik moet al eens nadenken of ik hier al gezien heb wat Lord deed bij die vierde goal zeg (waar hij op de paal trapt en Claessens vervolgens scoort). Gewoon vanaan de middenlijn iedereen voorbij lopen.

Voorts inderdaad een zeer goeie invalbeurt van Niels Spotbeen, duidelijk een jongen met een actie in de benen. En leuk om zien dat we de match afsluiten met een rechterflank bestaande uit de tweelingbroers Spotbeen. Voorts ook een hele goeie tweede helft van Aelbrecht, toch leuk voor hem om het seizoen zo nog te kunnen afsluiten. Ook een Niels De Schutter die gisteren zijn enorme talent nog eens in de verf zette.


Over die actie, ik heb de match nu niet gezien wegens examens. Maar aan de uitleg te horen heeft Urban denk ik eens een gelijkaardige actie ondernomen hij maakte het zelfs zelf af.

_________________
Afbeelding

Stoget a ni oon, ten stoget a af !


02 Jun 2008, 11:43
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: troosting eindronde: Eendracht Aalst - Turnhout
Hebt ge het niet over die schitterende actie van Urban van aan het eigen doel ?
Uiteindelijk scoorde hij wel niet... maar zelfs op de sportredactie van VTM waren ze zodanig onder de indruk dat hij ergens in de top-3 bij doelpunten van het jaar zat.

_________________
If you never try, you'll never know


02 Jun 2008, 11:50
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 45
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Bericht Re: troosting eindronde: Eendracht Aalst - Turnhout
placietjen schreef:
Hebt ge het niet over die schitterende actie van Urban van aan het eigen doel ?
Uiteindelijk scoorde hij wel niet... maar zelfs op de sportredactie van VTM waren ze zodanig onder de indruk dat hij ergens in de top-3 bij doelpunten van het jaar zat.


Ge slaat hier het één en ander door mekaar. Zijn schitterende solo was in Charleroi, daar kreeg hij de bal aan het eigen doel, liep iedereen voorbij, ging alleen op de keeper af, maar trapte naast. Die actie zat wel bij de momenten van de week, niet bij de doelpunten natuurlijk.
Aan het einde van dat jaar haalde hij wel de derde plaats in doelpunt van het jaar (Peter Van Der Heyden werd daar tweede met zijn wereldgoal tegen Standard), maar dat was met een doelpunt in Moeskroen. Ook een schitterende solo was dat, maar wel niet van aan de eigen goal.

Nu, die van Lord was van aan de middenlijn en er stonden maar een stuk of drie tegenstanders meer in zijne weg, maar de manier waarop hij puur op techniek en snelheid iedereen voorbij ging, was wel heel indrukwekkend.


02 Jun 2008, 11:54
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:04
Berichten: 1947
Leeftijd: 36
Bericht Re: troosting eindronde: Eendracht Aalst - Turnhout
placietjen schreef:
Hebt ge het niet over die schitterende actie van Urban van aan het eigen doel ?
Uiteindelijk scoorde hij wel niet... maar zelfs op de sportredactie van VTM waren ze zodanig onder de indruk dat hij ergens in de top-3 bij doelpunten van het jaar zat.


Het zal zo dan wel zijn. Het is een aantal jaren geleden, maar ik herrinerde mij vooral die schitterende actie en dacht dat hij scoorde ook, maar niet dus. Urban was ook zo een speler die het kon als hij er zin in had.

_________________
Afbeelding

Stoget a ni oon, ten stoget a af !


02 Jun 2008, 11:55

Lid geworden op: 23 Okt 2007, 9:25
Berichten: 4
Bericht Re: troosting eindronde: Eendracht Aalst - Turnhout
Dani schreef:
We zitten met een keeperscomplex.
Dat zit duidelijk in de kopkes van onze beide doelmannen en geenzins een gebrek aan kunde al hebben we hier al betere "sluitstukken" aan het werk gezien.

Een doelman is héél belangrijk voor een ploeg, moet ook punten pakken. In mijn ogen zullen de huidige keepers ons niet te veel punten pakken.

Ze verdienen misschien een tweede kans maar op een ander hadden ze al lang mogen beschikken.


Voor 45 minuten slecht gespeeld te hebben (tijdens de tweede helft stond Lambrecht al met veel meer vertrouwen te keepen), zouden andere ploegen hun tweede keeper buitensmijten? Zelfs iemand die geen familielid is vindt dit wel een beetje bij de haren getrokken.
Ik hoop dat Lambrecht noch Lieven dit hier komen lezen. Volgend jaar een nieuwe start en laat dat zogenaamde "keeperscomplex" ook maar enkele weken rusten.
Hoe we het volgend seizoen gaan doen, zal voor een groot deel afhangen van de nieuwkomers. Ik ben benieuwd!


02 Jun 2008, 12:35
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 137 berichten ]  Ga naar pagina 1 6 7 8 9 10


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 21 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst