3de klasse A (seizoen 2008-2009) - Pagina 46 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 725 berichten ]  Ga naar pagina 1 44 45 46 47 48 49
 3de klasse A (seizoen 2008-2009) 
Auteur Bericht
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03
Berichten: 5505
Leeftijd: 47
Locatie: Lebbeke
Bericht Re: 3de klasse A (seizoen 2008-2009)
Fillou schreef:
Van Lijsebetten, de voorzitter en geldschieter van FCN Sint-Niklaas wordt blijkbaar voorzitter van SK Beveren. Beveren en FCN zouden daarom voortaan nauw gaan samenwerken.

Ik vraag me af wat dat voor gevolgen zal hebben voor FCN. Ik vermoed toch niet alleen positieve, eerlijk gezegd.


Als dat klopt, denk ik toch ook dat dat zware gevolgen zal hebben voor FCN. Van Lijsebetten pomp massa's geld in FCN. Als hij voorzitter van Beveren wordt, zal een groot stuk van zijn geld daar wel naartoe gaan.

Ik denk dat die dan wel vroeg of laat zullen fusioneren.


28 Mei 2009, 12:57
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: 3de klasse A (seizoen 2008-2009)
Smetje schreef:
Fillou schreef:
Van Lijsebetten, de voorzitter en geldschieter van FCN Sint-Niklaas wordt blijkbaar voorzitter van SK Beveren. Beveren en FCN zouden daarom voortaan nauw gaan samenwerken.

Ik vraag me af wat dat voor gevolgen zal hebben voor FCN. Ik vermoed toch niet alleen positieve, eerlijk gezegd.


Als dat klopt, denk ik toch ook dat dat zware gevolgen zal hebben voor FCN. Van Lijsebetten pomp massa's geld in FCN. Als hij voorzitter van Beveren wordt, zal een groot stuk van zijn geld daar wel naartoe gaan.

Ik denk dat die dan wel vroeg of laat zullen fusioneren.


kan me amper voorstellen dat FCN hierdoor financieel niet erg gaat moeten inbinden


28 Mei 2009, 13:16
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 13 Jul 2008, 17:20
Berichten: 1374
Leeftijd: 45
Locatie: hofstade
Bericht Re: 3de klasse A (seizoen 2008-2009)
hij zal waarschijnlijk wel door hebben dat hij met fcn aan het plafond zit qua mogelijkheden en supporters ( hun stadion is nu zelfs nog te groot als ze alle eigen supporters er eens in zien zitten) en dat daar verder niks meer mee te behalen valt in de toekomst.ge moogt een sterke ploeg in elkaar steken maar als daar geen kat op af komt kan da nie blijven duren he,dat moet opbrengen maar dat doet het bij fcn blijkbaar niet.daartegen zal hij bij beveren veel meer kunnen doen (ook met die spelers van fcn indien ze fusiegedachten zouden hebben).maar fcn kan dan ook wel ne kweekvijver worden nu waarin ze de jongeren gaan laten doorgroeien om zo naar beveren te gaan nadien...dus als dit zo iets word zal fcn niet echt meer zijn dan een ploeg dat in derde zal blijven hangen zonder meer,maar wel met het gevaar da ge er punten tegen kwijt speelt natuurlijk....


Laatst gewijzigd door supersossis op 28 Mei 2009, 15:15, 1 keer totaal gewijzigd.



28 Mei 2009, 14:27
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 12 Okt 2006, 23:37
Berichten: 2340
Leeftijd: 38
Locatie: Aalst
Bericht Re: 3de klasse A (seizoen 2008-2009)
supersossis schreef:
hij zal waarschijnlijk wel door hebben dat hij met fcn aan het plafond zit qua mogelijkheden en supporters ( hun stadion is nu zelfs nog te groot als ze alle eigen supporters er eens in zien zitten) en dat daar verder niks meer mee te behalen valt in de toekomst.ge moogt een sterke ploeg in elkaar steken maar als daar geen kat op af komt kan da nie blijven duren he,dat moet opbrengen maar dat doet het bij fcn blijkbaar niet.daartegen zal hij bij beveren veel meer kunnen doen (ook met die spelers van fcn indien ze fusiegedachten zouden hebben).maar fcn kan dan ook wel ne kweekveiver worden nu waarin ze de jongeren gaan laten doorgroeien om zo naar beveren te gaan nadien...dus als dit zo iets word zal fcn niet echt meer zijn dan een ploeg dat in derde zal blijven hangen zonder meer,maar wel met het gevaar da ge er punten tegen kwijt speelt natuurlijk....


:wow:


28 Mei 2009, 14:42
Ancien

Lid geworden op: 09 Okt 2005, 21:15
Berichten: 4109
Leeftijd: 40
Locatie: Lede
WLM: janvanboxstael@hotmail.com
Bericht Re: 3de klasse A (seizoen 2008-2009)
Had dit vorige week al gehoord. Naar tschijnt zou Van Lijsebetten Junior zich met FCN gaan bezighouden. Of die ook veel centen heeft weet ik echter niet :-).


28 Mei 2009, 19:17
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: 3de klasse A (seizoen 2008-2009)
Jan schreef:
Had dit vorige week al gehoord. Naar tschijnt zou Van Lijsebetten Junior zich met FCN gaan bezighouden. Of die ook veel centen heeft weet ik echter niet :-).


zakgeld


28 Mei 2009, 19:20
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 13 Jul 2008, 17:20
Berichten: 1374
Leeftijd: 45
Locatie: hofstade
Bericht Re: 3de klasse A (seizoen 2008-2009)
Davy schreef:
Jan schreef:
Had dit vorige week al gehoord. Naar tschijnt zou Van Lijsebetten Junior zich met FCN gaan bezighouden. Of die ook veel centen heeft weet ik echter niet :-).


zakgeld



zwart geld? :plat:


28 Mei 2009, 22:46
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 22 Dec 2007, 19:41
Berichten: 1966
Bericht Re: 3de klasse A (seizoen 2008-2009)
La Louvière gaat fusie aan met Couillet
vr 29/05/2009 - 14:04
Het financieel armlastige La Louvière blijft dan toch bestaan. Het leek erop dat de derdeklasser definitief van de Belgische voetbalkaart zou verdwijnen, maar de club smelt samen met Couillet, een ploeg uit vierde klasse.

La Louvière beëindigde het seizoen in derde klasse A op de dertiende plaats, Couillet was in vierde klasse A ook dertiende. Beide clubs hebben nu beslist om de handen in elkaar te slaan en voortaan door het leven te gaan als "Football Couillet La Louvière", kortweg FCLL.
PhotoNews De fusieclub zal de documenten voor 1 juni naar de voetbalbond sturen, zodat ze volgend seizoen van start kan gaan in vierde klasse, met stamnummer 94 van Couillet. De ploeg zal haar thuiswedstrijden in Tivoli afwerken, het stadion van La Louvière, en ook de kleuren van La Louvière dragen: groen en wit.

Marco Casto, ex-speler van Charleroi en Moeskroen, wordt hoofdcoach. Roberto Leone, de huidige voorzitter van Couillet, zal aan het hoofd staan van de nieuwe club. FCLL hoopt op termijn een eigen opleidingscentrum voor jeugdspelers op poten te kunnen zetten.


29 Mei 2009, 16:02
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07
Berichten: 5565
Leeftijd: 34
Locatie: aalst
Bericht Re: 3de klasse A (seizoen 2008-2009)
Peruwelz wint met 3-1 van bertrix en blijft dus in derde door het geval la louviere.


30 Mei 2009, 21:25
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17 Aug 2006, 1:07
Berichten: 1929
Leeftijd: 46
Locatie: op den boer
Bericht Re: 3de klasse A (seizoen 2008-2009)
Iendrachter90 schreef:
Peruwelz wint met 3-1 van bertrix en blijft dus in derde door het geval la louviere.


:stom: :stom: :stom:

_________________
MCMXIX


31 Mei 2009, 0:08
forumlegende

Lid geworden op: 20 Apr 2006, 17:28
Berichten: 2983
Leeftijd: 43
Locatie: Buggenhout
Bericht Re: 3de klasse A (seizoen 2008-2009)
supersossis schreef:
hij zal waarschijnlijk wel door hebben dat hij met fcn aan het plafond zit qua mogelijkheden en supporters ( hun stadion is nu zelfs nog te groot als ze alle eigen supporters er eens in zien zitten) en dat daar verder niks meer mee te behalen valt in de toekomst.ge moogt een sterke ploeg in elkaar steken maar als daar geen kat op af komt kan da nie blijven duren he,dat moet opbrengen maar dat doet het bij fcn blijkbaar niet.daartegen zal hij bij beveren veel meer kunnen doen (ook met die spelers van fcn indien ze fusiegedachten zouden hebben).maar fcn kan dan ook wel ne kweekvijver worden nu waarin ze de jongeren gaan laten doorgroeien om zo naar beveren te gaan nadien...dus als dit zo iets word zal fcn niet echt meer zijn dan een ploeg dat in derde zal blijven hangen zonder meer,maar wel met het gevaar da ge er punten tegen kwijt speelt natuurlijk....


misschien ligt het aan mij,maar als ge hier en daar een punt of komma(en hoofdletters) gebruikt leest het volgens mij makkelijker...


31 Mei 2009, 2:19
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 13 Jul 2008, 17:20
Berichten: 1374
Leeftijd: 45
Locatie: hofstade
Bericht Re: 3de klasse A (seizoen 2008-2009)
acrid schreef:
supersossis schreef:
hij zal waarschijnlijk wel door hebben dat hij met fcn aan het plafond zit qua mogelijkheden en supporters ( hun stadion is nu zelfs nog te groot als ze alle eigen supporters er eens in zien zitten) en dat daar verder niks meer mee te behalen valt in de toekomst.ge moogt een sterke ploeg in elkaar steken maar als daar geen kat op af komt kan da nie blijven duren he,dat moet opbrengen maar dat doet het bij fcn blijkbaar niet.daartegen zal hij bij beveren veel meer kunnen doen (ook met die spelers van fcn indien ze fusiegedachten zouden hebben).maar fcn kan dan ook wel ne kweekvijver worden nu waarin ze de jongeren gaan laten doorgroeien om zo naar beveren te gaan nadien...dus als dit zo iets word zal fcn niet echt meer zijn dan een ploeg dat in derde zal blijven hangen zonder meer,maar wel met het gevaar da ge er punten tegen kwijt speelt natuurlijk....


misschien ligt het aan mij,maar als ge hier en daar een punt of komma(en hoofdletters) gebruikt leest het volgens mij makkelijker...



waarom zijn hoofdletters zo belangrijk in het lezen van nen tekst op een forum?en punten en komma's staan er toch in? mischien niet genoeg of zo maar komaan he zeg..... wat is dat hier met die verbeteringen van wat iemand anders hier neerpoot de laatsten tijd ?gans da forum zit hier vol me leraars zeker? zijt content dak het in 't nederlands typ.....teppen! :D :plat:


31 Mei 2009, 8:28
Ancien

Lid geworden op: 09 Okt 2005, 21:15
Berichten: 4109
Leeftijd: 40
Locatie: Lede
WLM: janvanboxstael@hotmail.com
Bericht Re: 3de klasse A (seizoen 2008-2009)
supersossis schreef:
acrid schreef:
supersossis schreef:
hij zal waarschijnlijk wel door hebben dat hij met fcn aan het plafond zit qua mogelijkheden en supporters ( hun stadion is nu zelfs nog te groot als ze alle eigen supporters er eens in zien zitten) en dat daar verder niks meer mee te behalen valt in de toekomst.ge moogt een sterke ploeg in elkaar steken maar als daar geen kat op af komt kan da nie blijven duren he,dat moet opbrengen maar dat doet het bij fcn blijkbaar niet.daartegen zal hij bij beveren veel meer kunnen doen (ook met die spelers van fcn indien ze fusiegedachten zouden hebben).maar fcn kan dan ook wel ne kweekvijver worden nu waarin ze de jongeren gaan laten doorgroeien om zo naar beveren te gaan nadien...dus als dit zo iets word zal fcn niet echt meer zijn dan een ploeg dat in derde zal blijven hangen zonder meer,maar wel met het gevaar da ge er punten tegen kwijt speelt natuurlijk....


misschien ligt het aan mij,maar als ge hier en daar een punt of komma(en hoofdletters) gebruikt leest het volgens mij makkelijker...



waarom zijn hoofdletters zo belangrijk in het lezen van nen tekst op een forum?en punten en komma's staan er toch in? mischien niet genoeg of zo maar komaan he zeg..... wat is dat hier met die verbeteringen van wat iemand anders hier neerpoot de laatsten tijd ?gans da forum zit hier vol me leraars zeker? zijt content dak het in 't nederlands typ.....teppen! :D :plat:


Denk dat hij eigenlijk wou zeggen dat er geen spaties gebruikt worden ;)


31 Mei 2009, 9:05
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: 3de klasse A (seizoen 2008-2009)
Een voorstel aan de Webmasters : Is het mogelijk een spellingcontrole in te voegen ?
Liefst 2 versies eentje voor het perfect Nederlands moar oeik ienen ver het Oiljsters, want doar stoan oeik veel kemels in geschreiven. :plat:

Kem menne Oilsjstersen Dikssjoneir van Jan Louies al mier as iene kier hoeiren vloeken :D :lol:

_________________
Century game 22 juni 2019


31 Mei 2009, 9:21
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53
Berichten: 1871
Locatie: Oilsjt tiens.
Bericht Re: 3de klasse A (seizoen 2008-2009)
Onderkroiper schreef:
Een voorstel aan de Webmasters : Is het mogelijk een spellingcontrole in te voegen ?
Liefst 2 versies eentje voor het perfect Nederlands moar oeik ienen ver het Oiljsters, want doar stoan oeik veel kemels in geschreiven. :plat:

Kem menne Oilsjstersen Dikssjoneir van Jan Louies al mier as iene kier hoeiren vloeken :D :lol:


En hij blijft vloeken ;)


31 Mei 2009, 11:26
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 725 berichten ]  Ga naar pagina 1 44 45 46 47 48 49


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 38 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst