Eendracht Aalst - KVSK United - Pagina 3 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 43 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3
 Eendracht Aalst - KVSK United 
Auteur Bericht
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - KVSK United
Het probleem vorig jaar was enkel en alleen de verschillende Windows systemen XP & Vista die niet compatibel waren . Is nu opgelost (y)

_________________
Century game 22 juni 2019


20 Jul 2008, 17:50
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - KVSK United
Kleine samenvatting wedstrijd in de fotosite en Youtube


http://www.youtube.com/watch?v=EriTRSALKiU

_________________
Century game 22 juni 2019


20 Jul 2008, 19:36
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - KVSK United
Kan er iemand naam plakken op de speler waarvan ik foto nam voor de wedstrijd ?

Afbeelding

_________________
Century game 22 juni 2019


20 Jul 2008, 20:19
Miss Forum 2009-2010

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:45
Berichten: 2859
Leeftijd: 39
Bericht Re: Eendracht Aalst - KVSK United
Ik heb er gisteren met Vicky ook zitten op zoeken. Als ik mij niet vergis is dit Yannis Meysmans.


20 Jul 2008, 20:34
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - KVSK United
lot schreef:
Ik heb er gisteren met Vicky ook zitten op zoeken. Als ik mij niet vergis is dit Yannis Meysmans.


Dank U wel Lotje (y)
weeral een Eendrachtmysterie opgelost :lol:

_________________
Century game 22 juni 2019


20 Jul 2008, 20:45
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01
Berichten: 4378
Leeftijd: 36
Bericht Re: Eendracht Aalst - KVSK United
Waarom mag Lambrecht eens niet spelen? Het is toch voorbereiding en op de site zag ik dat De Veirman de hele wedstrijd speelde.

Geen kritiek, voor ik de wind van voor krijg, maar het lijkt me logisch dat in de voorbereiding beide keepers is spelen.


21 Jul 2008, 1:52
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09
Berichten: 2564
Leeftijd: 42
Bericht Re: Eendracht Aalst - KVSK United
Persoonlijk vind ik het beter dat een doelman volledige wedstrijden speelt. En ik denk dat ze wel zullen afwisselen en dat Lambrecht in Opwijk het doel wel zal verdedigen.


21 Jul 2008, 5:56
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 02 Nov 2006, 17:39
Berichten: 3487
Leeftijd: 33
WLM: forzaiendracht@hotmail.com
Bericht Re: Eendracht Aalst - KVSK United
s@té schreef:
Waarom mag Lambrecht eens niet spelen? Het is toch voorbereiding en op de site zag ik dat De Veirman de hele wedstrijd speelde.

Geen kritiek, voor ik de wind van voor krijg, maar het lijkt me logisch dat in de voorbereiding beide keepers is spelen.

ik denk ook dat er nog geen reden tot paniek nodig is voor diene jongen...
ik vermoed da hij ook 2-3 matchen zal mogen spelen evenals vervaene en de veirman...

_________________
Iendracht forever, Fusie NEVER!!!!


21 Jul 2008, 9:17
Vaste Waarde

Lid geworden op: 16 Apr 2007, 0:31
Berichten: 1471
Leeftijd: 42
Bericht Re: Eendracht Aalst - KVSK United
Er zijn 8 voorbereidingswedstrijden. Elk speelt er 4. Persoonlijk vind ik het ook beter dat een doelman een hele wedstrijd kan spelen. Op 45min kan je soms weinig tot niets tonen.

_________________
Broer van ja


21 Jul 2008, 11:57
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01
Berichten: 4378
Leeftijd: 36
Bericht Re: Eendracht Aalst - KVSK United
Bedankt om dit even op te helderen. ;)


21 Jul 2008, 13:16
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Eendracht Aalst - KVSK United
Ja, het interessante om zien was de opstelling op het middenveld. Tegen KVSK was het duidelijk dat we met 5 echte middenvelders speelden, met Lord en Aelbrecht (na rust Podevijn) redelijk hoog op de flanken. Van Mieghem en Franck spelen eerder naast elkaar, met De Schutter erachter waardoor Franck en Van Mieghem afwisselend de toevoer naar Arnold verzorgden. De Schutter fungeert dan als de breker en de buffer voor de verdediging. Wordt wel leuk om zien hoe dat zal ingevuld worden als Coulibaly terug is.

Het is ook leuk om vast te stellen dat zowel Franck als Van Mieghem enorm veel veld bestrijken en beide een zeer goede pass in de voeten hebben. Plus, ze hebben ook de vista. Van Mieghem is ook groter dan Verheyden was en komt dus ook mee voor gevaar zorgen bij corners. Ik vond het op het middenveld beter staan dan vorig seizoen (ik weet het, was nog maar de eerste match tegen een zwakke tegenstander maar toch). Je bouwt iets meer zekerheid in door zo te spelen (geen hangende spits meer), maar je ziet wel dat de verdediging daardoor ook iets minder snel onder druk komt te staan. Trouwens, met een naar binnen snijdende Lord, heb je sowieso een extra aanvallend wapen.

Zonder de rest oneer aan te doen, waren de uitblinkers voor mij De Veirman (heersend in de lucht, altijd op de goede plaats en VOORAL vertrouwen uitstralend en constant sturend/pratend met de verdediging), Tomas Spotbeen, Seminck (uitstraling te koop en nu zeker met die aanvoerdersband), Franck (zeker eerste helft), Van Mieghem en Van Dender (die was echt outstanding).

Steurs was vooral nog wat onwenning, maar heeft zeker potentie. Ik treed Zwawi wel bij in de mening dat hij veeleer als invaller zal worden gebruikt. De laatste tien minuten was het bijna een beloftenteam langs onze kant met Limpens, Podevijn, Niels Spotbeen, Ken Van Damme en Steurs op het middenveld, Dessaer als diepe spits en Yannis Meysmans als linksachter... Op naar Opwijk voor de bevestiging zou ik zeggen...


22 Jul 2008, 11:18
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07
Berichten: 5751
Bericht Re: Eendracht Aalst - KVSK United
DT schreef:

Steurs was vooral nog wat onwenning, maar heeft zeker potentie. Ik treed Zwawi wel bij in de mening dat hij veeleer als invaller zal worden gebruikt. De laatste tien minuten was het bijna een beloftenteam langs onze kant met Limpens, Podevijn, Niels Spotbeen, Ken Van Damme en Steurs op het middenveld, Dessaer als diepe spits en Yannis Meysmans als linksachter... Op naar Opwijk voor de bevestiging zou ik zeggen...


Steurs inderdaad een beetje onwenning. Hij lijkt me wel behoorlijk sterk te zijn en zeker niet traag. Alleen kwam hij zeer onzeker over. Maar wie weet is daar binnen enkele matchen niets meer van te merken.

De twee andere nieuwkomers konden zeker mijn verwachtingen inlossen. Van beide kan je zien dat ze op hoger niveau speelden en als ze deze lijn kunnen doortrekken naar de competitie gaan we goed gekocht hebben.

We hebben geen al te brede kern, dat is geweten. Maar het zo al erg moeten tegenvallen om dit seizoen een even zware blessurelast te hebben als in het vorige seizoen. Daarbij komt ook nog dat we over een grote groep jonge gasten beschikken die aardig kunnen voetballen. Als we dan al eens een blessure of schorsing te verwerken hebben kunnen deze jongens hun kans grijpen om zich te tonen.

Een goede start, weining blessures en we zullen er niet ver af zijn dit seizoen.
Com'on :EA:

_________________
Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies


22 Jul 2008, 11:29
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 16:23
Berichten: 1681
Leeftijd: 55
Locatie: Erembodegem
Bericht Re: Eendracht Aalst - KVSK United
Casual1919 schreef:
Steurs inderdaad een beetje onwenning. Hij lijkt me wel behoorlijk sterk te zijn en zeker niet traag. Alleen kwam hij zeer onzeker over. Maar wie weet is daar binnen enkele matchen niets meer van te merken.


Inderdaad, is normaal zeker, hoe zou je zelf als jonge gast zijn als je een gans seizoen van t kastje naar de muur gespeeld bent met Geel, dat duurt even om te wennen denk ik


22 Jul 2008, 16:48
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 43 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 28 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst