troosting eindronde: Eendracht Aalst - Turnhout - Pagina 7 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 137 berichten ]  Ga naar pagina 1 5 6 7 8 9 10
 troosting eindronde: Eendracht Aalst - Turnhout 
Auteur Bericht
Gele Kaart
Gele Kaart

Lid geworden op: 26 Mei 2008, 18:55
Berichten: 14
Leeftijd: 55
Bericht Re: troosting eindronde: Eendracht Aalst - Turnhout
Een vraag , zijn er mensen die vandaag ook identiteitscontrole hebben gekregen van de politie van Aalst ????

_________________
Als je iemand boos wil maken lieg dan. Als je iemand razend wil maken, zeg hem dan de waarheid.


01 Jun 2008, 19:54
Reserve
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Aug 2005, 22:00
Berichten: 299
AOL: rollo29
Bericht Re: troosting eindronde: Eendracht Aalst - Turnhout
Obelix schreef:
Een vraag , zijn er mensen die vandaag ook identiteitscontrole hebben gekregen van de politie van Aalst ????


niks gezien, wel enorm veel spotters.

_________________
iendracht!


01 Jun 2008, 20:07
Miniem

Lid geworden op: 08 Mar 2006, 20:59
Berichten: 56
Locatie: Lede
Bericht Re: troosting eindronde: Eendracht Aalst - Turnhout
Spijtig enoeg niet, anders hadden ze er misschien een paar van die rotzakskes van supporters kunnen uithalen Hopelijk doen ze dat bij een volgende copitietiewedstrijd wel


01 Jun 2008, 20:25
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07
Berichten: 5565
Leeftijd: 34
Locatie: aalst
Bericht Re: troosting eindronde: Eendracht Aalst - Turnhout
De politie was wel degelijk op zoek,een van de stewards vroeg aan mij ofdak vorige week gaan zien was en ofdak dor iet gedaan ad en alsge daar idd tkot ad afgebroke kreegde de raad van naar uis te gaan omda de flikken opzoek waren,ik was er wel vorige week ma kem niet afgebroken dus kon me e gerust hart naar de voetbal zien .De flikken emmen de namen van ongeveer30relschoppers volgens dieje steward.


01 Jun 2008, 20:28
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 11 Jan 2006, 20:53
Berichten: 1157
Bericht Re: troosting eindronde: Eendracht Aalst - Turnhout
wat een legertje spotters en flikken zeg :crazy:

.......... en het blijft mij verbazen hoe die spotters écht niet te herkennen zijn :lol:


01 Jun 2008, 20:32
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 01 Mei 2006, 17:26
Berichten: 2494
Bericht Re: troosting eindronde: Eendracht Aalst - Turnhout
zag er een leuke match uit. Mooi afscheid van een al bij al mooi seizoen.

Jammer genoeg kon ik niet komen. Zowel mijn zoon als mijn eega hangen al enkele uren boven de pot. 't Is een gezellige drukte hier.


01 Jun 2008, 21:02
forumlegende

Lid geworden op: 20 Apr 2006, 17:28
Berichten: 2983
Leeftijd: 44
Locatie: Buggenhout
Bericht Re: troosting eindronde: Eendracht Aalst - Turnhout
match zonder inzet en dat zag men er wel wat aan
volgens mij maakt Lord ons kampioen volgend jaar


01 Jun 2008, 21:13
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09
Berichten: 2566
Leeftijd: 42
Bericht Re: troosting eindronde: Eendracht Aalst - Turnhout
Mja, Lambrecht had misschien al eerder nog eens een kans moeten krijgen maar vandaag maakte hij precies dezelfde fouten als Lieven. Als hij uitkwam, was hij te laat en als hij dan wel moest komen, bleef hij staan. De tegengoals komen trouwens allemaal voort uit verdedigende fouten. Gelukkig was er Lord die via enkele prachtacties de buit binnen haalde. Zijn eerste was geluk maar die andere acties waren gewoon pure klasse. Al bij al een terechte zege denk ik in een match waar niks meer van afhing maar waarin er toch enkele pittige duels waren en alweer een belachelijke ref.
Niels De Schutter kreeg zijn tweede geel in deze eindronde en zou dus normaal geschorst zijn. Wordt dit meegenomen naar volgend seizoen of vervalt da?
En dat nu maar rap half juli is :EA:


01 Jun 2008, 21:18
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: troosting eindronde: Eendracht Aalst - Turnhout
Leuk matchke, waar voor ons geld gezien. Het leek vooraf een doordeweekse oefenmatch te zullen woden. En inderdaad als je al snel op een belachelijke manier 0-1 achterkomt dan zit die kan er dik in. Maar heel wat jongens hadden er wel nog zin in en zo werd het snel 1-1. De 1-2 was terug een vermijdbare goal, maar we komen weer tot 2-2 via een voorzet van Lord die los in de kruising vliegt. Ook daar gaat die keeper van die mannen niet vrijuit.
Voor de rust dan nog de 2-3 geslikt. Na de rust Arnold eruit voor Shabi en die viel uiteindelijk wel goed in, geeft de 3-3 aan, dat Lord op een maginifieke manier afwerkt.
Lord opnieuw met een aantal flitsen om van te smullen. Uiteindelijk via Claessens nog de winningoal nadat Lord binnenkant paal trof was Davy goed gevolgd.

Fijn matchke met veel aanvallende intenties, spel ging int begin goed op en af maar bij Turnhout was de kaars snel op in de 2e helft waardoor het in de 2de helft veel eenrichtingsvoetbal was.

_________________
If you never try, you'll never know


01 Jun 2008, 21:18
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09
Berichten: 2566
Leeftijd: 42
Bericht Re: troosting eindronde: Eendracht Aalst - Turnhout
Weet er trouwens iemand waarom Arnold vervangen werd?
Ik kan er nie aan doen maar diene lijkt mij toch nog nie topfit hoor. Kan misschien ook moeilijk na zo een blessure.


01 Jun 2008, 21:20
Vaste Waarde

Lid geworden op: 29 Mei 2005, 23:12
Berichten: 1207
Leeftijd: 44
Locatie: Gent - Ternat -Aalst
zwawi schreef:
Weet er trouwens iemand waarom Arnold vervangen werd?
Ik kan er nie aan doen maar diene lijkt mij toch nog nie topfit hoor. Kan misschien ook moeilijk na zo een blessure.


Hallo? Misschien omdat hij door omstandigheden gedwongen geweest is om van quasi het eerste moment na zijn blessure voor 200% voluit te moeten gaan in plaats van aan een redelijk en vooral geleidelijk tempo wat wedstrijdritme op te doen, eerst bij reserven, dan bij eerste ploeg ...
Dat hij nog niet is zoals in zijn beste periode, dat is inderdaad waar, maar dat is inderdaad ook logisch. Het verschil tussen de ploeg van de laatste weken mét Arnold met de ploeg van de laatste weken voor Arnold was in ieder geval immens. Laten we vooral blij zijn dat hij getoond heeft dat hij het wel degelijk nog kan en zeker dat hij de voorbije cupmatchen is doorgekomen zonder nieuwe blessures ...


01 Jun 2008, 21:40
Vaste Waarde

Lid geworden op: 29 Mei 2005, 23:12
Berichten: 1207
Leeftijd: 44
Locatie: Gent - Ternat -Aalst
Bericht Re: troosting eindronde: Eendracht Aalst - Turnhout
Iendrachter90 schreef:
De politie was wel degelijk op zoek,een van de stewards vroeg aan mij ofdak vorige week gaan zien was en ofdak dor iet gedaan ad en alsge daar idd tkot ad afgebroke kreegde de raad van naar uis te gaan omda de flikken opzoek waren,ik was er wel vorige week ma kem niet afgebroken dus kon me e gerust hart naar de voetbal zien .De flikken emmen de namen van ongeveer30relschoppers volgens dieje steward.


Ondanks het feit dat de politie volgens sommige bronnen in Visé ook in de fout is gegaan, goed werk zou ik zo zeggen ... Ik hoop dat ze die bende leeghoofdige aanstokers voor een weekske in den bak steken en dat ze ze financieel pluimen zodanig dat ze de komende twee maanden alle dagen alleen maar boterhammekes met confituur en water van de kraan kunnen eten en drinken, maar dat zal wel te veel gevraagd zijn ...


01 Jun 2008, 21:45
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07
Berichten: 5751
Bericht Re: troosting eindronde: Eendracht Aalst - Turnhout
Ik denk dat we vooral zullen moeten afwachten of Ewen en Troch degelijk vervangen zijn. Ewen lijkt me met Van Mieghem heel goed vervangen, Franck is ook een klasbak maar het zal afwachten zijn of hij Arnold even goed kan vinden als Thomas dat kon.

Ik heb er alleszins goede hoop op voor volgend seizoen.
Minder pech en we gaan naar tweede klasse !

_________________
Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies


01 Jun 2008, 21:46
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 17:04
Berichten: 1862
Locatie: Gijzegem- Aalst
Bericht Re: troosting eindronde: Eendracht Aalst - Turnhout
Eén ding is alvast duidelijk, Claessens in de ploeg volgend jaar !
Steeds goed op zijn lijn, steeds vrijlopen vandaag, verschillende ballen veroverd, telkens goede voorzetten vanop de flank, ideaal voor Arnold en Lord die je in de spits kan uitspelen... Ik blijf erbij: Davy heeft zijn plaats in de ploeg (en dan vergeet ik nog zijn goal te vermelden).
Verder blijf ik hopen op een extra doelman... :whistle:


01 Jun 2008, 22:13
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:04
Berichten: 1947
Leeftijd: 36
Bericht Re: troosting eindronde: Eendracht Aalst - Turnhout
Lord zal met zijn 6 doelpunten waarschijnlijk wel topschutter in de eindronde zijn zeker?

_________________
Afbeelding

Stoget a ni oon, ten stoget a af !


01 Jun 2008, 23:53
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 137 berichten ]  Ga naar pagina 1 5 6 7 8 9 10


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 27 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst